yli 300 kiloa

fatso12345---

olen 23-vuotias nainen ja painan yli 300 kiloa. tarkemmin 321 kiloa. jep, kuulostaa uskomattomalta. en ole liikkunut kunnolla asunnostani vuosiin. joudun kulkemaan ovista sivuttain ja silloinkin tekee tiukkaa. en mahdu kunnolla vessaan tai suihkuun. takamukseni on valtavan iso. vaatteet ovat pienet ja farkut tekevät tiukkaa.


ruokavaljooni kuuluvat donitsit, pizzat, hampurilaiset ja jne.

21

4263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmöne

      Onko tää joku trolli?

    • whaat

      321 kiloa!

    • måaj

      Häh ? ei voi olla ? tai sit valas ....

    • onnistuin

      Itse teet itsestäsi sen mitä olet. Jos et ole tyytyväinen ulkomuotoosi, aloita omanlaisensa ruoan säännöstely. Vaihda vaikka donitsit hedelmistä ja tee välillä salaattia ateriasta, kastikkeeksi kevyt kastikkeita. Näin minä olen laihtunut. Huuteli oli suht tavallista yhdestä ikkunasta ja ihmettely, miten iso ja leveä perä minulla on. Lopetin iltasyömisen, pois ilta-ateriat, viimeinen ateria kello 15-16 ja sen jälkeen vihanneksia, juureksia ja hedelmiä, mehua, teetä ja kahvia makeutusaineita kera tai hyvin vähän sokeria. Liikuntaa neljästi päivässä, aamulla, aamupäivällä, iltapäivällä ja illalla. Lemmikkiä älä edes ajattele, ennen kuin pystyt liikkumaan kunnolla sillä se vaatii tuntien lenkkejä päivittäin. Kontrollissa käy oma vaaka kerran päivässä. Kokeile alkuun vähän rasvaista margariinia leivälle, ruisleipää, donitseja kerran viikossa korkeintaan yksi. Viinit pois ynnä muut. Osaat ja pystyt, jos itse haluat. Ateriat on syötävä, mutta syö vähän rasvaa sisältäviä juomia ja ruokia.

    • FA82

      Kiinnostavaa, haluaisin tietää lisää sinusta! Minua kiinnostavat ssbbw naiset.

    • kisumimmi

      Joo. Mä en omista vaakaa. Talvella lihoo ja kesällä laihtuu, nyt ehkä painan jotain 58-60 kg. Eihän kukaan voi painaa 300 kg!

      • kokemustaonon

        kyllä voi kun syö reilusti eikä ole nälässä.


    • Pirunauraa

      Ei sun kannata mitään yrittää, vajassa kahessa vudessa sää oot hauvan levossa siel ei tarte mitään uusii kuteita. Käske vähä sukulaisii ottaan sinus mittoi sen takei, et ne osaa tilata sulle erikois teetetyn arkun, et se kestää sun painos ja et sää mahut siihe kans.

    • ravintoterapeuttiauttaa

      Sinä voit kuolla ylensyömiseen, jos syöt jatkuvasti liikaa. Valkuaisaineet ja vesi, kasvikset täyttää vatsaa. Minulla on kaikkien mielestä liian leveä peräpää, mutta en kärsi kolesterolista enkä sokeritaudista. Olen käynyt laboratoriotesteissä helmikuussa ja kolesteroli oli ihannemitoissa. Olen kuitenkin yli 82,5 kg painava, vaikka söisin mitä ja miten vähän tahansa. Ainoastaan säännöllinen ruokailu, ei iltasyömistä 17:00 jälkeen, vain kasviksia eikä rasvaisia niitäkään, tämä ainoastaan jatkuvan lenkkeilyn kanssa auttaa. Siihen voi yhdistää kotijumpan, salille ei ole pakko kenenkään mennä. Näin viime vuoden syksyllä ja keväällä sain painoni laskemaan 84,8 kg:sta 70,4 kg mitattuna aamupainosta. Kyllä sinäkin voit laihtua. Mielen lujuutta houkutuksia vastaan on kehitettävä ja tajuttava sokeritaudin, makuuhaavojen, sudänsairauksien, rasvoittuneiden sydämen, maksan, munuaisten ja ahtautuneiden verisuonten vaara, joka johtaa lopulta ennen aikaiseen hautaan lihavuuden vuoksi. Lisäksi tulee, kuten minulle nivelrikko ja jos et syö valkuaisaineita, kuten maitoa ja juustoa, osteoporoosi eli luukato. Älä aiheuta liialla syömisellä terveytesi ja elämäsi menoa. Et pysty kohta liikkumaan enää ollenkaan. Olen entinen sairaanhoidon ammattilainen, nyt eläkkeellä. Silti liikun koiran kanssa, pyörällä ja kävellen jatkuvasti neljä viisi kertaa vuorokaudessa jatkuvasti. Minimissään kolme kertaa, sillä koira vaatii jatkuvaa hoitoa. Liiku ja syö oikein. Ravintoterapeutti, auttaa. Hänelle voit varata ajan terveyskeskuksesta. Löytyy jokaisesta kaupungista. Kokeile. Et pety. Itse teet itsestäsi, mitä teet.

    • Järkikäteen

      Kyllä tuo läski on sitten sitkeää. Ei auta mielen lujuus eikä ruusuiset kuvitelmat siitä miten tervehtyä. On sittenkin syötävä oikein. Jos syöt liian vähän, saat anoreksian tai muun syömishäiriön ja olet hoikka, kävelevä luuranko. Jos taas syöt liikaa, olet elefantti. Syön siis hyvin joka päivä monipuolisesti. Sillä tavoin kontrolliin syömistäni. Eikä ole häiriöitä enkä ole tonnikeiju.

    • Ylipainoinenmies

      Millä rahalla voit syödä noin paljon .
      Kuka tuorakasi sinulle kun etvarmaan tuota kokomäärää kanna kaupasta kotiisi.

    • fatboyihrakasa

      Mä painan 326 kiloo eli laitoin hiukka paremmaksi. Syön hyvää ruokaa !

      • vispipuuro

        Olet ihannepainossa. Mutta onko sinulla vaateostoksilla ongelmi, vai valmistatko itse vaatteesi? Riittääkö sloggi-pöksyssä kokonumerot, entä rintaliiveissä? Entäs korsetit, pitääkö kiristysnauhat vaihtaa pari metriä pitemmiksi?
        Kevätkuntoon vaan, järven vesi nousee puolimetriä, kun pulahdat veeteen. Kai osaat uida?


    • Jos haluatte laihtua niin vesi-merisuolapaasto. Voi olla hengenvaarallista jos on diabetes 1, kannattaa eka kysyä lääkäriltä ja tarkistaa oma terveydentila että onko diabetes 1 tms. Kannattaa hankkia enemmän kuin yhden lääkärin mielipide, ja siis sellaisten lääkäreiden jotka osaavat kertoa eri asioita kuin toiset, vaikka olisivatkin samaa mieltä siitä mitä kannattaa tehdä.

      Tämä siis jos haluatte laihtua.

    • Anonyymi

      321 kg ei nyt vielä niin suuri ongelma ole.
      Ihan hyvin vielä 50 kg lisää voi tulla.

    • Anonyymi

      Sen puoleen ei tarvitse huolehtia, että täältä löytyy kyllä jätkiä, jotka ovat isompien naisten perään. ;)

    • Anonyymi

      Ei sulla olisi missään kuvaa heittää? Älä anna ylimääräisen painon lannistaa, olet upea joka tapauksessa!

    • Anonyymi

      Nainen 321 kg.
      Onko Suomen ennätys?

      • Anonyymi

        Tuskinpa.


    • Anonyymi

      Kuvia!!

    • Anonyymi

      Vau... aikamoiset lukemat.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe