NWO-blogin kirjoittaja avun tarpeessa?

159

Olen lueskellut silmäillen kirjoittajan artikkeleja lähinnä nauraen, mutta juttujen järjettömyys alkaa olla aidosti huolestuttavaa. Ongelmaa ei voi mielestäni kuitata vain naureskellu, kuten Idolsin kaltaisessa ohjelmaformaastissa kun täysin laulutaidoton yrittää rääkyä musiikkikappaletta.

Otteita artikkelista "USA:n armeijan komentaja sai potkut, koska ei suostunut laukaisemaan ydinohjuksia Venäjälle" (http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2015/03/usan-armeijan-komentaja-sai-potkut.html)

- "Näin ollen jos SVR:n raportti pitää paikkansa, niin kapteeni Cole kieltäytyi aloittamasta ydinsotaa (III-maailmansota).."

- "USA on jo aiemmin onnistunut ampumaan ydinohjuksia Venäjälle asti. Mutta näillä kerroilla valon galaktisen liiton alukset ovat eliminoineet niiden vaikutukset suoraan, tekemällä ne toimintakyvyttömiksi."

- "Aikanaan kauan aikaa sitten tapahtui ns. myyttinen kutsu, jolloin tämä n. 10 % tänne planeetalle vapaaehtoisista tulleista sopivat keskenään tämän sopimuksen."

- "Valon galaktisella liitolla on myös sota-aluksia, joiden käyttötarkoitus ei ole vieraan avaruusrotujen tappaminen. Vaan niiden käyttötarkoitus on puolustuksellinen ja he pystyvät tekemään mm. ydinaseet toimintakyvyttömiksi, kuten ollaan jo useita kertoja nähty."

Paljon muutakin päättömiä heittoja löytyy kyseisestä artikkelista ja monesta muustakin. Kysymys onkin, milloin on kansalaisvelvollisuus tehdä virannomaisille ilmoitus, että joku aidon oikeasti tarvitsee apua. Ihan oikeasti, noissa teksteissä on avaruusolioita, liskomiehiä, niitä ja näitä salaisia neuvostoja sekä ydinohjuksia lentelee jatkuvasti. Ei ole tervettä!

Huolestuttavaa on tietysti jos joku oikeasti uskoo, että Yhdysvallat ampuilee jatkuvasti ydinohjuksia sinne tänne. Ydinaseiden voimakkuus on nykyään sitä luokkaa, että ihmiskunta häviää jo muutamasta ohjuksesta. Luotan kuitenkin suomalaiseen järkeen, että ne jotka ylipäätänsä löytävät tuon sivuston, nauravat samalla tavalla kuten minä. Silti, kirjoittaja on ihminen, joka selkeästi tarvitsee päätohtoria.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OutoaOn

      On kyllä sen verran sekavaa settiä, että kyllä ne loputkin fanit varmaan kohta hylkäävät messiaansa :D

      • hylännyt

        NWO-blogin ylläpitäjällä on paljon opittavaa lauserakenteissa. Olen hylännyt noin huonotekstisen blogin.


    • MielenLuvattuMaa

      Salaliittoteorioissa yleensä taustalla pidemmälle mennyt 'vainoharha/paranoia/skitsofrenia'... joillakin viattomassa nettikirjoitus muodossa, joillakin ei....

    • joojoo1111111
      • Allekirjoita

        Allekirjoitin tuonmuistaakseni jo eilen


    • idioottialoituksiaala24

      NWO-blogin kirjoittaja avun tarpeessa?

      Tä?

      Suomennusapuako tarjoat, kyllä hänen suomentamat jutut kansainvälisiltä sivustoilta on ihan hyvää suomenkieltä.

      • HoitajatLakkoonjahoitoon

        Juuri noin. Olen itsekin lukenut englanninkieliseltä sivulta ns. "rajatietoa" ennenkuin nwo-plogisti on ehtinyt julkaista sanaakaan.

        Tässä ketjussa taitaa olla kyse toisten ihmisten kyvyttömyydestä ymmärtää asian laajempaa ulottuvuutta ja näiden kyvyttömien ihmisten pelot sekä asenteet. Toisilla on liikaa pelkoja, ja lievittääkseen niitä he haluavat sulkea heidän mielestä väärällä tavalla ajattelevat hoitoon kun todellinen hoidettava ongelma on heidän itsensä päässä.

        Näillä toisilla ns. "vierastajilla" on vankkumaton näkemys heidän oikeassa olosta ja heidän näkökannan ainoasta totuudesta ja heidän kyvystään hoitaa ja ohjata muita ihmisiä elämän määrityksen tiellä. Joukkovoima esim. natsisaksassa sai aikaan hirveyksiä.

        Minusta nämä pelkääjät voisivat mennä itse hoitoon, tai heidän tulee kasvattaa itselleen paksumpi nahka. Tietysti he saavat aukoa päätään täällä, mutta heidän pitäisi joskus kurkata peiliin ja katsoa ongelman todellista lähdettä silmiin. Se ei nimittäin majaile nwo-plogistin aivoissa vaan heidän itsensä.


      • 159

        Olet aivan oikeassa kun väität "ihmisten kyvyttömyydestä ymmärtää asian laajempaa ulottuvuutta...". En todellakaan pysty ymmärtämään, saati uskomaan valon galaktiseen liittoon, liskomiesten ennaltaehkäisevää kykyyn neutralisoida ydinräjähdyksiä. Menee todella kovaa ja korkealta minun ymmärrykseni yli.

        Maapallolla on miljoonia ihmisiä, jotka tietävät oman jumalansa olevan oikea, ilman mitään todellista faktapohjaa. Silti heitä kaikkia yhdistää usko, ei tietämys. En pysty uskomaan jumalaan, liskomiehiin avaruudessa tai suurin neuvostoihin, jotka on asettunut maapallolle vuonna X vahtimaan ihmisiä. Ei vain käy järkeen.

        Ja mitä pelkoon tulee, taidanpa mennä ulos ja nauttimaan auringosta. Ei tarvitse pelätä USA:n ydinohjuksia, liskomiehiä pusikoissa eikä tarvitse laittaa edes foliohattua päähäni. Olo on mitä mahtavin.


    • minäsevain

      Tää on sama kuin uskonnot ja uskomukset, ei ihan samaa sarjaa kuin itse keksityt harhaluulot. Sellaista voi pitää sairaana jos tahtoo mutta psykiatrian kanta on että normaalia

    • trthrt

      sekopäistä settiä ja jos joku kyseenalaistaa herran väitteet niin estoa tulee heti. kun joku väittää noin sekopäisiä juttuja niin hän on velvollinen ottamaan kritiikin vastaan. mitä veikkaatte että mikä on tuon herran motiivi haukkua länttä ja ylistää venäjää?

      • vhvh

        Ukko on liian typerä ollakseen rahanahne petturi. Mielisairas, hyödyllinen idiootti, mutta liian epäpätevä ollakseen sijoituksen arvoinen.


      • htfhrxd
        vhvh kirjoitti:

        Ukko on liian typerä ollakseen rahanahne petturi. Mielisairas, hyödyllinen idiootti, mutta liian epäpätevä ollakseen sijoituksen arvoinen.

        jep kunnon disinfo agentti niiku alex joneskin. hänhän o oikealta nimeltään bill hicks joka ``kuoli``syöpään


    • hemuliveikkonen

      Keneltä tuon blogin jutut on pois, jos tykkää niitä kirjoitella. Herätkää pahvit! Ei niitä ole pakko lukea, jos ahdistaa liikaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3648
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1766
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1354
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1240
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      850
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      48
      803
    Aihe