Lappeenrannan nuoret

Griezva

Kuulkaas onks kukaa teist käyny tai asuu lappeenrannas? Jos ette ni älkää helvetis menkökkää koska sielt ei paljoo löydy tutustumisen arvosta porukkaa. Ain kuulin juttuu et siin on iha kauhee kaupunki ja kauheet ihmiset mut ei mielsetäni. Yritin olla hiton mukava ja ystävällinen mutta tosiasiahan on että ylimieliset kusipäät on siellä ainakii hienompii. Ja kyllä kuten yks sanoi et ne on vaa lissuja mutta olin vaa sokea huomaamaan sen. Miksiköhän vieläkin

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelastunutpoika

      Valitettavasti asun Lappeenrannassa ja pääsin kusipäisestä porukasta eroon siirtymällä kielikouluun :) nyt kaikki kaverit/tuttavat ovat kusipäiden koulussa. Huomasin vasta yläkouluun siirtymisen jälkeen millaisia kusipäitä he ovat olleet... Hyvä että en ole enään heidän kanssa samalla luokalla)

    • 14vtyby

      Jep Lappeenranta on perseestä, kaikki pojat kusipäitä ja tytöt lissuja, kaikilla hirvee tarve esittää jotain D':

    • kiukkuinentyttö

      Haistakaa PASKA! Oon Lappeenrannassa asuva 11v. goottityttö ja mä en todellakaan ole mikään vitun lissu.Helsinki on se kaupunki missä on suurimmaksi osaksi jotain vitun lissuja.Ja kyllä täältä niitä hyviä tyyppejä löytyy paljon,ette vaan oo osannut ettii oikeista paikoista.Ostareilta löytää kusipäitä että sieltä ei kannata ettii seuraa ainakaan,jollei haluu joidenkii lissujen piireihin.

    • lappeenrannassapalaa

      Se riippuu iha millasii tyyppei tapaa :D totta on et tääl on iha saatanasti niit massa ylimielisiä paskoja mut sit taas missä ei oo. Tääl on ryssiä. . Mut on tääl iha tälläsii rentoi punkkareit myös :) sanon vaa et lappeenranta on iha hyvä kaupunki :)

    • IHAN_TOTTA_PUHUT

      Se on totta et Lappeenranna suosituimmat nuoret on just oikeest paskimpia muita ihmisiä kohtaan

      • IHAN_TOTTA_PUHUT

        ja samalla ne on sillee MULKKUJA et on yhessä jonkuu kanssa pari viikkoo ja taas uus.


    • Alottaja

      Sinä 11v goottityttö tut kyl huomaa sen ku meet joskus yläasteelle. :) Jos sullaki on sillo paljo kavereit ni siustaki tulee todennäkösesti kauhee lissu. :) Mut hyvä et muutki ku minä on huomannu kui paska paikka toi lappeenranta o

    • soikio

      Lappeenranta on paska kaupunki, mutta en mä oo mikään mulkku vaikka asunkin Lappeenrannassa. Luuletteko että kaikki tyypit ovat Lappeenrannassa paskiaisia?! Minä olen 15, poika ja pärjään ihan hyvin koulussakin. Eikä ole ollut vielä mitään vakavaa ongelmaakaan.
      Muuten, jos haluatte juttusille niin kikkini on inzpector.

      • Oot-Hihhuli

        Unohdit vaa mainita et oot mamu joka elelee muiden kustantamana sosiaalituilla :D


    • miaukolli

      No....sen oon huomannu,et ei tääl ainakaa ilman pilluu tarvii norkoilla !! Tarjol o nuorta...ja vielnuorempaaki !!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe