Stubin lyhyt vierailu Askolassa

Herrra

Edustaako Pääministeri Suomen kansaa? - mitä me täällä tuppukylässä teemme?…

Pääministeri edustaa koko Suomen kansaa, ei yksittäistä puoluetta. Saimme taas todistuksen Ministerimme ylimielisestä käytöksestä. Pääministerimme saapui viime viikonloppuna Askola- monninkylään vaalibussillaan. Paikallisia ihmisiä oli vartavasten tullut paikalle hyvissä ajoin odottamaan Pääministerimme tuloa. Pääministeri tulikin, mutta astuessaan ulos autosta tokaisi hän avustajalleen: Mihin tuppukylään sä oot meidät oikein tuonut?

Sen kummemmin ihmettelemättä, Stubb kiirehti takaisin bussiin ja käski kuskin pyyhältää pois paikalta.

Kansa jäi suut auki ihmettelemään Pääministerimme käytöstä. Stubb:in saapuminen oli tiedotettu myös virallisesti paikallislehdissä. Paikalla olevat Kokoomuslaiset ilmaisivat eroavansa tämän seurauksena puolueesta.

Tämän kirjoituksen tarkoituksena ei ole arvostella itse puoluetta, vaan tuoda tosiasiat esille Suomen johdossa olevien henkilöiden suhtautumisesta tavalliseen kansaan.

Eikö Pääministerin pidä ottaa kaikki ihmiset huomioon, asuivatpa he missä "tuppukylässä" tahansa? Pääministeri edustaa koko kansaa, sen kaikissa yhteiskuntaluokissaan. On pöyristyttävää käyttäytyä kansan edessä tuolla tavalla. En usko, että Sipilä tekisi samoin. Siksi toivonkin Keskustan Sipilän päätyvän Pääministeriksi. Jospa saataisiin hieman inhimillisyyttä asioiden hoitoon, sillä Pääministeri on myös arvojohtaja joka johtaa kansaa edestä huomioiden kaikki ihmiset varallisuudesta tai yhteiskuntaluokasta riippumatta.

Jos tällainen käytös olisi tullut ilmi ennen vaaleja, olisi se todennäköisesti johtanut Ministerimme eroon.

http://kaihaavisto1.puheenvuoro.uusisuomi.fi/191155-edustaako-paaministeri-suomen-kansaa-mita-me-taalla-tuppukylassa-teemme

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VesaKaitera

      Täytyypä kysyä Alexlta hänen versionsa tuosta Askolan tapauksesta ensi tiistaina, kun hän tulee Jyväskylään.

    • stubbiontyhmä

      Monninkylässä on hienot metsät, peltovainiot ja upeat talot. Paikka huokuu vaurautta. Stubb on uskomattoman tyhmä ihminen.

    • tarkanatupusssa

      Hehhee,kysyhän

    • VesaKaitera

      Herra kirjoitti: "Paikallisia ihmisiä oli vartavasten tullut paikalle hyvissä ajoin odottamaan Pääministerimme tuloa. Pääministeri tulikin, mutta astuessaan ulos autosta tokaisi hän avustajalleen: Mihin tuppukylään sä oot meidät oikein tuonut?

      Sen kummemmin ihmettelemättä, Stubb kiirehti takaisin bussiin ja käski kuskin pyyhältää pois paikalta.

      Kansa jäi suut auki ihmettelemään Pääministerimme käytöstä. Stubb:in saapuminen oli tiedotettu myös virallisesti paikallislehdissä. Paikalla olevat Kokoomuslaiset ilmaisivat eroavansa tämän seurauksena puolueesta."


      Nyt tapahtuneesta alkaa muodostua selvä kuva. Tämän huhun panivat liikkeelle kaksi PS:n kansanedustajaehdokasta. He väittivät, että Stubb olisi sanonut tuon tuppukylälausuman noin viisitoista minuuttia sen jälkeen, kun vaalibussi olisi saapunut Askolaan. Kuitenkn tuossa viestiketjun aloittajan viestissä väitetään, etä vaalibussi olisi lähtenyt lähes välittömästi takaisin. Siis selvä ristiriita.

      Paikalla olleet Kokoomuksen paikallisjärjestön edustajat ovat kaikki kiistäneet tämän aloittajan esittämän version tapahtumista. Heidän mukaansa Stubb tuli muiden kansnaedustajaehdokkaiden mukana Askolaan ja kaikki sujui aivan normaalisti. Käsittääkseni yksikään Askolan Kokoomuksen jäsen ei ole tästä syystä eronnut Kokoomuksesta. Toinen ristiriita.

      Iltapäiälehdet ovat hiillostaneet noita kahta PS:n kansnaedustajaehdokasta tästä Askolan tapauksesta, ja he kumpikin ovat ilmoittaneet, etteivät he halua kommentoida sitä. Jos he olisivat edelleen asiastaan varmoja, niin tietenkin he pitäisivät tarinastaan kiinni. Nyt he eivät kuitenkaan enää pidä siitä kiinni. Tästä voi lukea aika paljon.

      Itse olen melko varma siitä, että joku vaalubussin matkustaja on maininnut jotakin kielteistä, ja nuo kaksi PS:n ehdokasta ovat erehtyneet pitämään sanojaa Stubbina. Vasta myöhemmin, kun he olivat jo panneet huhun liikeelle, he ovat ruvenneet tajuamaan, että puhuja todennäköisesti olikin joku muu. He eivät oikein voi vetää väitettään takaisin, sillä he saisivat siitä juoruämmien maineen. Mutteivät he pysty jatkamaan vanhalla linjallaankaan, koska se ilmeisesti on virheellinen linja. Ihmisille ei kannata valehdella ennen vaaleja ja vielä niin, että jää valheesta kiinni. Se tekee pahaa hallaa uskottavuudelle.Siksi noiile ehdokkaille ei jäänyt muuta mahdollisuutta, kun olla jatkossa otamatta kantaa koko asiaan. Näinhän he ovatkin sitten tehneet.

    • 152cm

      Stuppin möläytys kuvaa hyvin narsitin luonnetta.

    • sinitanttu

      Monninkylän ruotsinkieliset sisäsiittoiset kaappihomot nyt kovin pettyneitä kun Stuppi ei tullu lutkuttamaan niitten kullia....muille yks hailee koko stuppi. kumpahan eroon nopeasti hölöhintistä päästään.

    • eitullA

      Tänne

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe