Kassaneiti

Kaffittelija

Kuinkahan lähestyä viehättävää kassaneitiä? Oon jo jonkun aika kattellu ja välillä ok juttuakin heittäny. Oon miettiny, että teen aloitteen jos tapaan tämän muualla kuin hänen työpaikallaan, mut ei oo tullu vastaan enkä keksi missä tulis :(. Onko mitää ajatuksia?

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rdgyjki

      Mistäpäin kirjoittelet?

    • jukkasssssss

      numeron ja nimen antaminen ostosten yhteydessä toimii

    • Ykskassa

      Muuten hyvä toi numeron kysyminen mutta joka tilanteeseen sekään ei sovi esim. Esim. Jos ympärillä on muita asiakkaita ja gollegoita niin siinä kyllä nopeasti kieltäytyy. Kannattaa ehkä itse antaa numero sille myyjälle

    • valkoinen_obama

      Helppoa! Odotat ku se pääsee töistä, seuraat sitä ja selvität mis se asuu.. Sit vaa odottelet viikonlopun tienoilla jossai siin kämpän lähistöllä ja seuraat sitä samaan baariin ja meet vaa "Oho mikä sattuma"
      Simple as that!

      • Ykskassa

        Ei kannata alkaa seuraamaan kyllä tollaseen sävyyn. Mun mielestä voit antaa oman numerosi kassaneidile. Mulle kävi niin että sitä numeroa kysyi eräs ja menin hämilleen enkä vastannu kovin kivasti. Nyt mietin että en vaan mennyt loukkaamaan.


      • hehehehaho

        :DDD Kuolen nauruun!! Aaahahaaaa!!!


      • Anustatti

        Just joo, ja sitten se huomaa hyypiön joka vahtailee puskissa ja naapuritalon edustalla ja alkaa seurailemaan... o.O


    • Osuuskauppa1

      Melkein kannattaa unohtaa koko juttu. Ei ainakaan siellä kaupassa kannata mitään yrittää. Itselläni oli samanlainen tilanne joitakin aikoja sitten. Jossakin vaiheessa huomasin, että kaupan myyjät rupesivat kyyläämään kun kävin asioilla. Olivat jotain keskenään asiasta juoruilleet. Luulisin. Joten en ole enää käynyt koko paikassa pitkään aikaan. Tuskin kyseinen neitokaan siellä enää työskentelee.

      • Neitikassa

        Sitten sä teit sen lähestymisen aivan väärin. Älä yleistä! Mulla samanlainen tilanne erään Mies asiakkaan kanssa mutta eroaa asiasta siinä että en ole niin tyhmä että juoruan muille koska sattumoisin olen alusta asti ihastunut tähän mieheen ja tämä ilmeisesti myös minuun. Niin niin tapauskohtaista.


      • Osuuskauppa1

        Juu, ei yleistetä. Enkä itse asiassa edes missään vaiheessa yrittänyt lähestyä kyseistä ihmistä. Koska tiedän, ettei siintä kuitenkaan olisi mitään hyvää seurannut. Eikä seurannut, vaikka en mitään edes yrittänyt.


      • swegwsg

        Se on ainakin varmaa että ne kaupan nuoret tyttelit juoruaa siellä keskenään kaikista erikoisemmista miesvakiasiakkaista. Senverran kummasti muakin ne aina katsoo ja vaikuttaa suorastaan halveksuvilta. Toisin kuin vanhemmat kauppatädit jotka on rentoja ja rempseitä, mutta ne nyt ei taidakaan niiden nuorten muijien kanssa juoruilla miehistä.


    • mies30stadista

      Onko nykyään vanha kunnon "Lähdetkö joskus kupilliselle kahvia?" kielletty vai liian kliseinen repliikki? Miksi ei voi suoraan kysyä "Lähdetkö kahville"? Vai pitääkö naisilta kysyä jotenkin epäsuorasti ja kierrellen, että "Olisi ehkä joskus ehkä jossain ehkä kiva ehkä tavata, olisiko mitenkään koskaan ollenkaan mahdollista?

      • sdbsb

        Nokun moni nainen tuntuu saavan jonkun henkisen paskaslaagin kun menee suoraan lähestymään. Ilmeisesti täällä Suomessa ei vaan ole totuttu tommoseen meininkiin, ihme kun ei olla kuoltu jo sukupuuttoon. Varmaan oltaisiinkin, ellei viinaa olis keksitty.


      • paskaslaagi

        :) :)


    • 0906

      Helppoa. Kun kassaneiti kysyy:"Vielä muuta?" niin sanot:""Ei vielä"

      • JokuVua555

        Ehkä joskus myöhemmi xD


    • brapunmies

      Turhaa ajanhaaskausta,koska ei se kuitenkaa anna perseeseen porata

    • eleni35

      Siis kassalla saa kuulla kaikki ihmeelliset miesten vitkutukset. Eikö niin kuin asiallisesti siinä voi olla, korttia laittaessa "joko saan tyrkätä sisään ja heh heh naurut päälle ja oota, mulla on sulle täällä taskussa 20 senttiä heh heh", "sulla on mahtavat piip piip". Kyllä kaiken saa kassatyttö kestää! Tuliskin kerran asiallinen herrasmies valkealla ratsullaan, niin sitten olisi jo ihan toinen juttu.

      • Haureusmies

        Hevosen tuominen kauppaan voisi herättää pahennusta :)


      • eleni35
        Haureusmies kirjoitti:

        Hevosen tuominen kauppaan voisi herättää pahennusta :)

        Hassu :D En tiedä hermostuisiko esimieheni, noh jätä pyöräparkkiin, ota stetson päästä ja kävele liikkeeseen...:D No mutta vakavissaan puhuttuna kiva asiallinen, leppoisa tavallinen mies herättää aina huomiota positiivisessa mielessä. Kassalla on karmeaa saada seksistisen vihjailevia kommentteja saatika, että joku tunkee iholle asti.


      • EnOmistaHevostaIkäväKyll

        Kerroppas Eleni35, onko se kiinnostusta kun kassaneidiltä tai kioskin myyjältä tippuu tavarat tai kolikot kun asioit? :-) Ja hänestä tulee hätäisen oloinen. Eli kun edellisen asiakkaan kanssa käyttäytyi vielä normaalisti.


      • eleni35
        EnOmistaHevostaIkäväKyll kirjoitti:

        Kerroppas Eleni35, onko se kiinnostusta kun kassaneidiltä tai kioskin myyjältä tippuu tavarat tai kolikot kun asioit? :-) Ja hänestä tulee hätäisen oloinen. Eli kun edellisen asiakkaan kanssa käyttäytyi vielä normaalisti.

        Suora kysymys, suora vastaus: On. Hätäinenpä hyvinkin, kädet tärisee, ei voi katsoa silmiin, puhe takkuaa, pari virhekuittia tai -riviä, tavarat putoilee jne. :) Naisena sanoisin, että selvä merkki, oikein olet tulkinnut. Sitten kun jatkossa yrittää sinua vielä vältellä, sitä enemmän ihastunut. Pieni vinkki: Toimi oikein, ole kiltti ja ystävällinen, rento, hymyile, keskustele rauhallisesti, mutta älä hätäile ja lopuksi sano jotain kivan korrektia, missä ei ole liikaa viitteitä mihinkään. Naiselle on tärkeää, että mies tuntuu turvalliselta.


    • herramiesturkey

      Kasa neiti ei ole sielä panna varten se ole myydä tavara!

    • Sinisilmä22

      Tämä kassaneiti ainakin lähtisi ilomielin kahvikupposelle jos eräs tietty mustatukkainen poikamainen "nuorimies" kysäisisi :)Usein pyörit mielessäni, mutta kun en nyt ole ihan varma oletko vapaata riistaa koska varattuihin en periaatteesta koske.

      • dummadukka

        Olen vapaa!


      • tummis123

        Olen vapaa!


      • dummadukka

        mistähän päin kyseinen kassaneiti löytyy :)


    • VaaleaPyörre

      Minä poika otin ja tykästyin yhteen söpöön kassaneitiin, taitaa vain jäädä juttu siihen kerta en viitsi häiritä kun toinen tekee töitä.

      Ihana tapaus kumminkin koko kassaneiti, sydän sulasi kyllä samantien kun ensimmäisen kerran hänet näin

    • kassa_neiti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe