Teka kilpiin

Nasulla_tiellä

Ostin armeijan huutokaupasta nasun. Missä saan sen kilpiin Oulun seudulla. Olen kysellyt muutamalta asemalta, aika nihkeästi suhtautuvat asiaan?

12

1380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoalöytyykunhakee

      Ei siinä kilpiin saamisessa pitäisi olla ongelmia. On niitä siviilikäytössä rekisteröitynä sekä NASUja että Bankkuja. Ota trafiin suoraan yhteyttä äläkä kysele tyhmiä täällä.

    • k.atsastajat

      Kyllä nasun rekisteriin saa, ajoneuvoluokaksi tulee MA eli maastoajoneuvo. No problem!

      • green12

        Olisikohan siinä armeijan rekisterikortin kopiossa mainittu LTJ-tyyppikoodia (10-numeroinen numerosarja)...se voisi helpottaa rek.katsastusta jos sellainen siinä on.


      • Nasulla_tiellä

        Maastoajoneuvolla ei saa ajaa tiellä. Haluaisin ajaa sillä myös yleisellä tiellä...


      • Nasu2323242

        Senkus meet ajamaan! Ei kukaan estä..


    • k.a.tsastaja

      Vaatii poikkeusluvan Trafilta. Luultavasti ei tipu.

    • bankkU
      • Ihan sillä vitulla että LAKI ei ota kantaa siihen miltä auto NÄYTTÄÄ.

        Siksi rekisterissä voi olla esim.

        - Pakettiauton näköinen asuntoauto

        - Ison kuorma-auton näköinen henkilöauto (120km/h)

        - Henkilöauton näköinen pakettiauto

        - Henkilöauton näköinen traktori

        - Kuorma-auton näköinen pakettiauto

        - Pakettiauton näköinen kuorma-auto

        - Linja-auton näköinen henkilöauto (120km/h)

        - Pakettiauton näköinen linja-auto

        Tuossa muutama esimerkki


    • k.atsastajat

      Pitäisköhän sun "pankkiautomaatti" olla välillä hiljaa! Ei nuo sun luettelemat vaihtoehdot ole mikään peruste sille, että bankku on rekisteröity kuorma-autoksi. Ota lakikirja käteen ja etsi ne kohdat, joissa määritellään kuorma-auto. Sieltä se peruste löytyy, idiootti.

    • nasurules

      Äläs nyt, kun pankkiautomaatti vaihtoi jo levyä.

      Oulun seudulla paras paikka nasulle lienee Helppo-Heikin Katsastus.

      • Ottoautomaatti

        "PANKKIAUTOMAATTI" ON MUNATON LUUSERI ILMAN ELÄMÄÄ!! HAHAHAHAH!!!


    • rakas_nasu

      miksi kukaan haluaisi ajaa nasulla tiellä. itse ajaisin tien vieressä. sitä ei laki kiellä. maasto-ajoneuvo on ja pysyy....

      mopo-autoksi voisi kokeilla tai Inva-mopoksi. tietysti inva mopona ei saisi ajaa tie liikenteessä 15km/h kovempaa. mutta saisi ajaa pyörä tiellä ja kävely tiellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      391
      3981
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      217
      1972
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1480
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1330
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      991
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      970
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      122
      920
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      878
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe