Lunastetut lupaukset.

k-kk

Monenlaiset julkkikset on uhonneet ilman viinaa olevansa ja minäkin päätin olla mies.
Vaikka olen hiljanen hiirulainen niin mulla on paha tapa noitua ja tuppuroira kun oikein vastustaa.
Aamulla kun tulin tupaan työkalujeni kanssa niin huomasin vaimon silmäyksen kun tapetointi välineitä pöyrälle asettelin.
Jokin omituinen voima anto rohkeutta ja ennen ku huomasinkaan olin hönkäissyt ilmoille lupaukseni.
Nyt ei vaimokulta lähre linnut pihapuusta vaik tapetoiraan paksuu vanhan ajan tapettia.
Ei aikaakaan kun sovittelin eka vuotaa seinälle, paksu oikasutapetti oli pölykuiva ja tapetissa nuukasti liisteriä, paksu paperi veti sitä sisäänsä ku aku piimää.
Ei muuta ku uusiks armeijan malliin ,pikkasen teki mieli keventää painetta ,muistelin suuren kirosana kirjan lievempiä muotoja mut maltoin.
Kolmannella vuodalla olin oppinut liisterin määrän ja tapetin vettymisen ,ei hättää mitään lupauksen kanssa.
Ehtopäiväl ku katteli sileetä uutta tapettia seinällä niin olin jopa pikkasen ylpee vaimon puolesta ku sil on näin kätevä ittensä hillittevä ukko sattunu.
Mut se lupaus piti koko päivän se rikkoontui vasta siivouksen aikana kun tiputin liisteri pänikän portais,aukeshan se.
Nyt pitäs keksiä joku uus kilvottelun aihe itelleen.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyhäpukuinenmies

      Itse teen päätökset sitä mukaa kun niitä päässä syntyy. Extempore, meni syteen tai saveen. Kiroilulakkoa en ole harkinnut koskaan, sillä hupiviiva vilahtaa suustani ihan kuin automatic kun kohdalle osuu viivalle sopiva tapahtuma? Vaikka työkalun putoaminen kädestä, alkaa hupiviivaa lentämään...ei nyt solkenaan mutta onhan tuota pyhää sanaa vittua hoettava, kun se on niin käyttökelpoinen niin monessa asiassa, jopa nautinnon antajana. Pyhän toimituksen aikana en hoe sanaa, naisia ei sovi suututtaa.

      • k-kk

        Mä olin niin hyväs opis mukulana et noi ronskimmat ilmasut meni veriin, eihän se kaunist oo kun pahat sanat lepattaa ku perhoset ilmas.
        Toisinaan vaan tuntuu et työnteosta on jotenkin puhti pois ellei saa pikkusen höystää puheitaan


    • eppu2

      Yritin jo vartti sitten vastata, vaan kun ei lähe, saas nähdä lähteekö tämä.
      Tuon noitumisen minä kyllä tiedän, vaan mitä tuo tuppurointi mahtanee olla?
      Ja mites ne linnut pelootitkos ne?
      Minä en ihan kauheesti ronskeile, vaan joskus lipsahtaa.
      Tässä keväällä, kun piti käydä katsomassa onko ikkunan päällä laskuvaraa (uusi hirsi, yhteen ikkunaan jäi vähemmän.) en saanut ovea auki. Raahasin toisen ikkunan viereen pari harkkoa ja jakkaran niitten päälle. Kun sinne ponnistin kurkistamaan saappaan reuna otti jakkaran kannen reunaan, Alas tultiin ja sääri mustana, siinä pääsi sitten joku sellainen ruma sana.
      Vaan kyllähän minä sen homman tein lopulta.

      • Katohan eppu kun näät ukon hommissa ja se jupisee ihan ku itekseen ja liikkeet on vähintäin äkäsiä,saatta joku työkalu lähtee tarpeettoman kiivaasti kärestäkin.
        Se on tuppurointia.
        40v konehuonees kehitti ääneen sellasen mahrin et jos kunnolla ulvasen pimeyren ruhtinan nimen niin lähtee ne harakat pihapuista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe