Mikkelin kahvilat

mikäänei

Uuusin kahvila Filee tuli käytyä kahvilla surkea valikoima mutta hinta ei ollut surkea vaan todella kallis ei tarvitse mennä toista kertaa oottelemaan koska tarjoilu todella hidasta !!

25

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • greenbastardo

      Uusi Vileen kahvila oli kieltämättä pettymys. Sisustus tympeä ja kolkko, valikoima melkoisen pieni ja korkeat hinnat.

      • uliseva

        Ihan järkyttävän kallis paikka ja kolkko...! Kävin mutta lähdin pois ostamatta mitään.


    • uteliaisuuttanikyselen

      Mikä teki valikoimasta surkean?

    • Palkatonrenki

      Oliko tarjoilijat 9e/pv lontustajia?

    • Vilee

      Viihtyisä kahvila,siisti ja puhdas.Todella tasokas valikoima kahvileipää ja loistavat salaatit. Pöytiin tarjoilusta iso plussa. Nanda ja tämä Vilee ehdottomat ykköset Mikkelin kahvila tarjonnassa.

      • jellyroll

        En tiedä onko esim. leivosten ja kahvileipien valikoimaa laajennettu sitten avajaisviikon mutta silloin tarjonta oli aika vajavainen. Sisutus oli nykytyyliin erittäin pelkistetty. Valkoiset seinät ja tuolit ripoteltu mielikuvituksettomasti pitkin seiniä. Kliininen. Ihan kiva jos tykkää käydä kahvilla leikkaussalissa.


    • leivoksia

      Tuotteet ovat laadukkaita ja itse tehtyjä. Mielestäni keskihintaista vrt. muut Mikkelin kahvilat. Rustica pitsasta tykkäsin, kiva kun tekevät niitä siinä asiakkaiden näkösällä. Toki pientä alkukankeutta oli havaittavissa, menee varmaan tovi ennen kuin saavat kahvilan rullaamaan täydellä meiningillä eteenpäin.

    • Vilee

      Mielummin leikkaussalin puhtaassa, kuin esim Ramin rasvaisilla pöydillä.Kahvileipää oli reilusti nyt,vitriini täynnä.Kiva ,ettei ikkunoita ole peitetty ja terassikin vielä tulossa. Hinta/laatusuhde ok.

    • Vilesstyle

      Tein pientä vertailua ja kyllä Vileessä on kalliit tuotteet verrattuna Kauppahalliin tai Ramin paikkoihin.Käy Vileessä nopsaa,veikkaan et ei toukokuuta näe.Kansa äänestäkööt jaloillaan.

    • Vilee

      Kauppahallissa kyllä halpaa, mutta ei Ramilla. Kauppahallin kahviloihin ei koskaan pääse istumaan, kun vain muutama asiakaspaikka. Vileellä,on lisäksi B oikeudet, voi salaatin tai pizzan kanssa ottaa vaikka viinin....

    • Fileepihvi

      Myydäänkö siellä minkälaisia fileitä?

    • Ninnii72

      Onko siellä salaatti tai keittolounasta ? Olen pari kertaa saanut ramin salaatista vatsataudin, niin se on nähty.

      • herkkuja

        no sitä ei edes lasketa jos pikkusen pitempään pieraisee ei se ole vielä vatsatauti


    • åpoiuy5543

      Vilee on paska paikka!!! Ei sinne kannata vaivautua. Liian syrjässä, ruma paikka ja KALLIS! Kuiva porkkanakakku kikale 4€ ja kahvi 1.80! Haloo..melkein 6€!

      • Taliaivolle

        Haloo, mitä itket. Älä sit mee. Minä oon ollu tyytyväinen ja meen vastakin. Enkä tollasii paskapäätä haluakkaan haistella. Eikä sulle varmaan mikään kelpaa vai kelpaako? Sano sellanen!


      • kakallehaiseva

        No en todellakaan vaivaudu menemään sinne! Se pulju ei pitkään pystyssä kitua!


      • asiakasB

        Kerrassaan ihana paikka? Hyvä palvelu ja hyvä valikoima. Nandan kanssa Mikkelin parhaimpiin kuuluva kahvila!


    • apsiapinat

      Valittajat, menkää te vaan abc:lle kahvittelemaan. :DD

      • paskapäänkamu

        Ottaako paskapään haukkujia aivoon jos sanoo mielipiteensä? Sana on vapaa ja jos ei jostain paikasta pidä niin saa sanoa sanoja säästelemättä mielipiteensä. Jos ei tästä kahvilasra joku pidä niin haukutaan paskapääksi..onko sulla ikää 15? Kieltämättä tämä Vilee on todella kallis paikka. Minä suosin Haapasta ja Ramia! Niistä saa hyvää ja edullisesti ja kahviot ovat huomattavasti viihtysämpiä!


    • minunmielipide

      Sanon mielipiteeni: Taitaa olla kateellisten kitinää ja niiden, jotka eivät ole edes kahvilassa paikanpäällä käyneet

      • hdbdkoxb

        Kyllä olen käynyt paikan päällä ja mistä voi olla kateellinen??


    • rahatmuualle

      Ramissa erittäin huono ja laaduton palvelu henki ! Itse antaisin potkut kassa henkilöille Akselissa;ei hymyä eikä minkäänlaista asiakas ystävällisyyttä.

    • Vilee

      Rami ja esim ABC ihan yhtä kalliita kuin Vilee, ja Vileessä rahalla saa sentäs palvelua,ei tarvitse asioitaan itse tuoda eikä viedä.On Vileessä salaatin ja pizzan lisäksi keittolounaskin. Onneksi jokainen saa valita kahvilansa, turha sitä tosiaan täällä 24.llä on itkeä.

    • tuoretta

      Kävin ja menen uudelleen. Hyvä palvelu, kahvi tuoretta, ei siis mitään painunutta kuraa ja leivos jonka söin oli herkullinen. Mutta mielipiteitä on moneksi, joku tykkää ja joku ei.

    • viuttupillua

      Ekotorilla kahvi 80senttiä :) Sinne menen aina, näkee samalla tuttuja ja 9eurolla "töitä" tekeviä hölmöjä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4349
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      239
      2143
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1580
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      256
      1129
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1077
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      939
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe