Tampereella reitit.

fillaristitre

Lielahti-niemenranta-lentävännieni-jänissaari-suomensaari-pohtola välillä on aika tekninen polku/polkuja. Löytyy pitkospuuta, veden muokkaamaa liukasta kiveä ja Juurakkoa. Osittain märkää ja liukasta muutoin kanganpohjaa. Muutamia kertoja ajanut ja näyttää aika koskemattomalta. Suosittelen käymään!! Katoin gpsllä reittiä/matkaa ja näytti n9km(se suorin tie) poluista sais merkkaamalla n15-20km reitin! Pari mukavaa "siirtymä" pätkääkin on reitillä! Joku halukas/innokas vois lähtee kaveriksi kehittään reittiä tuolle akselille ajatuksen kanssa! salmix69 ( ät ) g mail . com

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoamutta

      Muistetaan sitten pyytää maanomistajilta luvat. Toistuva pyörällä ajaminen toisen mailla ei kuulu jokamiehen oikeuksiin kuten ei kuulu pyöräilyreitin perustaminenkaan.

      Sitten jos homma vielä karkaa käsistä ja kasvaa niin päälle tulevat reitin tekijöiden vastuukysymykset.

      • fillaristitre

        Kaupungin ulkoilumaastoja ovat joista osa merkattuja jo :)


      • Hienoamutta
        fillaristitre kirjoitti:

        Kaupungin ulkoilumaastoja ovat joista osa merkattuja jo :)

        Silloinkin on kysyttävä maanomistajan lupa jos perustaa omia reittejä, paitsi jos sellaiseen on annettu yleinen lupa kaikille.


      • fillaristitre
        Hienoamutta kirjoitti:

        Silloinkin on kysyttävä maanomistajan lupa jos perustaa omia reittejä, paitsi jos sellaiseen on annettu yleinen lupa kaikille.

        En ole aikeissa perustamassa "virallisia" reittejä. Vaan ihan omaksi/muiden halukkaiden iloksi kävisi "merkkaan" reittiä jotta olisi ns yhtenäinen "reitti" ettei mene sellaiseksi pyörimiseksi.. ja joo tiedän että tarvii lupia kysellä..


      • pskavoittaa

        Vaan kylläpä se pimeäksi kääntyy. Jalkakäytäväpyöräilystä voidaan havaita, että taaskin ovat pyöräilijät keränneet kaamoksen ajan k-päisyyttä ja nyt jakelevat sitä ajotavallaan ja käsimerkein, sekä monenlaisin huudoin.


    • Juunääs

      Kun ajelee maantiefillarilla, ei tartte vaivata päätä maanomstajien luvilla. Voip suunnitella reittejä ilman, että täytyy ottaa huomioon jotain maanomistajanäkökohtia. Tosin routavaurioiden kanssa saap olla tarkkana.

      • fillaristitre

        Niihä se menee :) ei vaan tuo maantiefillarointi kiinnosta :)


    • Pomppukeppi

      Kyllä jokainen saa omia reittejä suunnitella niin kauan kun se on sillä asteella että piirtää reitin karttaan tai tekee siitä "GPS jäljen". Mitään viittoja tai vastaavia ei toki saa muiden maille tehdä ilman lupaa.
      Minusta on hyvä jos muut julkaisevat hyviksi havaitsemiaan reittejä sillä silloin muutkin saavat niistä nauttia. Ja eivät suomen maastopyöräpiirit niin isoja ole että sinne mitään ruuhkiä pääsisi kehittymään. Kyllä kävellen liikkujia on metsissä aina enemmän kuin pyöräilijöitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe