Esimies kävi käsiksi

turpiinsaanut

Mitä minun kannattaa tehdä asialle ja mitä kykenen tekemään?
Pomo on tietoinen asiasta mutta uskoo minun värittävän ja liioittelevan tarinaani, valvontakameroiden katselunkaan jälkeen kukaan, ei pomo tai tämä esimiehenikään ole pyytänyt anteeksi tai osoittanut että minua on kohdeltu kaltoin. Tapahtumahetkenä en kuulunut liittoon.

15

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisaalääppiätaimuutakaan

      En ole vastaavassa tilanteessa itse ollut, mutta jos kuulut nyt liittoon, kysy sieltä neuvoa, omassani on ainakin myös lakimiehen palvelut (ilmaiset). Eli kysy, keneltä sinun kannattaa kysyä lisätietoa. Etene varovasti asiassa, mutta älä jätä sitä siihen, etenkin jos kuvamatskuakin on. Mutta koita kysellä siis eri tahoilta miten asiassa kannattaa edetä ja pohdi mitä itse haluat, anteeksipyyntöä jne. Tsemppiä

      • turpiinsaanut

        Joku sanoi ettei liitto voi tehdä asialleni mitään koska tekohetkenä en kuulunut liittoon. Videon näki pari tyyppiä, mutta kukaan ei tallentanut sitä ja kamerat nauhoittavat päälle kun on kulunut kaksi viikkoa - videota ei siis enää ole, mutta teon voi todistaa lisäkseni pari työkaveria sekä ne jotka katsoivat valvontakameran.

        PS. nimimerkkiisi viitaten: minua ei ole lääpitty vaan tuupittu.


      • Premilex.fi

        Olen työpaikka-asioihin erikoistunut juristi. Missä päin Suomea työpaikkasi sijaitsee?


      • turpiinsaanut

        Turussa. Epäilen kyllä pystyykö asiasta tekemään syytettä tms. johtuen tekohetken ajankohdasta, siitä on kulunut pari kuukautta.


      • Premilex.fi

        Hei,

        En viitsi laittaa puhelinumeroani tai sähköpostiosoitettani tänne, mutta tarvittaessa löydät yhteystietoni nimimerkkini perusteella. Voimme jutella esim. puhelimessa lisää siitä, onko tässä aihetta korvauskanteelle. Parin kuukauden kuluminen ei lähtökohtaisesti vaikuta asiaan mitenkään.


    • trollipöpö

      Esimies...pomo....Ihan aluksi kannattaa lopettaa paskanjauhaminen:))))))))))))))))

      • turpiinsaanut

        Sitä mun esimieskin sanoi, mahdatteko olla tuttuja keskenänne?


      • tbamm

        Mikä ero on esimiehellä ja pomolla ?


      • turpiinsaanut

        Olen kaupassa töissä, pomo on itse kauppias jonka kanssa teen työsopimukset ja jonka kanssa teen eropaperit. Esimies on yksi henkilö johtoportaassa (johon kuuluu tämä ed. pomo) joka antaa mulle käskyt ja ohjeet jne. Nämä on kaksi eri henkilöä.


      • sisäänulos

        "...jonka kanssa teen työsopimukset ja jonka kanssa teen eropaperit."
        Joudutko tekemään em.dokumentteja useinkin ?


      • turpiinsaanut

        Juurikin näin. Toinen vaihtoehto on että koitin selventää mitä asioita teen esimieheni kanssa ja mitkä asiat hoidan itse pääjehun kanssa.
        Ja kiitos huolenpidostasi, mutta tämä on ensimmäinen 'kunnon' työ missä olen (nuoren ikäni vuoksi). Päättele siitä kuinka monta sopparia ja eropaperia oon kerinny tekemään.


      • säännöt_esimiehilläkin
        turpiinsaanut kirjoitti:

        Juurikin näin. Toinen vaihtoehto on että koitin selventää mitä asioita teen esimieheni kanssa ja mitkä asiat hoidan itse pääjehun kanssa.
        Ja kiitos huolenpidostasi, mutta tämä on ensimmäinen 'kunnon' työ missä olen (nuoren ikäni vuoksi). Päättele siitä kuinka monta sopparia ja eropaperia oon kerinny tekemään.

        Minkähän takia juuri nämä nuoret on niin monesti näiden esimiesten rähisemisten kohteena. Toivottavasti saat jutun hoidettua. Työnantaja ei missään nimessä saa käydä käsiksi alaisiinsa. Kävitkö muuten lääkärissä? Vaikka pienikin mustelma niin kannattaa käydä näyttämässä ja ottaa kuvat sun muut todisteeksi. Luulen, että tuo esimies ei ole ensimmäistä kertaa tällaisia tekemässä jos on noin kuumakalle. Jos on muitakin tuuppinut niin kaikesta olisi hyvä saada todisteet.


      • turpiinsaanut

        Tapauksesta ei jäänyt mitään fyysistä jälkeä tai muutakaan kipua - ainoastaan traumat tapauksesta. Ja olet aivan oikeassa siinä asiassa, ettei ole ensimmäinen kerta kun hän käyttäytyt väkivaltaisesti. Tietääkseni tyyppi ei ole ennen käynyt kehenkään käsiksi, mutta kuulemani mukaan on mm. heittänyt jotain entistä työntekijää päin.
        Ja sitäpä juuri kun en oikein tiedä mitä tekisi..


      • seuraavaan_kertaan
        turpiinsaanut kirjoitti:

        Tapauksesta ei jäänyt mitään fyysistä jälkeä tai muutakaan kipua - ainoastaan traumat tapauksesta. Ja olet aivan oikeassa siinä asiassa, ettei ole ensimmäinen kerta kun hän käyttäytyt väkivaltaisesti. Tietääkseni tyyppi ei ole ennen käynyt kehenkään käsiksi, mutta kuulemani mukaan on mm. heittänyt jotain entistä työntekijää päin.
        Ja sitäpä juuri kun en oikein tiedä mitä tekisi..

        Tästä viisastuneena seuraavaa kertaa varten muistat pitää aina kännykkää mukana povi- tai housun taskussa. Jos näyttää vähänkään siltä, että taas käydään kuumana siellä pomon päässä niin eikun kännykkään nauhotus päälle tai myös videointi jos saat hoidettua niin ettei pomo huomaa ja sitten on näyttöä millä mennä eteenpäin.


    • keskustelija678

      miten tää on mennyt eteenpäin vai onko lainkaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe