Kuka hömppä viitsii nostella vanhoja ketjuja?

Kaava tuntuu samalta kuin P:marin ketjujen nostot viime vuonna. Muistatte varmaan kun niitä nousi kuin aavelaivoja 11-12 päivässä.

No, tietty nämä ei ole saman, nyt onkin minun ja jokunen ruunenkin otettu esille, tuon Minna Smile simplesex'in mainostamiseen!
En oikein jaksa uskoa, että koko ajan tuo Minna työntäisi esiin näitä, vaan joku häirikkö haluaa jakaa piruuttaan tuota seksiobjektia.
Samaa linkkiä työntää valitsemiinsa aloituksiin, naurettavaa sekoilua!
Tautihan se on tuollainenkin.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volomar

      Mie en muista mittää, hää ku luuloo ihteens enkeliks semmoseks seksistiseks. Juuu'h

    • sinisirkku

      Kyllähän ylläpito poistaa ne, mutta en viitsisi jatkuvasta siivotakaan palstaa, kun työntää uutta vaan. Sama tuolla 60 ja taitaa olla 80 llakin.Nyt pitää vielä paistaa pellillinen sämpylöitä, leipää kun ei aamuksi jäänyt, ennen illan filmiä, heippa

      • omavalintanne

        Oma vikanne, kun seksijutut niitä suosituimpia teillä. Mistään ei niin innolla olla täällä kirjoitettu kuin kokous seksistä pettämisen merkeissä.


      • v_39_m

        Juuri seksi on aihe, joka kiehtoo täällä eniten.
        Mitäs ihmeellistä siinä on? Kiehtoohan se nuorempiakin.


      • Makriina.ek

        Jos joku on seksistä kiinnostunut, niin uskovaisten palstalta löytyy kyllä monet mielipiteet. Ihmettelen, että seksi on niin tärkeä osa uskoa ja uskonnollisuutta, - tai siis sen kieltäminen ja synniksi leimaaminen. Siksi se tietysti kirjoittajia kiinnostaakin. Fariseuksia riittää.


      • NYTnikitön
        Makriina.ek kirjoitti:

        Jos joku on seksistä kiinnostunut, niin uskovaisten palstalta löytyy kyllä monet mielipiteet. Ihmettelen, että seksi on niin tärkeä osa uskoa ja uskonnollisuutta, - tai siis sen kieltäminen ja synniksi leimaaminen. Siksi se tietysti kirjoittajia kiinnostaakin. Fariseuksia riittää.

        Se juuri on kummallisinta, että juuri uskovaisilla on
        siinäkin asiassa "ainoa oikea usko".

        Onkohan sekin synti, että kukilla on emit ja heteet,
        tai että eläin tulee kiimaan.

        Ihmisillä ei kiimaa ole muuten kuin että mies voi sellaisen
        olon naisessa herättää kosiskelullaan ja ystävällisyydellään.
        Juuri siksi on väärin hyökätä suoraan päälle.
        Nainen pitää saada ensin tuntemaan vetoa, ensin suostuvaiseksi.

        Ja silläkin asialla on ihmisten maailmassa tärkeä merkityksensä.


    • sinisirkku

      Nuorimmalla tyttärelläni on kankku kipeytynyt kuntoillessa. No laittaessaan siihen Orudis-salvaa joka sisältää 96% alkoholia, sanoi ottavansa nyt perskännit päivittäin :D
      Öitä.

    • nostelkoonvaan

      Katsoppas, opastusta vanhuuteen ............. aloittaja nostaa kun haluaa olla esillä ohjeistajana.
      Antaa nostella, kun eivät muuten saa huomiota, on hyvä kun itse itsestään tykkäävät.

    • nikkipelle

      aloittajalle vastaukseksi: Yksi vanha (ketju) vi olla parempi kuin pussillinen uusia.

      • sinisirkku

        Siinä on nikkipelle aivan oikeassa, mukavahan niitä on lukea ja muistella. Vaan tässä olikin kysymys VAIN minna6 smilestä linkeistä :D kuin hakien ketjuja joihin ne liittää!
        En minä puutu motivaatioihin jos kukakin halua jatkaa jotakin kiinnostavaa aloitetta, siinähän ei minusta ole huomauttamista.

        Enkä jaksa harmitella enää, vaikkakin omianikin nostellaan,...pikkujuttu sanoi emäntä kun piika poikii, vaikka en oikein rehvakkaasta sanonnasta pidäkkään:D
        Isäntä jos piikalikan kanssa ennenvanhaan lapsen laittoi, laillinen isännän lapsi se silti oli!
        Samahan pätee tänäkin päivänä avioiliiton ulkopuolella syntyneillä, onneksi pikkuisille:D


    • hupikasta

      En muista ketjuja, ei haittaa, vaikka uudelleen tulisivat esille.Jos jollekulle siitä on hupia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe