americaano

ulkomailla

kovat on liput hinnat ollu esiintyjä iltoina...mitä mieltä ootte paikasta? paljon olen kuullut omistajasta et on melkonen visionääri :D

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timotei1

      Mitä helv... täälä oli aikas hyvä keskusteluketju americanosta ja sen omistajasta, alkoi tulla ilmeisesti liian paljon esille totuuksia, kun ilmeisesti omistajan vaatimuksesta poistettu kyseinen viestiketju.. säälittävää peittelyä!

      • MAAILMAANÄHNYT

        noilla hinnoillakin mitä sinne maksaa pääsee stadioni keikoille kattoon esiintyjiä,edelleenkin suosin villimiestä!


      • Etolemaailmaanähnykää
        MAAILMAANÄHNYT kirjoitti:

        noilla hinnoillakin mitä sinne maksaa pääsee stadioni keikoille kattoon esiintyjiä,edelleenkin suosin villimiestä!

        Jukka Poika esiintyjä palkkoi 3500€ (10€) , Arttu Viskari 1500€ (13€), suosii ihmessä :D. Villin ja Caanon ero on että caanossa on huippuesiintyjiä tottakai maksaa mutta ei todellakaan liika.


      • huuhhuuh
        Etolemaailmaanähnykää kirjoitti:

        Jukka Poika esiintyjä palkkoi 3500€ (10€) , Arttu Viskari 1500€ (13€), suosii ihmessä :D. Villin ja Caanon ero on että caanossa on huippuesiintyjiä tottakai maksaa mutta ei todellakaan liika.

        Hah ja tässä ilmeisesti omistajan vastaus, ihmeen vähän kirjoitusvirheitä, on näköjään panostanut tähän vastaukseen kunnolla :D


    • cicciolina

      Juomat ylihintaisia. Ja varsinkin salmari tehty ilmeisesti hyvin minimaaliseen määrään viinaa, todella esanssimaisen imelää yök.
      Ps. Myös minä olen kuullut paikan omistajan kieroiluista, vaikken yleensä mistään mitään tiedäkkään :D

    • tähdenlento341

      ihme jos sie käy edes siivoojakaan enään niin ruokottomassa kunnossa se paikka on muka remontti tehty...maksais velkansa pois ja palkat ihme ukko on kun ei hoida asioitansa kuntoon...

    • Duunari112

      Onneks olin selvinpäin ja kotona, ei tarvi puida tämmöstä pachaa täällä

    • PEURA7

      Totisesti nää Kankaanpääläiset EI tartte mitään! Ikinä ei oo mikään hyvin,ja valtava kateus/ilkeemielisyys paistaa läpi.
      Ihme et sie kukaan enään viittii tehdä enään yhtäänmitään,kun ei tuu muuta ku haukkumiset!
      Sammuttakaa ny sieltä jo valot,ja menkää kotionne!!!!!!!

    • totuus185

      nää on ihme kommentaja joku kahdettis paikkaa missä verot on maksamatta ja ulosotto päällä ja sun muuta kummalista ja nämä kaikki voi ihan itten tarkistaa kaupparekisteristä ja miettiä onko se sitten kateelisten puhetta vai ei!!!myös se että työntekijät ovat haastaneet oikeuteen kaverin maksamattomista palkoista juu khyllä olen kateellinen kaikesta tästä.....se mitä pääälikön kannattais tehdä olis ehkä että maksais palkat ja tekis asiat sillai kun muutkin rehelliset kansalaiset...

    • Hmmmmm

      Se on hyvä että teillä tällä on itsellä kaikki asiat niin hyvin, että ei tarvi muuta tehdä kun arvostella muita. ;)
      Mä luulen että Suomessa on aika monella yrityksellä velkaa ja maksuhäiriötä, en usko että kyseinen paikka on ainut.
      Mitä se teitä kiinnosta ja millä lailla se vaikutta teidän elämään?

    • niinsevainon

      Ollaan nyt ihmeessä tyytyväisiä että joku tai jotkut järjestää Kankaanpäässä jotain! Tälläkin foorumilla parkuna kuuluu kun Kankaanpäässä ei ole mitään tarjolla. Nyt kun jotain on niin siitäkin maristaan.
      Tsemppiä kaikille yrittäjille jotka jaksavat tiukassa taloudellisessa tilanteessa yrittää!
      Käyttäkäämme palveluja kun niitä vielä tarjolla on.

      • työssä12

        voi voi mites jos sun lapses olis tällä kaverillä töissä ja jäis palkat saamatta tai esim firmallasi olis saatavia tältä yritykseltä...niin sanon mä että huuhuu on touhua aukaskaa ny silmänne jo herran jumala!!!!niin se vain on itte suosin yrityksiä jokka maksaa veronsa ja ihmisille palkat ja laskunsa ....tietty niitäkin löytyy jolle asiia on ihan sama tosin vähenemissä määrin!!!


    • Kumpikanpi

      Selänkääntäjät vai takinkääntäjät.. :D

    • maksavaasikas

      heh onpas mielenkiintoista..itse ajattelisin asiaa näin miksi tukisin omilla rahoillani esim paikkaa joka ei maksa veroja hmm tai miksi tukisin paikkaa mikä ei paksa palkkoja työntekijöilleen no siksi et suomessa on lhan laki olemassa...tuen paikkoja joka taas hoitaa asiansa sillai se yhteiskunta pöyrii ääliöt...mutat tiettysti on niitäkin ketä suomen laki kiinnosta ...ihan vaan tiedoksi tarvitaanko semmosia palveluja jos kerran muut paikat pystyy asiansa hoitaa sillain ettei siihen tarvii viranomaisten puuttua....

    • Baarimirkku-Maria

      nonii. Ny on tullut aika kyl pistää totuutta tiskiin. Yli kolmen vuoden ajan oon niska limas kaikki viikonloput (vähän viikollakin) tehny duunia ja vasta tämä keskustelu sai silmäni auki, että maksetaanko oikeesti jollekkin baarityöstä palkkaa???? itse luullu et jokainen tulee toimeen tipeillä ja henkilökunta-alennuksilla ! Siis iha oikeesti! SPR on sitä varten jos hyväntekeväisyyttä haluaa harrastaa. Ihan kaikki ei EHKÄ ole mitä kylällä kuulee jos ette ole sitä tässä kyläkäpysessä huomannut....

      • ovimies

        10 vuotta ollu eri ravintoloitten ovilla töissä ja yö-kerhoissa täytyy sanoa että täytyy olla päästään sekaisin joka väittää nyky päivänä elävänsä tipeillä!varsinkin baarimikot ja vielä kankaanpäässä aika vitsi ja vielä laitontakin teetättää työtä ilman palkaa nyky päivänä,,,,tietty jos niin hullu on niin aina tehdä saa näitä hommia jos harrastaa haluaa...minä olen ainakin tottunut samaan palkan työstäni tosin ilmeisti kaiki eivät ole...huuh huu bile bile melkosia ihmisä on jos jättävät palkat maksamatta suomessa kun tuppaa aina palkat samaan oikeudessa viimeistään...


      • baarimirkunasiakas

        Baarimirkku, mä haluisin nähdä sen "linja-autollisen" vaihtuvia baarimikkoja/mirkkuja, aina vaan te samat palkatta työskentelevät ootte vuorossa kun paikanpäälle tulen O.o
        Ja oikeesti, onko nää ihmiset tosissaan kirjottanu tätä paskaa tän ketjullisen?? Mullakin on velkaa, pääsenkö vielä baariin, pliis...


      • tiskiinnojaajaetukeno

        Tharviishkohan alhkaa thekhemään ennakhonpidätysh itse lippuhinnasta ja drinkheistä kun toi aputhoiminimi Americhano ei khuulu enää ennakkhoperintärekhisteriin YTJ n thiedon pherusteella antheekhsi hhik..phääsiäinen hik


      • liittoorava

        Baarimirkku jos teet hommaa pimeesti niin oma vahinko. Työehtosopimuksen mukaista palkkaa on maksettava. En ymmärrä miten tuollaiseen suostutaan. Monesti nuoret naiset, pakko saada rahaa joo, mutta tuo on työnantajan puolelta tilanteen hyväksikäyttöä. Ota selvää oikeuksistasi ja toimet sen mukaan jos saamattomat palkat kaivelee.


    • lippujenhinnat

      meitäkin on tänään 40 juhlijan porukka liikeellä valmistujaisien takia...ja kaikki menemme stageen ei mulla muuta hyvää pääsiäistä:D

    • Muillatoimii

      "Maksupäätteissä ongelmia, ota käteistä" lukee kaanon naamakirjassa. Onkohan vaan....

    • Jokoriittää

      No jo on markkinat! ootteko muiden baarien velkoja kattonu? antakaa toisten yrittää jos haluaa. Pitäisi olla tyytyväinen kuinka tässäkin kylässä jokaikinen baari työllistää ihmisiä.. stagessa en viihdy kun niin nuorta väkee siili on kiva paikka laulaa. Kilpailu Kankaanpäässä on aivan kamalaa ravintoloiden kesken! Stage ja siili tekee yhteistyötä ja kaano joutuu tulituksen kohteeksi koko ajan. Olen kuullut niin paljon myös stagen omistajasta ja asiakkaista miksi niitä ei vatvota täällä? Ei kaikilla varmaankaan ole puhtaita jauhoja pelissä mukana. Kankaanpäässä ei taida vaan riittää asiakkaita näinkään moneen ravintolaan mitä meillä täällä on.

    • paljononmenetettävää

      heh tosiaan elastisen keikalla ja nyt oli yön keikalla maksupäätteissä ongelmia....kuinka ollakkaan...verottaja hieroo käsiään yhteen varmasti....mutta tosiaan kuinka mahtaa käydä sitten kun menevät oikeuteen näitten kuulemma entisten portsarien kanssa mitä oon kuullu niin aika kovat maksut siittä lankeaa...nooh tietysti en moiti tässä yrittäjää ihmettelen vain miksi hän haluaa mainostaa omaan toimintaansa näin...kaverit on kumminkin asunut täällä koko ikänsä ja aika moni tuntee heidät....

    • narSKuö

      Kyllä se vaan niin on että paras meno ja tunnelma on caanossa! Villissä\stagessa pyörii vaan juuri 18 täyttäneitä teinibimboja.. Meikkaavat, kikattavat ja angstaavat vessoilla ja tanssii vesirajamekot päällä... Caanossa parempi ikähaarukka kävijöillä, siksi siellä viihtyy oikeasti.. Suosittelisin ottamaan myös Kankaanpäässä käyttöön ikärajat baareihin vloppuisin. Perjantaisin k-18 ja la k-21.. Olisi lauantaisin asiallisempaa porukkaa liikenteessä... Muuallakin näin!

    • asiastamitääntie

      kun tässä olen näitä kirjotuksia lukenut ja faktoja kattelu linkeistä ja kuulut tarinoita niin ei meitin ryhmät khyllä enään caanon menen enneku työntekijät saa rahansa...vaikakin kaippa sekin sitten selviää vissiin oikeudessa ja jos asiat näin todetaan et jotain maksamatta niin ei voi muuta sanoa kun että aika härskiä toimintaa näin pienessä kylässä :D

      • vittumitääpaskaaa

        Voi nää 2 ex-työntekijä tulkaa jo kaapista ulos, kyllä teidän valheet tulee oikeudeessakin julki nou hätä.


      • herrahuuh

        en ie sitten kuka valehtelee mutta tuossahn noi linkit on kaikien nähtävänä eikä jätä epäselvyyksiä vai kuinka...?


    • Hävikkiä

      Launataina unikki:D 2 yhden hinnalla.

      • maksupääte

        käteistä mukaan :D


    • Vhegguli25

      Joko ovet säpissä?

    • Koska-nykänen

      Olkaa nyt hyvät ihmiset tyytyväisiä, että joku tuo huippuesiintyjiä paikkakunnalle.

      • kkkkiiiii

        Ööö. Ei ainakaan viime lauantaina tuonut vaikka PITI tuoda Antti Tuisku.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe