mies, kuvaile täydellinen ilta ;)

kiinnostunutneito

Montaa muutakin kiinnostaa!
Kerrohan mies millainen olisi täydellinen ilta/treffit/seksi/jne upean tapaamasi naisen kanssa...

Haluan kuulla useammankin ihmisen ajatuksia siitä, mistä mies pitäisi ja miten kaikki etenisi ;)

Älkääkä vaivautuko trollaajat typeriin perseilyviesteihin, vai onko liikaa vaadittu?
Kiitos<3

8

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EricWharton

      Tavattaisiin netissä sitten neito kutsuisi kotiinsa juteltaisiin katsottaisiin tv:tä alettaisiin hyväilemään ja siitä etenisi sensuelliin erotiikkaan.

      Meikä iskettäisiin NÄIN!

    • TöölönTölli

      No se vähän riippuu siitä onko kyseessä ensitreffien tapaaminen vai kenties vaikka 4:s tapaaminen.

      Minulla oli tässä viime viikolla erittäin hyvät, ehkä jopa täydelliset ensitreffit:
      Tapasimme edellisenä iltana eräässä nettichätissä, sovimme seuraavalle päivälle sokkotreffit kaupungin keskustaan, menimme sitten kaupungille kävelemään ja siellä sattui olemaan eräs ulkoilmatapahtuma johon sitten osalistuimme ja söimme myös siellä, sen jälkeen kävelimme kaupungilla lisää ja menimme muutamaksi tunniksi kahvilaan juttelemaan. Nainen oli juuri sitä minun tyyppiäni ja tulimme erittäin hyvin juttuun. Nuo viiden tunnin ensitreffit päättyivät halaukseen ja siihen että annoin oman numeroni naiselle ja pyysin laittamaan viestiä jos kiinnostaa nähdä uudestaankin. No, ei laittanut, mutta treffit olivat siitä huolimatta tämän vuoden parhaat.

      Joulukuussa minulla oli myös unelmatreffit erään toisen naisen kanssa, olimme tavanneet jo kolme kertaa aiemminkin, mutta nyt kävimme leffassa, syömässä ja menimme pubin kautta paikalliseen yökerhoon. Illan aikana joimme skumppaa yms. juuri sopivasti, juttelimme hyvin kiinnostavista aiheista, myös ihan höpöjäkin ja molemmilla oli todella hauskaa. Loppuillasta tanssimme, jossain vaiheessa jo hyvinkin lähekkäin ja uskaltauduinpa jopa naisen niskaakin suutelemaan ja vähän pyllyä tanssilattialla puristelemaan. Lähdimme yökerhosta joskus 2 aikoihin minun luokseni ja yö oli erittäin mukava ja aamullakin riitti vielä yhteistä tekemistä tunneiksi. Harmi vain ettei tuosta mitään suhdetta kuitenkaan syntynyt vaikka muutaman kuukauden ajan toisiamme tapailimmekin.

    • puhasjalakanen

      Aenaki minnuun vettoo jos naenen pyyttää rehville. Vie vaikka johonki hienosto ravintollaan syömään ja ehkä tarjoo rinksun tai pari. Pitkän illaliskaavan ja muutaman tunnin rupattelun jäläkkeen ois mukava jos naenen tillaes taksin ja pyytäis yökyllään. Tästä etteenpäen ee varmaan tarvii enempöö selitellä. Kaikki varmaan tajjuu mitä sitten tapahtuu. Tiälä Helsinkissä aattelen tuomosia. Tiäl oon syntyny ja puhasjalakanen statilainen, niinkun tiälä pruukataan sannoo. Tämmösiä aatoksia tällä errää.

    • kiinnostunutneito

      entä seksi, millaisena se olisi täydellistä ja missä vaiheessa? :) Miten kaikki etenisi?
      Kiitos ihanista vastauksista!

    • Onnellinen.Tuolloin

      Mulla oli viime vuonna aika täydelliseltä tuntunut ilta. Neljännet treffit naisen kanssa oli mun luona. Alkuun käytiin ajelemassa moottoripyörällä, sen jälkeen pelattiin pingistä ja kokattiin ruokaa, katsottiin leffa syödessä. Sen jälkeen käytiin saunassa ja saunan jälkeen harrastettiin seksiä.
      Voi kuulostaa ihan normi-illalta muille mutta mulle kaikki nämä treffit, suudelmat, halaukset, läheisyys, saunassa käynti, seksi tapahtui siis ensimmäistä kertaa elämässä tämän naisen kanssa. Eka suudelma ja seksi jännitti ihan älyttömän paljon. Piti kerätä kaikki mahdollinen rohkeus että sain tehtyä niihin aloitteen. Onneksi naisen mielestä mun ujous oli vain söpöä..
      Muistan vieläkin sen kun nainen oli päällä niin hänen pitkät hiukset pyöri mun kasvoilla ja se tuhina mikä kuului naisesta kun oli lähellä kuulosti tosi kivalta :) Halaaminen ja sylikkäin olo eli läheisyys oli koko jutussa mun mielestä se ihanin ja koukuttavin asia.

    • wagowago

      Upeaa olis jos tereska hinkkais johonkin kivaan (tsih!) ja sitten eturauhanen alkais sykkiä ja peniksestä tulis jotain ulos.. (kih!)

    • Kirvesmies70

      Tavattais vaikka jossain molemmille tutussa paikassa. Ajettaisiin vaikka johonkin lähellä olevalle retkeilyalueelle. Käveltäisiin pikkumatka läheiselle laavulle. Paistettaisiin makkarat ja juotaisiin vaikka kaffet päälle. Ihailtaisiin luontoa ja toisiamme. Osoittaisit kiinnostuksesi minuun pienin elein, halauksin ja hymyillen niin minäkin tekisin sinulle. Olisit oma itsesi ja viihtyisit seurassani aidosti. Pyytäisin sinut luokseni sitten kun olisit siihen halukas, seksi voi tulla kuvioihin kun on sen aika. Tämä olisi minun, luonnonlapsen ja toivottoman romantikon toiveuni ;D

    • gamecube

      Mentäisiin MC Donaldsiin syömään,sitten ajettaisiin minun skootterillani meille.Mentäisiin yläkertaan minun huoneeseeni,sitten pelattaisiin X_Boxilla DukeNukemia.Riisuttaisiin ja mentäisiin sänkyyn,opettaisit miten nuollaan,että tekee hyvää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe