Käykö Primera 2005 1.8 kone

Elieli

Kone syö runsaasti öljyä.Kävisikö 1.6 vastaavanikäinen kone
suoraan paikalleen vai pitäkö muutella

17

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikamopo

      Eiku yks vitonen on kai saman muotoinen?

      • jjdgd16

        Ite oon vaan lisännyt öljyä. Eipä taida maksaa vaivaa vaihtaa.


    • Mullakinkuluttaa

      Paljonko kone kuluttaa ölljyä?

      • Vagtdi334

        noin 1l/1000 km. Ehkä vähän alle litra. 278tkm/2003. Myytiin "ehjänä" itse ajellut Ton 78 tkm. Bensaa kuluu matkassa,noin,6,8 l/100km. Vaihtaisin mielellän Vag dieseliin. Itse ostanut halpisöjyjä, 15€ Kannu. Kuitenkin synteettisiä öljyjä olen käyttänyt.


      • hävitääkkiä

        Ei sitä konetta kannata enää vaihtaa tai rempata.Vahinko kiertoon vaan.


      • fhfddf568

        Pakko toi öljyn kulutus on mainita myydessä. Oon aatellut ajaa 100tkm ja myydä rikkinäisenä. Siskon autossa vastaava tilanne. Koijari osti ja myytiin ehjänä....


      • eimitäänvikaaollut

        Ei ole pakko mainita, liikkeeseen tumppaat ehjänä..


    • eiköhänkäyne

      Samanlaiset kiinnikkeet kai niissä on ja pienempään voi aina vaihtaa. Jos halvalla saa koneen niin miksei kannattaisi, ainakin jos itse tekee työt. Autovahinkokeskuksesta ainakin saa koko autojakin pilkkahinnalla.

      • Amatimiestä

        Harvalla on taitoa ja välineitä tehdä itse. On sen verran kuitenkin nyky tekniikkaa tuokin katiska, ei ihan heittämällä mene.


      • riippuvähän

        Jos kaikkine lisalaitteineen saa niin aika helppo pitäisi olla, kaveri tietysti hyvä olla apuna ja paikka missä tehdä.


    • uunokaaleppi

      ei käy! niissä on eri moottorin ohjain. Jos vaihdat moottorin ohjaimen joudut vaihtamaan myös ajoneston sisältävän boxin elimenluovuttaja autosta. Lisäksi auto pitää muutoskatsastaa koska sen moottori muuttuu -> verot ja vakuutukset muuttuvat

      • höpsiss

        Pienempitehoiseen tai samanlaiseen vaihdettaessa ei tarvitse muutoskatsastaa, olen itsekin vaihtanut kolme kertaa.


    • luulisinehkä

      Onko huolto historiaa, annettu valohoitoo merkkihuollossa?

      • romumikaromu66

        Huoltokirja 210tkm Asti. NYT 280tkm, vie paljon öljyä. 1l/1000km. En viitsi enää tuhlata EM romuun. Renkaat loppu, ym pientä. Katsastuksen eräpäivä 15,7


      • ostapösö

        Kaatis kamaa on jo nissani, ikävä kyllä!


      • eiikänäranskalaista
        ostapösö kirjoitti:

        Kaatis kamaa on jo nissani, ikävä kyllä!

        Pösön valmistushihnan pää päätyy paaliin.


    • Elieli

      Helppo rempata uudet alkuperäiset sintratut männänrenkaat ja poraukset mäntiin
      niin homma pelittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe