Onko mitään merkitystä miehelle?

nainen.etelästä

Onko mitään merkitystä miehelle, jonka kanssa en suostunut seurusteluun tai mahdollisesti seksiin lyhyen tapailun jälkeen, selittää mitään jälkeen päin? Mies on todennäköisesti antanut jo periksi, mutta harmittaa itseä, kun olin niin vähäsanainen, ja jäi asioita kertomatta, mm. syitä siihen etten ollut valmis seurusteluun tm. Olisin mielelläni vielä myös kehunut miestä erinäisistä asioista, kun sekin jäi niin vähälle, ja sain mieheltä aika paljon kehuja.
Mitään mahdollisia negatiivisia asioita miehestä en toisi esiin, kun ei niillä juuri merkitystä, voi lähinnä vaan pahoittaa mieltä.
Haluaisi vähän korjata sitä mitä jäi sanomatta ja lopettaa kohteliaammissa merkeissä. Haluaisin myös pyytää anteeksi joitain juttuja.
Jäisikö siitä miehelle parempi mieli, vai onko hän niin suurpiirteinen, että ajattelee sen olevan turhaa lässytystä, kun en kerran halunnut enempää?
Pidin miehestä, eikä ollut helppo päätös.
Jos, niin kannattaisiko soittaa vai pistää txt? Saisi jättää vastaamatta viestiin, jos haluaa, enkä laita uusia.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvääjatkoa

      No mitäpä sitä enää lopettamaan, kun et ole suhdetta edes aloittanut. Lopeta se vatulointi ja jatka vain elämääsi eteenpäin.

    • Trumpet

      Kuulostaapa tutulta...
      Minä ainakin miehenä jäisin siihen uskoon että jos nainen ei halua seurustella niin piruako sitä aikaa tuhlaamaan.
      Yhteyttähän voi aina ottaa, mutta ei kannata välttämättä odottaa mitään fiksua vastausta...

      Mitä se kehuminen auttaa enään jälkeenpäin? Todennäköisesti voi olla että mies vaan menee entistä enemmän hämmilleen siitä. Voi olla että myös mies suuttuu siitä hyvästä.. Esim tyttö kehuu minua mahtavaksi tyypiksi jne jne jne, mutta ei haluakkaan minun kanssa mitään?? mitä kettua....?

      Minulle on käynyt niin että naiset ovat kehuneet että miten voit olla vielä sinkku?
      Sähän saisit kenet vaan haluaisit..
      Naisethan haluaa just tommosen miehen..
      Noita selityksiä olen kuullut monet kerrat ja jää se yksi kysymys...
      Miksi en sitten kelpaa juuri sinulle...?

      Toistan vielä voit ottaa yhteyttä mieheen, mutta voi olla että saat itse paskaa niskaan...
      Kuvittele itsesi siihen miehen asemaan..
      Voi olla ettet menetä mitään tai sitten menetät TOSI paljon...

    • wevev

      jos on anteeksi pyydettävää niin on anteeksi pyydettävää. Laita viesti.

    • Teemitäteet

      Tilannehan on nyt kuitenkin se, että olet ratkaisusi tehnyt, vastauksesi antanut ja kaikki oleellinen on sanottu ja tehty. Tai siihen ainakin oli tilaisuus. Nykytilanteessasi on se hyvä puoli että et voi voittaa etkä hävitä. Sikäli siis aivan sama kuinka menettelet.

    • Uptomoumtains

      Mies ei halunnut seksiä, vaan juttukaveria. Juttuun tullaan, leipoen pullaa ja piirakkaa. Onko siinä jotakin liikaa, tai liian vähän hänelle. Tämän mies kertoi ja pakeni vuorille.

      • sekonaisenpiirakkaa

        Ovatko sörsselisi niin pahoja ja juttusi niin sekopäisiä että äijä ruokamyrkytyksen pelossa pakeni henkensä edestä?


    • mies.etelästä

      On sillä merkitystä. Kun selvästikin osaat kirjoittaa ihan selvää suomea, niin lähetä sähköposti, jossa kerrot vähän tarkemmin asioita miksi jätit jotain tekemättä tai sanomatta. Sähköpostia voit kirjoittaa harkiten ja miettien, että mitä oikeasti haluat sanoa ja mitä asioita painottaa. Tekstarit on vain lyhyitä viestejä varten, mutta tuossa kannattaa käyttää aikaa perusteluihin. Ainakin minä arvostaisin tuollaista kohteliasta viestiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe