Onko tämä sopivaa käytöstä hierojalta ?

huijattu59

Heippa.
Olen ensimmäistä kertaa täällä ja haluaisin tietää mitä mieltä ihmiset ovat tästä.
Menin eräälle 40v. Mikkeliläiselle hierojapoitsulle kokovartalohierontaan hinta 60€ ja ilman kuittia. Hieronta tapahtui vanhan 82v läheiseni kotona. No sitä se tavallaan oli, kun heti kolmannen hieronta kerran jälkeen hän työnsi sormet alapäähäni ja sanoi vielä, että kun hän näkeekin pimperon on hänen pakko päästä kokeilemaan sitä. Potkaisin ja sanoin, että ei kuulu tähän hierontaan. Minä tyhmyyksissäni menin vielä kerran sinne ja sitten kaveri nostikin hiuksista päätäni ja tyrkkäsi kalun suuhuni kurkkua myöten, aioin kyllä puraista mutta onneksi en tehnyt sitä, sillä olisin itse joutunut syytteeseen siitä. Siihen loppui minun hieronnat siellä kuin seinään. No eipä mitä, sillä hän jatkoi tämän läheiseni kanssa hieronta-rakastelupeliä pari vuotta ja otti rahat pimeänä ja jatkaa edelleen hänen kanssaan samaa peliä. Olipa vielä pyytänyt tältä vanhukselta 2000€ rahaa ja saikin ne tililleen. Nyt hän joutui ottamaan lopputilin entisestä työpaikastaan ja aikoo perustaa oman hierontafirman kotiinsa. Nyt haluaisinkin tietää onko tämä mahdollista ja kuinka voisin estää hänen kieroilunsa etenkin vanhusten parissa. Ihan hirvittää muiden puolesta, koska kaikki eivät ole yhtä vahvoja luonteeltaan kuin minä olen. Verottaja tietää asiasta, mutta sielläkin on kiire ja tämä on kuulemma niin pieni asia jotta siihen ei riitä aika. Itse voin tehdä tästä asiasta rikosilmoituksen milloin vaan, mutta käy sääliksi omaa viimeistä vanhusta joka suvussa on. Antakaa hyviä neuvoja kuinka eteenpäin tästä. Olen kiitollinen jokaisesta viestistä tänne. Hyvää keväänjatkoa kaikille lukijoille.

18

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin teit oikein mut miten tämä vanhempi osa puoli? Jokin ei ihan mene oikein. Onko keksitty asia.

      • huijattu59

        Ei todellakaan ole keksitty asia. Kaikki täysin totta joka sana. Tämä vanhempi nainen on läheinen sukulainen ja niin kiinne tässä hierojassa, että ei usko mitään mitä minä sanon. Olen neuvonut, kieltänyt, komentanut ja jopa uhkaillut mutta mikään ei tehoa. Sanoo vaan että hän saa tehdä mitä haluaa niin rahoillaan kuin kropallaankin. Olen jo muutaman kerran saanut hänet suuttumaan minuun oikein kunnolla. Pitää nimittäin tätä hierojaa parempana kuin omaa sukulaistaan, joka on hoitanut hänen asioitaan jo kymmenen vuotta ilman kiitosta.


      • Mikkeli on niiin pieni paikka et tälläinen julkisuus saa työt loppumaan hierojana.
        Sitten joutuu toimimaan mies puolisena prostitoituna.
        Onko laillistettu hieroja? Keinon tietäisin teidän kohdalla,mutta en ilkeä näin kertoa.
        Olisiko virallista tietä ja rikosilmoitus.


      • huijattu59

        Kyllä hän on laillistettu hieroja, tarkistin valvirasta. Mutta tällaisen käyttäytymisen jälkeen olisi todella inhottavaa, että hän voisi toimia ihan virallisesti hierojana. Itse olen mielenterveyshoitaja, enkä voisi kuvitellakaan hänen sijassaan perustavani hierontayritystä ja vielä omaan kotiini. Maksavana gigolona olen häntä pitänyt jo pari vuotta, sillä niin hyvin hän on läheisen vanhukseni saanut valtoihinsa. Mutta odotan mielenkiinnolla hänen niinsanottua ilmoitustaan tiistain viikkosissa. Se keino jota aioit suositella voit kertoa ihan reilusti, sillä tässä ammatissa olen kuullut ja nähnyt vaikka mitä. Enkä ole kaikkein heikkohermoisimpia typyjä. Seuraava askel on että ilmoitan hänestä aluehallitovirastoon ja kerron kaiken suoraan sinne. Rikosilmoitus on viimeinen vaihtoehto, koska siinä joudun vetämään tämän läheiseni mukaan tähän soppaan. Ja siitä syntyy kolmas maailmansota meidän välille. Kiitos sinulle yhteyden otoista ja tiedoista, kaikki ovat minulle tervetulleita. Mutta elämässä eteenpäin vaikka väkisin :(


      • Hoidokkiko
        huijattu59 kirjoitti:

        Kyllä hän on laillistettu hieroja, tarkistin valvirasta. Mutta tällaisen käyttäytymisen jälkeen olisi todella inhottavaa, että hän voisi toimia ihan virallisesti hierojana. Itse olen mielenterveyshoitaja, enkä voisi kuvitellakaan hänen sijassaan perustavani hierontayritystä ja vielä omaan kotiini. Maksavana gigolona olen häntä pitänyt jo pari vuotta, sillä niin hyvin hän on läheisen vanhukseni saanut valtoihinsa. Mutta odotan mielenkiinnolla hänen niinsanottua ilmoitustaan tiistain viikkosissa. Se keino jota aioit suositella voit kertoa ihan reilusti, sillä tässä ammatissa olen kuullut ja nähnyt vaikka mitä. Enkä ole kaikkein heikkohermoisimpia typyjä. Seuraava askel on että ilmoitan hänestä aluehallitovirastoon ja kerron kaiken suoraan sinne. Rikosilmoitus on viimeinen vaihtoehto, koska siinä joudun vetämään tämän läheiseni mukaan tähän soppaan. Ja siitä syntyy kolmas maailmansota meidän välille. Kiitos sinulle yhteyden otoista ja tiedoista, kaikki ovat minulle tervetulleita. Mutta elämässä eteenpäin vaikka väkisin :(

        Aloituksestasi päätellen vaikuttaa, että olet mielenterveyshoidettava.


      • huijattu59
        Hoidokkiko kirjoitti:

        Aloituksestasi päätellen vaikuttaa, että olet mielenterveyshoidettava.

        Voi kuule kun en ole kertaakaan vielä joutunut käymään mielenterveyshoitajan luona. Mutta ehkä sinulle tällainen toiminta on ok, minulle ei. Kiitos kumminkin mielipiteestäsi.


      • sheriffi28

        Täyttä shittiä koko sinun juttu, mode voisi poistaa koko sinun juttusi!


      • huijattu59
        sheriffi28 kirjoitti:

        Täyttä shittiä koko sinun juttu, mode voisi poistaa koko sinun juttusi!

        Miten hemmetissä sinä voit tietää , että tämä ei ole totta. Minä ja läheiseni se koettiin et sinä. Ehkä asia onkin niin että sinä olet tehnyt samaa ja siksi haluat tämän pois täältä. Tai kenties tämä niinsanottu hieroja onkin läheinen tuttusi jota puolustat henkeen ja vereen. Minulle on ihan sama mitä mieltä sinä olet joka kuulut siihen kastiin jotka valittavat kaikesta mitä täällä puhutaan. Mene kuule vielä kasvamaan, ennenkuin voit puuttua aikuisten asioihin. Sinä et näköjään edes tajua miten vakava asia tämä on. Mutta kaikillahan meillä on oma mielipide asioista.


    • saffrwrwrwrwrwr

      joku nyt ei täsmää kirjoituksessasi, jos olet hierojalla niin sinulla on alushousut eli ei voi tyrkätä sormia alapäähäsi, etkä siis voi potkaista kun hän seisoo kuitenkin sivulla, ja sitten jos hän tyrkkää lerssin suuhu´si näin kertoen:
      kaveri nostikin hiuksista päätäni ja tyrkkäsi kalun suuhuni kurkkua myöten, aioin kyllä puraista mutta onneksi en tehnyt sitä, sillä olisin itse joutunut syytteeseen siitä.
      ei jos olet päinmakuulla niin jo se plintin rakenne estää sen että kurkkua myöten ei mene muna suuhusi. ja mikset puraissut, kuka olisi siitä nostanut äläkän, hierojako itse ja millä argumenteilla???? haloo
      etkä kerro mitä sen jälkeen tapahtui, annoitko bebaa vai imitkö loppuun sen
      se jäi vähän epäslväksi

    • Niskarusetti

      Olen itse koulutettu hieroja ja ihmettelen näitä "kauhukertomuksia". Jos tämä sinun juttusi on todellinen, niin miksi et tee siitä ilmoituta Aluehallintovirastoon, Valviiraan ja poliisilaitokselle? HETI! Vain ilmoittamalla saadaan näiden törkimyshierojien toimiluvat kumottua.
      On turha tällä palstalla itkeä ja pähkäillä tapatunutta, se ei johda mihinkään. Ihmettelen sitä, että jos tiesit että hieroja on mätämuna, suostuit vielä hierotettavaksi useamman kerran? Etkö pitänyt alushousuja jalassa, kun hän pääsi sinua kopeloimaan? Mitä sitä ajattelemaan muun sukulaisen tunteita, jos sinua on kohdeltu väärin. Loppupelissä jokainen vastaa vain itsestään ja
      omista tekemisistään! Ota järki käteen ja tee ne ilmoitukset!

      • huijattu59

        Kiitti kommentistasi. Olen tehnyt nyt ilmoitukset kaikkiin noihin virastoihin ja käsittely alkaa pian. Minulle tehtiin kokovartalohieronta joten pikkarit oli jalassa alussa, mutta hän painoi ne alemmaksi muka sillä verukkeella että pääsi hieromaan lähempää nivusen liittymäkohtia. On nimittäin itsellä nivusessa aikamoinen hermopinne. Sitäpaitsi ensimmäisen kerran olin selällään joten kyllä hän pääsi sormettamaan kevyesti ennen kuin tajusin nostaa polveani ja potkaista häntä. No tottakai ajattelen aina kaikista hyvää joten annoin sen ensimmäisen asian olla sanomalla vain hänelle siitä. Mutta se suuhun työntäminen olikin sitten eri asia. Edellisen kommenttiin voisin sanoa että kyllä onnistuu kun pää oli alaspäin ja tukasta nostetaan päätä kääntäen vasemmalle. Ja ihan varmasti hän olisi ilmoittanut pahoinpitelystä ja kaikki muka minun aloitteesta, kun sanoin siitä ja ponkaisin ylös hieronta-pöydältä. Sinulle Niskarusetti olen kiitollinen että otat tämän tosissaan etkä pilkkaa kuten aikaisemmat. On vain niin hemmetin vaikeaa ilmoittaa suoraan poliisille tästä omaisestani kun hän on kärsinyt jo ihan tarpeeksi muutenkin. Mutta nyt tämä asia on jo näiden kaikkien tiedossa joten toivon parasta, että kaikki sujuu lain mukaan. Pelkään kyllä pahasti että ei suju, kun on perustanut jo oman hierontayrityksen kotiinsa ja tekee myös kotikäyntejä. Tämä edellisen kommentti vain lisäsi pahaa mieltäni, mutta jotenkinhan tällaiset mätämunat on saatava kuriin. Toivon että asia etenee nyt virallista tietä niin kuin kuuluukin. Kiitos molemmille vastauksistanne.


      • omajärkikö
        huijattu59 kirjoitti:

        Kiitti kommentistasi. Olen tehnyt nyt ilmoitukset kaikkiin noihin virastoihin ja käsittely alkaa pian. Minulle tehtiin kokovartalohieronta joten pikkarit oli jalassa alussa, mutta hän painoi ne alemmaksi muka sillä verukkeella että pääsi hieromaan lähempää nivusen liittymäkohtia. On nimittäin itsellä nivusessa aikamoinen hermopinne. Sitäpaitsi ensimmäisen kerran olin selällään joten kyllä hän pääsi sormettamaan kevyesti ennen kuin tajusin nostaa polveani ja potkaista häntä. No tottakai ajattelen aina kaikista hyvää joten annoin sen ensimmäisen asian olla sanomalla vain hänelle siitä. Mutta se suuhun työntäminen olikin sitten eri asia. Edellisen kommenttiin voisin sanoa että kyllä onnistuu kun pää oli alaspäin ja tukasta nostetaan päätä kääntäen vasemmalle. Ja ihan varmasti hän olisi ilmoittanut pahoinpitelystä ja kaikki muka minun aloitteesta, kun sanoin siitä ja ponkaisin ylös hieronta-pöydältä. Sinulle Niskarusetti olen kiitollinen että otat tämän tosissaan etkä pilkkaa kuten aikaisemmat. On vain niin hemmetin vaikeaa ilmoittaa suoraan poliisille tästä omaisestani kun hän on kärsinyt jo ihan tarpeeksi muutenkin. Mutta nyt tämä asia on jo näiden kaikkien tiedossa joten toivon parasta, että kaikki sujuu lain mukaan. Pelkään kyllä pahasti että ei suju, kun on perustanut jo oman hierontayrityksen kotiinsa ja tekee myös kotikäyntejä. Tämä edellisen kommentti vain lisäsi pahaa mieltäni, mutta jotenkinhan tällaiset mätämunat on saatava kuriin. Toivon että asia etenee nyt virallista tietä niin kuin kuuluukin. Kiitos molemmille vastauksistanne.

        uskomattomia te jotkut naiset jotka ette osaa lopettaa ajoissa ei kukaan terve päästä toisen melaa suuhunsa. jotain teissä on vialla?


      • huijattu59
        omajärkikö kirjoitti:

        uskomattomia te jotkut naiset jotka ette osaa lopettaa ajoissa ei kukaan terve päästä toisen melaa suuhunsa. jotain teissä on vialla?

        Ja te miehet luulette tietävänne kaiken meistä naisista, oliskohan syytä katsoa peiliin sielläkin päässä. Miks naisia raiskataan, eihän nekään päästä kalua pilluunsa suosiolla. Järki käteen sielläkin.


    • wqeweqwewq

      onks tää se poitsukundi jolla on mainos ja kuva ja joka kauppaa toimintaa. ehkä toi onprovo sun stooris kuitesl

      • huijattu59

        Ei ole sama. Tällä kaverilla on Viikkosissa lohikäärmeenkuva ja nimenä Kiputila. Enkä TODELLAKAAN ole keksinyt tätä juttua, ajatelkoot ihmiset mitä haluaa. Mulle se oli kyllä ihan oikeesti rankka kokemus, kun en ole ikinä joutunut tällaiseen tilanteeseen, vaikka olen käynyt monella hierojalla. Nyt en uskalla mennä kun yhelle tutulle hierotettavaksi, hän ei vaan hiero kokovartaloa vaan yläselkää. Mulla pohkeet jumissa ja selän pitkät lihakset. Miksi kaikki epäilevät sanojani ? Eikö kellekään muulle ole sattunut samanlaista tapausta ?


    • töppöteppo

      Jos hieroja yrittäisi tunkea väkisin mulkkua suuhuni tai tunkisi sormiansa kehonreikiini niin ei kyllä ihan ensimmäiseksi tulisi mieleen mennä avautumaan asiasta Suomi24:n.
      Tästä voi jokainen päätellä jotain.

      • huijattu59

        Tästä voi päätellä sen, että olen näköjään ainoa joka uskaltaa puhua suoraan asioista. On kuule paljon sellasia jotka häpee sanoa ääneen tiettyjä asioita. Sitten jälestäpäin olen kuullut monia muita jotka ovat "saaneet" samanlaisen hoidon, mutta tuntevat syyllisyyttä puhua siitä. Pitäisikö sinun mielestä vain vaieta näistä tempuista. Kai se on sitä että mies puolustaa miestä oli asia mikä tahansa. Kyllähän se joissain asioissa toimiikin. Kaikkihan me puolustamme omaa sukupuolta tiettyyn rajaan saakka. Mutta jotain kauttahan näiden pervojen toiminto on saatava kuriin. Sori töppöteppo jos loukkasin tunteitasi. Kaikkea hyvää sulle sinne ja älä lue näitä jos se loukkaa sinua.


    • Tyydytetty

      Tarina kuulostaa hieman liijotellulta. Uskon että jotakin eroottista on näiden kahden välillä ollut, mutta sormet pillussa ja kulli suussa ???? Olen itsekkin käynyt useita kertoja ko. hierojalla ja mitään tuohon suuntaankaan ei ole tapatunut. Aivan asiallisesti hoitanut hieronnan. Joten jotain sellaista jätetään kertomatta,mikä oleellisesti vaikuttaa asiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe