Viehättävä tyttö samoilla tunneilla

2573468947843

Olen ollut samoilla tunneilla erään uskomattoman viehättävän naisen kanssa viime syksystä alkaen. Hän vaikuttaa älykkäältä ja kiltiltä. Lisäksi hänessä on jotain ainutlaatuista, mitä en kuitenkaan pysty selittämään tai kuvailemaan.
Valitettavasti en ole kuitenkaan päässyt vielä juttelemaan hänen kanssaan. Ajattelin katsoa, olisiko kyseessä taas vain yksi ohimenevä ihastus, mutta näin ei ollut. Nyt minusta tuntuu, että olisi aika ottaa ensimmäinen askel. En kuitenkaan ole varma, miten minun kannattaisi menetellä.
En sinänsä pelkää, että nolaisin itseni, vaikka olemmekin jatkossa varmasti vielä samoilla tunneilla kävi miten kävi. Olen miettinyt lukuisia vaihtoehtoja, mutta en silti tiedä...
Kuulisin mielelläni muiden ihmisten ehdotuksia ja kommentteja. Tätä samaa aihetta on pohdittu varmasti lukuisia kertoja tälläkin palstalla, joten eiköhän tämä ketju mahdu sekaan.

6

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Röntzesteri

      Voi veljet, meillä melkein täysin sama tilanne, paitsi juttu saattaa olla vähän mutkikkaampi. Eli töttö on samoilla tunneilla (ollut viime syksystä asti), mutta tähän liittyy myös Tinder. Eli viime syksynä tämä kyseinen naikkonen tuli matchiksi, ja intouduin aloittamaan keskustelun. Juttu kulki hyvin, mutta sitten ilmeni että olemme samoilla tunneilla (kyllä, en ollut tätä tunnistanut). Menin hiljaiseksi ja lopetin viestittelyn lähes samantien. Seuraavan kerran kun olimme samalla tunnilla olin vähän vaivaantunut, mutta tämä tyttö tuli lähelle istumaan ja moikkasi niinkun tuttua ja vilkuili vähän. On muuten vilkuillut vähän sen jälkeenkin.

      Ongelma on nyt siinä, että mielelläni voisin pyytää tätä tapausta esim. kahville joskus, mutta tässä on nyt aikaa ja hiljaisuutta kulunut melko pitkään ja pelkään miten kohde tähän suhtautuisi. Olen myös melko ujo, enkä saa sanoja suustani tämän neitokaisen läsnäollessa. Olisiko törkeää turvautua Tinderiin, neiti kun ei ole poistanut matcheista (kysyi muuten läksyjä kerran Tinderin välityksellä, aattelin että nyt ois aika sanoa jotain elämää suurempaa, mutta ujous otti vallan). Miten toimisitte jos olisin minä? Ja mikä voisi olla hyvä paikka mahdollisille treffeille tässä tilanteessa?

      Elämästä on tehty jo liian helppoa, mutta kyllä se voi jollekin olla vieläkin liian vaikeeta :D

      • Sä kusit homman oikein lahjakkaasti :D Sun olis pitäny vaan antaa mennä ku se tuli lähelle viestittelyn jälkeen. Mahikset tais mennä jo, otan osaa.


    • Aloita keskustelut joistakin ei niin suoraan ns. "romanttisista" asioista. Jos rupee lämpenemään niin sitten enemmän pökköä pesään sitä mukaan ku tilanne etenee. Paska neuvo tiedän, mutte ite etenisin tälleen. En oo kokeillu iskurepliikkiä "mennäänkö panemaan".

      • 3476834697384

        Tuolla tavalla lienee hyvä aloittaa. Huomaakohan hän, että olen tykästynyt häneen? Ainakin itselläni tuo nimittäin kävisi mielessä, jos joku tyttö tulisi juttelemaan minulle.


      • 3476834697384 kirjoitti:

        Tuolla tavalla lienee hyvä aloittaa. Huomaakohan hän, että olen tykästynyt häneen? Ainakin itselläni tuo nimittäin kävisi mielessä, jos joku tyttö tulisi juttelemaan minulle.

        En tiiä onko niin väliä vaikka huomais kunhan et tyrkky ole, sen huomaa ja se karkoittaa kaikki kaikissa tilanteissa paitsi ehkä baarissa 3 promillen kännissä.


      • 3478956726743634

        Onhan tämä periaatteessa pieni asia, mutta jännittää silti aika paljon.
        En onnistunut löytämään hänen profiiliaan facebookista, joten en yhtään tiedä, onko hän varattu. Tietysti sekin selviää varmasti aikanaan.
        Jostain syystä en oikein pysty ajattelemaan kunnolla. Ruoka ei maistu ja olo tuntuu muutenkin jotenkin oudolta. Ihan kuin olisin yhtä aikaa todella surullinen ja tajuttoman onnellinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe