Kukaan käyttänyt geek kauppaa?

veifhwidwijrhekjrvev

Joo elikkäs pitäs tietää millasia maksuja yms tulee ku tuolta tilaa tavaraa esim tulli maksut...?

Kiitos jos osaat auttaa :)

33

4567

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • w-peli

      Heh heh, varsin hauskaa........ tekemisen puutetta?

    • HiipiväHalkopino

      Alle 22€ tilauksen arvo,ei tullia.

    • Hyväkauppaon

      Olen tilannut monia tuotteita, kaikki tulleet perille ja juuri sellaisia kuin kuvissa, pienet paketit tulee suoraan postilaatikkoon ja isoimmista tulee lappu postilaatikkoon jolla voi noutaa sitten postista :) tullimaksuja en ole joutunut maksamaan vaikka jotkin ovat olleet yli 22e maksavia. Ei mitään huonoa sanottavaa!

    • Erkinool

      Pelkkää positiivista sanottavaa.

    • Koa

      Nopein näistä.

    • abcdeu

      TAKUU,MITÄ SÄ HOURIT. TAKUUT ON SUOMESSAKIN P....TÄ,KOKENUT.

    • Mtastore

      Jos tilaa esimerkiksi puhelimia ja tabletteja niin ne on tullimaksuista vapaita mutta jos summa on yli 150€ niin silloim tulli perii arvonlisä veron. Kannattaa maksaa vähän enemmän rahti maksua ja valita dhl niin ne hoitaa tulliselvityksen puolestasi. Eikä veloita kuin 11€ siitä. Ja paketti tulee varmasti perille ja ehjänä. Takuuta näissä ei ole mutta hinta on murto-osa Suomen hinnoista. Olen paljon tilannut juuri näitä puhelimia kiinasta ja yhteenkään ei ole tarvinnut pettyä. Suosittelen. Toki kannattaa tarkasti katsoa että toimii suomen verkossa.

    • North_Hunter

      olen ajatellut tilata Geek palvelusta radio puhelimen. Miten maksut ja toimitukset? esim kauan menee ennen kuin maksu kirjaantuu heille ja kauan menee lähetyksessä? kiitokset valmiiksi asiallisista kommenteista.

      • Kusetusta

        En tiedä muista mutta itsel on huono kokemus geek kaupasta. Tilasin maiharit, maksoin ne sekä postikulut. Tuli viesti että ovat viimeistään 1-5 toukokuuta haettavissa postista. Nyt on 10 päivä toukokuuta eikä ole mitään tullut, ei maihareita eikä postista mitään lappua. KUSETUSTA KOKO VITUN KAUPPA!!! Jälkeen päin kun miettii niin olis pitänyt tajuta et ne hinnat kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta koska ne ei ole totta! Joten niin kuin jo sanoin TÄYTTÄ KUSETUSTA KOKO VITUN KAUPPA!!! Ei kannata tilata mitään. Niin ja ei ole edes mitään numeroa josta kysyä niiden tai rahojen perään!


    • Joksuuuu2

      Onko nuo tuotteet tuolla kuinka laadukkait?

      • Anonyymi

        Olen tilannut useita tuotteita. Varoitukseksi voin sanoa että useat tuotteet on ihan persestää.
        Valvontakamera latauksen aikana syttyi tulen. Jos ostat elektroniikka ole varovainen useat tuotteet on ihan persestää. Itse päätin että en osta enää mitään kiinasta


    • Rahat_hävis

      Ensimmäinen tilaus tuli perille tosin 1'5kk päästä toinen tilaus ei menny perille ikinä mutta tilitä hävis kumminkin rahat. En suosittele

      • Sekundaa

        Tavaroiden laatu täys 0


      • Arskat

        Mulle kävi samoin rahat hävisivät jonnekkin ja tavaraa ei ole tullut


      • tavaraa.tulloo
        Arskat kirjoitti:

        Mulle kävi samoin rahat hävisivät jonnekkin ja tavaraa ei ole tullut

        Itselläni kerran hävisi ajokamera johonkin mutta laitoin sovelluksessa raporttia ja sain fyffet takas. Reklamaatio asioissa saa pitä tuotteen ja rahat tulee takaisin. Yleensä pitää lähettää kuva siitä tuotteesta jonka sitten kattovat. Joidenkin halpojen tavaroiden kanssa ilman kuvaakin saattaa saada tai saakin jos tarve vaatii. Ostakaa ihan huoletta geekistä mutta kannattanee harkiten valita diili, ja kauanhan niissä toimituksissa mennöö....


    • jacka76

      pelkkää plussaa sanottavaa...ei ees postikuluja yli 22e ostoksista..tosin kerran paketista puuttui pelkkä seinä laturi ..ilmotin ja seuraavana päivänä koko maksettu summa tuli takas tilille

    • jacka76

      wish toimii.....tilannu vaikka mitä

    • Räyhä

      Vaikka tilauksen kokonaisarvo nousee isoksikin, niin mahdolliset tullit lasketaan aina yhden paketin mukaan, ja tähän asti ovat merkinneet tuotteen hinnan niin alhaiseksi, ettei ole tulliin pysähdellyt. Esim. kiikaritähtäin tulleitta. Hinnat sitä luokkaa, että ei kannata takuiden varaan laskea mitään.

    • Bisnesman66

      kaikki on tullut perille mitä oon tilannut!!

    • KunnonTavaraaEuroopasta

      Surkea laatu. Eivät kestä päivääkään.

    • Halvat

      Onko hinnat oikeat, kun niissä on Jotkut 90 prossan alet.

    • lammas47

      itse just tilasin kaks tuotetta, maksoin tuotteet ja palasin myyjän palveluun ja sit se sanoo jotai errorii ja rahat lähti mut tilaus ei menny perille?? vituttaa

    • Tenji

      Tilasin 2 kertaa jolloinka sain tilaukset perille, 3lla rahat hävisi tililtä muttei sovellus tehnyt tilausta klarnakaan ole vielä onnistunut palauttamaan rahoja joita kipeästi tarvisin, huono systeemi kun eivät itse osaa nähdä tilauksia. Sovellukseen oli tullut päivitys jota en huomannut ladata tiedä olisko se aiheuttanu häiriön.. en suosittele.

    • Geeksterlol

      Olen käyttäny 2 vuotta nois on se vitu ongelma et tavaroil kestää yli vittu kuukausi

      • Tietäjättietääluuseritei

        Ei kaikilla kestä tilaa sieltä ENSI LAUANTAIKSI paikasta niin se tulee ensi lauantaiksi.


    • IItu98

      Olen käyttänyt nyt reilu 2 vuotta ostellen tuotteita laidasta laitaan mm. vaatteita, meikkituotteita, koruja, autotarvikkeita, kännykän yms ja en voi muutakun olla tyytyväinen :) Tuotteet todella paljon halvempia mitä suomessa mutta ainoa miinus postitus 2-7viikkoa. Muutama tuote jäänyt tulematta mutta aina saanut rahat takaisin jos tuote ei ole tullut tai ei ole vastannut odotuksia (verkkopankilla ostan aina). Ainoan miinus on että postitus kyllä kestää :D

    • Peraaa

      USeimmiten kun tavara ei tule ne hyvittää tavaran hinnan mutta pitävät toimituskulut rahat itsellään tilaus maksoi 1.90€ toimituskulut 4.00€ ymmärrätte kai että tässä on kyseessä maailman suurin puhallus eli maksoin tuotteesta 5.95e sain palautuksena takaisin 1.90 minne katos 4.00€ vastaus Klarnan tilille

      • Mökinpari

        Paskaa
        Tilasin tabletin jossa piti olla käyttöjärjestelmänä Android 7.0 ym muuta hyvää.
        Mitä sain käyttöjärjestelmä kiinalainen Android 5.0 jossa oli osittain kiinankieliset valikot ym paskaa.
        Ei pysty lataamaan Google play kaupasta ohjelmia kun ei voi ladata sitä alkua.
        Aivan sontaa laite maksaa 66€ sekä tulli luokkaa 20€.
        Palautus ja rahojen takaisin saanti ei onnistu koska ole tehnyt muutaman palautuksen niin joutuu tilaan että voi ostaa mutta ei saa yhteyttä että ilmoittaisi väärästä saadusta tuotteesta. Eli 30 päivän palautus ei ole käytössä.
        VAROKAA KUN TEETTE PALAUTUKSIA
        Tuli sukkia 5 paria jossa yhdessä pää auki niin reklamoin, tätäkään ei olisi saanut tehdä.
        Edelleen PASKA


      • Anonyymi
        Mökinpari kirjoitti:

        Paskaa
        Tilasin tabletin jossa piti olla käyttöjärjestelmänä Android 7.0 ym muuta hyvää.
        Mitä sain käyttöjärjestelmä kiinalainen Android 5.0 jossa oli osittain kiinankieliset valikot ym paskaa.
        Ei pysty lataamaan Google play kaupasta ohjelmia kun ei voi ladata sitä alkua.
        Aivan sontaa laite maksaa 66€ sekä tulli luokkaa 20€.
        Palautus ja rahojen takaisin saanti ei onnistu koska ole tehnyt muutaman palautuksen niin joutuu tilaan että voi ostaa mutta ei saa yhteyttä että ilmoittaisi väärästä saadusta tuotteesta. Eli 30 päivän palautus ei ole käytössä.
        VAROKAA KUN TEETTE PALAUTUKSIA
        Tuli sukkia 5 paria jossa yhdessä pää auki niin reklamoin, tätäkään ei olisi saanut tehdä.
        Edelleen PASKA

        Sieltä ei kannata tilata mitään, myyvät pelkkää halpaa paskaa joista suuri osa on rikki, ei ole kaikkia ominaisuuksia mitä oli ilmoitettu ja parhaana päälle että jos olet reklamoinut kaikista viallisista et enään voi reklamoida.
        Koska se tapahtuu heidän applikaation kautta ja he eivät ota reklamaatioita vastaan jos olet paljon reklamoinut.
        Itselläkin tuotteita joita ei tullut mutta ei voi reklamoida koska applikaatio ei ota reklamaatioita vastaan.
        Se myös että hinnat pompsahtaa ylös päin usein kun olet tekemässä tilausta.
        Kiinalaista paskaa voi ostaa luotettavimmistakin nettikaupoista.


      • Anonyymi
        Mökinpari kirjoitti:

        Paskaa
        Tilasin tabletin jossa piti olla käyttöjärjestelmänä Android 7.0 ym muuta hyvää.
        Mitä sain käyttöjärjestelmä kiinalainen Android 5.0 jossa oli osittain kiinankieliset valikot ym paskaa.
        Ei pysty lataamaan Google play kaupasta ohjelmia kun ei voi ladata sitä alkua.
        Aivan sontaa laite maksaa 66€ sekä tulli luokkaa 20€.
        Palautus ja rahojen takaisin saanti ei onnistu koska ole tehnyt muutaman palautuksen niin joutuu tilaan että voi ostaa mutta ei saa yhteyttä että ilmoittaisi väärästä saadusta tuotteesta. Eli 30 päivän palautus ei ole käytössä.
        VAROKAA KUN TEETTE PALAUTUKSIA
        Tuli sukkia 5 paria jossa yhdessä pää auki niin reklamoin, tätäkään ei olisi saanut tehdä.
        Edelleen PASKA

        kuka ääliö tilaa sukkia kiinasta kun voi käydä Tokmannilla hypistelemässä mitä aikoo ostaa.


    • Anonyymi

      LOL ei kannata tilata mitään kiinasta, aina tulee jotain vastoinkäymistä LOL

    • Anonyymi

      Myyvät todella heikkolaatuista tavaraa, lupaavat palautusoikeuksia, rahanpalautuksia ym.
      Kun saat taas viallisen tuotteen niin asiakaspalvelu kyselee kaikkea mahdollista kymmeneen kertaan mitkä olet jo kertonut monta kertaa. Käyvät ns. väsytystaktiikkaa että kyllästyisit pyytämään rahoja takaisin.
      Ebay toimii paremmin kun ottavat vastuun kiinalaisesta paskasta ja palauttavat rahar jos on tuotteet rikki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe