Kohtuuton vaatimus?

Loppuiänyksin

Mies petti, sai herpeksen ja tartutti sen minulle. Tästä on nyt aikaa kulunut ja suhteemme jatkui tapahtuneesta huolimatta. Nyt olen kuitenkin noussut kapinaan. Olenko teidän mielestänne kohtuuton?

Joudun syömään herpeksen takia estolääkettä, joka maksaa vajaat 40 euroa/kk. Koska olen täysin syytön osapuoli saamaani tautiin, on minun mielestäni oikeus ja kohtuus, että pettäjämiehen tulee lääkkeet minulle korvata.

Yllätys yllätys, mies ei halua maksaa, vaikka rahaa sillä kyllä olisi. Olen päättänyt lopettaa tämän suhteen tämän asian takia. Mielestäni mies on todella itsekäs. Rahaa on reissata ja vaihtaa autoa mutta vastuuta omasta hölmöilystään ja minun loukkaamisesta ei suostu kantamaan.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoaettäjatkoitte

      Et ole loppuikääsi yksin, kunhan tajuat tosi elämästä jotain. Tarinanne oli yksi esimerkki siitä, että ihmiset eivät tajua käyttää aina suojaa sekstaillessaan, oli se sitten suuseksiä tai muuta. Herpes on melkein kaikilla jossain, ehkä sinullakin ennestään huulessa, joten ei uuden miehen saaminen ole vaikeaa. Etkä välttämättä lääkkeitä joudu syömään lopunikääsi. Jollei mies olisi kusipää, hän maksaisi lääkkeet. Tosin oletteko satavarmoja, että mies sai herpeksen juuri siltä kenen kanssa hässi..... Jos siis aloitus on edes totta, satusetiä ja tätejä, kun netissä riittää.. Jos oli totta, otan osaa, että kohdallesi sattui pettäjä.

      • Loppuiänyksin

        Kyllä se ihan varmasti sillä kyseisellä työreissulla laivalla herpeksen sai, siitä ei ole epäilystäkään. Itämisajat täsmää täysin ja minulle taudin tartutti, kun omat oireensa olivat jo alkaneet.

        Olisipa tämä oikeasti pelkkää satua vaan kun ei ole. Kusipää ja itsekäs sellainen tämä mies tosiaan on :(


      • outoaettäjatkoitte

        Varmasti shokki saada pettäjältä tuollainen muisto. :/ Alkuun herpes voi oireilla, mutta ajanmittaan voit päästä lääkkeistä eroon. Siihen voi kulua aikaa, mutta se on mahdollista. Pidät vain huolen, että elät terveellisesti etkä stressaa liikaa. Tuosta stressistä nyt varmasti vaikea päästä noin vain eroon tässä elämäntilanteessasi. Kusipää mies on ja sinuna tosiaan heivaisin tyypin ulos elämästäsi. Löydät varmasti paremman.


    • AsenneOnMikä

      Et ole kohtuuton. Valitettavasti et voi saada miestä edesvastuuseen muuten kuin keskustelemalla tai erolla. Jos keskustelu, fiksu keskustelu, ei riita, ei näytä tehoavan, on vaikea sanoa, tuleeko ko. mies taas pettämään ja koska. Jos asenne on se, ja pysyy siinä, että ei haittaa, eikä ole mun vastuulla, vaikka vaimo sai herpeksen, en todella tiedä, mikä avuksi.

      • Loppuiänyksin

        Mies sanoo olevansa tyrmistynyt, kun haluan olla hänen kanssaan vain rahan takia. What?? Hän petti, antoi sukupuolitaudin ja minä olin valmis jatkamaan. 40 e/kk:n takiako minä tosiaan olin valmis kaiken sietämään?


    • höpölääkkeet

      Minkä ihmeen takia syöt estolääkitystä? Vaiva on kuitenkin melko vähäinen. Ainoa vaaratilanne voi olla, jos sinulla on rakkuloita synnytysvaiheessa. Nykyään silti raskaanakaan olevalle ei mitään estolääkityksiä automaattisesti suositella, vaan katsotaan tilanteen mukaan.

      Tietenkin jos heität tuon pettäjäukkos pihalle ja aloitat uuden suhteen, niin silloin kannattaa rakkulavaiheessa käyttää kondomia.

      En edes ymmärrä, että millainen lääkäri sinulle estolääkitykset kirjoittaa. Ihan turha kuormittaa elimistöä tuollaisilla, kun ei kuitenkaan ole hengenvaarallinen vaiva.

      • EiAivanNoin

        Teille? piittaamattomille tartuttajille herpes on pikkuvaiva, ei haittaa, ei enää. Mutta ensitartunnan saaneella on kovat kivut ja iso, uusiva oireilu voi kestää pitkään. Vaiva laantuu ajan kuluessa. Mutta aina, pienenkin rakkulan noustessa voi tartuttaa toisen. Vuosien edetessä, jos herpes uusiutuisi, rakkulat voi olla pieniä ja itselle lähes kivuttomia. Sitten ei enää välitetä, vaikka kondomi puuttuu, kun pitäisi käyttää tai pidättäytyä.

        Uudelle seurustelukumppanille olisi kaunista ilmoittaa heti, jos tietää elimistössään viruksen olevan .


      • voijestastaas

        Voi jestas! Juuri tuollaisella ajattelutavalla ne taudit leviää kuin sulla. Mitä varten lääkkeitä eri sairauksiin on edes keksitty jos niitä on ihan turhaa käyttää? Täysin edesvastuutonta sun ajattelu.


      • Seksideiteille

        Plussavinkki pettäjille: kondomi ei suojaa, jos rakkula kohtaa toisen sukuelimen ulkopuolelta. Tätä ei ymmärretä tai ei välitetä. Muistakaa siis aina tutkia paikat ensin.


      • seyläpääkans
        EiAivanNoin kirjoitti:

        Teille? piittaamattomille tartuttajille herpes on pikkuvaiva, ei haittaa, ei enää. Mutta ensitartunnan saaneella on kovat kivut ja iso, uusiva oireilu voi kestää pitkään. Vaiva laantuu ajan kuluessa. Mutta aina, pienenkin rakkulan noustessa voi tartuttaa toisen. Vuosien edetessä, jos herpes uusiutuisi, rakkulat voi olla pieniä ja itselle lähes kivuttomia. Sitten ei enää välitetä, vaikka kondomi puuttuu, kun pitäisi käyttää tai pidättäytyä.

        Uudelle seurustelukumppanille olisi kaunista ilmoittaa heti, jos tietää elimistössään viruksen olevan .

        Piittaamattominta porukkaa on heissä keillä on huuliherpes, eivät muuten ilmoittele, että käytetäänpäs suojaa, voit saada taudin'! Joka kerta otatte riskin saada sukupuolitaudin, vaikka toinen sanoisi, ettei ole mitään. Oireettomia on paljon. Herpes todella monella elimistössä


      • Loppuiänyksin

        Jokaisella meistä tauti lienee erilainen. Toiselle tulee kerran, jollain on aina oireeton, yksi kärsii vaivasta joka kk. Syön lääkettä tarpeeseen. Minulla vasta-aineita ei ennestään ollut eli en ole tätä aiemmin elimistössäni kantanut, en ylä- enkä alapäässä. Huulessa sen moni vielä ymmärtää, puhutaankin usein yskänrokosta eikä herpeksestä. Alapäässä se on vain puhtaasti sukupuolitauti, joka nostattaa heti karvat pystyyn vastapuolen osalta.


      • iljhnjhi
        Loppuiänyksin kirjoitti:

        Jokaisella meistä tauti lienee erilainen. Toiselle tulee kerran, jollain on aina oireeton, yksi kärsii vaivasta joka kk. Syön lääkettä tarpeeseen. Minulla vasta-aineita ei ennestään ollut eli en ole tätä aiemmin elimistössäni kantanut, en ylä- enkä alapäässä. Huulessa sen moni vielä ymmärtää, puhutaankin usein yskänrokosta eikä herpeksestä. Alapäässä se on vain puhtaasti sukupuolitauti, joka nostattaa heti karvat pystyyn vastapuolen osalta.

        Nostaa karvat pystyyn heillä, jotka eivät tajua kuinka sukupuolitaudin voi saada. Ei ne pelkästään alapäästä alapäähän tartu. Yskänrokosta pitäisi käyttää herpes-nimitystä aina niin ymmärtäisivätpä mikä se oikeasti on. Olen aika varma, että heistä, jotka kauhistuvat alapäässä olevaa herpestä, ei suurin osa kuitenkaan käytä mitään suojaa antessaan tai saadessaan suudeksiä, joten monta kertaa ovat ottaneet riskin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe