Sierra Wireless mokkula akun pullistuminen

dnaon

Onko muillakin DNA:n käyttäjillä ongelmia tämän kyseisen mokkulan kanssa. Itsellä ollut kyseinen Sierra Wireless AirCard 762S ja olen vaihtanut sen neljästi uuteen akun pullistumisen takia. Jälleen akku pullistui, mutta takuun (kaksi vuotta) umpeuduttua kuukausi takaperin, eivät suostuneet hyvittämään enää mitään. Heidän mielestään kyseisen mokkulan kestoikä on tasan kaksi vuotta. Uusi takuuvaihdettu mokkula on 2014 heinäkuulta, mutta tuotteen kesto katsotaan sopimuksen aloituspäivämäärästä (helmikuu 2013). Minkäänlaista hyvitystä ei ole tulossa ja pettymys tuotteeseen on suuri, vaikka ongelma on DNA:lla hyvin tiedossa: https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/sierra-wireless-aircard-762s-akku-pullistui-ja-u-1/
Lisäksi googlettamalla löytyy lisää kokemusta samaisesta ongelmasta.

Kaduttaa etten purkanut kauppaa vuosi takaperin, kun kolmannen kerran vaihdoin laitteen akun pullistuman takia. Tähän minulla olisi ollut oikeus. Suosittelen jokaista, joka taistelee tämän asian kanssa purkamaan kaupan ja ottamaan jotain muuta tilalle. Kyseistä Sierra Wirelessiä ei ole suunniteltu kestämään kuin tasan kaksi vuotta DNA:n mielestä, joten tuon jälkeen on vain ongelmajätettä.

14

2023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai_tämäkin

      Siis mitä?!?!? Ja ne myy sitä edelleen?

      Se pullistuma tarkoittaa sitä, että se on räjähtämässä.
      https://www.youtube.com/watch?v=SMy2_qNO2Y0

      Mitä hevettiä ne touhuaa? Ostivat varaston täyten jotain vehettä ja nyt niiden on pakko myydä sitä? Asiakkaat suuttuvat ja vaihtavat firmaa. Eipä hätää, toisesta ovesta on tulossa uusia, jotka ovat suuttuneet johonkin toiseen firmaan.

      Minäkin meinasin vaihtaa DNA:an, mutta kannattaako se? Taitaa olla niin, että nää kaikki ostelee vehkeitä ja vaikka ne ei toimin, ne yrittää keksiä keinon, miten se saadaan menemään varastosta ulos, maksusta tietenkin.

      Ei siis kannata odottaa mitään, niin ei pety. Ostaa liittymän, ei laitetta...ostaa laitteen itse jostain, joka tuntee laitteensa. Operaattorin myyjät eivät tunne tuotetta, ne vaan myy sitä mitä joku toinen on ostanut. Ilmankos ne lupailee puuta heinää.

    • Kuluttajakaupassa myyjän vastuu ei lakkaa takuun loppumiseen. Vaadi kaupan purkua, kun eivät saa laitetta kuntoon.

    • arska1234

      En osaa tarkkaan sanoa mikä toi mulla oleva laite on mutta Dna:lta tullut ja Netgear tossa lukee... Ja akku on kyllä aika paksuna, takakantta ei saa kiinni :(

      Pitäis varmaan kokeilla takuuseen laittaa, mutta eipä tuolle ole käyttöä...

    • HissiHessu

      Sama akku homma takuu vielä voimassa , akun pitäisi saada jäähdytystä ,käy turhan lämpösenä

    • ex-DNA

      Minulla pullistui ja laite vaihdettiin uuteen DNA kaupassa. Oli kuulemma vika laitteen firmwaressa eli ohjaimessa joka asiakkaan olisi pitänyt tajuta päivittää. Uusissa asia pitäisi olla kunnossa. Uusi on toiminut. Tosin liittymä on pätkinyt ja katkonut ja ollut välilä kokonaan poikki. DNAn mukaan linjoissa ei ollut vikaa vaikka toimitin todisteeksi ping loopin tiedot, jossa pätkiminen ja katkoksen suoraan näkyi. Mitään hyvitystä ei tietenkään annettu.

    • Tosissaoon

      Niinpä niin hyvä mokkula kun tuöo lämpeneminen olisi kurissa minullaki niitä vaihettiin kolme kertaa Kuiteski se meni niin että huolossa käyvessä tais tulla jos aiemmin sinne korjaukseen menny laite pölyt putsattuna Ja kuinkas ollakkaan sainhan eri laitteen lopulta uuden (MF910) mutta sehän vasta surkea on ei sillä voi netissä surfata pätkii jatkuvasti
      Nyt minulla kuiteski sierra taas sain käytettynä pikkivikasena sain korjattua (kaks sinkortin kosketin nastaa pikki) ja kun takakansi pois ja roikkumaan latausjohdosta niin johan toimii eikä lämpene Vieläkun velan lähetintehoa laskee keskitasoon ei mätään ongelmaa

      • 654321

        Itsellä oli kanssa sierran dna-mokkula. Pari kertaa huollossa ja kerran vaihdettiin uuteen. Aina näiden jälkeen toimi noin puoli vuotta. Sen jälkeen taas ilmenevät ongelmat (joutui joka päivä käyttämään virrat poissa laitteesta). Itsellä oli käytössä ilman akkua koko ajan laturissa ( ristipolarisaatioantennista tulee mokkulaan pari piuhaa). Koitin saada laitetta vaihdettua isompaan kotimokkulaan, mutta eivät suostuneet edes välirahalla. Laite vaihdettiin lopulta juuri tuohon mf910 mokkulaan ja mielestäni se on hyvin toiminut (nyt 7-8kk).


    • Laittaa_vaan

      Myyntiin tori.fi

      Ostan mielellään kympillä.

    • Itse_laitoin_näin

      Laitoin puhaltimen mokkulan taakse, monta vuotta on ollut jatkuvassa latauksessa ja käytössä ilman ongelmia.

    • huijausta

      Näkyy olevan yleinen ongelma.DNA lähettelee viestejä että uusi mokkula pitäisi ostaa.Eihän se kauppa käy jos liian hyviä tuotteita myydään!
      Täytyisi myyjällä olla sen verran vastuuta että ainakin lopettaisi tällaisen roskan kauppaamisen.
      Nyt uutta etsimään mutta EN OSTA DNA:LTA

      • avuttomuus.pois

        Laittakaa nyt vaan joku puhallin, vaikka pöytäpuhallin puhaltamaan takaosaan niin se on siinä.


    • sinappitaivas

      Näköjään susi syntyessään kaikkea pskaa ne kehtaa myydäkkin. 🤡

    • Dma

      Denan laskututud täysin perseestä laakutukswsta tehty rikos ilmoitus. Rikollinen yhtiö dna on kaiswssa tpiminmassa.

    • Ärsyttää

      Siis minulla kyseinen mokkula kuumenee sekä nykyään ei menekunnolla päälle paitsi ku antaa virtaa Ärsyttää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe