Kellehän kannattaisi mennä?

dix

osaisikos joku suositella hyvää näkijää ja mieluusti kohtuu hintaistakin? Tuntuu että tälläsaralla on paljon huijareitakin, joten suositteluja kehiin.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkeus

      Mulla on kokemusta Unilin selvänäkijöistä. Muihin en luota kuin Veeraan. Hän on tiennyt asioita ihan tarkkaan mitä tapahtuu ja ikävätkin asiat kertoo ymmärtäväiseen tapaansa tuomitsematta ketään mikä on mun mielestä sitä oikeaa selvänäköä. Hän ei myöskään pidä ketään tahallaan linjalla. Hän ei ole koskaan sortunut ego asioihin kuten muut, siis näitä "kun aika on kypsä", "musta sulle tulee kivaa/ihanaa" tai sit niitä ihmisen omia ajatuksia joita muutamat heistä viljelevät mikä on sitä ympäri pyöreetä bullshittiä millä ei ole mitään tekemistä selvänäkemisen kanssa; siis sen miksi soitin hänelle kun silloin et saa rahoillesi vastinetta vaan sitä, että selvänäkijä pönkittää vain omaa itsetuntoaan luullen, että hän on parempi ihminen mitä muut.. muutamat ovat oikein mukavia ja ymmärtäväisiä mutta ei mitään vastinetta rahoille sit kuitenkaan joten kannattaa olla tarkka mikäli soittaa kun huijareita on tosiaankin paljon. :)

    • hölypöly

      Ole varovainen, mulla meni palvelunumerollisiin selvännäkijöihin kahdessa kuukaudessa yli 600€, enkä saanut paljoakaan vastinetta rahoilleni, enkä apua (kuuntelijan ja myötätuntoa kyllä), eivät monestikaan tiedä vissiin mitään, kannattaa ennemmin ottaa netistä selvää sellaisista, jotka pitävät vastaanottoa, kannattaa lukea arvostelut, ei tule niin katastrofaalisen kalliiksi, yleensä käynnit on n. 100€ ja saat rauhassa jutella, puhelinlasku täyttyy n. kolmesta n. kymmenen min. kestävästä puhelusta tulee n. 90€, eli kannattaa mennä vastaanotolle.

      • Valkeus

        Tuosta asiasta olen minäkin samaa mieltä vaikka tuossa otin esiin Unilin Veeran joka on mua auttanut tosiaan kun kertoi tapahtumat hyvin tarkkaan ja ne piti paikkaansa niin häntä voin lämpimästi suositella kun hän ei turhia höpötä niin hänen kanssaan ei siis tule kallista.


    • asdfghk

      Jossakin ohjelmassa testasivat Suomen kuuluisia selvänäkilöitä ja ei yksikään osannut sanoa oikeita vastauksia!
      Parempi on mennä Rauhanyhi
      distykselle seuroihin, sillä sieltä kuuluu hyvä sanoma syntisille!

    • Hei
      olen myös vuosien varrella kirjoittanut lukemattomia tulkintoja, joten jos sinua kiinnostaa olen käytettävissäsi. Lisäkysymykset eivät minullakaan ole rajoitettuja, mutta rajaan vastaamisen vain yhteen kertaan tulkinnan jälkeen, johtuen kiireellisyydestä.

      t. Keskiyö

      • fanittelen

        Miten keskiyö/tuntijasi, kun sinä et usko ajan olemassa oloon? N.Kalliolta saa kysyä vaikka miten monta kertaa lisäkyssäreitä eikä velota niistä mitään


    • Mie näen jo miten sie pääset rahoistasi. Muista pyytää kuitti ennustajalta.

      • joskusjääkii

        mitä tarkoitat? puhelinmaksu näkyy erillisenä palvelumaksuna laskussa = kuitti
        ennustusmaksu tilille= kuitti. Ne ketä ottaa hotelleissa vastaan niinkuin yks nimeltämainitsematon 70€ 30min-ei kuittia, rahat vaan lompakkoon, mut on sillä kyllä verovelkaakin jota poraa ja sit se yks äijä joka kädenviivoista lukee, komiat on verovelat silläkin, ne ei anna kuitteja


    • Banananas

      Itse olen ottanut s-postitulkintoja.Monesti edullisempaa kuin soittaa. Annele Salo oli hyvä, ei ilmeisesti tee enää. Anniinan Tarot on kans tiennyt mulle. Ellen Rajatiedolta sekä Unilin Iiris.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe