Apulan ansiosta sain onnen elämääni <3

mustapoika

Vajaat vuosi sitten hankin Apulan kautta 2-vuotiaan suursnautseriuroksen, koska kuvineen ja teksteineen ilmoituksessa se hurmasi minut täysin ja alkoi niin käydä sitä sääliksi. Perheellään ei kuulemma riittänyt aikaa sille tarpeeksi. Nyt kun koira on ollut minulla vajaan vuoden, olen sydämestäni kiitollinen, että sain sen omakseni. Koirani on erittäin lapsirakas, ei dominoi toisia koiria ja tottelee todella hyvin. Se on tottunut jo entuudestaan yksinoloon entisen perheen ajanpuutteen vuoksi, joten voin käydä töissä ilman että se tekee tuhojaan kotona. Koirani on hiukan varautunut vieraita aikuisia (varsinkin miehiä) kohtaan, mutta ei aggressiivinen. Eikä koirani ole edes kovin energinen, vaan tavallinen sohvaperuna, ja viihtyy hyvin 32-neliöisessä yksiössäni. Kyllä on pakko jakaa täällä tuntemuksiani, koska olen niin onnellinen koiranomistaja nykyään. Tämä on vielä ensimmäinen koirani kaiken kukkuraksi :-)

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 819

      Onneksi olkoon. Samoin kävi täällä jo monta vuotta sitten. Vähän omaasi nuorempana laitettiin koira kiertoon mutta meiltä sai loppuelämänsä kodin. Kyllä näiden kelpaa. Kävisipä kaikille yhtä hyvin.

    • HilkkaM

      Kiva kun kirjoitit tänne, ihmiset ei yleensä raportoi hyvistä asioistaan vaan ainoastaan pahoista. Koirat tuottaa enimmäkseen iloa ja terveyttä, niinkuin omanikin. Mutta tänne yleensä vaan valituksia kirjoitellaan.

      • Niinminustakin

        Tuo on niin totta! Olisi aika kivaa lukea kaikista hyvistä asioistakin, siitä miten ongelmat ovat ratkenneet hienosti ja tuloksista. Täällä kuten joka paikassa, aina eniten on vain valituksia ongelmista, kysellään eikä osata ratkaista, ratkaisuistakin intetään ja haastetaan riitaa eikä keskustella, ja jotenkin ihmetyttää oman itsensäkin kohdalla, miten paljon helpompaa onkin takertua kaikkeen negatiiviseen kuin positiiviseen? Miten paljon helpompaa onkin vain valittaa eikä ratkaista ongelmaa, etsiä virheet toisesta vaan ei itsestä, kertoa aina ne huonot tarinat, kauhutarinat, jne... kyllä kai riskeihin voisi varautua muutenkin tai joskus myös onnistaa?!
        Minä tykkään kanssa, kivaa kuulla, että jollain on ollut noin hyvä tuuri elämässä ja iloa on tullut!

        Kuitenkin isoin osa on iloa ja hyvää mieltä :)


    • onnea-paljon

      Onneksi olkoon, koirista on niin paljon iloa! <3333

    • Täälläkin

      Täällä kans todella tyytyväinen "apulakoiran" omistaja. Olen iloinen päätöksestäni ottaa aikuinen kodinvaihtaja pennun sijaan (vanhempi koirani on selvästi samaa mieltä!), vaikka alussa ajatus mahdollisista ongelmista hieman hirvitti. Hyvin on onneksi mennyt. Myös se tuo hyvän mielen, kun koira selkeästi nauttii uudesta elämästään.

    • mustapoika

      Kiitos kaikille :-)

    • taitaaolla

      sittenkin kääpiösnautserista kyse. Eihän isot snautserit sohvalla makoile. hyh hyi

      • Mikähyhhyi

        Kyllä soffalla makoilee vielä isompiakin koiruuksia:))


    • 65432

      Hyvin kävi myös meillä, vajaa vuotinen, eri rotuinen uros kotiutui meille kodinvaihtajana apulan ilmoituksen johdosta.Ihana, hyvätapainen, ja sosiaalinen helppo koira :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe