PÄÄSIÄISKETJU

Nyt on sopiva aika aloittaa tämä paljon puhetta aiheuttava tapahtumaketju, jolloin eräs henkilö nousi ylös kuolleista.

Toivottavasti itselläni ei mene samoin kuin vuosi sitten.
Poliisin mukaan jahtasin viime vuonnatipuja ihan mämmissä.
Seuraavana aamuna herätys poliisiputkassa oli kuin kuolleista olisin herännyt ja vielä noita-akan vierestä. Viikon ajan mietin, millainen yllätys munassani mahtaa olla, siitä selvisin penisiliinillä

https://www.youtube.com/watch?v=8xTaWsX_VTc

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuman_metsästystä
    • määmy

      Opiks mtn?

      • Milloin minä mitään olen oppinut? En mitään silloinkaan.


    • Penisiliini kannattaa aina nauttia etukäteen, ettei sitten jälkikääteen tarvitse arpoa mikä nyt taas.

      Itse olen niin täynnä noita mömmöjä, että jos injektoin jonkun naisen perinteisellä tavalla penitroiden, niin tämän vastapuolen edustaja kanntaessaan sukupuolitautia paraneen aivan kuin itsestään.

      Putkassa ollessani en ole vielä onnistunut saamaan kuin ihottuman, mitä syyhyksikin kutsutaan.

      Onko mua muuten kyselty täällä?....kun on ollut pientä hässäkkää ja en oo ehtinyt juurikaan viettää täällä aikaa....sekä sivustot ei jotenkin sovi mun silmään.
      Ajattelin edellisen uudistuksen jälkeen, tuossa on se hyvä puoli, että huonommaksi tätä ei enää saa...mutta kuinkas kävikään. Vielä löytyi vatipäisempiä tyypejä uudistuksineen, kuin tämän palstan "suolen henki" tyypit.

      • Ei kukaan minun huomion mukaan ole kysellyt. Itse mietin pari päivää sitten, minne lie olet kadonnut.

        Ja kyllä ne osaa S24-tilan laittaa vielä huonommaksi

        Ja minun viimeinen työpäivä on aprillipäivänä


      • Sulle voin sen näin kahden keshden kertoa, että olen ollut yhden muijan seksi orjana ja leluna....mutta nyt kaikki hyvin, olen päässyt ainakin toistaiseksi siitä eroon tai se siis pidätettin Marokossa.

        Ja meikäläinen taas aloittaa duunit aprillipäivänä eli 1.4:tä



      • Noita tiivisteitä kannattaa kysyä paikallisilta palopääliköiltä tai tiivistekauppiaalta ja auki sen saat kun meet tonne "steissille" annat sen ruiskus -sompuille-, sanot että sen sisällä on oleskelulupa ja vapaa arpa suomen kansalaiseksi.


    • no tota.. sekä rai- että rairai-ruohot on jäänyt idättämättä,
      rappukäytävän ala-aula näytti taas siltä et on pari värikästä kanaa kynitty..
      odotettavissa huomenna kääpiökokoisia noitia oven takana aamupäivästä alkuiltaan saakka,
      myöhemmin ensi viikolla kasapäin huonoja munavitsejä..
      menee kyllä mämmit ja pashat sekaisin,

      • Käyn ruuvaamassa ovikellon piuhan irti, ei tule pikkunoidat häiritsemään. Sinänsä eivät ole niin vuosiin tehneet. -90 luvulla kävi kerran jotkut myymässä partiolaisten pipareita, ostin purkillisen


      • Tänä päivänä menee monelta äijältä pasmat ja mämmit sekaisin, kun muijat seivaa rairai-ruohot helvettiin. Ei oo mestaa mihin tunkis niitä munia ja sitä Pikku-Tipiä.


      • runontaja kirjoitti:

        Käyn ruuvaamassa ovikellon piuhan irti, ei tule pikkunoidat häiritsemään. Sinänsä eivät ole niin vuosiin tehneet. -90 luvulla kävi kerran jotkut myymässä partiolaisten pipareita, ostin purkillisen

        ite on tällä kertaa jopa varauduttu pääsiäiskääpiönoitien hyökkäykseen, sikäli kun tuo isäntä ei kerkeä syödä kaikkia karkkeja ennen huomista..
        mua taas harmittaa kun ei mistään tunnu saavan niitä toffeekarkkeja ("pikkuveljen parhaat" tms.) kun ei omassa lähipiirissä ole sopivan ikäisiä muksuja eikä tässä rapussakaan tietääkseni, tosin yleensä en edes viitsi mennä avaamaan ovea ovikellon soidessa kun siellä on kuitenkin joko jehovan todistajat tai joku "kuuromykkäsokea" kerjäläinen..


      • murriperkele kirjoitti:

        ite on tällä kertaa jopa varauduttu pääsiäiskääpiönoitien hyökkäykseen, sikäli kun tuo isäntä ei kerkeä syödä kaikkia karkkeja ennen huomista..
        mua taas harmittaa kun ei mistään tunnu saavan niitä toffeekarkkeja ("pikkuveljen parhaat" tms.) kun ei omassa lähipiirissä ole sopivan ikäisiä muksuja eikä tässä rapussakaan tietääkseni, tosin yleensä en edes viitsi mennä avaamaan ovea ovikellon soidessa kun siellä on kuitenkin joko jehovan todistajat tai joku "kuuromykkäsokea" kerjäläinen..

        Mulle yks "kuuromykkäsokea" sano kerran et oot komea....onneks en menny halpaan.


      • modelli kirjoitti:

        Tänä päivänä menee monelta äijältä pasmat ja mämmit sekaisin, kun muijat seivaa rairai-ruohot helvettiin. Ei oo mestaa mihin tunkis niitä munia ja sitä Pikku-Tipiä.

        siinä kyllä menee jo mämmit ja pashat sekaisin kun lähtee pohtimaan et yleisen tiedon mukaan piparia saa jouluna ja munaa pääsiäisenä..
        näin niinku heteronormatiivisesta näkökulmasta täytyis kyllä hetikohta kehitellä myös pääsiäispipari ja joulumuna,


      • Pääsiäisenä poskeen, aattona anukseen, ramadana runkataan ja siinnä välissä naidaan niin että perseet paukkuu.


      • Maastoudu----
        murriperkele kirjoitti:

        ite on tällä kertaa jopa varauduttu pääsiäiskääpiönoitien hyökkäykseen, sikäli kun tuo isäntä ei kerkeä syödä kaikkia karkkeja ennen huomista..
        mua taas harmittaa kun ei mistään tunnu saavan niitä toffeekarkkeja ("pikkuveljen parhaat" tms.) kun ei omassa lähipiirissä ole sopivan ikäisiä muksuja eikä tässä rapussakaan tietääkseni, tosin yleensä en edes viitsi mennä avaamaan ovea ovikellon soidessa kun siellä on kuitenkin joko jehovan todistajat tai joku "kuuromykkäsokea" kerjäläinen..

        .

        "Maastoudu raamattuvyöhykkeille täällä trollit kiertää vasta viikon kuluttua" eikun trullit

        har!11

        .


      • Maastoudu---- kirjoitti:

        .

        "Maastoudu raamattuvyöhykkeille täällä trollit kiertää vasta viikon kuluttua" eikun trullit

        har!11

        .

        Itse asiassa tänään pitäisi noitien kiertää ja viikon kuluttua kerätä palkka. Mikäli perinteitä halutaan oikeassa muodossa vaalia


    • En tiiä kyllä...
      Pässiäinen on vähän niinku herpes, se tulee joka stanan kerta uudelleen halusit tai et.
      Ja aina joku tunkee lautasen täyteen sitä ulosteen näköistä herkkua jota pitäisi lusikoida kitusiinsa leveä virne naamalla, päälle pitäisi syödä pashaa ja imeä munaa, ehkä hiukan kutitella pupuja ja tipuja, rairuohoakin pitäisikin käpistellä ja ihailla.
      Mitä jos vaan juotas kaljaa ja oltais omina itteinämme hilpeinä hiljaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe