Tiedoksi Tuomakselle ja hänen ateistifaneilleen!

SOStotheWorld

Evoluutiota ei ole olemassa. Ihminen ei ole syntynyt apinasta. Jumala loi maailmankaikkeuden! Se on totta!

Tää evoluutioteorianne tuputtaminen on jo naurettavan läpinäkyvää!

23

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TurhaNärkästyä

      Hihhulit voisi joskus vähemmän lukea sitä satukirjaa!

    • Humalanpalvelija

      Tiedoksi keskustelun aloittajalle, Ewon luuta on olemassa, tästä on vedenpitävät todisteet. Toiseksi ihminen ei ole syntynyt apinasta, ei tietenkään, ihminen syntyy ihmisestä mutta apinaksi heittäytyminen edesauttaa coituksen tapahtumista, lienee peruja sieltä mijoonien vuosien takaa ;). Kolmanneksi Jumala ei luonut maailmaa, tai jos loi niin heti pitäisi ottaa ammattinimike pois ja pistää tyyppi lisäkoulutukseen, niin päin hel***tiä tää on duunattu, mutta siitä on vedenpitävät todisteet että Humala loi rinnakkaistodellisuuden joka useimmiten onkin paljon onnistuneempi kuin tämä ns. Jumalan versio.

    • mfani

      Lukeutuuko keskustelun aloittaja myös niihin neropatteihin, joiden mielestä dinosauruksiaan ei ole koskaan ollut olemassa? Raamattuhan ei dinosauruksista juurikaan kerro ja eräältä uskovaiselta sain kuulla selityksen, että Jumala on luonut dinosaurusten fossiilit maaperään.

      Evoluutiota tapahtuu tälläkin hetkellä. Vai todellako joku uskottelee itselleen, että ihmislaji on täysin samanlainen vuonna 20 500, kuin mitä se on tällä hetkellä tai mitä se oli kymmenen tuhatta vuotta ennen ajanlaskumme alkua?

      Toisekseen, Jumalan olemassaolo ei sulje pois evoluution mahdollisuutta. Tunnen syvästi uskovaisia ihmisiä, jotka pitävät uskostaan huolimatta myös evoluutioon, eli lajien muokkaantumiseen.

      Jumalan olemassaoloa vastaan on mielestäni se seikka, että kristinusko on varsin tuore usko. Mihin ovat päätyneet kaikki ne ihmisraukat, jotka ovat syntyneet maailmaan ennen tämän ikuisen elämän tarjoavan uskon syntyä? Miksi kristinuskon tarjoama oppi olisi ainut oikea? Ihmisellä on aikojen alusta saakka (tai lähinnä siitä saakka kun aivot ovat olleet tarpeeksi kehittyneet syvällisempää ajatustyötä varten) ollut tarve selittää elämää ja maailmaa uskon avulla. Aikojen saatossa tiede on kehittynyt valtavasti ja rinnalle on kyetty keksimään vaihtoehto(ja).

      Vaikka itse olen uskonnoton niin en varsinaisesti ole uskoa vastaan. Henkilökohtaisesti on se ja sama, miten ihminen elämänsä päättää viettää. Useimmille usko tuo varmasti turvallisuuden tunnetta elämään. Täytyisi kuitenkin tajuta myös se seikka, että joillekin tiede edustaa samankaltaista asiaa elämässä. Uskonnottomuus ei todellakaan tarkoita että olisi aivan hunningolla ja vailla moraalia. Minulle tietoisuus elämän rajallisuudesta ja maailman ainutkertaisuudesta tuovat sisäisen rauhan. Oikeastaan oon äärimmäisen lohduttavaa ajatella, että sitten kun kuolen niin kaikki elämä minun osaltani päättyy siihen. Se ajaa elämään nykyhetkessä täysillä, koska en usko näkeväni minulle tärkeitä ihmisiä minkään rajan toisella puolella.

    • JurrinYkä

      Nykyinen The Paavi kuuluu mielestäsi samaan ryhmään kun Tuomas ja hänen faninsa?
      http://www.hs.fi/tiede/a1305891874983
      Pahimmat kreationistit tulevan amrikkalaisista uskonlahkoista, joiden aatteet tavoittavat täkäläiset hihhulit.

    • noniinteemu

      Meneppäs nyt jo ruokapöytään poju, äitee on laittanut kystä kyllä.

      Vain lapsilla on "mielikuvituskaveri" taivaassa, hahahahahahahaha!

      • näion

        Mä, "poju" uskon kuule sellaiseen Jumalaan, että siinä ei Nightwishin renkutukset paljoa paina.


      • Niin_on

        Saathan sää uskoa vaikka joulupukkiin, mutta älä täällä ajatuksiasi tyrkytä.


      • Hihihihihhohoho
        näion kirjoitti:

        Mä, "poju" uskon kuule sellaiseen Jumalaan, että siinä ei Nightwishin renkutukset paljoa paina.

        Usko sinä vaan reppana vaikka mihin tahansa "mielikuvituskaveriin", naurettava pelle olet kuitenkin, hhihihihihihihhohohohohohoh!


    • floorjanseeniruuless

      Miksi olette monet uskovaisia vastaan? Kai ne saa uskoa mihin haluaa ja eihän kukaan sen kummemmin mitään oo tyrkyttänykkää. Ennemminkin ateistit tyrkyttää itse uskovaisille evoluutio teoriaa ja kertoo miten Jumalaa ei ole. Itse olen uskovainen mutta myös evoluutioteoria toimii. Tehää sopimus että me uskovaiset ei haukuta teitä nii te että myöskää sit meitä? Okei hyvä tämä toimii.

      • EITOIMI

        Tämä on Suomi24 foorumi, älä etsi täältä älyllistä elämää.


      • tiedemiehet

        Evoluutioteoria ei ole ateistien vaan tiedemiesten keksintöä.

        Idiootti...


      • meemmeoleyksin

        Eikä ateistit ole tiedemiehiä. Jokaisella on harhansa ja jokainen pettäkööt itseänsä kukin tavallaan. Ihminen on kuin bakteeri maailmankaikkeudessa. Maailmankaikkeuskin on vain sana, jonka ihminen keksinyt tilalle, jota ei edes kykene määrittelemään. Puhumattakaan määrittelemään, mitä tai mikä olotila tulee vastaan kun ääretön loppuu. Sillekkään ihminen ei edes kykene antamaan nimeä ja olomuotoa. Tällä tasolla on meidän tiedemiehet toistaiseksi. Totuus on edelleen jossain suuremmassa kuitenkin, eikä missään evoteorioissa toistaiseksi.


      • sallinappanahka
        meemmeoleyksin kirjoitti:

        Eikä ateistit ole tiedemiehiä. Jokaisella on harhansa ja jokainen pettäkööt itseänsä kukin tavallaan. Ihminen on kuin bakteeri maailmankaikkeudessa. Maailmankaikkeuskin on vain sana, jonka ihminen keksinyt tilalle, jota ei edes kykene määrittelemään. Puhumattakaan määrittelemään, mitä tai mikä olotila tulee vastaan kun ääretön loppuu. Sillekkään ihminen ei edes kykene antamaan nimeä ja olomuotoa. Tällä tasolla on meidän tiedemiehet toistaiseksi. Totuus on edelleen jossain suuremmassa kuitenkin, eikä missään evoteorioissa toistaiseksi.

        Ketjun tolkullisin puheenvuoro.:)


      • apinoita_oomme_kaikki
        sallinappanahka kirjoitti:

        Ketjun tolkullisin puheenvuoro.:)

        Hauska seurata kun uskovaisilta alkaa usko loppua omaan uskontoonsa. Viimeinen oljenkorsi on dissata tiedettä ja kuullostaa filosofiseltä. Säälittävää, usein tämä on lopputulos kun hermot pettää
        https://www.youtube.com/watch?v=dbpoSwe2buU


      • sallinappanahka
        apinoita_oomme_kaikki kirjoitti:

        Hauska seurata kun uskovaisilta alkaa usko loppua omaan uskontoonsa. Viimeinen oljenkorsi on dissata tiedettä ja kuullostaa filosofiseltä. Säälittävää, usein tämä on lopputulos kun hermot pettää
        https://www.youtube.com/watch?v=dbpoSwe2buU

        Ei ihmiseltä ikinä usko lopu, Nobelin toivossa pakertavalta tiedemieheltäkään. Maestro Holopaisen mukaan kaikki päähän kertynyt purkautuu aikanaan tavalla tai toisella.:)


      • apinoita_oomme_kaikki

    • en_ole_ateisti_mutta

      Siihen aikaan kun Raamattu kirjoitettiin ei ollut tiedemiehiä, jotka olisivat voineet tutkia lajien kehitystä. Luomiskertomuksessa kerrottiin evoluution kulku "hieman yksinkertaistettuna" kaukaisille esivanhemmillemme. Tämän ei kuitenkaan tarvitse sulkea pois Jumalan olemassaoloa. Uskokoon ken tahtoo...

      • kyllävaan

        Minäkin uskon joulupukkiin kun kukaan ei ole koskaan kertonut mistä lahjat ovat tulleet kuusen kuurelle.

        Enkä tunne ketään joka voisi todistaa ettei joulupukkia ole...


      • jees_jees

        Niin, uskolla siirretään vuoria ja joskus vaatteiden muitakin osia.
        Ja Uskossa on hyvä elää, sanoi lapamato.


    • tämäonhyvähuomio

      Pari tuntia sitten National Geographic Channelillä lausuttiin mielestäni loistava huomio/ajatus joka sopii tähän keskusteluun kuin nyrkki silmään. - "Jos ihmiset käyttäisivät järkeään ei tiedettä tarvittaisi", kuinka totta, kuinka totta.

      • Reaaliajattelija

        Minusta tarvitaan kumpaakin, mutta mihin silloin tarvitaan uskontoja ja suuria satukirjoja?


    • apinoita_oomme_kaikki

      Ihan pakko kaivaa vanha keskustelu esille jotta voin linkittää tämän videon,
      Richard Dawkins reading hate mail from religious people
      https://www.youtube.com/watch?v=dbpoSwe2buU
      Aivan upeaa ja kertoo hyvin känkkäränkkä-uskovaisten älykkyysosamäärästä

    • gmo-apina

      Richard Dawkins ja Tuomas Holopainen antavat ihmisten ajatella omilla aivoillaan. Valitettavasti monet uskovaisina itseään pitävät tekevät "lähetystyötä" tyrkyttämällä sitä oikeaa tietoa kansalaisille. Uskon alueella ei ole yhtä totuutta, vaikka näin väitetään, uskon suunnasta ja/tai lahkosta riippuen jokaisella on oma totuutensa. On turha egoistista ajatella , että olemme maailmankaikkeudessa ainut elollinen ryhmä ja meillä on se ainoa oikea Jumala. Tämä laittaa pikkasen ajattelemaan mikä on ihmisen evoluutio ja mikä sai sen aikaan: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3200912/Did-ancient-civilisation-drive-tanks-Turkey-14-MILLION-years-ago-Probably-not-academic-thinks-so.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe