Uusi Lidl avautuu haapaniemeen tehdaskadulle

terwe

27

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjaus

      Se sanotaan että Haapaniemelle, ei Haapaniemeen.

    • yepyepyep

      Eiköhän peeass laita kapuloita rattaisiin sen minkä kerkiää. "Tonttikaupasta päättää kaupunginhallitus." "Yllättäen" tonttikauppa ei mene läpi hallituksessa.

      Peli pelattiin PeeÄssän pöydässä
      http://www.savonsanomat.fi/savo/peli-pelattiin-peeässan-poydassa/1900163

    • valinnanvapausko

      Mitähän hienoa siinä on että tulee yksi uusi kauppa entisten lisäksi joita on liikaa muutenkin??

      • työllinen

        Hienoa että uusia työpaikkoja tule 20-30 kappaletta.


      • on_hienoa

        Kun olet noin tietävä niin kerropas moniko noista on kokopäiväinen??


      • Kilpailu_piristää

        Sinulla on vihreä kortti? Kyllähän PeeÄssän on tarkistettava hintoja kun asiakkaat käyvät kadun toisella puolella Lidlissä. Paitsi ne jotka saavat boonusta.


      • sossunluukku

        Mikään kauppa ei tuo Kuopiolle lisäarvoa vaan lisää porukkaa matalapalkka-alalle!


      • SS-market
        työllinen kirjoitti:

        Hienoa että uusia työpaikkoja tule 20-30 kappaletta.

        Hienoa että tulee 10-20 uutta työpaikkaa ja yksi niistä istuu vain p%&seellään ja nostaa muiden palkkojen summan verran palkkaa?


      • bonusarmy
        Kilpailu_piristää kirjoitti:

        Sinulla on vihreä kortti? Kyllähän PeeÄssän on tarkistettava hintoja kun asiakkaat käyvät kadun toisella puolella Lidlissä. Paitsi ne jotka saavat boonusta.

        Se bonuskin on niin mitätön. Saa ostaa tonni tolkulla safkaa ja tavaraa ennen kuin saa edes pienen bonuksen. esim.Sinkut eivät hyödy ollenkaan.
        Lidissä hyötyy heti kättelyssä pienissäkin ostoksissa halvempien hintojen takia.


      • sinkkumummi

        Olen sinkkumummo ja en osta mm bensaa kun ei autoa ole, silti viimeisimmän s-ryhmän bonustiedotteen mukaan olen tänä vuonna saanut bonusta n 160e. Vielä tulee loppuvuoden bonukset. Ostan 95% s-ryhmästä ruuan, puhtaustuotteet ( en tupakoi) ja jonkin verran vaatteita, kenkiä ja tietysti kosmetiikkaa. Kannattaa keskittää niin saa bonusta.


    • kulinaristi

      Olen samaa mieltä,että hienoa,kun Kuopioon tulee uusi Lidl,niin pääsemme tässä keskustassa asujat vaikka kävellen käymään siellä,hyvä,hyvä

      • kekourkku

        Ja siinä on sekin hyvä puoli, että muiden Lidlien ruuhkat helpottavat edes vähän.
        Kyllästyttää ne pirun jonot, saisivat avata minun puolesta vaikka samantien 5 liikettä.


      • Tiedoksiantaja

        Aika kaukana on keskusta-asujalle. Keskustaan vielä pitäisi liike saada, puhettahan ollut aiemmin että 1-2 myymälää Kuopioon tulisi joista toinen nyt meni. Lidlihän on myös joissain paikoissa kauppakeskuksissa, ei siis välttämättä vaadi omaa myymälää kuten yleensä.
        Keskustassa on tyhjillään entinen Sportian kiinteistö joka olisi mahtava paikka Lidlille!


      • PeksNaks
        kekourkku kirjoitti:

        Ja siinä on sekin hyvä puoli, että muiden Lidlien ruuhkat helpottavat edes vähän.
        Kyllästyttää ne pirun jonot, saisivat avata minun puolesta vaikka samantien 5 liikettä.

        Jos ois useampi kun kaksi kassaa käytössä niin ei ruuhkia ois mutta ei. Aina jumalattomat jonot kassoilla, miksi edes rakentaneet useita kassoja kun eivät käytä!


    • ratkaisevatekijä

      Lidl ihan hyvä jos sieltä saa suomalaista ruokaa, saako?

      • Tiedoksiantaja

        Saa sieltä. Ulkomainen on kuitenkin useimmiten halvempaa ja parempaakin.


      • aina_saa

        Tuo tekijä ei ratkaise mitään tuolla kysymyksellään !!


      • eiomistaja
        Tiedoksiantaja kirjoitti:

        Saa sieltä. Ulkomainen on kuitenkin useimmiten halvempaa ja parempaakin.

        Ostin partakoneen, joka oli tarjouksessa ja maksoi 35€ . Koneessa oli ns. kolme leikkauspäätä ja olen ollut tuotteeseen todella tyytyväinen muualla saa maksaa tuplaten.
        Olen onnellisessa asemassa, sillä lähelläni on Lidl ja voin käyttää heidän tuotteitani edukseni.
        Olen monesti tavannut siellä näitä "omistajia" ja aina he kertovat miksi he nyt ovat tulleet käymään Lidl:ssä.
        Asun pienellä paikkakunnalla, jossa on ko. kauppa mutta paikkakunnan "överimmät" käyvät juuri Lidl:ssä ja ostavat sieltä paljon erilaisia vihanneksia sekä muita ns. vihertuotteita.
        Muistakaa saksalaiset ovat todella nirsoja tuotteista.


    • lidlneulamäkeen

      Neulamäkeläisillekin pitäis saada Lidl!
      Inhottava kepulaisten s _kauppa jokapaikka vaikka ihmiset ei tykkäis!

    • PoonusPaavo

      Hitlerin Sivasta en mitään koskaan osta. Jatkan matkaa ja kuittaan kotimaista Poonusta.

    • Homma_etenee
    • siltä_näyttäisi

      Ja Kuopio pelastuu uuden Lidlin myötä!

    • sfjsdklfjsdklsjfd

      Lidlin rajallinen valikoima rajoittaa minun asiointia siellä, lisäksi elintarvikkeiden kohdalla ostan mieluiten Suomalaisia tuotteita koska ei ole käsitystä muunmaalaisista mitkä on laadukkaita ja hyviä tuotteita.
      Niinpä käyn S-kaupassa edelleen, jokatapauksessa jostain on ruoka ostettava ja jos jostain kaupasta saa kerran ihan selvää rahaa bonuksina, maksutapaetuna ja ylijäämän palautuksena takaisin niin miksen käyttäisi tätä etua hyödykseni? Olen tehnyt hintavertailuja esim. K-kauppaankin verrattuna, samoin Euromarkettiin kun se vielä oli Kolmisopessa ja havaitsin yleensä ostamani tuotteet edullisimmaksi Prismassa vaikkei mulla vielä silloin edes ollut S-etukorttiakaan.
      Lidlistä voisin kyllä ostaa tavara- ja vaatepuolta jos sattuisi olemaan hyvin edullisia ja sopivia tarjolla joten silloin tällöin aion pistäytyä Lidlissäkin ja jos satun huomaamaan jotain kiinnostavaa mainoksista. Tuote-erätkin tosin taitaa olla aika rajallisia että ne on nopeasti loppuunmyyty.

    • 45645

      Millonkas putiikki aukee?

    • asuntomyyntiin

      Saaristokaupunkiin ajo hidastuu merkittävästi Lidlin tulon myötä. Kannattaa suosiolla ajaa moottoritien kautta. Säästää hermoja.

      • Ihan_turhat_valot

        Etenkin kun joku kaupungilla keksi pystyttää liikennevalot Tehdaskadun ja Saaristokadun risteykseen. Kun lähellä on Tasavallankadun liikennevalot. Nyt liikenne sumppuuntuu noiden kahden valoristeyksen väliin.


      • rehvaspera

        Keskustaan pitää saada liiteri. Keskon ja S-ketjun hinnat vaan nousee. K-kauppa keskustassa on Suomen kallein, Anttilan talossa. Cittari ja K-kaupat ryöstää ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe