Andreaksen jättänyt pillu on syynä 150 kuolemaan

Niinsiinäkävi

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järvenhäiven

      Ätmit usein syyttää naisia siitä, että naiset eivät ota vastuuta omista teoistaan esim. siitä pimpin jakamisesta. Näköjään onnistuu se vastuun siirto sitten miehiltäkin, jos tuo tyyppi ei ollut vastuussa omista teoistaan ja ratkaisuistaan.

      • Ujoatm26v

        Tuo nainen oli yksistään vastuussa tästä katastrofista. Olisi toiminut oikein niin tätäkään tragediaa ei olisi koskaan tapahtunut.


    • hyiyök

      Pilluko sen koneen ohjasi vuorta päin?

      • pilluiita

        pillupa hyvinkin pillu koreasti.


    • Diouy

      Pitääkö se vääntää rautalangasta!! Jos Andreaksen ex tyttöystävä olisi antanut pillua niin tätä katastrofia ei olisi tapahtunut,eli ex tyttöystävä on syyllinen tähän ja joutaisi linnaan!

      • Akkalinnaan

        Varmaan kiukutellut että "olet nössömies kun olet kirjoilla vielä vanhempiesi luona" kun naisillehan on tärkeää että miehen välit vanhempiin ovat poikki. Itse naiset taas ei osaa hoitaa edes lapsiaan ilman vanhempiaan ja apua ja tukea. Andreas ei ole syyllinen vaan se muija! Passittakaa ämmä linnaan tai vähintään nimi julki kuka on näiden viattomien uhrien pääsyyllinen!


      • meneterapiaan

        Trollailuna vielä menee, mutta jos oikeasti itsekin uskot tuohon, niin sääliksi käy.


      • Ujoatm26v

        Mutta ei se ex-tyttöystävä mihkään linnaan joudu vaan pääsee kuin koira veräjästä kuten naiset yleensäkkin. Ei heidään koskaan tarvitse ottaa mitään vastuuta mistään.


      • Ujoatm26v
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Mutta ei se ex-tyttöystävä mihkään linnaan joudu vaan pääsee kuin koira veräjästä kuten naiset yleensäkkin. Ei heidään koskaan tarvitse ottaa mitään vastuuta mistään.

        Minä en trollaa, olen ihan tosissani. Uskon 110% siihen että se akka oli syyllinen koko tapahtumaan.


      • Ujoatm26v
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Minä en trollaa, olen ihan tosissani. Uskon 110% siihen että se akka oli syyllinen koko tapahtumaan.

        Enkä kyllä mene mihinkään terapiaan, olen ollut jo eikä se tepsinyt.


      • ExPUA
        Akkalinnaan kirjoitti:

        Varmaan kiukutellut että "olet nössömies kun olet kirjoilla vielä vanhempiesi luona" kun naisillehan on tärkeää että miehen välit vanhempiin ovat poikki. Itse naiset taas ei osaa hoitaa edes lapsiaan ilman vanhempiaan ja apua ja tukea. Andreas ei ole syyllinen vaan se muija! Passittakaa ämmä linnaan tai vähintään nimi julki kuka on näiden viattomien uhrien pääsyyllinen!

        Todella hyvin sanottu!

        Naiset voivat olla niin sairaita, että he haluavat erottaa miehen vanhemmistaan.

        Rupeaa kyllä olemaan aika ilmeistä, että tuo tapaus menee muutenkin sarjaan "kaiken takana on nainen".

        Jos miehellä oli ongelmia, silloin naisen itsekäs käytös ja pelkurimainen tapa paeta laukaisi ne, toisaalta kuka ties vaikka ongelmat johtuvat vain naisesta?


      • pilluiita
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Enkä kyllä mene mihinkään terapiaan, olen ollut jo eikä se tepsinyt.

        Josko tepsis jälki junassa, et kai oo veturikuski.


      • niinpäniinnn
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Enkä kyllä mene mihinkään terapiaan, olen ollut jo eikä se tepsinyt.

        Huomataan.


      • swfw
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Enkä kyllä mene mihinkään terapiaan, olen ollut jo eikä se tepsinyt.

        tai linja-autokuski...


      • Ujoatm26v
        pilluiita kirjoitti:

        Josko tepsis jälki junassa, et kai oo veturikuski.

        En jaksa enää yrittää, haluan pillua, vain pillu parantaa.


      • pilluiita

        Mistähän se parantaa. En usko pillunparantavaan voimaan. Eiköhän kunnon Runkkaus ole voimissansa, naisista met pojat viisveisaamma.


    • ihmettelen

      Eikö ne asuneet yhdessä Düsseldorfissa kihlatun kanssa, mutta viettivät vkl:t usein lapsuuden kaupungissa Montabaurissa?
      "naisillehan on tärkeää että miehen välit vanhempiin ovat poikki" enpä ole tälläsestä kuullut. Itse pitäisin erikoisena jos miehen välit perheeseen on poikki ja haluaisin tietää miksi.

      • niinmääkinihmettelen

        Naisilla on ideana se että jos välit vanhempiin ovat kunnossa on mies silloin mammanpoika joka ei ole päässyt vanhemmistaan irti. Olen monasti törmännyt tuohon väitteeseen. Itse olen lähteny kotoo heti opeskeluiden jälkeen omaan asuntoon ja teen kaikki elämäni asiat ja haasteet omin päin ilman vanhempia. Silti hyvin monille naisille on ongelmana vaikka se jos menen juhlapyhinä esim jouluna vanhemmilleni joulun viettoon yms niin hirveä naputus ja valitus kun ei kuulemma miehellä sais olla välejä vanhempiin. Ymmärtäisin sen jos käyttäisin heitä hyväkseni mutta kun edes sillontällön käyminen nähdään ongelmana. Naisilla isä remppaa taloa ja akan autoa ja äiti siivoilee ja hoitaa lapsia ja jatkuvasti se napanuora on omissa vanhemmissa kiinni vaikka ikää olisi päälle kolmekymmentä. Se pitää hyväksyä mutta edes miehen satunnainen vanhemmilla käynti on merkki mammanpojasta.


      • vanhatotuus

        Saamaton mies naisten halut parhaiten tuntee.


    • Ujoatm26v

      Taas hyvä osoitus siitä mitä naiset saavat pahimmillaan aikaan. Naiset ovat kaiken pahan alku ja juuri. Turha tulla minulle taas mussuttamaan että katsoisit peiliin, en aio katsoa.

      • Ujoatm26v

        Onneksi minä en ole pilotti kun en ole edes pillua saanut.


    • kaikenvaltias

      Kahjo mikä kahjo. Tyttöystävän olisi tietysti pitänyt seurustella arvaamattoman mielenterveyspotilaan kanssa niin kauan, kunnes oma henki menee.Perustaa perhe ja odottaa, tappaako mies ensin lapset vai vaimon, kun joku päivä kaikki harmittaa.

      Ai niin, mutta naisten vikahan kaikki aina on. Pillu se on, joka maailmaa pyörittää ja lentokoneet pudottaa. On meillä pillullisilla suuri valta.

      • pilluiita

        Sano jo muuta, sillä karvahanurillahan te meitä viattomia poikalapsia Hoopotatte.


      • 1818

        Aivan -ja sitten kun tyttö olisi sairaalassa hakattuna henkihieveriin palstän ätmit tekisivät aloituksen "Saatanan naiset".


    • Ulospäinsuuntautunutatm

      Katastrofi oli täysin Andreaksen omaa syytä! Jos hän olisi ennen seurusteluvaihetta tajunnut olla huolimatta naista ja jättää seurustelun väliin niin hän ei olisi koskaan joutunut kärsimään sydänsuruista ja turmaa ei olisi tapahtunut.

    • Lovingstar

      Tämä syynä haaksirikkoon. Kuinka paljon kärsimystä yhdestä pillusta voi saada? Loputon kujanjuoksu pillusta syö miestä.

    • TämäAndreas

      oli selkeä kaappihomo ja siksi masentui, koska ei uskaltanut tulla kaapista ulos. Tottakai tämä kulissisuhde naisen kanssa menee plörinäksi, jos mies on selkeästi homo. Ulkonäöstä ei voi erehtyä ja tämä mies oli homo.

      • pilluiita

        Oliskohan näin. Oletko itse nainen vai mies. Jos mies niin kirjaudu nyt kerralla ulos, kukaan ei sua moiti, kuule sinua Rakastetaan.


    • 188

      Nyt pikku kouluampuja-mt-ätmit - tässä teille ätmin mittaa.

    • Naisasialooseri

      Totta. Syy on 100% naisten. Jos Anrdeasilla olisi ollut tyydyttävä seksielämä kauniin ja nuoren naisen kanssa eikä pelkoa sen menettämisestä niin viimeinen asia mikä hänen mieleensä olisi tullut olisi 150 ihmisen ja itsensä tappaminen.

    • kysynvain

      Miksi tuota pillua ei ole vielä pidätetty joukkomurhasta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3940
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3742
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3738
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      14
      2383
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2332
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      1976
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1816
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1489
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe