Ihastunut kämppikseen

pääseinään

En ole tainnut olla koskaan ennen näin kinkkisessä tilanteessa tunteideni kanssa. En ole helposti ihastuvaa ihmistyyppiä ja olen odotellut, että se joku joka saa pääni pyörälle tulisi vastaan. No hän tuli, ja työnsi itsensä aika vauhdilla mun sydämeen.
Nyt sitten tunnen itseni lähinnä idiootiksi. Miksi sitä täytyy ihastua niin kertakaikkiaan väärään ihmiseen? Olen melkolailla varma, että hän on hetero. Voisin kysyä tietenkin, mutta se taitaisi olla aika ilmiselvää. Välillemme on kehittynyt hyvä ystävyys. Sen ailtistaminen millekkään kiusalliselle tuntuu todella riskialttiilta.
Vietämme paljon aikaa yhdessä. Nautin joka hetkestä ja samalla hän saa vatsani kääntymään ympäri pelkällä katseellaan. Tulkitsen hänen ilmeistään ja eleistään vaikka mitä, mutta todellisuudessa kaikki taitaa olla korvieni välissä.

Hän on upea.

Yitän tutustua muihin tyttöihin. Yritän ihastua muihin tyttöihin. Seurustelin jopa 5kk yhden kanssa. Tämä oli oikein kiva, eikä hänessä varsinaisesti ollut mitään vikaa. En vain pysty ihastumaan keneenkään muuhun, kun tämä yksi petollinen ihanuus saa pasmani aivan sekaisin.

Taidan olla aika syvällä.
Että osaakin ottaa aivoon välillä. Ei hän, vaan minä. Ympärilläni olisi vaikka ketä kiinnostavaa ja kiinnostunutta ihmistä ja minä haaveilen sellaisen perään, mitä en voi saada.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikanäyttää

      Tietääkö hän, että sulla on ollut tyttöystävä tai että olet naisiin päin? Onko hän tuonut asuntoonne miesystävää tai yöpyykö muualla? Kieltämättä hankala tilanne.

      • pääseinään

        Joo siis minä olen hyvin avoimesti ulkona kaapista. Hän ei ole seurustellut, mutta jos me puhutaan kuvitteellisista kumppaneista, hän viittaa miehiin.

        Huoh. Vähän toivottomalta vaikuttaa. Voi tätä omaa päätä.
        välillä tuntuu, kuin olisi kitkaa. Hän katsoo huuliani ja punastelee. Tai sitten kuvittelen.
        Kunpa nyt vaan menisi ohi tämä.


    • aikanäyttää

      Tuskin sä kuvittelet mitään, vaan todennäköisempää on, että hän antaa ristiriitaisia signaaleja puheillaan ja eleillään. Kämppissuhde on muutenkin aika intiimi, joten se voi nostattaa monenlaisia tunteita, varsinkin jos oma identiteetti on vähänkään hakusessa. Se on tietty hyvä, että sä olet avoin itsestäsi. Se herättää luottamusta ja kunnioitusta ja ehkä ihailua. Kuulostele ja ole itsesi paras ystävä.

      • varoituksen1sana

        Komppaan tätä kommenttia täysillä :) Lisäksi voin (kokemuksesta...) sanoa, että kämppiksiin sekaantumista kannattaa välttää viimeiseen asti, jos ei oo jo toista kämppää kuun vaihteessa odottamassa. Ihan oman tason awkwardiaan kaikki se, mitä voi seurata


      • pääseinään

        Joo en missään nimessä lähtisi lähestymään. Villein mitä voisin tehdä, olisi ihan rehellisesti puhua. Meillä on aika hyvä henki ja kämpässä yleisesti varsin kypsä tunnelma.
        En toisin tiedä tekisinkö sitäkään. Tai vaikea sanoa.

        Hän olisi täysin unelmien nainen, mutta se olisi niin epätodennköistä, että hän olisi kiinnostunut musta. Hankalaa.

        Kivaa olisi saada omat tunteet kuriin. Toisin tavallaan sitä kai vaan voisi nauttia omasta olostaa ja haaveistaan. Eivätköhän ne ajallaan meni ohi. Toivottavasti.
        Elämä on muuten tällä hetkellä todella mallillaan ja hänenkin kanssaa on äärimmäisen kivaa. Jatkan yhdessäolosta nauttimisesta ja keskityn opintoihin ja harrastuksiin.


    • oonamaria

      Pyydät sänkyysi kyllä hän sinusta tykää mutta on yhtä arka ja epävarma kuin sinäkin

    • vaihdamaisemia

      Vaihda asuntoa ja samalla siis kämppistä. Poissa silmistä, poissa sydämestä. Kyllä se pikkuhiljaa unohtuu, vaihdat kämppää ja samalla tutustut pikkuhiljaa muihin naisiin. Aikansa se ottaa, mutta kyllä se jossain vaiheessa hellittää. Turhaan sinä häntä unelmoit, jos et koskaan häntä voi saadakaan. Turhaan vaan tuhlaat energiaasi ja aikaasi tuollaiseen haihatteluun ja epärealistiseen haaveiluun.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe