gang stalkingista mielenterveyspalstalla

enolekaanainoa

Käypä suomi24:n mielenterveyspalstalla yleistä- sivustolla ja etsi otsikko Bannatkaa gang stalkin viestit. Tämä riihimäkeläinen sivu on niin paikallisen väkivaltaroskaväen sotkema, että sitä hankala lukea. Siellä on kyllä hyviä lainauksia INDIE TERGET:sta. Mielenteveyspalstalla on omia kokemuksia asiallisesti esitettynäjos kohta yhteenvetojakin maailmalta ja Suomesta Niin tuttua. niin tuttua. Ja minäkun olen erehtynyt luulemaan, että hihhuleilla olisi jotakin omintakeista luovuutta, vaikkakin sairasmielistä. Ei, ihan vaan maailmalta ja Suomestakin kopioitua. En ole kyllä ennen lukenut,kuullut, että samaa olisi sovellettu joutseniin nk.Aulangolla on käynyt.

45

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertaisryhmäselvisi

      Kyllähän siellä mielenterveyspalstalla yliherkkyyttäkin on ihmisten puheisiin, mutta on tietoakin gang stalkin ilmiöstä. Olen ajatellut kirjoitella sinne selviytymisohjeitä, itse asiassa aloitin jo.

      • lämmittää_mieltä

        Hieno valinta. Tervetuloa hyvien puolelle.


      • supergangstalkingiako

        Taas soi varoituskello.Kukahan em nimimerkki oikein on.Sillä Vehmaskadun gang stalkin-palstalla varuillaanolo jo heräsi. Äsken mielenterveyspalstalla esitettiin vähän liian sopiva pulma, mutta vastasin varmuuden vuoksi kumminkin.Lukeehan sen vastauksen muutkin.Kun nyt toivotetaan tervetulleeksi hyvien puolelle, taidan toistaiseksi vain lueskella näitä palstoja.En tietääkseni ole ollut pahojen puolella.En ole kääntänyt toista poskea,, vaan puolustautunut, jos se sitten on pahaa.On ollut niin kohdalle kolahtavaa tietoa näissä jutuissa, että on tuntunut henkilökohtaiselle, näin tarkkaan minut tuntee vain vihollinen.


      • extrolliNwounded

        selviytymisohjei natovastustajien harjoittaman vainoon kuuluvan 15-100GHz mikrösäteilyllä osoittelemista vastaan: kotona vesi kivet metalli. kivi on ilmaista ja he muuttavat myös alakertaasi. Nämä asunnot liittyät venäjän asuntokauppaan ja ne voi myydä myöhemmin, he eivät menetä mitään. sydämen kohdalle; waterpads, leadpads, metalli levyä sydämen kohdalle eteen ja taaakse. tilaa vaikka ebaysta. Nämä mikrosäteet ovat syy sydänkuolemiin oulunseudulla - he tekevät sitä nukkuvalle, sammuneelle, ja pitkältä kuntolenkiltä palaavalle - hänen rasittunutta sydäntä häiritään mikrosätein eikä se kye kunnolla lepäämään kun säteet häiritsevät hermostoa. Pitkävartisiin kenkiin voi laittaa raskaasta metallista valmistettua johtoa nilkan kohdalle sisäpuolelle ympärille, jotta nilkkasi säästyy mikrosäteden heikennykseltä. Johdon käyttäminen tuo hieman joustavuutta. He vaihtavat miehiä joita mikroase reppuineen kulkee käy lähelläsi, bussissa istuessasi heitä voi olla useita. He osoittelevat usein vatsaan , he haluavat että uhri valittelee sappikivistä ym, turhaan, sairaalassa. sitten joskus se lisää luottamuspuutetta. Uhrille tullaan sanomaan että vaino laantuu jos tämä hankkii jollain verukkeella itselleen psykiatrisen diagnoosin todistamaan henkistä sairauttaan. Mutta se alkaa taas ja sinua kiristetään trolli/häiriköinti/stalkkaamis työhön. Älä provosoidu, äläkä naura niille tummaihoisille jotka luulevat pystyvänsä häirittä sinua ja joita venäjämieliset ovat varvänneet hybridimetodiensa takia. Jos aat kuvaamaan nappikameROILLA ympäristöäsi 24/7 , ja he epäilevät sitä, he voivat joukolla syyttää sua lasten häirinnästä ja usuttaa sen yhden venäjämielisen poliisipartion luoksesi ja muistilaitteidesi sisältö tsekattaisiin -tällöin poistettaisiin sinun kuvattu todistemateriaali. Pidä _useissa_ virtuaalisissa pilvipalveluissa varmuuskopiota. Nortonin pieni 25 GS backup palvelu on hyvä . Älä pidä salasanoja palveluihin koneillesi tallennettuina. He näkevät yläkerrasta alakertaan tarkalla lämpökameralla, ja sovellus tulkitsee sormiliikkeesi tai he katsovat nauhoituksen hidastettuna - ei tarvita edes hakkerointia. Tässä venäjän asuntokauppojen syitä.
        Heillä on joissain isommissa autoissa 100metrin päähän kantavia vahvoja mikrosädelaitteita. Kun me testattiin tätä muiden venäjämielisten kanssa ne väitti että tarttee sairaaloissa lyijy-silmälaseja silmille jos haluaa nukkuessa säilyttää näkönsä koska he käyttävät tätä yläkerrasta alakerran baarista tullelle joka ei ole suostunut kiristykseen. Toiminta on hyvin sitkeää ja siihen liittyy että olemme valehdelleet islamisteille joidenkin ihmisten olevan rasisteja ja äärioikeiston edustajia ja tehneet aktiivista propagandaa syyttömille uhreille.
        Kopioikaa tämä sillä minä en välttämättä elä kauaa


      • extrolliNwounded
        extrolliNwounded kirjoitti:

        selviytymisohjei natovastustajien harjoittaman vainoon kuuluvan 15-100GHz mikrösäteilyllä osoittelemista vastaan: kotona vesi kivet metalli. kivi on ilmaista ja he muuttavat myös alakertaasi. Nämä asunnot liittyät venäjän asuntokauppaan ja ne voi myydä myöhemmin, he eivät menetä mitään. sydämen kohdalle; waterpads, leadpads, metalli levyä sydämen kohdalle eteen ja taaakse. tilaa vaikka ebaysta. Nämä mikrosäteet ovat syy sydänkuolemiin oulunseudulla - he tekevät sitä nukkuvalle, sammuneelle, ja pitkältä kuntolenkiltä palaavalle - hänen rasittunutta sydäntä häiritään mikrosätein eikä se kye kunnolla lepäämään kun säteet häiritsevät hermostoa. Pitkävartisiin kenkiin voi laittaa raskaasta metallista valmistettua johtoa nilkan kohdalle sisäpuolelle ympärille, jotta nilkkasi säästyy mikrosäteden heikennykseltä. Johdon käyttäminen tuo hieman joustavuutta. He vaihtavat miehiä joita mikroase reppuineen kulkee käy lähelläsi, bussissa istuessasi heitä voi olla useita. He osoittelevat usein vatsaan , he haluavat että uhri valittelee sappikivistä ym, turhaan, sairaalassa. sitten joskus se lisää luottamuspuutetta. Uhrille tullaan sanomaan että vaino laantuu jos tämä hankkii jollain verukkeella itselleen psykiatrisen diagnoosin todistamaan henkistä sairauttaan. Mutta se alkaa taas ja sinua kiristetään trolli/häiriköinti/stalkkaamis työhön. Älä provosoidu, äläkä naura niille tummaihoisille jotka luulevat pystyvänsä häirittä sinua ja joita venäjämieliset ovat varvänneet hybridimetodiensa takia. Jos aat kuvaamaan nappikameROILLA ympäristöäsi 24/7 , ja he epäilevät sitä, he voivat joukolla syyttää sua lasten häirinnästä ja usuttaa sen yhden venäjämielisen poliisipartion luoksesi ja muistilaitteidesi sisältö tsekattaisiin -tällöin poistettaisiin sinun kuvattu todistemateriaali. Pidä _useissa_ virtuaalisissa pilvipalveluissa varmuuskopiota. Nortonin pieni 25 GS backup palvelu on hyvä . Älä pidä salasanoja palveluihin koneillesi tallennettuina. He näkevät yläkerrasta alakertaan tarkalla lämpökameralla, ja sovellus tulkitsee sormiliikkeesi tai he katsovat nauhoituksen hidastettuna - ei tarvita edes hakkerointia. Tässä venäjän asuntokauppojen syitä.
        Heillä on joissain isommissa autoissa 100metrin päähän kantavia vahvoja mikrosädelaitteita. Kun me testattiin tätä muiden venäjämielisten kanssa ne väitti että tarttee sairaaloissa lyijy-silmälaseja silmille jos haluaa nukkuessa säilyttää näkönsä koska he käyttävät tätä yläkerrasta alakerran baarista tullelle joka ei ole suostunut kiristykseen. Toiminta on hyvin sitkeää ja siihen liittyy että olemme valehdelleet islamisteille joidenkin ihmisten olevan rasisteja ja äärioikeiston edustajia ja tehneet aktiivista propagandaa syyttömille uhreille.
        Kopioikaa tämä sillä minä en välttämättä elä kauaa

        *sairaaloista tuttuja lyijy-silmälaseja.
        ** mikrosäteilyä vastaan tehtävä suojauksenne tarvitsee näyttää järkevältä koska luoksenne tullaan yllättävällä verukkeella ja idälle pelaava psykiatri ja lääkäri todistaa hulluutesi puolesta. Näin kaikki palaset yhdistyvät ja tämän takia venäjämieliset huutavat päivälehtien kommenttiosuuksissa " ota ne lääkkeet" ja sitä "foliohattu" juttua, koska he tietävät .


      • ölkinmju

        Niin että jos katoan tai löydyn kuolleena, venäläiset olleet asialla.


      • HalooHybridiOnTäällä
        extrolliNwounded kirjoitti:

        selviytymisohjei natovastustajien harjoittaman vainoon kuuluvan 15-100GHz mikrösäteilyllä osoittelemista vastaan: kotona vesi kivet metalli. kivi on ilmaista ja he muuttavat myös alakertaasi. Nämä asunnot liittyät venäjän asuntokauppaan ja ne voi myydä myöhemmin, he eivät menetä mitään. sydämen kohdalle; waterpads, leadpads, metalli levyä sydämen kohdalle eteen ja taaakse. tilaa vaikka ebaysta. Nämä mikrosäteet ovat syy sydänkuolemiin oulunseudulla - he tekevät sitä nukkuvalle, sammuneelle, ja pitkältä kuntolenkiltä palaavalle - hänen rasittunutta sydäntä häiritään mikrosätein eikä se kye kunnolla lepäämään kun säteet häiritsevät hermostoa. Pitkävartisiin kenkiin voi laittaa raskaasta metallista valmistettua johtoa nilkan kohdalle sisäpuolelle ympärille, jotta nilkkasi säästyy mikrosäteden heikennykseltä. Johdon käyttäminen tuo hieman joustavuutta. He vaihtavat miehiä joita mikroase reppuineen kulkee käy lähelläsi, bussissa istuessasi heitä voi olla useita. He osoittelevat usein vatsaan , he haluavat että uhri valittelee sappikivistä ym, turhaan, sairaalassa. sitten joskus se lisää luottamuspuutetta. Uhrille tullaan sanomaan että vaino laantuu jos tämä hankkii jollain verukkeella itselleen psykiatrisen diagnoosin todistamaan henkistä sairauttaan. Mutta se alkaa taas ja sinua kiristetään trolli/häiriköinti/stalkkaamis työhön. Älä provosoidu, äläkä naura niille tummaihoisille jotka luulevat pystyvänsä häirittä sinua ja joita venäjämieliset ovat varvänneet hybridimetodiensa takia. Jos aat kuvaamaan nappikameROILLA ympäristöäsi 24/7 , ja he epäilevät sitä, he voivat joukolla syyttää sua lasten häirinnästä ja usuttaa sen yhden venäjämielisen poliisipartion luoksesi ja muistilaitteidesi sisältö tsekattaisiin -tällöin poistettaisiin sinun kuvattu todistemateriaali. Pidä _useissa_ virtuaalisissa pilvipalveluissa varmuuskopiota. Nortonin pieni 25 GS backup palvelu on hyvä . Älä pidä salasanoja palveluihin koneillesi tallennettuina. He näkevät yläkerrasta alakertaan tarkalla lämpökameralla, ja sovellus tulkitsee sormiliikkeesi tai he katsovat nauhoituksen hidastettuna - ei tarvita edes hakkerointia. Tässä venäjän asuntokauppojen syitä.
        Heillä on joissain isommissa autoissa 100metrin päähän kantavia vahvoja mikrosädelaitteita. Kun me testattiin tätä muiden venäjämielisten kanssa ne väitti että tarttee sairaaloissa lyijy-silmälaseja silmille jos haluaa nukkuessa säilyttää näkönsä koska he käyttävät tätä yläkerrasta alakerran baarista tullelle joka ei ole suostunut kiristykseen. Toiminta on hyvin sitkeää ja siihen liittyy että olemme valehdelleet islamisteille joidenkin ihmisten olevan rasisteja ja äärioikeiston edustajia ja tehneet aktiivista propagandaa syyttömille uhreille.
        Kopioikaa tämä sillä minä en välttämättä elä kauaa

        Tämän avustavan kuvauksen huomaa auttavan, ne kelle tätä kiusaamista tapahtuu.


    • produzkiy

      Gang banging onks samaa?

    • hihhulisparraajia

      Jos haluat tietää gang stalking -tekniikoista, googlaa : gang stalking ja etsi otsikko Organized Gang Stalkin What You Need To Know. Ei you tube, vaan Atlanta Forumin artikkeli. Siinne pääsee myös, kun sivun alalaidan luettelosta klikkaa techniques. Minulle on tehty jo suuri osa .Jotenkin selkeytti päätä, kun sai lukea, että hihhulit ovat ihan valmiin kaavan mukaan matkineet.On joskus ollut jo sekasortoisen älyvapaata, että kaikkea sitä voi toiselle ihmiselle tehdäkin. Ihmettelen, miten voin olla vielä hengissä ja pääkin on koko ajan muuttunut tehokkaammaksi. On ollut aivojumppaa koko ajan.

    • minäjajoutsenet

      Käy :terveys -henkinen terveys:viesti:palstan moderaattorin öiset aktiviteetit liittyen gs.aiheeseen. Siellä oli jo äsken 15 tiivistä viestiä aiheesta,suomeksi. Yllä oleva suosittelemani Atlanta forumin artikkelin on parempi.

    • poliisinkintarget

      Siis: kaikki, jotka olette tätä keskustelua lukeneet, teidän pitäisi nyt tietää, että helluntailaiset käyttävät gang stalkingia, johon kuuluu muiden ihmisten, sukulaistenkin saaminen mukaan. Että sellaisessa olette mukana. Eivät ole helluntailaistenkaan suorittajataso herran tahtoa toteuttamassa, vaan (nimeä en tiedä,mutta olisi hauska kuulla) narsistisen sadistisen psykopaattipomonsa psykopatologiaa tyydyttävät. -Ja tämä viimeisin dilemma:kun poliisilaitokselle helmikuussa tuli uusi pomo, onko tämä heidän oma miehensä eli tähän 25.2.15 tapahtuneeseen hyökkäykseen liittyvät kummalliset ja kauheatkin asiat,ovatko ne merkki siitä, myös poliisi on gang stalkingissa mukana.

    • uutta_tulossa

      Voihan olla,että uusi pomo käskenyt iskee jauhot kurkkuun niin tehokaasti, etten enää sinne poliiseja hankalaan asemaan saattavia rikosilmoituksia. Juu, en vie enää paikan päälle enkä vie muutkaan kautta, jos hihhulit lopettavat rikolliset puuhansa.

    • ei_apina

      Istuin tänään jossakin saunassa.Siellä oli puhelias nainen, joka antoi sen verran henkilötietoja itsestään, että oli arvella kuulavan l-lahkoon.Ihan oppikirjan mukaan puhui. Kyllä minut on näköjään pofiloitu ja 24/7 seurattu. Siis l-lahkokin on liittynyt gng stalkkaajiin. Itse asiassa kesällä jo sitä epäilin, mutta ajattelin vielä, että ehkä olen erehtynyt lahkosta. -Niin että kiitos vaan kaikille teille, jotka olette minusta elämänne keskipisteen.

      • lääkärihoitaja

        Mietipä nyt järkevästi, mikä sinussa niin erinomaista voisi olla, että useampi ihminen sinua muka vuorokaudet ympäriinsä seuraisi?

        Sinun kannattaisi ehdottomasti mennä puhumaan noista itseesi kohdistuvista vainoamisajatuksista jollekin terveysalan ammattilaiselle. Oikea hoito poistaa tuollaiset ahdistavat ajatukset.


      • kirjoitusharjoitus

        Mitään kauhean ihmeellistä aikoinaan ei ollut vaikka Itä-Saksan asukkaissa. Niitäkin vainottin ja kytättiin, Ihan tavallisia ihmisiä.Tuo sinun kysymyksesi ja ehdotuksesi on niitä tavallisia, joita gang stalking keskustelupalstoilla rotat esittää.Sinun kannattaisi vähän tutustua g-s-tekniikoihin, niin jättäisit ehdottelematta. Tässäkin tärkeää on vainoaminen, siis ei se,että minun päässäni olisi vikaa, olennaista on, että vastapuolella on. Ehkä tämä aikoinaan on lähtenyt siitä virhearviosta, että kun palasin elävien kirjoihin ja rupesin kuntouttamaan itseäni, on näyttänyt sille, että en juurikaan pystyisi puolustautumaan, olisin helppo nakki.En sitten olekaan ollut - . Entä Isisin ja bokoharamin vainon uhrit.Pitäisikö heissäkin olla jotakin erinomaisen mielenkiintoista.(En luule,että joku seuraa nukkumistani, vaikka mahdollista sekin olisi)-Ole nyt ihan pelkkä hoitsu vaan,sinähän siinä luulet jotakin olevasi, kun lääkärintitteliä liität itseesi ihan laitontakin.Liekö olet joku hihhulikin.


      • rotanloukku

        Jippii, olen siis oman rotan.Taidankin olla jotakin!


      • ei_erinomainen

        Kun tiedä, kuinka rajoittunut vastaanottokyky vastapuolella on, esitän vain yhden asian kerrallaan.Gang stalkingin kohde on lähes aina sinkku, koska tällaineni ihminen on helpompi eristää muista ja tuhota turvaverkko.


      • eläinten_ystävä

        Ihan vaan jotakin,että saan kirjoittelen tuoreemman päivityksen tälle viestiketjulle.Niin, tämä kotieläinpiha kävi pääsiäsen museolla. Ei jäänyt muuta kuin paha mieli niiden eläinten takia.Ei olllut gangia eikä stalkingia, muuten vaan huonosti asiat.


      • jatkoinfoa

        Tässä vähän lisää tekstiä siitä, minkälaisia ihmisiä uhrit/targetit ovat. Lähteeni ovat kirjavat, tuskin täyttävät tieteellisen tutkimuksen kriteerejä, mutta on niissä enemmän totuuspohjaa kuin vastapuolen luuloissa. -Yleensä uhrit ovat melko yksinäisiä ihmisiä, jotka asuvat yksin. Uhreja yritetään eristää entisestään. Niin on helpompi kiusata. Osa uhreista on toisin ajattelijoita, jotka ovat tuoneet asioita esille jollakin tavalla.Joukossa voi olla aktivisteja, jotka yritetään hiljentää.Osa valikoituu varmasti vaan sen takia, että eivät miellytä jotakin kiusaajaa, joka pystyy pääsemään niskan päälle. - TiFi:Todellisuudessa joukkovainon kohteeksi valitaan yleensä juuri erityisen herkkiä ja empaattisia ihmisiä, jotka ovat a)haavoittuvaisia ja b)eivät koskaan itse lähtisi mukaan vainoamiseen. Moni kohteista yrittää liikaakin ymmärtää vainoajiaan. -TiFi: Jos käännetään asia toisinpäin, mitä iloa sadistille olisi vainota esim.kovapintaista karjua, joka ei ole stalkkaamisesta moksiskaan. Tai ihmistä, joka on liian yksinkertainen edes ymmärtääkseen, että vainotaan.Joukkovainoamisen organisoijat siis haluavat, että kohde huomaa hienovaraisetkin menetelmät ja reagoi niihin voimakkaasti. Siitä tulee vainoajalle sadistinen tyydytys. Seuraavia uhrin/targetin ominaisuuksia on tuotu esille. Heillä on selkäranka, korkea moraali, ovat lahjomattomia , itsenäisiä, on omaa ajattelua. (Voi olla kadehdittavia ominaisuuksiakin, esim.kaunis ulkonäkö,jne) - Niin että ei tarvitse olla tämän "erinomaisempi"njoutuakseen targetiksi.


    • vallankäyttöä

      Vähän kääntelen kiviä ympäri. Tietääkö kukaan, mahtaisiko eläkkeellä oleva Riihimäelläkin vaikuttanut psykiatri Pirjo Hakamäki olla helluntailainen.

    • hellouhihhulit

      Taas tuoretta päivitystä.Maailmassa tasapaino kunnossa ja keskiarvokohdallaan:Koko työhistorian ajan ja senjälkeenkin minua on sitonut vaitiolovelvollisuus.Olen ollut salaisuuksien hauta vaiennut kuin muuri. Kaipa sitten tulee tasapainoa, kun" kaikki" minun asiani ovat yleisessä levitykssä eikä terveydenhuollon puolellekan minkäänlainen tietosuoja ole koskenut minua.Suurelta osin liittyy gs:ään.-Minä olen aikoinaan opiskellut saadkseni välineitä auttamiseen ja maailman parantamiseen.Pykologiaa ja käyttäytymistieteitä voivat opiskella psykopaatitkin ja muut moraalittomat.Tällaista porukaa oli esi.FBI:llä käytössään, kun kehittiät näiden samojen tietojan pohjalta ihmisentuhoamis/tappamistekniikoita. Sellaisia, joista ei jää kiinni.Kun nyt hihhulistalkerit apujoukkoineen käyttävät näitä minun tuhomiseeni, kai sitten on keskiarvo kohdillaan tässä maailmassa.(Kun näihin tekniikoihin tutustuin, meinasivat aivot nyrjähtää, kun kaikki pitikin ajatella päinvastoin, nurinpäin ja takaperin, että auttamisjutut sai käännettyä tuhoamisjutuiksi.

      • pääkunnossa

        Eräässä toisessa viestiketjussa gs-rotta hermostui pahanpäiväisesti yllä olevasta asetelmasta, vasinkin mietin olisiko se alunperin otettu huomioon.Kyllähän siien epäoikeudenmukaisuutta ja sadismia sisältyy.


    • kele_tana_vetti

      Kun jonkinlaisen jatkoajan sani elämälleni, olisin kyllä mieluummin käyttänyt sen jotenkin toisin:Olen yittänyt suhtautua hihhuleiden vainoon kuin krooniseen tautiin.Vasta kun nyt on selvinnyt,että käytössä on gang stalking, ei edellinen ajatusmalli enää toimii.Pelataan sitten tätä peliä p---kele vaikka hamaan kuolemaan.---tana! Salaliittoteorian vestiketjussa on sota meneillään, käykää siellä. Löytyy yhteiskunta -otsikon alta.

      • helluntailaiset

        Mitähän nämä lahkolaiset ajattelevat kun näkevät kirjoituksesi ?


      • osaan_netin_käytön

        Ei kiinnosta pätkän vertaa.Sen kun eläisivät rauhassa elämäänsä ja antaisivat minun elää omaani.- Muuten, kun vainoamislaki tuli voimaan, vuosi sitten , kävin poliisiilaitoksella juttelemassa siitä Minut ohjattiin poliisimies Hannu Ylistalon luo Ei laista mitään puhuttu. Hän vain asiallisesti luetteli, mitä kaikkea hihhulit ovat minulle tehneet Siis minä en ottanut juuri mitään esille itse, poliisi otti. Kaikki tuntui olevan ihan ok.tissilääkäri Koskisesta sanoi, että lääkärin olisi pitänyt pitää vaitiolovelvollisuutensa.Kun kerroin, minkälaisen hyökkäyksen kohteeksi olin juuri Helsingissä Ateneumin taidenäyttelyssä joutunut sanoi,ettei "se ollut meidän tekemä, jotkut muut olivat asialla"Hyvin tiesi kaikki h-laisten sisäpiiriasiat. Jos haluatte tietää, mitä minulle on tehty, käykää kysymässä häneltä.


      • onkin_sosiopaatti

        OLi niin kompakysymys tuo mitä ajattelevat, kun lukevat. Ensinnäkään eivät lue, koska suomi24 on varmasti julistettu synniksi.Eivät ajattele, "ajattelevat" nk. manipuloidaan, nk.psyko-sosiopaatti-mielisairas pomo käskee.


    • kovaaoli

      Juu minulla ja vaimolla oli naapureitten kanssa kunnon gang bangit.

    • hyvä_projektiokohde

      No niin, teitä kutsutaan nyt joukkopsykoosiin.Käy gang stalking Vehmastiellä ja maailmanmenoa yhteiskuntapalstalla.

      • joutsenmummu

        Joukkopsykoosista on asiantunteva juttu Salaliittopalstalla gang stalking ketjussa. Siellä on paljon muutakin tiivistä, tasokasta infoa aiheesta.- Jos on mielestäsi skitofreenisten harhojen kuvausta, niin ihan vapaasti vaan


    • tieto_on_valtaa

      Hämeen Sanomissa 25.4.2015 on artikkeli Yhteisö on väkivallalle altis.Anja Linjakummun mukaan uskonnollisissa yhteisöissä tapahtuva väkivalta on Suomessa merkittvä ongelma, mutta siihen ei osata eikä haluta puuttua.-Häneltä ilmestyy kirja Uskonnon varjot (Vastapaino), julkaistaan 27.4.2015. - Hän kertoo, että hengellinen väkivalta on usein hienovaraista, ja siitä on vaikea saada otetta. - Kirjoitin hänelle ja ehdotin gang stalkingiin tutustumista. Annoin lähdevinkkejä. Kerroin että helluntaiset soveltavat sitä minuun, vaikka en ole koskaan jäsen ollut. -PSYKOPATIA - Täydennän Lauermaan liittyvää artikkelia.Psykopaatin tunne-elämää kuvaa pinnallisuus ja syyllisyydentunteiden, katumuksen ja empatian puuttuminen.Psykopaatti on pinnallinen, lipevä, itsekeskeinen ja mahtipontinen (tahattomasti)valehteleva ja (tahdonalaisesti) omaksi edukseen asioita kaunisteleva, manipulatiivinen, hyväksi käyttävä ja vastuunottoa . - Käyttäytymistä luonnehtii "parasiittimaisuus",käyttäytymisen huono hallinta, toisen seksuaalinen halventaminen, rinnakkaiset lyhyet suhteet, realistististen päämäärien puuttuminen, huono itsehillintä ja mielijohteiden mukaan eläminen (impulsiivisuus) sekä vastuuttomuus. - Ominaisuudet voidaan pisteyttää. Psycopathy Check List Hare 2005 - Psykopatia on aino psyykkinen häiriö, joka voidaan todentaa aivojen magneettikuvauksella.Se näkyy poikkeavuuksina aivojen tunnealueilla. Psykopaatilta puuttuu konkreettisesti kyky empatiaan. (Niin ettäjo epäilyttää,että pomo on psykopaatti,niin ei muuta kuin lääkäriltä lähete kuvaukseen.) -Gang stalkingissa psykopaatti pyrkii tuhoamaan kohteen psyykkisesti, ja jos kohde puolustautuu, hän syyttää kohdetta siitä, mitä itse tekee eli projisoi oman vihamielisyytensä kohteeseen. - Psykopaateilla julkisuuskuva on kaikki kaikessa. -Sitten on vielä narsismi varsinkin gs:n kannalta ja SADISMI.

      • selkärankainen

        Kun Sanomalehdet ovat kertakäyttötavaraa, kopioin 26.4.2015 Aamupostin jutusta. SIIS.ONKO LAPSESI TULEVA PSYKOPAATTI ? Persoonalisuushäiriö voi olla havaittavissa jo lapsessa tai nuoressa. Jossakin määrin niihin on Lauerman mukaan mahdollista puuttua heti.- Jos lapsi toistuvasti omaa etua tavoitellessaan esimerkiksi valehtelee, kiusaa, pahoinpitelee ja kiristää heikompia lapsia sekä rääkkää avuttomia eläomiä, käytökseen on syytä pyrkiä puuttumaan.


    • henkiset_liikavarpaat

      Kun kaikki eivät lue Aamupostia, vaikka sunnuntainumero onkin, niin kopioin tähän Terveyskirjaston määritelmän artikkelista: Narsistiselle persoonallisuudelle on ominaista erilaiset suuruuskuvitelmat, voimakas ihailun tarve ja empatian vähäisyys. Henkilö kokee olevansa oikeutettu erikoiskohteluun, on kateellinen tai ylimielinen sekä voi käyttää muita häikäilemättä hyväkseen. - Hyvä tietolähde YoTube Tommi Hellsten: Ihminen tavattavissa-narsismi. Se kertoo narsistin raivosta eli mitä se voi saada. aikaan, jos kaikki ei menekään ihan niin kuin narsistiporukka on alunperin kaavaillut.-

    • taisin_joutua_töihin

      Vielä lisäystä Lauerma-artikkeliin (AP 26.4.15). Usein on kyse sekamuotoisesta persoonallisuushäiriöstä. Siinä on piirteitä kahdesta tai useammasta persoonallsuushäiriöstä.Tilastoidun kokemustiedon mukaan gs-pomo on usein psykopaatti, narsisti ja sadisti. Joskus sosiopaatti, joka on sosiokulttuuriin sidonnainen,esim.mafiapomot ovat usein tällaisia, tunteita ja empatiaa riittää perheelle/suvulle, muita kohtaan tunteettomia hirviöitä. - Varsinkin uskonnolliset pomot ovat usein kotona hirviöitä.

    • lisääkin_tulossa

      MINKÄLAISET IHMISET OSALLISTUVAT KIUSAAMISEEN (pomo on asia erikseen) -Aloitan tämän rapakon takana kootuilla tiedoilla , että tulee vähän laajemmat raamit asialle (ei vain RMK:ssa) ja ettei heti tule liikaa iholle,(Lähde Atlantic Forum) -Stalkkerit ovat enimmäkseen tavallisia kansalaisia. Joskus stalkkerit ovat "maantierosvoja,"jotka on rekrytoitu tai vuokattu kiusaamaan ja pelottelemaan. Jotkut stalkkerit ovat yksitysietsiviä, jotka on palkattu kerämään tietoa uhrista. Jotkut ovt vapaaehtoisia poliiseja. MIKSI IHMISET OSALLISTUVAT STALKEROINTIIN Joillekin stalkereille on kerrottu valeita.Johonkin organisaatioon kuuluvat vain tottelevat määräyksiä.Jotkut "maksavat" velkaansa. Rasismi, ennakkoluuloisuus, anti-semitismi, homofobia, viha uhrin vertaisryhmää kohtaan. Paine sulautua porukan normeihin, ettei itsestä tule seuraavaa uhria. Viihde, jännitys laittomaan toimintaan osallistumisesta Jotkut luulevat tekevänsä kansalaisvelvollisuutensa. KUKA TAI KETKÄ OVAT VIIME KÄDESSÄ STALKEROINNIN TAKANA -Yhdyskunnat, hallituksen organisaatiot,armeija, yhteisöt/veljeskunnat, uskonnolliset ryhmät ja tuhoisat New Age-ryhmät, "huolestuneet"yhteiskuntaryhmät, rikollisjärjestöt, vapaa ehtoiset poliisiorganisaatiot. -KOOTTUJA KOKEMUKSIA JA NÄKEMYKSIÄ rapakon kummaltakin puolelta, siis Suomestakin -Vain tyhmät ja huonoitsetuntoiset lähtevät psykopaattirotalle kätyriksi, narriksi ja marionetiksi kiusaamaan yhtä. -pelko on vahva vaikutin -psykopaatit ovat asia erikseen, mutta vainoamiseen osallistuu paljon ihmisiä, jotka eivät ole psykopaatteja. Näiden kohdalla voi olla kse laumahengen luomasta näennäisestä voimantunnosta.Ruohonjuuritason vainoajista monista näkee päällepäin, että ovat tod.näk.surkeita lurjuksia.Ihmiset, jotka suoritavat varsinisen stalkkaamisen, ovat vain hyödyllisiä idiootteja ja sätkynukkeja, joita orgnisaatiot käyttävä likaisen työn tekemiseen. Nämä sätkynuket varmaankin tuntevat itsensä tärkeiksi. -GS-rotta on patologinen valehtelija, riippuvainen kiusaamisesta.Laumasieluiset keskinkertaiset ja sos.statuksesta kiinnostuneet lähtevät mukaan ja tyhmät ja pelokkaat (on mukavampi kiusata jotakuta muuta kuin itse olla häiritty.Ja kateelliset ja tylsistyneet ja sadistit. Riippuvuus tästä huvista voi kehittyä myös kätyreille. TÄMÄ EI OLE YRITYS LOUKATA,VAAN AHAA-ELÄMYS Olen vuosien ajan lukuisia kertoja uudestaan ja uudestaan ihmetellyt ja ällistynyt: kuinka ne voi olla noin tyhmiä.Eivät voi olla heikkolahjaisia.Joukossa on opiskelleitakin.Mitä niille on srk:ssa tehty.Nyt tiedän, on tehty laumasieluja. JOUKKOSIELUISUUS JA HENKINEN TARTUNTA (Lähde LeBon ja joukkosielu (tämä osuus laajempana Salaliittosivustolla) Joukossa yksilö ei ole oma itsensä, vaan eräänlainen automaatti, jota hänen oma tahtonsa ei kykyne hallitsemaan.Oman tahdon sijasta sitä hallitsee ns.joukon sielu.Tästä syystä ihminen voi joukon jäsenenä taantua sivistyksen ja järjen asteikolla mitattuna monta astetta alemmas, kuin mitä hän olisi ilman joukon negatiivista vaikutusta. Joukko on aina älyllsesti alemmalla tsolla kuin joukosta erillään oleva, omaperäiseen, itsenäiseen ja manipuloimattomaan ajatteluun kykenevä. Tyypillisimmillään juuri keskinkertaisuudet ja heikkolahjaisimmat yksilöt hakeutuvat joukkoihin ja tuntevat suurta turvaa niihin kuuluessaan. (No onhan vanha suomalainen kansanviisaus: joukossa tyhmyys itivistyy.)

    • inhoan

      nostan, kun on vilkasta vainorintamlla nykyään

      • hyvä.tietoa

        enpä vielä tajunnut tuolloin olevani unihäirinnän kohteena


      • kork.kaksi

        Samoin minäkin olin unihäirinnän kohteena viime yönä. Nukuin korkeintaan kaksi tuntia.


    • LahjoitKepulla

      Täällä on pyramiidipeli, oravanpyörä jossa jokaisella on velvollisuus olla mukana.

    • leataatila

      voi hemmetti mää luin noi. tätä tapahtuu just nyt !

    • oletvanki

      Käypä lukemassa asiaa, ja lopeta yöpaljastelu.

    • seisonYksinaistenPuolell

      i am optimus prime, and i send this message to any surviving autobots taking refugee among the stars.

    • seisonYksinaistenPuolell

      antakaa mun olla ni paljastukset loppuu, niit on lähetetty kavereille varastoon :D
      Hei vähä ne mimmit on ihanii :3 omg... mut mä tiiän et joku harmaaparta sotaloordi on ne lähettäny ja ne varmaa on jotai houkutuslintui. Emmä syytä näit ihmisiä koska tiiän että näille ihmisille ei oo kerrottu kaikkee, niinku sitä että täs alustetaan hybriditoimintaa muilla verukkeilla ja tarkoitus on joskus pum pum.

    • seisonYksinaistenPuolell

      youtube ja google niin täynnä tätä myös jenkeissä tapahtuvaa mikroaallotusta ja gang stalkia, että ihmettelen miten joku luuli että salaisuus vois säilyä tässä elektroniikan maassa

      • mnbhvgftdevnbhgtrvkmjny

        Sillä lailla ,että ylläpito yrittää hävittää gang stalking ketjut.Minulla on paljon linkkejä vanhoihin ketjuihin, jotka on lopetettu ihan vaan sen takia,että ovat tulleet täyteen.Yhden saa esille.Kaikissa tulee Hups, sivua ei löydy. Ja ketjujahan lopetettu pikavauhdilla. Sata pakattua trollia on sotkemassa ylipäätään kaikkia ketjua.Pari kolme on gs.ketjujen kimpussa. Minua on uhattu , että jos vielä kijroitan vainosta, kaikki kirjoittamani viestit poistetaan. Eli olemassaoloni häviää ja vissiin loppuikä bannia. -Haistatin paskat ja kirjoitin otteen perustuslaista sananvapaudesta.


    • antti_aaaaaaaa

      kerroin medialle kaiken. en mä teidän ihmisiä osoita, mutta sekin on tehty videolle varoiks. Liian kauan sitä öistä hiillostamista .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe