Onko raskaaksi tulo epätodennäköisempää

hmhmhmhmhm

Jos nousee heti miehen laukeamisen jälkeen ylös ja spermat valuvat ulos?

5

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jknsjk

      Itse yritimme lasta ja menin aina suihkuun heti seksin jälkeen. Ei lasta alkanut kuulua, joten kokeilin netistä luettuani sitä, että annoin spermojen olla sisällä koko illan, katselin vaan tv:tä jne ja menin sitten suihkuun ehkä 3h kuluttua. Se oli kaikenlisäksi tikutettu ovulaatiopäivä ja raskaaksi tulin heti :)

      • nnaha

        Mulla on vähän samanlaiset kokemukset tuosta heti suihkuun menosta. En tullut raskaaksi, vaikka seksiä oli otokkiseen aikaan lähes jokatoinen päivä. Jostain luin, että yhdynnän jälkeen naisen kannattaa makoilla mahdollisimman pitkään spermat sisällään ja niimpä mä aloinkin tehdä yhdynnän jälkeen niin, että kävin suoraan nukkumaan ja vasta aamulla suihkuttelin. Toki se oli pikkuisen "suttuissen" oloista aamulla herätessä ja vielä päivälläkin saattoi pikkareihin valahtaa miehen jäljiltä jämiä ja tuoksua, vaikka oli aamulla suihkutellut kuinka hyvin paikkansa. No ehkäpä se niksi olikin juuri siinä, että spermaa oli yönaikaan päässyt valumaan myös syvemmälle sopukoihini ja niinpä tulinkin heti toisesta kierrosta raskaaksi iltapesut lopetettuani.


    • h4rda

      Tuskinpa se kaikki sieltä heti ulos tulee, joten järjellä ajatellen en usko että olisi epätodennäköisempää, mutta en ole asiaa sen enempiä tutkinut.

      • Roosaliina

        Mä ainakin kävin aina suihkussa seksin jälkeen ja raskaaksi tulin,hyvin pysyivät minulla ainakin sisällä.


    • hätähätä

      Jotkut jotka ehdoin tahdoin haluavat lapsen mutta eivät miestä, nostavat jalat seinälle sängyssä ja pitävät niitä siellä pitkän tovin että varmasti mönskyt pysyvät sisällä. Siis kaikki tämä kun mies on narrattu yhdyntään ilman ehkäisyä. Juu nou hätä, syön pillereitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1957
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1691
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1638
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1527
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1485
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1377
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1213
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe