Te-toimisto

melkonen

Mikä on isoin esine jonka olet TE-toimistossa joutunut työntämään hanuriisi?

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaaharmittiko

      Perjantaina 13.3 virkailija nosti pöydälle paikallisen bloggaajan - ja hymyillen tokaisi: "Survo sisuksiis!".

      • 112365

        No sitä sitten pikkutakkispede taas nauroi kuset housussa lattialla kiemurrellen, vai?


      • Rysis
        112365 kirjoitti:

        No sitä sitten pikkutakkispede taas nauroi kuset housussa lattialla kiemurrellen, vai?

        Kuka on kaikkien huulilla oleva pikkutakkispede?


      • temkapo

        onkos sillä rakkovika vai pili ei vaan muten toimi ? lienee siinä se syy miksi haluaa kostaa.


      • erkkijrunkku

    • puolit.puis

      Sinä työtön, milloin viimeksi vaivauduit käymään TE toimistossa kyselemässä työtä tai yleensä missään?
      Saisiko tukien puolitus niveliin liikettä? Mitä itse luulet.

      • 30.3.2015

        Ei TE-toimistoon saa mennä ilman aikavarausta. Antavat vielä karenssin jos sinne menee ilman aikaa kyselemään töitä. Aikaa ei myöskään saa varata, vaan TE-toimisto ottaa yhteyttä. MUISTA TÄMÄ!


    • Ei-töitä

      Eihän TE-toimistosta mitään töitä saa. Siellä vain halutaan ainakin suomalaisia kiusata ja tarjotaan jotain turhia kursseja tai työharjoittelupaikkoja, joista ei ole mitään hyötyä työttömälle.
      Ehkä ulkomaalaisille järjestetään ihan hyviä töitä. Hehän täällä ovat muutenkin etusijalla joka paikkaan..

    • irkl7

      Löylykauha.

    • 0001

      Kaljapullo.

      • buahahhaaaaa

        dildo.


      • parasiitit

        Saisiko tukien puolitus lähtemään työn perässä toiselle paikkakunnalle, pois kotisohvalta makaamasta päivät pitkät? Mitä itse luulet.


      • rahatturhallasakilla

        työttömällä ei ole varaa edes omaan sohvaan huom!!!
        vain kepu-kokomus-sdp-vihreä-rkp roskaväellä on varaa sohvaan ja kunnon ruokaan ja kalliisiin harrasteihin, viinaan ja hraamiseen, lapsiseksiin thaimaassa, jne..kultturiin, homoiluun, jne..


      • 00000001
        buahahhaaaaa kirjoitti:

        dildo.

        Eikös teiltä kielletty dildojen käyttö työaikana??


      • Niin_ja_me_kommunistit
        rahatturhallasakilla kirjoitti:

        työttömällä ei ole varaa edes omaan sohvaan huom!!!
        vain kepu-kokomus-sdp-vihreä-rkp roskaväellä on varaa sohvaan ja kunnon ruokaan ja kalliisiin harrasteihin, viinaan ja hraamiseen, lapsiseksiin thaimaassa, jne..kultturiin, homoiluun, jne..

        kärsimme kun toisilla on edes toivoa paremmasta. Kovapäisyydestämme olemme joutuneet maksamaan aina kovimman hinnan mutta silti uhoamme yhä vuoden 1917 tapahtumilla joissa saimme kunnolla selkäämme.


    • eijaksakiinnostaa

      Työnhaku katkennu ja rahaa virtaa samalla lailla. Viimeeks ollu työkkärissä 2013.

      • muahahhaaa

        tekobanaani. olivat siinä pöydällä.


    • työnorja

      Löylykauha perseessä lähden nyt pakkotyöhön. Kääntäkää te muut kylkeä vielä kun voitte, sillä sitä ei jatku enää kauaa. TE-toimisto ottaa 1.5.2015 käyttöön uudet pakkokeinot.

    • kylkiwwwe

      Ei vaikuta, niihin kenellä on päihdeongelma.

      • parasiitit

        Saisiko tukien puolitus pistämään korkin kiinni? Mitä itse luulet.


      • haistapaskakokovaltio

        ei saa .. korkeintaa lisään ennesstäänkii kovaa viinan kulutusta ja huorissa käyntiä.


    • 23423534423

      Mutta toki te-toimistossa saa tietyt henkilöt hyvääkin kohtelua.

      Se on vähän tyyliin Ay-jäsenille ansiosidonnainen ja ex-yrittäjälle kestokarenssi eräin niksein.

      Niin ja pärstäkerroin tietysti... pitää olla sellainen nuolevan näköinen demari niin saattapi saada palveluakin.

      Internet -pohjaisena työnhaku olisi paljon tasa-arvoisempaa ja näin säästettäiisiin tuhansien tuhansien turhien työpaikkojen verran Suomen Kansalaisten rahoja.

    • tiedotkinväärin

      Reserviläiskirjeen taisin survasta tötterölle käärittynä. Aika vähällä pääsi.
      Vaatimuksena oli turhin paperi lähiaikoina. Tuo hävisi jopa k-kaupan mainokselle.

      • tyhjäkäyntiä

        miksi rahaa ja aikaa tuhlattiin johonkin järjettönmään resrviläiskirjeeseen??? onk hallinto yläpässtään täysin laho? vai tekemisen pulaa ??


    • ryhävalaattöissä

      Minä haluun työntää kans jotain, mut ei asiat etene.
      Käynyt tammikuussa 2014 työkkärissä, kävin palaveria kahden eri virkailijan kanssa, toinen sanoi soittavansa heti asia selviää ja toinen lupasi lähettää sähköpostia ensiviikolla.
      Ei ole vieläkään asia selvinnyt eikä ensiviikko tullut, mut odotellaan, ehkä loppuvuodesta pääsen jotain survomaan.

    • liisahalonenjaakonsaari

      ruskea anaali sateenkaari tem te keskus jne ideaalia globaalia huuhaata... ... mustille etuja, ja suomalaisille raippaa ja vitsaa. ja mustille vapaa aikaa ja paljon sosiaalietuuksia.. , lisääntymisen tukea , demarit sen osaa kansainvälisen rahanjaon....glöbbaalia globbaalia... fantsua fantsua,, katsainen ryselissä rysii nyt, suomi suossa rämpii nyt...

      • huntupäähän

        sdp kokoomus rkp vihreät rakentaa suomesta jotain huuhaaidealismi-muslimivaltiota - miksi ?????


      • kyykytyshalua

        noi vanhat puolueet vihaa omaa kansaa


      • kansakyykkyyn

        vihreät yli-ihmiset, sdp idealisti yli-ihmiset, rkp-kokoomus ahneet yl-ihmiset, ne just vihaa omaa kansaa.


    • 234235234234

      Työkkäripalvelut nettiin ja henkilökunnalle potkut:
      tämä säästäisi "hidosti" Kansamme rahaa sekä oikeudenmukaistaisi ja tasa-arvoistaisi työnhakijoiden kohtelua.

      Ainakin ellei mitään "demarialgoritma" palveluun syötettäisi....

      Ei enää pärstäkertoimen tahi puoluetaustan perusteella.

    • lillukanvarsinen

      Olin työkkärin asiakkaana yhteensä 46 v eli koko aikuis ikäni:

      Sain t-välitys t:ston kautta yhteensä noin alle 10 työpaikkaa...
      Tämä johdosta rohkenen esittää ko toimIstolle uutta ja päivitettyä nimeä:
      -LOTTOTOIMISTO-

    • karenssitoimisto

      ei ole ollu mitään hyötyä tem toimistosta. vain karenssin olen saanut. ei muuta.

      • YT2010

        Vetelys on ansainnut karenssin ja potkun perseelle.


      • kokomusprse

        sulle voisi antaa potkut tymään ahneeseen prseeseesi.


    • työpulaaon

      tem, ely, tem minsteriö, työvoimaministeri, jnee.... onhan tuota hallintosakkia kyllä. Mutta yhtään järkevää asiaa en ole minäkään saanut työvoimatoimistosta. On kyllä minullekin tullu karensseja ja ilmaista työtä ilman palkkaa ollaan tarjottu. Mutta ei ilman palkkaa kukaan töitä tee ( siis älykäs ihminen ).

    • labrarotta

      teil on kyl hyvät jutut teil lebralaisil

    • syrjätynytely

      voisiko sellaisen kapon, esim. typ virkailijan työntaa aanukseen pää edellä, niin se saisi läheltä katsella maailman menoa. eikä typ virkailija syrjäytyisi.

    • Karenssinjakoja

      Vieläkö se pikkutakkimies on siellä?

    • hijolkjskfj

      hummerin varmaankin olet joutunut

    • eikiirettä

      Tässä pähkäilen että vieläköhän siellä on samat ryhävalaat ja kurahaarat töissä kuin 3 vuotta sitten? Ei ole kuulunut mitään 2.5 vuoteen tuosta suojatyöpaikasta.
      Kuka tuo pikkutakkimies on? Pitääkö sitä vältellä, yrittääkö se saada ihmisiä töihin?

    • varmaatietoa

      Työnsin sinne oman pääni ja kas kummaa, siellähän vuosia kadoksissa olleet työhalut olivatkin - vedin nopsasti pääni pois ja samassa heräsin kantabaarini vessasta

    • 10-10

      Lpr:n te toimisto yllätti minut positiivisesti,jäin työttömäksi,kävin kertomassa että olen saanut opiskelupaikan ja te toimisto teki päätöksen opiskeluni tukemisesta..työttömänä kerkesin olemaan kolme viikkoa..saan kuukaudessa saman rahan kuin saisin työttömänä..joten miksen yhtähyvin käytä aikani opiskeluun?

    • fefefewf3

      mä panin mun virkailijaa 30v blondi, laitettii ovi lukkoo ja kaihtimet kiini

      • Kansaneläkelaitos

        Tuliko karenssia?


    • AKT_toimihenkilÖ

      Eikö nykyisin voi itse valita sen TE-toimiston, jonka kanssa asioi? Jos on hankalaa kommunikointi jonkun virkailijan kanssa niin vaihtaa virkailijaa tai konttoria.

    • Paitsi_että

      Ei sinne hanuriin enää mitään mahdu kun siellä on jo persujen periaateohjelma.

      • eimahduu

        kepun kärkihankkeet ja sdp kreikkatakuu tukkii koko persien. ja sdpkokomus tunkee mamun anaaliin, vihreiden homousohjelmahaisee, Ei muuta enää sovi.


    • verorahojentotaalistatuh

      En omista mitään sellaista esinettä, jonka sinne mustaan aukkoon haluaisin antaa. . Sen sijaan suurimman näkemäni hanurin olen siellä joutunut näkemään. Kokemukseni mukaan hanurin koko on kääntäen verrannollinen aivojen kokoon.

    • ulsealisperaklosa

      En itse ole sielä oman hanurini kanssa joutunut muuten tekemisiin, kuin silloin, kun perse puutuneena olen istunut odottamassa, kun virkailijalla omien sanojensa mukaan oli kiireinen palaveri. Henki haisi kahvilta. Oli melkein tunnin myöhässä. Kun tämä hanuriin tunkeminen tuli mieleeni, mikä mahtaa olla se rahatuppo, jonka valtiovalta antaa mukamas työllistymistä tukemaan näille tyhjäntoimittajille? Sen jos sinne tunkisi, vaikka tuhannen euron seteleinä, kaikki olisivat oitis peräsuolen tähystyksessä. No, toisihan sekin monenlaisia työpaikkoja laitetoimittajille, desinfioille jne.

    • tässätulos

      2003 saakka keskusta tai kokoomus on ollu suurinpuolue.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe