Leikatun kollikissan väkivaltainen parittelu

rakas.on.silti.kissani

Ongelmani on kollikissani (6v) parittelu käytös..(leikattu) Herra tulee ensiksi syliini ja alkaa leipomaan tassuilluun, välillä tulee vain jäädäkseen syliin, mutta vähintään kerran päivässä hän tarraa käsivarteeni kynsillään ja jatkaa leipomista takatassuilla sekä etutassuilla pitäen kitenkin lujasti kiinni paidastani, jonka lisäksi myös puree.. Pili on selvästi esillä ja törröttää.. Joka kerta käteni on verillä sen jälkeen.. Kun olen yrittänyt siirtää kissaa pois niskasta nostaen, herra ei suostu päästämään irti vaan tarraa entistä lujempaa ja repii paitaani mukanaan, korvat taaksepäin vetäytyneenä raivolla.. Kun hieroin leuan alta samaan aikaan niin päästi lopulta irti.. Mutta ei, kissa tulee takaisin ja aloittaa saman aina vaan uudestaan.. En haluaisi ajaa pois, mutta kyllä se on turhan kivuliasta minulle.. Olen alkanut ajamaan sitä pois jo siinä kohti kun yrittää tarrata käteeni, mutta silloin herra suuttuu ja yrittää purra minua käteen ja kovaa, onneksi olen saanut ajoissa kiinni niskasta ennenkuin hampaat ovat kerenneet upota syvemmälle.. Tätä kissani ei siis tee puolisolleni, ei kellekkään muille, vain minulle.. Miten saisin opetettua Herran harrastelemaan juttujaan esimerkiksi vaikka tyynyn, huovan, tai sohvan, tai maton, taljan ihan minkä vaan muun kanssa kuin minun..?(puolisoani ei lasketa :D) Olen kokeillut kissanminttua johonkin tyynyyn, mutta ei se tähän ole auttanut.. Olen etsinyt netistä tietoa, mutta olen löytänyt pelkkiä kollikissoja jotka ovat kohdistaneet tämän käytöksen nartukissaan, tai juurikin esineisiin.. Minulle on aivan sama nylkyttääkö tuo minun sohvatyynyjä kuinka rajusti haluaa.. Mitä teen..?

8

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakas.on.silti.kissani

      Lisäyksenä vielä, muuten todella rakas ja ihana, sekä aktiivinen, ja iloisen oloinen kisu..

    • welldonee

      Ah.. Länsimaalaisen ihmisen ongelmat

      • jokutäällävaankirjoittaa

        ja mihinhän viittaat? minusta jokaisella on oikeus valittaa oli ongelmasi sitten kuollut puoliso, lemmikissan kusemis ongelmat, tai sodasta ja nälänhädästä toipuminen.. Jokaisen ongelma on hänelle itselleen suuri ja ei niitä voi vertailla keskenään.. Länsimaalaisen ihmisen masennus, vaikkei mikään olekkaan oikeasti huonosti, verrattuna traumatisoituneeseen somaliin.. Ei,ei sitä voi verrata keskenään..


    • yökyöpelit

      Oletko kokeillut kiljaista kimeällä äänellä tai sihistä silloin, kun kynnet tai hampaat koskettavat?! Siitä kissa ymmärtää satuttaneensa sinua. Ja ehkä vähän säikähtääkin. Oma 8-v. norskini puree välillä rapsuteltaessa ja kehrätessään ns.hellyysagressioksi kai tuota sanotaan. Noin sain sen hellentämään hammasotettaan. Ei kuitenkaan loukkaantunut, vaan tajusi vaan että nyt sattuu!
      Onneksi tuo norskiherrani ei ole kokeillut astua kättäni tms. Kerran yritti norskityttönsä selkään ja tyttö antoi niin rajusti pojalle tassusta ja sihahti, että tuskin toista kertaa yrittää. Molemmat ovat siis leikattuja ja muuten poika saa kyllä tyttöä hellästi pestä ja suukotella;)

      • rakas.on.silti.kissani

        yökyöpeli, kerran kiljaisin ja lähti juosten karkuun.. mutta silti tulee uudestaan.. ;o ehkä pitäisi kokeilla sihistä, ja kiljaista joka kerta niin tajuaisi :D kiitos, pitää kokeilla :))


    • n.i.k.k.i

      Samantapaista käytöstä olen huomannut omilla kissoillanikin. Mutta ovat uskoneet kieltoa. Ei kissa saa raapia ja purra omistajaansa, ainakin meillä menee siinä raja.

    • kissakiaas

      tapa se katti, on vaaraksi muille.

      ilmoita heti

      • jaakol

        asiatonta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe