Oonko ainut?

Vauvakuume

Eli oon siis 14-v tyttö, ja mulla on ihan kamala vauvakuume. Oon siis miettinyt et mä oisin ehkä valmis saamaan lapsen,koulut menee sen verran hyvin,että pystyisin olemaan kotiopetuksessa, mulla ois hyvä tukiverkosto kotona ja mä vaan haluaisin vauvan! Eikä auta sitten yhtään lukee askista että ihmiset on raskaana tai salkkareista kattoa sannin vauvaa. Mun kaverit ei oikeen ymmärrä et miks haluisin "pilata" nuoruuteni. En oo mitenkään biletys ihminen,et siitä ei jäis paljonkaan pois, ja lapsi ois yks syy lisää etten rupeais polttamaan tai juomaan muutaman vuoden päästä. Mulle on sanottu useesti et tunnun aikuisemmalta kuin jotkut lukion viimeisellä luokalla olevat. Totuus vaan on että haluisin vauvan

16

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vauvan synnyttäminen ei liene niitä helpompia asioita maailmassa ja se vastuu minkä se tuo koko iäksi..et pääse mihinkään ilman ettet hanki vauvallesi hoitajaa ellet sittet itse toimi pää syyttäjänä entä isä sitten kuka haluaisi todellisuudessa niin nuorena isäksi niinkuin salkkareissa olet vielä pikku tyttö näissä asioissa usko pois kehity aikuiseksi ja ajattele reihellissesti..

    • viesker

      Trolli taitaa tää olla.Moni toki haluaa saada vauvan,mutta se nyt ei vaan oo niin yksinkertaista.Lapsi tarvitsee myös isän.Isä on yhtä tärkeä kuin äiti.Isä antaa lapselle miehistä roolimallia.Seurusteletko?Haluaako hän isäksi niin nuorena?Lapsi sitoo ja se tarvitsee aina hoitajan oletko tajunnut tämän varmasti.Itsellänikin on vauvakuume,mutta toinen sukupuoli ei voi yksin laittaa lasta alulle. m29

      • Vauvakuume

        Seurustelen joo,ja kumpikin haluaisi lapsen


    • pthyihitto

      ota mamusomalimanne poikaystäväks niille oot lapsentekokone.. tai lestadiolaiseks niillä on 11-22 lasta

    • tätiläinen

      14 vee tyttö haluaa vauvan?kannattais ny eka kasvaa aikuiseks kyl sitä ehtii kokea synnytyskivut, yöheräilyt,imetyksen,väsymisen,korvatulehduskierteet,koliikit ym mukavat vähän vanhempana.

    • Hiljaahyvätulee

      Oota ny pari vuotta. Enempää ei tarvii.


      Sanotaanko että 15-16 voit hankkia vauvan?

    • arghmitätyhmiätaas

      Nii ja oot sit varmaa miettiny sitä et sun pitää synnyttää se. Hoitaa sitä. AINA. Et voi mennä ees kavereille yökylää tai mitää. Ja oot varmaa kans miettiny raha-asioita? Et kun se sairastuu, sun pitää maksaa sairaalasta ja ostaa sille ruuat, lääkkeet ym. Ja mites kuskaat sitä jonnekin? Auto oli missä? Hehe, hyvä trolli. LOL.

    • veio

      Kantsii ensin selvittää mitä se vauvakuume on.Monesti se on kuume ihmisillä joilla ei ole itsellään elämää ja haluavat imeä elämää lapseltaan. Siinä käytetään lasta esineenä josta lapsi tulee kärsimään pitkän aikaa ja tulee myös kokemaan samoin kuin nyt itse koet.

      Toinen puoli asiassa on piilovihojen tarina. Lapsia halutaan, koska niihin halutaan purkaa niitä salassa olevia sisäisiä vihoja joita itsellä on kätköissä. Useimmiten vauvakuume on sitä.
      Vihat puretaan hyvän kasvatuksen nimissä. Tuo on yleisin tapa miten sukujen pahat asiat kulkevat eteenpäin, sukupolvesta toiseen. Mitä kovempi kuume sen enemmän on piilossa tukahdutettuja asioita.

    • mankkari

      Osta kaupasta nukke :)))) Oma siskoni tuli 15v raskaaksi ja katuu sitä, vaikka kertoi - vähän ennen kunbtuli raskaaksi -, että hänellä on vauvakuume. Mietippä nyt

    • jiowghoihfoisf

      Hommaa se vauva. Pylly pystyssä tuolla odotat miehiä panemaan sua.

    • JLO

      siu kannattanee ootella et olisit eres kuuentoista, muht em miä tuamitse

    • 17vvee

      Hei tota... Mä oon 17v tyttö (ja en seurustele!), ja mulla on kans hirvee vauvakuume... Mulla on kuitenkin tietoo siitä, et vauvakuumetta voi ihan oikeesti sanoo "sairaudeks", siis siitä voi tulla ihan fyysisiä oireita... ite ainakin huomaan sen, ei voi kattoo mitään leffoja, sarjoja ym missä on jollakin vauva tai joku saa lapsen ym, koska se vaan pahentaa oloa... Maha on kipee, ja väsyttää hirveesti, se tunne et haluis vauvan on tosi voimakas, ja ei pysty enää ajatteleen niitä vaikeita puolia ollenkaan... Mutta toisaalta yritän kestää ja odottaa että oon ainakin vähän vanhempi. Kannattaa ainakin yrittää kestää tää olo, vaikka miten vaikeeta ois, ja odottaa et on vähintään 20v ja on vaikka sit poikaystäväkin, niin voi olla helpompaa jos sekin haluaa lapsen/lapsia ;)

      Eli et oo ainut :)

    • lapanenlapasi

      Lapsi on iso urakka. Jos todella haluat lapsen, hoida ensin isä kuntoon. Isättömillä on suuri aukko elämässä. Jos saat vanhemmilta tukea, voisit jopa parin vuoden sisällä hankkia lapsen!

    • 11hilmanES

      "yks syy lisää etten rupeais polttamaan tai juomaan muutaman vuoden päästä" eli myönnät että sinulla on alkoholi ja tupakkaongelma nuorena kun sanot noin ja sen lisäksi kannattaa mennä kadulle paita auki ja housut pois,sillon luultavasti joku tulee ja saat lapsen.terveisin 11h ilmanviinaa ja tupakkaa,olen sossun vakio asiakass saan 5000 euroa kuussa koska olen sossun vip asiakas.

    • Onnelinenmuttaväsynyt

      Moikka! Itse olen 16-vuotias ja jos saisit olla yhden päivän minun roolissa et takuulla enää haluaisi vauvaa..sanoisit heihei 10h yöunille ja kavereille ja koulukin kärsii, saisit vihaisia katseita kaupungilla kun työntäisit lastenvaunuja . Itseä aina muistutetaan siitä kuinka en käyttänyt kumppanin kanssa ehkäisyä .Kasva vielä pari vuotta, mutta onhan tuo iha hyvä vaa että osaat unelmoida :)!

    • Vihaan vauvoja. Ne pitävät liikaa ääntä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe