sairaalanrinten talon ihmenaapuri

martinluterking

Hei. Olisi semmoinen ongelma sen kaverin kanssa, että se paskiainen tömistelee ja siirtää huonekaluja paikasta toiseen jo 3 kk peräkkäin joka ketun ikinen ilta ja se meteli jatkaa vain joskus ihan klo 1.00 asti. Ts , ei ole minkälaista kotirauhaa. Kävin juttelemassa tästä aiheesta asuntotoimistolla, sen jälkeen kaveri oli hilja tasan 3 päivän aikana, sen jälkeen se paskiainen jatkoi pullistelua. Toivottavasti se homo lukee tätä ja tämä teksti oikeasti saa sen vihaiseksi, että sitten voin vain kutsua poliisit paikalle rauhoittamaan sitä paskiaista naama lattialle.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmenaapuri

      Tulin tästä iloiseksi :)

      • martinluterking

        mahtava, että tulit iloiseksi. Tuletko iloiseksi, jos saat samanlaiset naapurit sinun asunnon yläpuolelle?!.


    • TyhmästäPäästäJNE

      Mielestäni on aika erikoista se, että ihmiset kirjoittelevat tänne nimimerkeillä ja näin ollen luulevat olevansa anonyymejä. Siitä huolimatta he antavat (omaa tyhmyyttään) hyvin paljon tietoa siitä keitä he ovat. He kertovat muun muassa ihmisten nimiä ja, kuten tässä tapauksessa, osoitteita. Tällaisten vihjeiden perusteella on hyvin helppoa päätellä kuka kirjoituksen takana on.

      Poliisi ja kirjoitusten kohteet kiittävät!

      • martinluterking

        eipä kestä. Voit tulla läymään uhkailemassa.


      • 2TyhmästäPäästäJNE

        Ihmeellistä, että semmoiset kuin sinä vielä yrittävät kirjoittaa tänne uhkailuja.


      • martinluterking

        milloin poliisi tulee hakemaan minut, siitä että uhkailet ja sun kaverit/sinä itse häiritsette ihmisiä klo 22.00 jälkeen?


      • martinluterking

        Ja vielä yksi kysymys, pitäisikö sinun mielestäsi minun olla onnellinen, että minulla on semmoinen metelöivä naapuri?!. Pitäisikö minun vain kärsiä hiljaisuudessa?!. Ei kun nyt vastaa. Ja poliisikin voi tulla vastaamaan tähän kysymykseen kirjoitusten kohteiden kanssa!


      • Pogostalainen

        Muuta pois, vaikka pohjoiskarjalaan, ei tartte kuunnella ketään.


      • 2pogostalainen
        Pogostalainen kirjoitti:

        Muuta pois, vaikka pohjoiskarjalaan, ei tartte kuunnella ketään.

        mitä ihmettä minun pitää muuttaa pois?!. Ehkä kannattaisi vain noudattaa sääntöjä ja kunnioittaa naapureita, eikö?!. Miksi esimerkiksi minun pitää noudattaa asumissääntöjä?!. Se naapuri itse voi muuttaa ihan mihin vaan pois, sillä tässä tilanteessa hän on ainoa, joka rikkoo asumissääntöjä.


      • Varmuudeksi
        martinluterking kirjoitti:

        Ja vielä yksi kysymys, pitäisikö sinun mielestäsi minun olla onnellinen, että minulla on semmoinen metelöivä naapuri?!. Pitäisikö minun vain kärsiä hiljaisuudessa?!. Ei kun nyt vastaa. Ja poliisikin voi tulla vastaamaan tähän kysymykseen kirjoitusten kohteiden kanssa!

        Täällä eräässä samanlaisessa tapauksessa eräs kaveri kirjoitti uhanneensa mennä
        häiritsijän huoneistoon, ja heittää huonekalut alas parvekkeelta, kyllä meteli loppuu.


      • 2varmuudeksi
        Varmuudeksi kirjoitti:

        Täällä eräässä samanlaisessa tapauksessa eräs kaveri kirjoitti uhanneensa mennä
        häiritsijän huoneistoon, ja heittää huonekalut alas parvekkeelta, kyllä meteli loppuu.

        En minä aio uhkailla kenellekään. Tehdään kaikki lain mukaisesti.


      • 2pogostalainen
        Pogostalainen kirjoitti:

        Muuta pois, vaikka pohjoiskarjalaan, ei tartte kuunnella ketään.

        ja muutenkin Suomen lakia...


    • vieras1

      Muutetaan sääntöjä kotirauhan puolesta

      Te, jotka olette väsyneet siihen, että teiltä riistetään mahdollisuus kotonanne levätä töiden jälkeen, nukkua, palautua sairaudesta, tehdä keskittymistä vaativaa puuhaa tai mitä tahansa muuta, mikä vaatii rauhaa ja hiljaisuutta, allekirjoittakaa!

      NAAPUREIDEN HÄIRINTÄÄ VASTAAN - Adressit.com http://www.adressit.com/naapureiden_hairintaa_vastaan

      Pankaamme lopun sille, että muista piittaamattomat, toisia kunnioittamattomat ihmiset, jotka eivät osaa elää yhteisössä ja kunnioittaa muiden oikeutta rauhaan päättävät puolestamme, mitä pystymme ja mitä emme pysty tekemään OMASSA KODISSAMME. He riistävät meiltä hermot ja terveyden ja meidän pitäisi kärsiä hiljaa, koska kiinteistöt eivät halua ylimääräistä vaivaa, vaikka asumisviihtyvyyden takaaminen kuuluu heidän työhönsä!

    • Kaikenlaistaväkee

      Tosta tömistelystä, josta myös norsukävely-sanaa käytetään, on mulla hauska tarina kerrottavana.
      Eräässä kerrostalossa yksinasuva mies kutsui yläkerrassa asuneen perheen luokseen kylään. No, siiinä vierailun aikana kaikki meni ihan mukavasti, mutta sitten kun perhe alkoi tehdä lähtöä kotiin, tapahtui jotain. Perheen 13-vuotias poika käveli olohuoneesta eteiseen ja astui kynnyksen yli. Samassa tämä alakerran mies tuli ja tönäisi lujaa tätä poikaa. Tuuppasi sen seinää vasten, niin että poikaa sattui. Sitten tämä mies alkoi rähjäämään, möykkäsi pojalle: "Eikö siitä kynnyksen yli voi kävellä normaalisti?! Se ei ole kuin 20 millimetriä korkea, joten ei sun tarvitse siinä nostaa sitä sun jalkaasi enempää kuin sen 21 milliä lattiasta! Pääset varmasti kompastumatta siitä menee! Ei sun tartte nostaa jalkaas kolmea senttiä! Ei ihme, että sieltä teiltä kuuluu aina hirveä jyminä, niin kuin norsulauma savannilla painais menee! Joka päivä mä täällä joudun kuuntelee hirveetä norsukävelyn ääntä, kun te ette osaa edes kävellä kunnolla! Mult menee hermot tommosten pellejen takii, mult menee hermot tollasten pellejen takii!"

      • vieras567

        tarina on, kyllä, suurullista. Kokeilepas asua semmoisten naapureiden kanssa, jotka siirtävät tavaraa paikasta toiseen, tömistelevät ja huutavat.


      • ANALorifice

        Ihmisten on pakko asua kerrostaloissa, kun ei ole varaa,teikka halua omistaa omakotitaloa. Laki ei anna mitään turvaa, muuta kuin paperilla. Kansaa ei opeteta
        edes kouluissa, ajattelemaan toisia ihmisiä. MINÄ,MINÄ,MINÄteen näin ja turpa kiinni muilta. Suomalaisen perustuslailinen oikeus olla perseenreikä.


      • vieras567
        ANALorifice kirjoitti:

        Ihmisten on pakko asua kerrostaloissa, kun ei ole varaa,teikka halua omistaa omakotitaloa. Laki ei anna mitään turvaa, muuta kuin paperilla. Kansaa ei opeteta
        edes kouluissa, ajattelemaan toisia ihmisiä. MINÄ,MINÄ,MINÄteen näin ja turpa kiinni muilta. Suomalaisen perustuslailinen oikeus olla perseenreikä.

        Totta se on.


      • TodellakinJoutuu
        ANALorifice kirjoitti:

        Ihmisten on pakko asua kerrostaloissa, kun ei ole varaa,teikka halua omistaa omakotitaloa. Laki ei anna mitään turvaa, muuta kuin paperilla. Kansaa ei opeteta
        edes kouluissa, ajattelemaan toisia ihmisiä. MINÄ,MINÄ,MINÄteen näin ja turpa kiinni muilta. Suomalaisen perustuslailinen oikeus olla perseenreikä.

        Siis niiin totta. Tuskin kukaan valitsisi kerrostaloasumista, jos olisi varaa valita se omakotitalo. Niin, no tietysti joku asuisi periaatteesta kerrostalossa, koska eipä tartte sitten itse tehdä pihatöitä tai muutakaan. Mutta usein se jonkin tekeminen periaatteesta on pikemminkin tyhmyyttä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe