Tähän loppu mun yhen yön jutut!!!

eienäämiehiä

Vittu että miehiin saa pettyä. Taas otti yks lauantaina kondomin pois salaa KAKSI kertaa ja homma tyssäs toisen kerran jälkee ku sanoin sil et mä en oikeest pane ilman kortsuu. Saarnasin sil et se ei voi tietää mitä tautei mul on mut hänen mielest mä oisin velvollinen kertoo hänel jos mul ois tauti!! Pahh!!! Ja jos se tekee noin kaikkien naisten kaa ni mist sekää tietää mitä sil on!! Hyi mul on likane olo.... Pahint on se et tää tyyppi on vanha koulukaveri ja sil on ollu säätöö mun yhen kaverin kaa ni voi olla et joskus joudun näkee sen viel... En kyl tajuu miten se mun kaveri pystyy panee tollast!

Mutta siis juu tää teema on ny toistunu nii mont kertaa et minähän en miehiin koske enää vaikka kuinka puute olisi! Mä oon niin kyllästyny pettymään ja siihen et mua ja mun halua ehkäistä taudeilta ei kunnioiteta yhtää... Tulee hyväks käytetty olo :(

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxcvhhj

      Hitsii....työnnä löylykauha perseeseen

      • heioikeesti

        Sama tyyppi laittaa joka keskusteluun saman lauseen. Todella fiksua


    • ei-ratkee-ei

      Loputon ristiriita. Miehet yleensä pyrkivät panemaan ilman kumia, kun joillakin ei oikein seiso kumin kanssa räplätessä. Ja ainakin paljaalla on parempi tunne. Naiset taas kammoaa muutenkin tauteja enemmän kuin miehet. Ei tätä ikinä ratkaista.

      • eienäämiehiä

        No sit ei sais harrastaa seksii ollenkaan jos ei pysty kondomin kaa.. Mut outoa että naiset kammoaa enemmän tauteja :o tai siis kyllähän taudit nyt miehillekkin aiheuttaa ongelmii ja päänvaivaa ja varsinki jos saa jonku herpeksen mikä ei sit lähe koskaan pois! Tai et eiks miehet oikeesti tajuu niit kaikkii haittavaikutuksii mitä taudeist voi tulla? Plus se että jos saa pysyvän taudin ni vaikeempi löytää vakavaa suhdetta enää koskaan.


      • ei-ratkee-ei
        eienäämiehiä kirjoitti:

        No sit ei sais harrastaa seksii ollenkaan jos ei pysty kondomin kaa.. Mut outoa että naiset kammoaa enemmän tauteja :o tai siis kyllähän taudit nyt miehillekkin aiheuttaa ongelmii ja päänvaivaa ja varsinki jos saa jonku herpeksen mikä ei sit lähe koskaan pois! Tai et eiks miehet oikeesti tajuu niit kaikkii haittavaikutuksii mitä taudeist voi tulla? Plus se että jos saa pysyvän taudin ni vaikeempi löytää vakavaa suhdetta enää koskaan.

        Kyllä se on sukupuoliero psyykessä niinkuin muutkin erot. Naistenlehtien sisältö on esimerkiksi miehistä täysin kiinnostamatonta. Naisia taas ei kiinnosta yleensä tekniikka. Varhaiset miehet, joiden geenejä vielä kannamme, olivat sotilaita. Miehet ovat paljon vähemmän säikkyjä terveysasioissa. Miehiä ei tahdo saada lääkärille edes traktorilla vetämällä, naiset rientävät sinne kilpaa. Psykoterapian asiakkaista 90 % (!) on naisia. Ei eroja kai tartte ihmetellä. Luonto on vain sopeuttanut sukupuolet niin. Koskee muitakin lajeja kuin ihmistä.


      • u76h6t

        Vai että semmosia miehet on.
        Pitää vissiin alkaa semmoseks.


      • Mies-1989
        eienäämiehiä kirjoitti:

        No sit ei sais harrastaa seksii ollenkaan jos ei pysty kondomin kaa.. Mut outoa että naiset kammoaa enemmän tauteja :o tai siis kyllähän taudit nyt miehillekkin aiheuttaa ongelmii ja päänvaivaa ja varsinki jos saa jonku herpeksen mikä ei sit lähe koskaan pois! Tai et eiks miehet oikeesti tajuu niit kaikkii haittavaikutuksii mitä taudeist voi tulla? Plus se että jos saa pysyvän taudin ni vaikeempi löytää vakavaa suhdetta enää koskaan.

        Kaikki yhden illan suhteita harrastavat ihmiset ansaitsis saada jonkun vakavan sukupuolitaudin niin sairasta hommaa.


    • eienäämiehiä

      Ainiin ja sit on näit miehii jotka suostuu käyttää kortsuu mut ei tajuu et sitä pitää käyttää suuseksinki aikaa. Tieks jos on pillerit et se kortsu on vaan tauteja ehkäsyä varten. Eiks miehet oikeesti mieti näit juttui yhtää?

    • ihan sama mulle panenko paljaalla vai kondomin kanssa, paljaalla tuntuu tietysti paremmalta mutta toisaalta onhan se naiseltakin kysyttävä haluaako hän antaa kumin kanssa vai ilman

      • eienäämiehiä

        Joo ja kunnioittaa sitä päätöstä jos haluu kumin kaa... Eiks kuitenki kumin kaa oo paremi ku ei ollenkaa


      • Totta kai pitää kunnioittaa naisen päätöstä jos hän haluu kumin kaa niin sit käytetään kumia, eihän se kumin käyttö mikään ongelma ole jos molemmat haluavat panna toisiaan.


    • Moi onhan kumin käyttö kummankin etu,ei tarvii pelätä tauteja.Jos sovitaan niin käytetään.

      • eienäämiehiä

        Näin se pitäisi olla mutta ikävä kyllä on sitten näitä jotka "suostuvat" käyttämään kumia, mutta ottavat sen heti pois kun toinen ei nää...

        Seuraavalla kerralla jos mulle käy vielä näin ni mä oikeesti sanon sil tyypil et mul on kuppa tai joku et se hätääntyis ja tajuais oman tyhmyytensä. Se että paljastaisinko totuuden parin päivän päästä ni se on vaikee koska se ei ansaitsis sitä helpotusta mutta toisaalta ois ehkä liian ilkeet olla sanomatta.


    • häntäheikki

      Mä käytän villasukkia pannessa, pysyy paremmin flunssa kurissa

    • erqwrqwqwerqw

      Mitä valitat, jätä ne yhden yön jutut pois, piste.

      • eienäämiehiä

        Joo no niiinhän mä sanoin tossa alotuskommentissa. Mutta voi sitä silti valittaa ja toivoo et joku mies viisastuis...


    • vakilla

      Arvaa miksi sulla ei ole vakia vaan joudut etsimään yhden yön juttuja?

      Mun vaki on iloinen antaja ja varsinainen herkku, eikä kumpikaan siedä kumia. Tähän loppu mun yhen yön jutut!
      Saan laatulihaa paljaalla aina kun haluan (ja muulloinkin) enkä keksi yhtään järkevää syytä harrastaa yhden yön panoja

      • eienäämiehiä

        Joo no ei tee munkaan enää mieli yhdenillan juttuja tän jälkeen... Itse voin hyvin harrastaa kumin kanssa koska eihän se naisella tunnu yhtään erilaiselta... Mutta vakituinen ois hyvä löytää niin säästyis tällasilta. Harmi vaan että kunnon miehiä on harvassa. Tai ainakin mun iässä (21) ei tunnu löytävän yhtään miestä joka haluais jo asettuu aloilleen. Ja kolmekymppiset luulee mua alaikäseks :D


      • hupakoitsija

        Perseestä kyl tollanen et kumi otetaan salaa pois ja sit viel meinaa et toinen ei huomaa.
        Itsekkään en pidä kumista mutta käytän sitä kyllä satunnaisten seuralaisten kanssa ja ei tulisi mieleenkään ottaa sitä kesken kaiken salaa pois.
        Ite olen jo 40v. rajapyykin saavuttanut ja minulle kyllä kelpaisi parikymppinen nainen vakkariksi. Mutta jotenkin tuntuu että parikybäset mimmit pitää taas meikää liian vanhana ja eivät suostu. Etkä sää alaikäinen ole vaan juuri sopivan :) mulle kyllä maistuis..


      • vakilla
        eienäämiehiä kirjoitti:

        Joo no ei tee munkaan enää mieli yhdenillan juttuja tän jälkeen... Itse voin hyvin harrastaa kumin kanssa koska eihän se naisella tunnu yhtään erilaiselta... Mutta vakituinen ois hyvä löytää niin säästyis tällasilta. Harmi vaan että kunnon miehiä on harvassa. Tai ainakin mun iässä (21) ei tunnu löytävän yhtään miestä joka haluais jo asettuu aloilleen. Ja kolmekymppiset luulee mua alaikäseks :D

        Ei vakipano tarkoita mulle aloilleen asettumista. Nykyisen vakin kanssa kumpikaan ei liene asettumassa vaan nautimme turvallisesta laatuseksistä aina kun haluttaa. Olemme avoimia ja naisen toivomuksesta sovimme alussa, että kerromme heti kun ei enää haluta.
        Jos kumin kanssa ei tunnu yhtään erilaiselta niin sääliksi käy ja ihmettelen mikä on moiseen syynä. Kaikki tuntemani naiset sanovat, että ilman kumia on ihan erilaista. Nykyinen vaki sanoo, että dildokin tuntuu paremmalta kuin aito kalu kumin kanssa.
        Tuo ”kunnon miehiä on harvassa” on hätävalhe jolla petät vain itseäsi. Kunnon miehiä on paljon ympärilläsi. Kannattanee miettiä miksi et tapaile heitä?


      • Mies-1989
        eienäämiehiä kirjoitti:

        Joo no ei tee munkaan enää mieli yhdenillan juttuja tän jälkeen... Itse voin hyvin harrastaa kumin kanssa koska eihän se naisella tunnu yhtään erilaiselta... Mutta vakituinen ois hyvä löytää niin säästyis tällasilta. Harmi vaan että kunnon miehiä on harvassa. Tai ainakin mun iässä (21) ei tunnu löytävän yhtään miestä joka haluais jo asettuu aloilleen. Ja kolmekymppiset luulee mua alaikäseks :D

        Minäkin olen kunnon mies mutta enhän minä tietenkään sinulle kelpaa kun katselet tietysti vaan niitä jännämiehiä.


    • JärkKiäteenJaKumiNokkaan

      Ei kävis edes pienessä mielessä panna ilma kumia tuntematonta naista. Kyllä sen verran miehessä pitää olla miestä että ottaa vastuun siitä kumin käytöstä.
      Naisen elin on pyhä ja sitä pitää käsitellä silkkihanskoin ja kumin kanssa, jos on yhdenillan juttu kyseessä. Parisuhde on sit asia erikseen.

      • tuntematonta

        Mitä päättelet, että aloittajaa panevat miehet panee ”tuntematonta naista”?
        Entä jos hän onkin miesten tuntema ”kiertopalkinto”?


      • junio

        Olin 17v ja nainen nelkyt jotain. Kun tuli ilman kumii niin toru että en lopettanut ajoissa. Myöhemmin nain naisen maha pystyssä.


    • Mitäänväliä

      Ihan kiva kiertopalkinto teillä kaverisi kanssa. Hyi hitto, oksettaa ajatuskin.

      • eienäämiehiä

        Joo en edes muistanut että niillä oli ollut säätöä... Muakin oksettaa..


    • sdfghjk

      tyttöystävääni joudun painamaan kumin kanssa mutta toisia tyttöystäviä voin ajella paljaalla ja laskea sisään, tai toisinsanoen kun sillä toisella ei ole ehäisyä niin joudun joko laukeamaan sen suuhun tai anukseen. yleensä lasken anukseen.

    • Mies-1989

      Aloittajalle, no mitäs oot sellanen huara!

    • jdklasfj

      Mitä helvettiä se sitä pois ottaa, haluaako se lapsia?

    • Värisuora

      Pitäisikö onnitella värisuorasta... kannattaisi ehkä todellaki lopettaa yhden yön jutut... Siinä on meinaan vakavissaan olevalle kumppanille kertomista kun saat kertoa minkälaisen korttipakan olet tullut keränneeksi... Jokereita myöten.

    • Arska0132

      pelottele sitä muutaman viikon päästä raskaustestillä... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe