Siittäjä-isä vs. Aisuri-isä

EiAisuriudelle

Ei todellakaan kannata ruveta yh:n lapsille aisuri-isäksi. Eivät ne lapset aisuri-isää kunnioita ja tottele. Siittäjä-isäänsä ne palvovat js tottelevat.

Niinkuin se YH:kin.

59

79

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinMeillä

      Mene takaisin nukkumaan. Taas niin väsynyt aloitus...

      • Ätmikäs

        Ihan asiaahan tuo oli


      • NäinMeillä
        Ätmikäs kirjoitti:

        Ihan asiaahan tuo oli

        Asiaa ehkä mutta taas esitettynä noilla lapsellisilla termeillä ja kummallisella asenteella. Asiallisella tyylillä tästä voisi ehkä tulla oikeaa keskusteluakin.


      • NäinMeillä kirjoitti:

        Asiaa ehkä mutta taas esitettynä noilla lapsellisilla termeillä ja kummallisella asenteella. Asiallisella tyylillä tästä voisi ehkä tulla oikeaa keskusteluakin.

        Kerro sama asia asiallisella tyylillä ilmaistuna. Vai osaatko ainoastaan arvostella?


      • NäinMeillä
        super-atm kirjoitti:

        Kerro sama asia asiallisella tyylillä ilmaistuna. Vai osaatko ainoastaan arvostella?

        Toki, tässä tulee. Ota opiksi.

        "Kannattaa mietti tarkasti ennen kuin aloittaa suhteen yksinhuoltajaäidin kanssa ja alkaa hänen lapsilleen isäpuoleksi. Uuden isäpuolen on todella vaikea saavuttaa lasten kunnioitusta ja saada heitä tottelemaan. Oma biologinen isä on heille tärkeämpi ja lapset usein suorastaan palvovat omaa isäänsä.
        Myös sillä äidillä voi olla vielä selvittämättömiä asioita ja jopa tunteita ex-puolisoaan kohtaan ja se voi vaikuttaa suhteeseenne."

        Asiallista ja ketään leimaamatonta tekstiä jossa kuitenkin on sama ongelmanasettelu kuin aloituksessa.


      • NäinMeillä kirjoitti:

        Toki, tässä tulee. Ota opiksi.

        "Kannattaa mietti tarkasti ennen kuin aloittaa suhteen yksinhuoltajaäidin kanssa ja alkaa hänen lapsilleen isäpuoleksi. Uuden isäpuolen on todella vaikea saavuttaa lasten kunnioitusta ja saada heitä tottelemaan. Oma biologinen isä on heille tärkeämpi ja lapset usein suorastaan palvovat omaa isäänsä.
        Myös sillä äidillä voi olla vielä selvittämättömiä asioita ja jopa tunteita ex-puolisoaan kohtaan ja se voi vaikuttaa suhteeseenne."

        Asiallista ja ketään leimaamatonta tekstiä jossa kuitenkin on sama ongelmanasettelu kuin aloituksessa.

        Voihan sen asian noinkin ilmaista. Unohdit kuitenkin mainita sen, että yh-nainen etsii itselleen aisuria. Usein mies, joka ei muuten naiselle kelpaisi, kelpaa siinä vaiheessa kun nainen on toisen miehen kanssa lapset tehnyt. Miksi näin? Eihän se mies muuksi muutu oli naisella lapsia tai ei. Syy on se, että nainen etsii elättäjää lapsilleen ja usein myös itselleen. Lapsilisien, elatusmaksujen ja mahdollisesti myös oman palkkansa lisäksi nainen tahtoo aisurimiehen rahat.


      • NäinMeillä
        super-atm kirjoitti:

        Voihan sen asian noinkin ilmaista. Unohdit kuitenkin mainita sen, että yh-nainen etsii itselleen aisuria. Usein mies, joka ei muuten naiselle kelpaisi, kelpaa siinä vaiheessa kun nainen on toisen miehen kanssa lapset tehnyt. Miksi näin? Eihän se mies muuksi muutu oli naisella lapsia tai ei. Syy on se, että nainen etsii elättäjää lapsilleen ja usein myös itselleen. Lapsilisien, elatusmaksujen ja mahdollisesti myös oman palkkansa lisäksi nainen tahtoo aisurimiehen rahat.

        Tuo sinun "aisurisi" on ihan itse keksimäsi fantasian mukainen haukkumasana. Tavallisesti YH-naisen kanssa yhteen menevä mies on ihan samalla tavalla ollut itse suhteissa jo sitä ennen ja heidän suhteensa on ihan samanlainen kuin muutkin kahden ihmisen suhteet. Ei siinä mitään "aisuriutta" ole, herää jo todellisuuteen!


      • NäinMeillä kirjoitti:

        Tuo sinun "aisurisi" on ihan itse keksimäsi fantasian mukainen haukkumasana. Tavallisesti YH-naisen kanssa yhteen menevä mies on ihan samalla tavalla ollut itse suhteissa jo sitä ennen ja heidän suhteensa on ihan samanlainen kuin muutkin kahden ihmisen suhteet. Ei siinä mitään "aisuriutta" ole, herää jo todellisuuteen!

        "Tuo sinun "aisurisi" on ihan itse keksimäsi fantasian mukainen haukkumasana."

        Ei ole minun keksimä. Muutkin käyttävät sitä sanaa, joten ei se mitään minun fantasiaani ole. Vauvakuumeiset naiset ja yh-äidit haaveilevat aisurimiehistä. Niille naisille se on fantasia, jotka eivät saa aisuria hankittua toisen miehen äpärälapsia elättämään.

        "Tavallisesti YH-naisen kanssa yhteen menevä mies on ihan samalla tavalla ollut itse suhteissa jo sitä ennen ja heidän suhteensa on ihan samanlainen kuin muutkin kahden ihmisen suhteet. Ei siinä mitään "aisuriutta" ole, herää jo todellisuuteen!"

        Tavallisesti yhdenkään lapsettoman miehen ei pitäisi alkaa parisuhteeseen yh-naisen kanssa. Lapsettoman miehen ja yh-naisen suhde ei ole millään tavalla tasa-arvoinen, ja se tekee miehestä aisurin. Jos miehellä on itsellään myös lapsia, niin silloin suhteen aloittaminen yh-naisen kanssa ei tee miehestä välttämättä aisuria ja suhde voi olla jopa tasa-arvoinen.


    • Nuor_iLeski

      Entäs jos lasten isä on kuollut?

      • Kunnonmiesminäkin

        Voisin hyvinkin naida nuoren lesken, jonka miesvainaja on ollut joku kunnollinen mies, joka on kuollut esim. onnettomuudessa. En ikinä naisi leskeä jonka kuollut mies on ollut joku rikollinen paskakasa esim. moottoripyöräjengiläinen ja kuollut väkivaltaisesti. Kunnon miehen lapsetkaan eivät ole geneettisesti paskoja kuten jonkun rikollisen paskan siittämät lapset


    • siiitosonni

      Ei taida lapset totella monesti siittäjä-isäkään. Ei se siittääminen ketään lasta saa paremmin tottelemaan. Vaikka turkinkielessä on kuulemma sanonta, jonka isä voi sanoa lapsilleen, "suu kiinni, minä panen sinun äitiäsi". Tosin yhtähyvin se sopii aisurinkin suuhun tuo sanonta.

      • Nainen tottelee siittäjää. Aisuri tottelee naista.


      • siirappia
        super-atm kirjoitti:

        Nainen tottelee siittäjää. Aisuri tottelee naista.

        Et voisi enempää puhua paskaa. Aikuinen ihminen kenenkään kommenneltavissa ole.


      • siirappia kirjoitti:

        Et voisi enempää puhua paskaa. Aikuinen ihminen kenenkään kommenneltavissa ole.

        "Et voisi enempää puhua paskaa."

        Kyllä helposti voisin, koska en ole vielä paskaa puhunut ollenkaan.

        "Aikuinen ihminen kenenkään kommenneltavissa ole."

        Hauska vitsi. Katso nyt pariskuntia. Suurimmassa osassa nainen mäkättää ja komentelee ja mies nöyränä tottelee. Pelkästään se tekee miehestä aisurin, jos suostuu olemaan itseään paljon vähemmän tienaavan naisen kanssa. Siinä tapauksessa nainen on parisuhdehuora.


      • siirappia
        super-atm kirjoitti:

        "Et voisi enempää puhua paskaa."

        Kyllä helposti voisin, koska en ole vielä paskaa puhunut ollenkaan.

        "Aikuinen ihminen kenenkään kommenneltavissa ole."

        Hauska vitsi. Katso nyt pariskuntia. Suurimmassa osassa nainen mäkättää ja komentelee ja mies nöyränä tottelee. Pelkästään se tekee miehestä aisurin, jos suostuu olemaan itseään paljon vähemmän tienaavan naisen kanssa. Siinä tapauksessa nainen on parisuhdehuora.

        Ainakin noin tapahtuu sinun fantasioissasi. Normaalissa parisuhteessa kunnioitetaan toinen toistaan eikä määräillä toista. Toiveita voi esittää, ja toinen päättää toteuttaako niitä. Heikko mies tottelee vain lammasmaisesti. Sitä jos pelkäät, taidat ollakin aikamoinen lammas mieheksi. Normaalisti ihmiset ratkaisee asiat neuvottelemalla ja keskustelemalla, eikä kumpikaan käytä valtaa toiseen.


      • siirappia kirjoitti:

        Ainakin noin tapahtuu sinun fantasioissasi. Normaalissa parisuhteessa kunnioitetaan toinen toistaan eikä määräillä toista. Toiveita voi esittää, ja toinen päättää toteuttaako niitä. Heikko mies tottelee vain lammasmaisesti. Sitä jos pelkäät, taidat ollakin aikamoinen lammas mieheksi. Normaalisti ihmiset ratkaisee asiat neuvottelemalla ja keskustelemalla, eikä kumpikaan käytä valtaa toiseen.

        "Ainakin noin tapahtuu sinun fantasioissasi."

        Älä puhu fantasioistani, koska et tiedä niistä mitään.

        "Normaalissa parisuhteessa kunnioitetaan toinen toistaan eikä määräillä toista."

        Normaalit parisuhteet ovat siis melko harvinaisia, koska naiset tykkää määräillä aisurimihiään."

        "Toiveita voi esittää, ja toinen päättää toteuttaako niitä. Heikko mies tottelee vain lammasmaisesti. Sitä jos pelkäät, taidat ollakin aikamoinen lammas mieheksi."

        En pelkää, joten en ole lammas. Aisuri en silti ole.

        "Normaalisti ihmiset ratkaisee asiat neuvottelemalla ja keskustelemalla, eikä kumpikaan käytä valtaa toiseen."

        Kerro tuo sama asia naisille, jotka ovat löytäneet aisurin itselleen.


    • Panoaisuri

      Sinulla on siis kokemusta molemmista?

    • kyllämuakinnytitkettää

      Kyllä muakin vituttais olla 30 -kokematon mies ja alkaa tajuta, että helkkari, mun ikäisillä ja huoremmilla naisillahan on lapsia ja itsellä ei ole mitään. Että ei ne omat prinsessahaaveet toteutuneetkaan. Tää palstailu varmaan auttaa siihen.

      • Vittusaatana_

        Vika ei ole miehessä, vaan niissä naisissa, jotka on antaneet jonkun saatanan paskan ähkiä päällänsä ilman kumia


      • Mielummin atm kuin yh, aisuri tai kurppa.


      • Kylmis
        super-atm kirjoitti:

        Mielummin atm kuin yh, aisuri tai kurppa.

        Nai sitten toinen atm


      • Kylmis kirjoitti:

        Nai sitten toinen atm

        Ei kiitos, vaikka homofantasioissasi niin ehkä toivotkin.


      • hyvävelijatkavaan
        Vittusaatana_ kirjoitti:

        Vika ei ole miehessä, vaan niissä naisissa, jotka on antaneet jonkun saatanan paskan ähkiä päällänsä ilman kumia

        Ätmiläisyyden perusteesejä:

        Vika on aina naisissa.
        Varsinkin mitä seksiin tulee, vika on aina naisissa.
        Varsinkin se, että olen itse pelännyt kosketusta ja naisia ja ihmissuhteita lapsesta asti eikä minulla siksi ole kehittynyt aikuisen seksuaalisuutta on kaikkien naisten vika aina ja ikuisesti.


      • Niinsemenee_m
        hyvävelijatkavaan kirjoitti:

        Ätmiläisyyden perusteesejä:

        Vika on aina naisissa.
        Varsinkin mitä seksiin tulee, vika on aina naisissa.
        Varsinkin se, että olen itse pelännyt kosketusta ja naisia ja ihmissuhteita lapsesta asti eikä minulla siksi ole kehittynyt aikuisen seksuaalisuutta on kaikkien naisten vika aina ja ikuisesti.

        Mutta kun vika on aina naisessa


      • siirappia
        Niinsemenee_m kirjoitti:

        Mutta kun vika on aina naisessa

        Juuri näin. Kun fantasia ja todellisuus kohtaavat, vika on todellisuudessa. Fantasia olisi niin paljon mukavampaa.


    • hyväneuvo

      Kannattaa siittää lapset itse, sellaisen naisen kanssa, jota kukaan paska ei ole köyrinyt

      • siirappia

        Haluat siis olla ihan ensimmäinen paska sen naisesi päällä


      • haistanyt
        siirappia kirjoitti:

        Haluat siis olla ihan ensimmäinen paska sen naisesi päällä

        Kaikki miehet eivät ole paskoja. Nussijasankarit yms, tatuoidut hampuusit ovat


      • Tulenykyaikaan
        haistanyt kirjoitti:

        Kaikki miehet eivät ole paskoja. Nussijasankarit yms, tatuoidut hampuusit ovat

        Tatuoinnit on ihan normaaleja nykyään


      • Ei-kaikilla

        Niin ovat. White Trahilla


      • siirappia
        haistanyt kirjoitti:

        Kaikki miehet eivät ole paskoja. Nussijasankarit yms, tatuoidut hampuusit ovat

        Ei vaan voi olla ajattelematta, että tuo paskaksi nimittäminen on selkeää kateutta. Kaikki muut miehet, jotka ovat kauniiden naisten kanssa tunnutaan aina nimitettävän paskaksi. Puhuttaisiin mielummin siis suoraan kateudessa. Se olisi rehellisempää.


      • hölmöolet
        Ei-kaikilla kirjoitti:

        Niin ovat. White Trahilla

        Ei suomessa mitään white trashia ole


      • fdfggfffhh
        hölmöolet kirjoitti:

        Ei suomessa mitään white trashia ole

        Kyllä on. Katso BB:tä tai muuta vastaava ohjemaa, niin näet niitä telkkarissa


    • Aisuri-Eki

      Näinhän se menee. Mortti ja Verttikin kaipaavat takaisin biologisen isänsä luokse. Minä olen vain tällainen korvike heille, vaikka en tunnu kelpaavankaan.

    • nähtyjakoettu

      Onhan se mahdollista, että naisella (tai miehellä) on entuudestaan yksi lapsi, mutta nainen (tai mies) haluaa vielä lisää lapsia. Siitä olemassaolevasta lapsesta näkee sen, että tämä henkilö on lisääntymiskykyinen ja että millainen on hänen kasvatustyylinsä.

      Jos lasta ei ole kasvatettu, vaan elää kuin villieläin, niin silloin kannattaa kiertää sellainen ihminen kaukaa. Jos taas tämän naisen (tai miehen) lapsi on kiva ja itse tämä nainen (tai mies) on kaikin puolin itselle sopivan tuntuinen, niin ei se lapsi ole minkäänlainen este. Päinvastoin siinähän se menee tulevien omien lasten joukossa ja jos on vähän isompi, niin hänestä on esim. lapsenhoidollista apua.

      • Eivittuei

        Ei todellakaan kiinnosta varsikin jos sen mukulan siittänyt jännäjörnijä vielä pyörii kuvioissa.


      • Hölmöolet
        Eivittuei kirjoitti:

        Ei todellakaan kiinnosta varsikin jos sen mukulan siittänyt jännäjörnijä vielä pyörii kuvioissa.

        Olisitko valmis maksamaan vieraan lapsen elatuksen. Isä pyörii kuvioissa koska maksaa lapsen elatuksen


      • puhuäänelläjonkakuulen
        Hölmöolet kirjoitti:

        Olisitko valmis maksamaan vieraan lapsen elatuksen. Isä pyörii kuvioissa koska maksaa lapsen elatuksen

        Se biologinen isä maksaa elatusmaksut. Varsinkin, jos biologinen isä on varakas, niin elatusmaksu voi olla useita satoja kuukaudessa. Jos äiti on fiksu rahankäyttäjä, niin kyllä sillä elatusmaksulla saa maksettua mainiosti lapsesta aiheutuvat kulut (ruoka, vaatteet, harrastukset, asuminen) niin, että jää rahaa vielä lapsen viemiseksi esim. kesällä Linnanmäelle ja ehkä johonkin ulkomaanreissuunkin.

        Usein on niin, että tällainen äiti ei välttämättä edes halua muuttaa yhteen uuden miesystävän kanssa, koska hän menettäisi yksinhuoltajalisät. Toisaalta usein suhde myöskin pysyy tuoreempana, kun nähdään vain viikonloppuisin.

        Ylipäätään on tyhmää ajatella, että jos parisuhteeseen ryhtyy, niin itse olisi koko ajan vain saajana, mutta mitään ei tarvitse antaa. Jos muutetaan yhteen, niin totta kai kummankin pitää vastata yhteisistä kuluista siten, kun etukäteen sovitaan. Se on sitten tyhmyyttä, jos asioita ei sovita tai nielee kiukkua maksamalla jatkuvasti kohtuuttomasti liikaa. Suu on puhumista varten ja epäselvyydet ja erimielisyydet voi selvittää puhuen.


    • vwkvow

      Ätmi itse on äitiä kaipaava lapsi, joten muut lapset ovat pahoja kilpailijiota, joille ätmi tietää häviävänsä naisen huomiossa.

      • Ätmi sitä ja ätmi tätä... plaaplaaplaa....


    • Mies1985_

      Itse en suostuisi katselemaan jonkun toisen äijän siittämiä penikoita. Haluan siittää lapseni itse

      • mulkkukilpisjärveltä

        "Haluan siittää lapseni itse"

        heh heh heh, olipa hauska kommentti, kukas muu niitä sinun lapsia pystyisikään siittämään kun sinä itse


      • IsoNainen_t

        Olet surkea, huonoitsetuntoinen mies


      • Teinipilluparas
        IsoNainen_t kirjoitti:

        Olet surkea, huonoitsetuntoinen mies

        Läskien milipiteitä ei kysytä


    • Ei_Yhillesori

      Säälittävää, että sivistys valtiossa ollaan ja YH tätien määrä vain kasvaa. Olis mautonta syyttää pelkästää naisia, tilanteita on vain niin erillaisia jossa nainen jää yksin eikä ne koskaan ole niin yksinkertaisia. Nuorena ollaan niin naiiveja ja helposti luotetaan toisille. Sitten kun toiveet ei täsmää, petytään äärettömiin vedetään ihan uskomattoman epärealistisia yhteenvetoja ja vääristetään maailmankuvaa mitä rumempaankin suuntaan. Luottamus ihmisiin katoaa helposti.

      Lapsettomana miehenä sanon että vaikka kuinka hyvältä YH vaikuttaa, en kykenisi henkisesti Aisuriksi. Vaikka kuinka voimakasta empatiaa tuntee YH kohtaan, se ei vain ole sen arvoista.

      • Alaston_totuus_

        Et ole mies vaan hiiri


      • Alaston_totuus_ kirjoitti:

        Et ole mies vaan hiiri

        Et ole nainen vaan yh-nainen.


    • Niinsevaanon

      Mies joka puhuu aisureista ei ole ihan terve päästänsä

      • ExPUA

        Mies joka on aisuri ei ole terve päästään vaan edustaa tätä teidän ämmien inhoamaa heikolla itsetunnolla varustettua, erittäin epätoivoista ja järjestelmällisesti hyväksi käytettyä reppanaa.

        Miksu pillastut kun se tuodaan esille? Oletko itse"juoksusi juossut" YH?


      • Oletkohullu
        ExPUA kirjoitti:

        Mies joka on aisuri ei ole terve päästään vaan edustaa tätä teidän ämmien inhoamaa heikolla itsetunnolla varustettua, erittäin epätoivoista ja järjestelmällisesti hyväksi käytettyä reppanaa.

        Miksu pillastut kun se tuodaan esille? Oletko itse"juoksusi juossut" YH?

        Kiristääkö vanne päätäsi? Mitä oikein vaahtoat siinä?


      • 150

        Ainahan ExPUA vaahtoaa. Hän ei vaan kestä sitä, että miehet ja naiset tulevat oikeasti ihan hyvin juttuun keskenään. Itse hän on tikahtua kiukkuunsa, mutta muiden elämä on mukavaa.


      • ExPUA
        Oletkohullu kirjoitti:

        Kiristääkö vanne päätäsi? Mitä oikein vaahtoat siinä?

        Etkö osaa lukea, vai sattuuko totuus? Minkä ikäinen olet, ja miten monelle olet jakanut?


      • ExPUA
        150 kirjoitti:

        Ainahan ExPUA vaahtoaa. Hän ei vaan kestä sitä, että miehet ja naiset tulevat oikeasti ihan hyvin juttuun keskenään. Itse hän on tikahtua kiukkuunsa, mutta muiden elämä on mukavaa.

        Toinen aisuria epätoivoisesti hakeva kurppa tuli ilmoittautumaan shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen muodossa. Eikä mitään yllätyksiä, samaa ulinaa ilman mitään toivoakaan siitä että pää riittäisi tekstini kumoamiseen. Joten olin taas oikeassa.


      • Pöljöoot
        ExPUA kirjoitti:

        Toinen aisuria epätoivoisesti hakeva kurppa tuli ilmoittautumaan shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen muodossa. Eikä mitään yllätyksiä, samaa ulinaa ilman mitään toivoakaan siitä että pää riittäisi tekstini kumoamiseen. Joten olin taas oikeassa.

        Työnnä se sun "shaming language" sinne minne ei päivä paista


      • ExPUA
        Pöljöoot kirjoitti:

        Työnnä se sun "shaming language" sinne minne ei päivä paista

        Eiköhän sinulle olla työnnetty sinne jo ihan tarpeeksi sitä tavaraa, joten voi olla hyvä että edes täällä pidät sen tunnelisi suljettuna.


      • Mörököllilä_
        ExPUA kirjoitti:

        Eiköhän sinulle olla työnnetty sinne jo ihan tarpeeksi sitä tavaraa, joten voi olla hyvä että edes täällä pidät sen tunnelisi suljettuna.

        Veikkaampa että sinne on työnnetty myös mustaa tavaraa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe