Isättömät lapset ja ISÄTTÖMYYDEN seuraukset

senssurointia

Erik Ewaldsin mukaan johtaa homouden ongelmaan.

profetia palstalta poistettiin.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurukkohanse

      Ketä kiinnostaa jonkun fundamentalistikristityt horinat?

      • 1213

        "Ketä kiinnostaa jonkun fundamentalistikristityt horinat?"

        Minua, mutta ilmeisesti täällä olevat keskustelun "jumalat" haluavat pimittää osan asiasta, koska omassa erinomaisuudessaan tietävät mikä on muille parasta? :)


      • sdfgsdfg

        Teille syyntakeettomille mielikuvitusolentoihin uskoville itsellenne on parasta että joku fiksumpi päättää mitä täällä kirjoitellaan ja mitä ei.


      • Luethan

        Nämä puolueet runnoivat sekameteli avioliittolain vanhassa EDUSKUNNASSA.

        Myrkyn vihreät, SDP, RKP, suurinosa KOK muutamia keskustalainen.

        Tästä listasta löytyy oikeat lain säätäjät jotka ansaitsevat tulla valituksi uuteen eduskuntaan,
        lue lista nimet, jotka ansaitsevat päästä lakiamme säätämään Arkadiamäelle

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13483201


      • eläköön-demokratia
        Luethan kirjoitti:

        Nämä puolueet runnoivat sekameteli avioliittolain vanhassa EDUSKUNNASSA.

        Myrkyn vihreät, SDP, RKP, suurinosa KOK muutamia keskustalainen.

        Tästä listasta löytyy oikeat lain säätäjät jotka ansaitsevat tulla valituksi uuteen eduskuntaan,
        lue lista nimet, jotka ansaitsevat päästä lakiamme säätämään Arkadiamäelle

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13483201

        Kansasta 2/3 ja eduskunnasta yli puolet kannatti lakia ja se hyväksyttiin. Presidentti sen jo allekirjoitti ja Sipilä on luvannut hoitaa loput.

        Onko se nyt niin hirvittävän vaikeaa tottua siihen, että kaikki säädetyt lait ei miellytä teitä.


    • älä-koita-tätä-kotona

      >>> Isättömät lapset ja ISÄTTÖMYYDEN seuraukset Erik Ewaldsin mukaan johtaa homouden ongelmaan. <<<

      Entäpä jos minä väitän, että jos työnnät porkkanan anukseesi, niin joudut lääkäriin.
      Jos et usko, niin kokeile. Yksi pappi kokeili tuota potulla ja nolosti käsi.

      • tarjous

        ”Amadeus raitistui ja eheytyi homoudesta. Olin voissa paistettu homo. Ystävä kysyi haluaisitko Amadeus rukoilla. Tuo ehdotus huvitti. Olen pienestä pitäen uskonut Jumalaan, mutta en ole rukoillut. Ajattelin, että minulla ei ole mitään menetettävää, kokeilen. Mutta rukoilen tasan tämän yhden kerran. Jeesus jos olet olemas -sa, tämän on parasta toimia nyt! Lausuttuaan aamenen Amadeus tunsi jotain merkillistä. Oli kuin möykky olisi otettu rinnastani pois. Minut valtasi rauha, jollaista en ollut koskaan ennen kokenut.” Ihanaa Jeesus ihanaa ja helppoa ! Me Naiset (36/2013) mukaelma kirjoituksesta: Ja RV (38/2013) lehden sivulta 8.


    • Vel-vel

      Aivotärähdys eheytti lesbon: Toisenlaiset äiditohjelman keskiviikon jaksossa tavataan kotkalainen Emma, joka on naimisissa ja odottaa toista lastaan. Emma on naimisissa Tomasin kanssa, mutta tämä ei ollut itsestään selvää.En osaa sanoa, mitä tapahtui. Minulla on aina ollut vaan naissuhteita ja olin luokitellut itseni näin, että naisen kanssa menen naimisiin, teen lapsia ja elän elämäni loppuun asti. Miehet eivät kiinnostaneet seksuaalisesti ollenkaan, Emma kertoi. Emmalla on omat epäilyksensä siitä, mitä tapahtui, kun hän rakastui mieheen. - Luulen, että kun kevättalvella sain aivotärähdyksen Ja yhtäkkiä aloin tykkäämään sinisestä väristä sisustuksessa, mistä en aiemmin tykännyt. Jostain syystä myös miehet alkoivat kiinnostaa. Tai ainakin tämä mies, Emma kertoo. Näin se vain kopauksen seurauksena aivosni normalisoitui naiseksi.

    • rugeratonixania

      kuka helvetti näitä kristittyjen tyrannien horinoita jaksaa kuunnella. mun mielestä kristinuskon pitäs kadota pois suomesta samalla pakolla millä se paska on tullukkin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe