Stage Kankaanpää

Missämunviinapää

Apua! Käytiin ystävien kans juhlimassa ja päädyttiin stageen. Siellä join vain lonkeroa! Sehän oli ihan tiskivettä, luulisi että kuuden ravintola lonkerosta tulisi edes jonkinlainen humalainen fiilis.. Ei tullut ei..

21

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapuuuvaa

      voi apua, mikset tilannut vahvempaa jos humalaan halusit päästä???

    • Palvelueipelaa

      Stage ei ole mikään kiva paikka!!

    • Kenttävosu

      Ikävä paikka ja ikävää henkilökuntaa. Juomingit laimeita

    • fisu

      Mun frendi oli joskus caanos duunis ni nauro vaa et omistaja plissaili vähä shottei laimeeks, ali the dog ! :D

    • Bartour

      Villi rules , paras mesta kpäässä! Americanokses omistaja sekopää ja osa hlökunnasta ihan untamoita, nähty ja koettu

    • houhouuuu

      Käytiin aina välillä yhdellä kaverin kanssa Stagessa , mutta ei voinut olla ikinä rauhassa. Omistaja heti tuli istu pöytään (kutsumatta) ja rupes puhuu paskaa kilpailijasta. EN ARVOSTA !!!

      • asdasdx

        Ynhhh. Tuo on järkyttävän rasittavaa.


    • Ahahahahaaa

      Mun frendi oli joskus villis töis...siellä ne juomat ei ihan aitoja ole!

      • MistäNäitäSikiää

        Mun frendi kävi joskus Villissä ja oli kyllä niin kännissä että kyllä niiden on pakko olla aitoja :) ...........URPO!


    • hikhik

      meidän äiti tekee teidän äitien ruuat.

      Voi että mitä keskustelua.

      • viskisieppo

        Meidän äiti juo teidän äitien viinat


    • Kallopoke

      Lauantaina join puolen litran dryvodkan ennen stagelle menoo, olin aika hyväs kunnos. Stagella siemailin toistakymmentä lonkeroo a' 5 euroo kpl ja selvisin mitä enemmän join, olikohan alkoholitonta versioo. Yks vaihtoehto on tietty että oon alkkis eikä muut juomat enää auta ku tiukat viinat.

    • narskuö

      Kyllä se vaan niin on että paras meno ja tunnelma on caanossa! Villissä\stagessa pyörii vaan juuri 18 täyttäneitä teinibimboja.. Meikkaavat, kikattavat ja angstaavat vessoilla ja tanssii vesirajamekot päällä... Caanossa parempi ikähaarukka kävijöillä, siksi siellä viihtyy oikeasti.. Suosittelisin ottamaan myös Kankaanpäässä käyttöön ikärajat vaatii vloppuisin. Perjantaisin k-18 ja la k-21.. Muuallakin näin!

      • selväpeli

        en tie mutta khyllä kankaanpään väki on jo stagen valinnut niin ku sen kaiki tiettää ja jos epäilet niin käyhän kattomassa missä se porukka käy:)


    • pennivenytystä

      Tuohon puljuun en jalallani astu. Maahanmuuttajan paikka jossa ei ole paukut todellakaan aitoja! Ottakaa mittari ja laskekaa paljonko alc. pitosuus tulee olla. Testattu ja kyllä se näin on että hain itse selvänä paukun, tämän jälkeen kaveri joka oli enemmän hiprakassa. Voin sanoa että v..... mitä kusetusta! Siihen loppui meidän "testaajien" asiakkuus.

      En enempää lässytä, testatkaa itse niin huomaatte.

    • MichaelFromKPaa

      Pakko itsekin tässä mainita kokemuksia stagen alkoholipitoisten tuotteiden, erityisesti hanaoluen vahvuudesta. Vaikkei kovin usein tule baareissa käytyä, niin voisin vaikka vannoa että olutta/sidukkaa oli lantrattu vedellä. Ei hyvä.

    • MichaelFromKPaa

      Portsareihin liittyen olisi ihan toivottavaa että kyseiset henkilöt ovat selvinpäin työssään. Eikö näin?

    • SeppoK9799

      Americanon omistaja jättää palkat maksamatta ja uusia työntekijöitä tulee ja menee.. Drinkit ok mutta hanajuomat lantrattua.

      Stagessa omistaja hyökkää samantein pöytään istumaan ja alkaa tivailemaan Americanon asiakasmäärästä, hinnoista, onko uudistuksia ja haukkuu koko paikan alimpaan rotkoon. Stagessa yläkerran työntekijät on melkoisia jakoperseitä mm. erään neidin ripulioksennusalaston kuva pyörii netissä.. Siellähän en asioi.

      Siili on ollut ok, tavarakin maistuu sille kuin pitää. Portsarit on joskus kusipäitä. Ent Oivaan en astu jalallanikaan juoppojen kanta-asiakkaiden vuoksi. Ilona myös ok pienestä nipotuksesta huolimatta. Tosin Salmari on halpaa Royal Salmiakkia minkä huomaa jo pelkässä maussa..

      • Stagehunter

        Linkkiä ripulioksennusalastonkuvaan, ei me muuten uskota tollasta.


    • innolla

      Juu linkkiä odotelles.

    • Kankaanpääläinen

      Kyllä paras meno on Villi/Stagessa. Ainut miinus paikassa on usein alhaalla oleva mies baarimikko (vaaleat hiukset ponnarilla) : ei osaa tehdä paukkuja oikein ja asikaspalvelu on ontuvaa ja joskus töykeääkin. Kaikki asiakkaina oleet tuttuni ovat olleet samaa mieltä hänestä. Paikassa ei mitään vikaa ja omistaja kohtelee asiakkaita kunnioittavasti. Asiakkaina muitakin kuin 50v. tai juuri 18v. Eiköhän tää k.pää paras mesta kiista selviä sillä, että meette katsomaan pe ja la iltoina missä se väki on! ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe