en ole sun kamus joten turha yrittää mitään skitso

en-ole-sun-kamus

en ole sun kamus joten turha yrittää mitään skitso tai kaikki sukus kuolee

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huorapunkki

      Jos joku kupsii soot sä.

      • xdgfggf

        sulla ei ole munaa painaa haulikon liipasimasta tuhkamuna annoit kavereittes kaikkien panna akkaas ja syytät mua tessaki lähti heti kiertoon piri kamuilles vaadi niiltä isyys testiä!sfg


      • xbvcbvxb
        xdgfggf kirjoitti:

        sulla ei ole munaa painaa haulikon liipasimasta tuhkamuna annoit kavereittes kaikkien panna akkaas ja syytät mua tessaki lähti heti kiertoon piri kamuilles vaadi niiltä isyys testiä!sfg

        Ainakaan Kokkolassa ei kukaan pane. Tuhkamunia impotenttaja jauhopäitä kaikki "miehet".


    • en_oo_sun_kamus

      Jaaha sinäkin oot niitä Kokkolan jauhopäisiä tuhkamunia.

      • gfdgarr

        sulla ei ole munaa painaa haulikon liipasimasta tuhkamuna annoit kavereittes kaikkien panna akkaas ja syytät mua tessaki lähti heti kiertoon piri kamuilles vaadi niiltä isyys testiä!sdfeg


      • xbvcbvxb
        gfdgarr kirjoitti:

        sulla ei ole munaa painaa haulikon liipasimasta tuhkamuna annoit kavereittes kaikkien panna akkaas ja syytät mua tessaki lähti heti kiertoon piri kamuilles vaadi niiltä isyys testiä!sdfeg

        Sulla tuntuu olevan munaa, siis tuhkamunaa.


    • lopeta.hullu

      saatanan mielisairas sun akkaas pani kaveris joksika minä en lukeudu oikeasti! sanoin vvaan auttavana kätenä olevani kaverisi sen suhteen että pyydin ottamaan yhteyttä kriisi puhelimeen

      • olen_terve

        Terve vaan sairas! Unissas panet patjaas. Sinulta tulee pelkkää tuhkamunasiirappia.


      • sagfdg
        olen_terve kirjoitti:

        Terve vaan sairas! Unissas panet patjaas. Sinulta tulee pelkkää tuhkamunasiirappia.

        sulla ei ole munaa painaa haulikon liipasimasta tuhkamuna annoit kavereittes kaikkien panna akkaas ja syytät mua tessaki lähti heti kiertoon piri kamuilles vaadi niiltä isyys testiä!cfghdhg


      • olen_terve
        sagfdg kirjoitti:

        sulla ei ole munaa painaa haulikon liipasimasta tuhkamuna annoit kavereittes kaikkien panna akkaas ja syytät mua tessaki lähti heti kiertoon piri kamuilles vaadi niiltä isyys testiä!cfghdhg

        Sulla on munaa. Nimittäin tuhkamunaa hegohegohonhonk :D


      • en.oo.pannu.akkaas
        olen_terve kirjoitti:

        Sulla on munaa. Nimittäin tuhkamunaa hegohegohonhonk :D

        mulla ei ole kuppaa kikkelissä kuten sulla joten en ole pannut akkaas usko jo leksa ne näki kaikki jotka sitä pani se sano että paa tuota kaikki panee sitä mutta en pannu kun sanoin ettewn pane ettei tule ongelmia naisen takia josta en ole kiinnostunut ja se oli sitä paitsi kuulemma välirikosssa sun kanssas sillon


      • xbvcbvxb
        en.oo.pannu.akkaas kirjoitti:

        mulla ei ole kuppaa kikkelissä kuten sulla joten en ole pannut akkaas usko jo leksa ne näki kaikki jotka sitä pani se sano että paa tuota kaikki panee sitä mutta en pannu kun sanoin ettewn pane ettei tule ongelmia naisen takia josta en ole kiinnostunut ja se oli sitä paitsi kuulemma välirikosssa sun kanssas sillon

        Ei tuollaiset tuhkamunat kuppaa voi saadakaan. Impotenttejakin vielä. Suuria on vaan puheet ja luulot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe