Ikävää käytöstä

tfntjvntvjbgjvb

Sinä naimisissa oleva mies, keskity jatkossa vaimoosi. Ei, mitään ei ole tapahtunut, eikä tapahdu. Miksi kuitenkin jaksat, tyhmä mies.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettätällaistaasiaa

      Ja tämä oli viesti vaimolta. Ainakin näin kuulosti. Puhukaa asiat kotona asiat selviksi, please!

      • Mietityttää

        Mistäs tiedät, että se nainen on edes aviossa, joka tuollaista väittää tai että se mies on aviossa. Entäs jos niillä on vaikka prosessi meneillään ja täällä joku huutelee siovusta tai kerää huomiota tai on muuten vaan mustis.


    • Aloittajakirjaimineen

      Ei ollut vaimo tai mustis eukko. Ei vaan jaksa varattujen miesten vonkauspelailua.

    • ihasamojnämä

      Aivan niin mitä täällä joku tietää meneillään olevista prosesseista. Tiedättekö kuinka kipeitä nämä eroprosessit ovat? Tuskin kukaan noin ymmärtämättömästä ihmisestä onkaan kiinnostunut. Eikä minulla ole mitään luuloja, että kukaan minustakaan tosissaan olisi kiinnostunut, eihän omakaan puoliso liittoa halunnut korjata.

      • kuullostatvaikealta

        On vaikeaa erota, on vaikea olla yhdessä ja uskollinen, on vaikeaa kun on kipeitä asioita, on vaikeaa kun muut ei ymmärrä, on vaikeaa kun puoliso ei korjaa, voi kun MINULLA on niin vaikeaa :(


      • taasjokukaikkitietävä

        Joskus on kuule vaikeaa erota, mutta ei tarvitse ymmärtää. Ikävää katsos kun täytyy ottaa muitakin ihmisiä huomioon, mm. lapset. Tulepa keskustelemaan kanssani niin tiedät sitten miten asiat on. Olis kuule helvetin helppoo, jos tosta vaan vois kuule jättää kaiken. No, joskushan täältä lähdetään.
        Enkä ole kuule valittanut kuinka vaikeeta on, tiedän että joillakin on vielä vaikeampaa. Mutta kait se elämä muutakin vois joskus olla.


    • aloittajakirjaimineen

      Entäpä jos ei ole mitään prosessia? Halutaan vaan huvitella muiden kutannuksella? Turha tässä on minua tai sitä äijän vaimoa syyttää ymmärtämättömäksi. Mies hoitaa ensin eron ja sitten vasta alkaa vikitellä sinkkuja.

      • eisitnii

        Hyvinhän sinä sen toisen asiat sitten tiedät. Kun toinen vaan huvittelee.
        Taidat itse huvitella, jonkun kustannuksella.


      • Apkirjaimineen

        Niin kun ikävä palstalle avaudun, huvittelen todellakin. Noh satutettu on ja kyllä ihan irl tunnen hänen asiansa. Kiitti vaan.


      • oletparempilmeisesti

        Ikävää, jos toinen on sinua satuttanut. Oletko varma ettei tosissaan pidä. En tiedä tilannettasi, mutta asiat on väliin hankalia. Jos toisen tilanteen tarkkaan tiedät niin varmaan se selittää jotakin.
        Itse voinen sanoa, että monikaan ei toisia halua tahallisesti kiusata ja loukata. Mutta monet saattavat elää tilanteissa missä lähteminen on vaikeaa ja vie aikaa.
        Mutta ei tämä ole mikään selitys, sille että tunteita saa ja pitää syntyä vasta silloin kun aika on oikea. Ihan niinkuin lapsiakin tehdään silloin kun aika on oikea. Vaikka kahden vuoden päästä helmikuussa.


      • tyhmääihmistäsattuu

        ja tasoitusta haetaan epätoivoisesti..takaisin satuttamalla.
        Kuulostat katkeralta naiselta, joka mennyt rakastumaan varattuun mieheen. Kyllästyitkö kun ero ei tullutkaan, vaikka kuinka uskoit ja lähdit miehen vedätettäväksi ja ymmärtämään petturia, ymmärtämättä itseäsi.
        Olitko miehen avioliiton murheita kuunteleva idiootti ja luulit olevasi parempi kuin miehen oma puoliso, josta hän ei ole edes eroa pystynyt tekemään.
        Pääsitkö rakastumaan siksi, kun halusit olla puolisoa parempi ja nyt vasta ymmärrät ettei toinen halua sinusta kuin päähän taputtelevan patjan, jolta hakee sääliä ja jonka kanssa haukkuu omaa rakasta puolisoaan, jonka kanssa haluaa jatkossakin elää yhdessä jne.
        Jos mies roikkuisi sinussa, kiellonkin jälkeen niin olisit pariskunnan oven takana, et täällä
        itkemässä nimimerkin takaa.
        Hakeudu ihmeessä vaikka hoitoalalle pelastamaan kaikki ihmiset itseltään, mutta älä katkeroidu se haisee pahalle ja kauas :)

        t. Ukkomies&Panomies


      • JEBAJEAJEA

        ASIAN YTIMESSÄ! PANE UKKELI VAAN VARATTUJA NE NOIDAT EI JÄÄ ROIKKUMAAN TAI TUU PÄÄSIÄISENÄ OVEN TAAKSE VIRPOMAAN :-)


      • Apkirjainsotku

        Jaahas... En ole luullut itsestäni liikoja, enkä halua kuulla naimisissa olevien panomiesten ongelmia. Tämä sinun viesti kyllä kertoi kaiken. Antakaa sinkkujen olla. Tyhmä mies tämäkin.


      • yhdenvaimotäällä

        Panomies on oikeassa, sinä olet tyhmä ja katkerana täällä arvostelet nimimerkin takaa ilman tunnisteita. Sanot että ukkomies on aloitteellinen vaikka tämänkin aloituksen teit ihan itse. Miksi et puhu suoraan, vai eikö ukkomies enää ole yhteydessä sinuun.
        Taitaa olla ap. katkera jätetty horo, hih!


      • provopelletjaksaa

        Taitaa olla luetun ymmärtämisessä, hih hih ongelmia :D Sama provotyyppi, se jaksaa.


      • aloitteellinenkyllä

        Yhdenvaimotäällä sinulle; kiinni veti! Ehkä se sinun ukko on seuraava. En ole semmoinen pyhimys, kuin ap.


    • tapahtupa

      Rakkautta minä vain etsin.

      • Doctorit

        Mitäs sinä sillä " rakkaudella " tekisit ? Laittaisitko parsimaan / pyykkäämään / tyydyttämään sex halusi ? Vai mitä muuta järkevää olisi kyseessä


    • Apkirjainsotku

      Eikä se äijä ollut niin säälittävä, kuin te eräät vastaajat, että ketään olisi haukkunut tai päätä taputellut. Hänhän on MIES tässä porukassa. Noh eipä tarvitse enää huudella nimimerkin takaa! Kiitos palsta.

      • konttoristaaaa

        Eipä niin, kirjoittele ihan nimellä vaan..


    • totuussattuutyhmille

      Ukkomieheltä erinomainen kirjoitus.

      • koulutpitääkäydä

        Eiks teinien pitäs tehä läksyjä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe