Uskonnollinen tasa-arvo

Olen huomannut liikkuessani eri uskonnollisissa ryhmissä. Että toisen ihmisen kohtaaminen tasavertaisesti puuttuu? Kun olen ollut jossain ryhmässä jonkin aikaa ja tulee uusi jäsen, niin häntä heti automaattisesti pidetään aloittelijana ja vähempiarvoisena. Ja sitten joku "typerys" valitsee olla sinun opettajasi, vaikka et itse halua häntä opettajaksi! Vaikka itsellä on jo paljon tietoa, elämänkokemusta ja näkemystä henkisistä asioista. Onko tämä vain heidän egon nostattamistaan? En ole kohdannut nöyriä ihmisiä, jotka haluavat myös kuulla sinua ja oppia myös sinulta. Väkisin tungetaan omaa ideologiaa? Udellaan elämäntilannetta, että sen jälkeen voi työntää haarukkansa toiseen ja tuomitaan. Että pitää olla sellainen ja tällainen. Jumala ei tuomitse, mutta me ihmiset ikävä kyllä tuomitsemme toisemme. Saa kuulla tätä lähimmäisen rakastamisesta, mutta kuulee sitten heiltä itseltään, että he eivät hyväksy juoppoja, huoria, homoja ym. Onko se lähimmäisen rakastamista? Kuka meistä oikeasti tietää Jumalan totuuden? Väitän ettei kukaan tiedä oikeasti meidän ihmisten tarkoitusta. Toivon kovasti, että rakkaus heräisi meissä, niinkuin myös minussa. Rakastamaan luontoa, eläimiä ja ihmisiä. Olen ikuinen opiskelija ja opettaja kuolemaani saakka.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rotu-realisti

      muslimeja ei tarvita suomessa. heti valmis 50% työttömyys kun naista ei nämä muslimimustasukkaiset miehet koskaan päästä töihin. olin kurssikeskuksessa ja eräs musliminainen tuli kurssille koska työkkäri pakotti, mutta mies tuli raivon vallassa seuraavana päivänä hakemaan huivipäisen kummituksensa pois mustasukkaisena syytellen ja raivoten, tämän jälkeen ei koko naista enää näkynyt. miesten käyttäytyminen on tullut minulle jo täysin selväksi olen käynyt egyptissä ja tunisiassa missä ne elävät vielä ihan pimeätä keskiaikaa. siellä ei naiset yksin kävele aina on mukana joku eno tai veli vahtimassa ettei muut miehet pääse nipistelemään. sitten kun tulevat suomeen ovat ihan ihmeissään kun naiset täällä kävelevät vapaasti, kuvittelevat niiden olevan jotain liikkuvia huoria. siksipä kuvittelevatkin somalimiehet että niitä voi mennen tullen raiskata.pohjanoteeraus oli tunisia en ikinä enää mene, ei vaikka maksettaisiin. otetaan mieluummin AHKERIA vietnamilaisia ja kiinalaisia maahamme.

    • Useimmat yleisimmät uskonnot eivät ole tasa-arvoisia. Ihan turha uskonnoista tasa-arvoa hakea.

    • aamen

      Suomi tämä pieni valtio, tarvitsee suojelua säilyttääkseen kielensä, itsenäisyyden, kulttuurin ja koulutuksen korkean tason. Me olemme se sorrettu kansa joka joutuu ikeen alle jos ei nyt tule oikeutta uuden eduskunnankautta. Pahoin pelkään että selkärangattomia nuo päättäjät ovat.

      Kun tuolla jossain valitetaan sitä vaali mainosta jossa luki: Suomi suomalaisille. Somali somalialaisille. Sehän on ihan totinen tosi ettei täällä heitä kaivata.

      Niin miksi toimitus pyytää sitä anteeksi. Eikä totuus ole se etteivät tunne koti-ikävää. Jokanen suomalainen joka on ollut jonkun aikaa ulkomailla, kaipaa takaisin kotimaahansa.. Jo se että somalit eivät sitä tunne kertoo heidän kykenemättömyytensä herkkiin henkisiin tunteisiin.

      Vielä kauheampaa on se ettei sos,v henkilökunta ymmärrä omien tekojensa seurausta. Paapomalla saa aikaanvain viaista katkeruutta, koska sama laiki ei ole meille. Nuo mamut menevät joka jonon ohitse ja meillä vanhukset kuolee nälkään.

      Ottamalla tänne niitä jotka heittävät välimerellä kristittyjä veneestä veteen kuolemaan. Näin ei edes alkueläimet käyttäydy.

      Pidetään suomi suojeluksessamme .

      MARTTYYREJÄ OVAT NE KRSTINUSKONSA TAKIA TAPETUT

    • Halla-ahon_äänestäjä

      MUSLIMIT ALOITTIVAT PAKOLAISLAIVASSA EILEN JIHADIN JA TELOITTIVAT KRISTITYT VÄLIMERELLÄ, YLE VAIKENEE, mutta luettaa ohjelmissaan koraania

      SUOMALAINEN, KAUANKO AIOT SIETÄÄ MEDIAN PIMITYSTÄ, nyt on muutoksen mahdollisuus. Siksikin pimittäjä-Ylen rahoitusta on leikattava, koska ei ole mahdollista, että toimittajat ajavat henkilökohtaista politiikkaansa verorahoilla https://www.suomenuutiset.fi/soini-myos-ylen-rahoitus-leikkauslistalle/ MUUTOKSESTA KERTOO MYÖS TIMON KAVERIN OSSI SANDVIKIN VIDEO, "Sinä olet ratkaisija, käytä ääntäsi" nyt https://youtu.be/5pPjMEA02Ug https://fi-fi.facebook.com/perussuomalaiset

      Amerikkalaislehdet kertovat, britit tietenkin, uutistoimisto AP kertoo laajasti ja tietenkin Palermon lehdet kertovat, MUTTA YLE VAIKENEE

      MUSLIMIT ALOITTIVAT torstaina 17.4. VÄLIMERELLÄ PAKOLAISLAIVASSA JIHADIN JA TELOITTIVAT KRISTITTYJÄ PAKOLAISLAIVASSA ELI HEITTIVÄT KRISTITYT MEREEN. Tosin Yle käyttää Välimereltä tulevista ohjelmissaan yleensä nimeä siirtolaiset mm. uutisissa. NYT MURHAAJAT PYRKIVÄT EUROOPPAAN ilmeisesti KERÄÄMÄÄN PULLOJA, JOSTA TÄÄLLÄ ON KOVA TARVE, emme selviä ilman murhaajien keräämiä pulloja, mutta media vaikenee nyt täysin tästäkin työperäisestä siirtolaisuuden jihad-piirteestä

      USKONSOTA VÄLIMERELLÄ, MUSLIMIT TAPPOIVAT 12 KRISTITTYÄ HEITTÄMÄLLÄ HEIDÄT PAKOLAISLAIVASTA MEREEN EILEN, YLE VAIKENEE. Palermon poliisi Italiassa pidätti 15 Ghanasta ja Nigeriasta tulevaa muslimineekeriä

      BBC KERTOO: Migrants killed in 'religious clash' on Mediterranean boat. Italian police say they have arrested 15 Muslim migrants after they allegedly threw 12 Christians overboard following a row on a boat heading to Italy. The Christian migrants, said to be from Ghana and Nigeria, are all feared dead.

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015041619528815_ul.shtml
      15 Afrikasta Eurooppaan pyrkinyttä on pidätetty epäiltynä kristittyjen pakolaisten heittämisestä veneestä Välimereen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe