Lapua keulii youtubessa

lapuakeuliimopoilla

Kyllä on nykyajan mukuloilla paljon rahaa käytössään, kun voivat löpöä käyttää erilaisiin mopotemppuihin. Youtubesta löytyy jos jonkinlaista temppua. Senkus temppuilevat suljetuilla alueilla, mutta osa tempuista tehdään keskellä kylää ja autojen seassa. Eikö näille mukuloille kukaan saa mitään, p-kele?!! Vsnhemmat nyt kylille seuraamaan jälkikasvun touhuja. Joku menettää vielä henkensä...

29

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulmanhakua2k15

      Mikäs siinä jos itse maksaa laitteensa.

    • lapualaine

      Vitus keulaa, rahaa ,huoriii. #Lapuakeulii 2k15

      • KaIevi

        Tällä nuorukaisella on asenne kohdallaan.


    • tkronparas

      tkr keulii

    • karsallaonpillu

      Enskesäksi derbyyn uus tehoputki ja porukalla eeässää!!! Fuck da vanhukset

    • lapualainen

      antaa poikien tehdä mistä tykkäävät. pysyvätpähän poissa kaiken maailman aineista tms.

    • hekulanseri

      Tykkään karsan pillusta

    • kosola

      Mafia

      • kosola2k15

        Voi jumalauta xd


    • Toristaja

      Just, teinit täällä huutelee. Tänään jo meinasi yhdelle teistä käydä huonosti, kun keskellä ajotietä keuli ja kaatui. Onneksi takana tulleen kuskin refleksit nopeita ja tällä kertaa säästyttiin pahemmalta. Ja niille vanhemmille, jotka ovat sitä mieltä, että antaa poikien keulia, kun itse sen maksavat. Maksavatko silloinkin itse kun ajavat jonkun ihmisen päälle tai vahingoittavat toisten kulkuneuvoja? Näköjään tarvitaan jokin onnettomuus tapahtuvaksi, jotta vähä-älyyset ymmärtää, ettei ajotietä ja kävelykadut ole mopopoikien leikkikenttä!!! Menkää suljetuille alueille leikkimään niillä pilin jatkeillanne!

      • bangi

        oo gullinjatke :*


    • Laulutonpianlaulettu

      Ei ole poikien tarvinnu moottorisahaa pitää käsissä, jos vehkeensä olisi itse hankkinut työllä -sitä myös käsittelisi oikealla tyylillä, yhteiskunnan hoivan tuloshan tuossa paistaa.

    • silminäkijä123

      veikkaanpa ettei pojille kaikkia ole ostettu mutta harrastus tuoki!

    • rulaa

      Ihan samaa ollaan tehty kaverien kanssa aikanaan,ja siitä vähän vartuttuamme kaahailtu autoilla,homma ihan jees,antaa palaa nuoret,se aika kuuluu teille.

      • Huonohomhuono

      • PiittaamattomuusTiellä

        Kyllä nuorisolla rajat pitää olla, ei rajat elämäniloa kiellä, nuoruus pitää elää ja se on hyvin lyhyt ja ainutkertainen, mutta tuossa ajotapakulttuurissa olisi korjattavaa aikuisillakin, kun nuoruudessa opitaan hulvattomuuteen jää pian pysyvä tahti päälle.


    • oikeenporkkana

      oikeen porkkanan kanssa

    • Petri_saunajäbä

      Pojathan käsitteli mopojaan paremmin ku omaa vehjettään

      • served

        Eikai sun vehkees oo vikaa kuin sitä niin hehkutat


    • burnout

      Voih, kylältä kuuluu taas piikkien jauhantaa sänkyyn asti :( Palaako sielä kumi?

    • hyiolkoon

      Ja raktorit kuuluvat pellolle eikä tielle

      • raktorimies

        Kyllä itse ainakin tykkään ajaa ennemmin traktorilla kuin millään mopoautolla. :)


    • PetriKukkahattuSaunajäbä
    • carrotman69
    • Kähkäh
    • viinasaunamäenpetri

      saisivat nykyajan nuoret lopettaa tuommoiset hölynpölyt ja juoda viinaa

    • 123456789101

      Hyvä klopit....lisäääää.

    • Anonyymi

      mullakin keuli housus

    • Siellä ne Seinäjoelta varastetut tavarat on. No eipä tullu yllätyksenä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe