VAASAN paras siivooja

Hallitus2015

Hei!
Etsimme taloyhtiöömme uutta siivoojaa. Taloyhtiön asukkaat ovat erittäin tarkkoja ja osaavat vaatia parasta laatua. Suositelkaa hyvää siivoojaa Vaasasta!

16

1218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omasiivo99

      Parasta aina vaaditaan.
      Oletteko valmiit maksamaan? Miten on yhtiönne asukkaiden sisäsiisteys? Oletteko kovia nipottamaan? Mitä oikeasti vaaditte siivoukselta?
      Mitä mielestänne on hyvä siivous? Millaiset ehdot annatte?
      Minulla on muutama taloyhtiö siivottavana. Asukkaat vaativat puhtautta, mutta ovat itse lähes täysiä sikoja. Jalkojen pyyhkiminen on tuntematonta. Ovi aukaistaan ovilasia työntämällä. Roskia ja tupakan tumppeja heitellään käytäville. Vuotavia jätepusseja kuljetellaan pitkin ja poikin. Saunan lauteilla käytetään hunajaa tai muita voiteita parantamaan ihoa. Siteet ja vaipat jätetään pukuhuoneen roskikseen ja saunajuomia läikytellään lattialle. Roskatkin on mukava huonolla ilmalla jättää portaikon alle.
      Tässä vain muutama esimerkki asukkaiden järjestämästä ihanuudesta siivoojalle.
      Näin ei kaikissa paikoissa ole, mutta juuri niissä täydellistä puhtautta vaativissa kohteissa useinkin.
      Jos aivan oikeasti haluatte hyvän siivoojan, niin ottakaa pieni firma ja maksakaa pyydetty hinta. Hyvä siivous ei maksa maltaita, mutta ei ole ilmaistakaan. iso firma on usein kalliimpi, varsinkin lisätöidensä ja huonon työjälkensä takia. Ison firman siivooja ehtii vain pistäytyä kohteessaan.
      Ja muistakaa itse elää siististi.

    • Siivoooja

      Ehdotan myös, että otatte pienen firman, jolle kerrotte toiveenne ja maksatte riittävän monen tunnin työstä. Isot firmat ovat kyllä hyviä lupaamaan asiakkaalle yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, mutta työntekijälle annettavien resurssien kanssa on "hieman" nihkeämpää. Silloin laatu ei yksinkertaisesti voi kohdata toiveiden kanssa, vaikka siivooja olisi kuinka huippu hyvänsä.

    • harjanvarresta

      Näin se menee asukkaat sylkee, räkii ja heittää roskat pitkin rappykäytäviä ja sitten vaaditaan siivoojan olevan jokin super siistijä joka päivästä toiseen luuttuaa ja pesee näitä asukkaiden jälkiä.
      Monessa taloyhtiössä asukkaat voisivat katsoa vähän peiliin ennenkuin tullaan hyppimään siivoojan silmille. Asia on tosi !

    • koirankarvojarapussa

      Onko siellä hurttia rapussa ? Jos on niin sitten on töitä enemmän.
      Monikin koiran omistaja ei jaksa siivota koiransa jälkiä vaan nekin jää siivoojalle.
      Luulisi jo taloyhtiön vaativan, että koiran omistajat huolehtivat omista jäljistään, mutta kun EI !

    • Enedeshakisi

      Juuri tuo...olemme erittäin takkoja ja vaadimme parasta....toivottavasti olette valmiita maksamaan!ärsyttää tuommoinen,pieni on se osuus jonka se työn tekijä saa!

    • Hallitus2015

      "Parasta aina vaaditaan."
      Kyllä. Miksi tyytyä vähempään? Eikö se olisi siivoustyön halveksimista, jos ilmoittaisimme etsivämme keskinkertaista tai huonoa siivoojaa?

      "Oletteko valmiit maksamaan?"
      Kyllä. Oletamme, että PARAS siivooja hallitsee myös palveluidensa hinnoittelun.

      "Miten on yhtiönne asukkaiden sisäsiisteys?
      Oletteko kovia nipottamaan? Mitä oikeasti vaaditte siivoukselta?"
      Taloyhtiössä ei ole esiintynyt ilkivaltaista sotkemista tai muusta kuin normaalista elämisestä koitunutta siivottavaa. Taidamme siis kuulua kategoriaan "sisäsiistit". Nipotamme tarvittaessa. Nipottamisen tarve syntyy, mikäli siivoussopimusta ei noudateta, eli siivoustyö on hutiloiden tehty tai jätetty kokonaan tekemättä. Vaadimme, että siivoustyö hoidetaan niin, ettei huomauttamisen tarvetta ole.

      "Mitä mielestänne on hyvä siivous? Millaiset ehdot annatte?"
      Siivoojan jäljiltä ei löydy irtoroskia, hiekkaa tai muuta silminhavaittavaa likaa lattiapinnoilta. Siivoojan käytyä lasi-ja peilipinnat ovat tahrattomat. Siivoojan tehtyä työnsä sauna-ja pesutilat tuoksuvat raikkailta, lattiakaivojen päällä ei loju hiustukkoja, hanat kiiltävät roiskeettomina jne.

      "Jos aivan oikeasti haluatte hyvän siivoojan, niin ottakaa pieni firma ja maksakaa pyydetty hinta. Hyvä siivous ei maksa maltaita, mutta ei ole ilmaistakaan. iso firma on usein kalliimpi, varsinkin lisätöidensä ja huonon työjälkensä takia. Ison firman siivooja ehtii vain pistäytyä kohteessaan."
      Kokemustemme mukaan isot firmat ovat edullisempia, mutta työn laatu on erittäin vaihtelevaa. Me emme kaipaa vaihtelua. Mieluusti ostamme siivouspalvelun pieneltä yritykseltä tai toiminimiyrittäjältä.

      "Ja muistakaa itse elää siististi."
      Aamen.

    • vaasantörkyjatöhry

      Ja halleluuja tuohon päälle!
      Kuka siivooja sanoo olevansa huono? Parhaita kaikki ovat.
      En ole koskaan nähnyt työpaikkailmoitusta, jossa olisi erikseen maininta palkata paras mahdollinen työntekijä johonkin työhön.
      Juuri tuo - paras siivooja - antaa taloyhtiöstänne tietynlaisen mielikuvan.
      Eikä se mielikuva ole kovinkaan myönteinen.
      Kokemuksesta tiedän näitten parasta vaativien taloyhtiöiden todellisuuden. Muutama kaikkitietävä ja kaikkia peukalonsa alla pitävä henkilö määräilee ja hankaloittaa kaikkien asukkaiden elämää. Siinä sivussa määräillään siivoojaa, huoltomiestä ja isännöitsijää.
      Yhtiön siivoojat, huoltomiehet ja isännöitsijät vaihtuvat usein.
      Miten Teillä siellä Vaasassa?
      Yksi pieni vinkki - raikas tuoksu ei tarkoita puhtautta.

      • Hallitus2015

        Muotoilin aloitukseni huonosti. Tämä ei ole työpaikkailmoitus vaan mahdollisuus KEHUA siivoojaa tai yritystä jolta homma hoituu!

        Miten meillä täällä Vaasassa? Meillä täällä Vaasassa raikkaalla tarkoitetaan tässä tapauksessa tunkkaisen vastakohtaa. Ammattitaidolla siivotut ja desinfioidut sauna-ja pesutilat eivät tuoksu tunkkaiselle, vaan raikkaalle, vaikka siivoukseen käytettään hajusteettomia pesuaineita.


    • 15sekä11

      Jos sauna- ja pesutilat tuoksuvat tunkkaiselle pesemättöminä, niin tuoksun saa pois vähäksi aikaa vaikka kaatamalla voimakastuoksuista pesuainetta lattialle ja huuhtomalla sen viemäriin.

      Mutta, mutta! Saunan ja pesutilojen tunkkaisuus on vakava asia aina.
      Ilmanvaihto ja kosteusvauriot täytyy heti tarkastaa ja selvittää.
      Saunanne on ehkä päässyt todella huonoon kuntoon.

      Kirjoituksesi mukaan teillä on kokemusta isoista ja pienistä firmoista. Siis siivoojanne on vaihtunut useasti?
      Taloyhtiössäsi asuu ilmeisesti hankalia henkilöitä.
      Oletko itse yksi heistä?

      Ei tällä palstalla ole tapana kehua ketään oikeasti. kehuminen koetaan mainostamiseksi ja itsensä kehumiseksi.
      Kissahan se itse häntänsä nostaa.

    • lääkärivapaalla

      RHV- sunnyservice , suosittelen, huippuhyvä siivooja ja luotettava 40e tunti satunnainen siivous ja kaksi kertaa kuussa 36 e tunti sis. alvit.
      040-730113

    • hallitus2014

      Aika epätoivoinen on jo taloyhtiö kun nimimerkillä pitää hakea siivoojaa.
      Olette kai niin paljon valittaneet turhasta ettei kukaan teille enää tule.

    • Siivoo_ja

      "Siivoojan jäljiltä ei löydy irtoroskia, hiekkaa tai muuta silminhavaittavaa likaa lattiapinnoilta. Siivoojan käytyä lasi-ja peilipinnat ovat tahrattomat."

      Siivoojan lähdöstä ei tarvitse kulua viittä minuuttiakaan, kun lattialla voi jo olla kengänjälkiä ja hiekkaa. Varsinkin huonolla kelillä ei tarvitse kuin yhden asukkaan kulkea käytävällä pyyhkimättä kenkiään ja sotkua on jo tullut. Myös lasiovet ovat hyvä esimerkki: siivoojan pyyhittyä ne, parin minuutin päästä joku jo työntää oven auki lasista ja siihen jää kädenjälki.

      Siivooja ei voi päivystää kellon ympäri käytävillä. Jos haluaisi oikeasti tahratonta puhtautta, siivooja saisi kulkea kellon ympäri 24/7 pitkin taloa. Rappukäytävässä kuljetaan kengät jalassa, siellä kuljetaan koirien ja lastenvaunujen ym. kanssa: ei siis voida vaatia, että koko ajan on putipuhdasta. Toki hyvän siivouksen erottaa huonosta, mutta itselläni on muutama kohde, jossa näyttää jo seuraavana päivänä siltä kuin siellä ei olisi käyty viikkokausiin, koska asukkaat ovat niin sotkuisia.

    • Anonyymi

      Siis olette taloyhtiönä palkkaamassa itse siivoojaa? Entä lomatuuraaja, sairauslomatuuraaja?
      Kun firmoille teette tarjouspyyntöjä, saatte firman, ette tiettyä siivoojaa, koska siivoojillakin on lomat ja josakus hekin sairastuvat, sekä tulee muutenkin työjärjestelyjä joskus että tietyt henkilöt laitetaan tiettyihin kohteisiin esimerkiksi peruspesuihin. Ja joku muu hoitaa sinä aikana heidän ns vakkarikohteensa.
      Siivooja siis ei ole teidän taloyhtiönne "oma", ellette itse palkkaa, ja maksa siitä että tekee vain teidän taloyhtiönne töitä, silloin kun tarvis vaatii.
      Itsekin olen vuokratyöläinen, kohteessa jossa teen, en firman oma siivooja. Lomat on minullakin, ja joku tuuraa pakollisimmat sillä aikaa, kätevää kun kohde ei etsi tuuraajaa, vaan oma työnantajani.
      Onko paras siivooja se nopein, kun on halpa? Vai se joka tekee työn kunnolleen, ja se valitettavasti maksaa.
      Hyvä siivooja yleensä vaatii normaalit hyvät perusvälineet työhönsä, ja jopa aineitakin tuntee, ja osaa ehdottaa työskentelytavan muutoksia- niin teen itsekin työssäni, että sovellan jo opittua, työni helpottamiseksi, lopputuloksen kärsimättä.

      Se että asukkaat ovat tarkkoja, ratkaisee harvoin. Se on se hinta. Ja itse siivoojalla on useimmiten niin mitoitettu kohde että ehtii hädin tuskin tekemään tärkeimmät.
      oma kohteeni on(yritys) sellainen onneksi, että siellä arvostetaan kunnollista siivousta, vaikkei se enää seuraavana aamuna näy, että eilenkin oli siivooja töissä.
      Voittehan te kysyä, firmoista, onko heillä hyviä siivoojia, jos firmaan kuitenkin päädytte.
      Voitte hyvin valita sieltä tarjouksista sen firman, missä on tunnetusti hyvät siivoojat.

    • Anonyymi

      Jotkut siivoojat ovat niin tunnollisia, että omalla ajalla tullaan tyyliin puolta tuntia ennen siivoamaan paikkoja, koska työaika ei riitä muuten joka kohtaa huomioon ottamaan. Siinä ei kyllä työn antajan mielestä ole tolkkua, koska jos vahinko sattuu, eikä virallinen työaika ole alkanut, ei vakuutus korvaa.

      Eräs isonfirman tekijä, jonka tunnen, sekosi päästä, ja joka yö nousee klo 3, ja on töissä jo 4 eli 2h ennen, koska marisee että ei ehdi muuten mitään tehdä, painaa kaasua pohjassa menemään. Ei mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Epäilen et aloitus on provo tai sitten joku itserakas pelle luulee et siivoojat oikein odottavat kuka saa tulla loistamaan parhaudellaan ja pikkupalkallaan hänen taloonsa. Jumankeka et on otsaa edes tällaisia ilmoituksia julkisesti laittaa. (Edes vitsillä.) Siivoapa pelle itse rappusi , niin saat luvattua laatua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe