Viikonloppu

Munaotus

Mitäs aiotte tehdä nyt viikonloppuna? Aiotteko mennä naisia katsastamaan baariin?

27

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SinkkuM84HKI

      Varmaan tätä menen jonnekin katsomaan:

      http://www.musicmarathon.fi/

      Tosin en vielä tiedä kenen kanssa, ei oikein se kaveri jonka varaan olin laskenut seuran ollut kauhean kiinnostunut tuosta...

    • ölölölölöööö

      Menen varmaan helvettiin.

    • 8plus13

      Menen naisen kanssa elokuviin

    • californiabluee

      Vedän jo pohjia ja kuuntelen musaa ja illalla baariin saunan jälkeen. Jos ei natsaa niin naapuris on varma pano jolta lohkee eli klo 3.45 viesti "moi mitä kuuluu" Vastaa aina et "ihanaa sä oot liikentees tuu kylään" Sellainen ei niin nuori varapillu.

    • kilttiatm

      Olen kotona koska olen atm.

      • faktaaaa

        Ja pysyt ATM:nä, jos pysyt kotona aina


      • tuhmaätmi

        Vedä kilttis säkin joskus kunnon känni ja relaa!


      • kilttiatm
        tuhmaätmi kirjoitti:

        Vedä kilttis säkin joskus kunnon känni ja relaa!

        En mä jaksa ryypätä, pelaan crysis 3 pelii


      • kymmenenpluskaks
        kilttiatm kirjoitti:

        En mä jaksa ryypätä, pelaan crysis 3 pelii

        Jumalauta kilttis! Mä vien sut baariin ja hommataan sulle muija! Saat elämääs sisältöä.


    • mies-34

      Laitan veneen vesille viikonloppuna, sitten saunon ja juon olutta.

    • Munaotus

      Relaamalla ei naisia saa. Pitää olla mahdollisimman vittumainen naisia kohtaan.

    • Jännämies40

      Minä ajattelin hakata naisia niin saan ainakin pillua.

    • Menen Jännämiehen luo, tietysti. Tehdään ruokaa, käydään kävelyillä, katsotaan telkkaria, saunotaan, tavataan hänen ystäväperhettään ja sellaista.

      • 14plus8

        Älä selitä! Taas läpi koko viikonlopun kaikkina kellon aikoina helkan tekstejä on ympäri suhteet ja tunteet palstaa. Tai oot tietenkin nokkela ja kirjoittelet viikonlopun ilman nimimerkkiä ettet jäis kiinni;)


    • Ajattelin vetää litran lekan Saaremaata pohjiksi ja illalla suuntaan Varissuon paikalliseen räkälään istumaan iltaa

    • ölölölööööö

      Huomenna kannattaa baariin mennä, ko baarit menee tuntiiaikasemmi kiinni, ko kelloja siirretään.

      • yhleksäntoistaplusnaljä

        Eikun myöhemmin. Tunti eteenpäin nääs.


    • MarkFear

      Ei sitä baariin kannata parhaita nuoruusvuosiaan viettävän varhaiskeski-ikäisen 40-50 -vuotiaan miehen yksin mennä, kun siellä kuitenkin kovaan ääneen ihmetellään sitä nuoren miehen yksin oloa, kun kaikki muut samanikäiset nuoret miehet sitä ovat tulleet kavereidensa kanssa hauskaa pitämään.

    • thats.the.way

      Ajattelin käydä naisen luona saunomassa ja rakastelemassa.

    • ätmel

      Ajattelin runkata vaihteeksi toisella kädellä.

    • mies-30-vuotta

      No mitäpä sitä muuta tekee kun ryyppää ja nai. Naiset on helppoja humalassa. Vaki pano tulee kohta kylään, tarjoon sille juotavaa ja sitten panen sitä.

    • kossuvichyt

      Siirretään taas kiltisti naama hymyssä suin kelloja tunnilla eteenpäin ja podetaan kunnon kankkusta.

      • pilluotus

        Huomenna baariin ja joku kulliotus saa multa taatusti


    • gethigh

      runkkaan ja poltan pilvee
      syön
      runkkaan ja poltan pilvee

    • Pelaan videopelejä, katselen elokuvia, luen kirjoja. Samaa ensi viikko ja sitä seuraavan viikon alunkin..olis talviloma ja pääsiäisloma vielä tässä viikonlopun jälkeen. Ei siinä sen ihmeempiä. Tsemiä!

    • angry_bird_

      Tänään lepään, ja huomenna menen kuuntelemaan live-musaa. Siellä on naisia ja miehiä.

    • eddf

      Huomisen päivän istun pilkillä ja sunnuntain istun pilkillä. Lauantai iltana käyn yksin ravintolassa syömässä viimesen päälle. Sit iltasin katselen telkkua ja tarkistan rehvisivuilta onko tullut viestejä. Sen jo tiedän etukäteen ettei niitä ole.
      Baari menee täällä todennäköisesti jo ysiltä kiinni, ei siellä naisia kyllä oliskaan. Enkä viitsi kaupukiinkaan asti lähteä. Illalla kympin kieppeillä vois ruveta jo maaten.
      On se yhtä juhlaa ja villiä tämä sinkkuelämä maalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe