Hammaskivi

sox

Onko muuta ainetta hammaskiven vähentämiseen kuin Plague Off ? Tuo Plague off maksaa ihan käsittämättömän paljon. Pieni purkki 24 e.

Onko jotain vastaavanlaista ainetta myynnissä jossain ?

8

1279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hammaspeikko

      Merilevän olen kuullut tepsivän samaan tapaan.

    • erinomaine

      Naudan raa'at pitkät putkiluut. Annetaan kaluta keittämättöminä jos vain massu kestää.
      Harjaaminen päivittäin koirien hammastahnalla.
      Bucadog geeli.
      Muitakin valmisteita löytyy, osa tosin ihan hömppää (spray ainakin).

      • jdkdkskwkwk

        Mä kans syötän noita raakoja luita koiralle. Eipä ole ollu hammaskiveä ikinä


    • Lemon1234

      Hei,

      Itse käytän tätä hammaskiven ehkäisyyn ja ymmärtääkseni on tuosta apua turkin ja ihon hoitoonkin. http://www.lemmikkitukku.fi/islamer

      Eli ihan perus merilevävalmiste, jota annan 30 kg koiralle 1tl päivittäin ruuan sekaan. Plague Off on myös merilevävalmiste, ja käsittääkseni aika samaa tavaraa, mutta en mene vannomaan.

      Tietenkään ei sovi unohtaa luita. Meillä menee raakaluita aina silloin tällöin, perus nahkaluita sekä dentastixejä silloin kun muistaa ostaa. Ja jos kovin on taipuvainen hammaskiveä muodostamaan olisi hammaskivi ihan hyvä puhdistaa pois joko itse tai ammattilaisella. Itse olen ostant hammaslääkärien käyttämän raaputtimen, mutta sen kanssa saa olla varovainen, että poistaa juurikin sitä kiveä eikä raplaa kiillettä tai ikeniä. Eli jos koiran saa pidettyä paikallaan niin kyllä enimmät saa itsekin poistettua.

      http://www.zooplus.fi/shop/koirat/trimmaus/hammashoito/yleinen/141863 tuosta on monella ollut myös hyviä kokemuksia.

    • Hammaskivenehkäisy

      Löytyy ravintosarja, jossa on valmiiksi hammaskiven muodostumista ehkäiseviä aineita. Eukanuba.

    • halvemmaksitulee

      Oikeat luut ehkäisee hammaskiveä.

    • ToimiiKylläH

      Onhan tuo PlaqueOff toki kallista, mutta kyllä se purkkikin sitten kestää. Meillä kestää yhdellä koiralla nelisen kuukautta. Ja tepsii kyllä. :)

    • 4016

      Plaque off ei poista hammaskiveä. Se maksaa 1000€/kg, merilevä 5€/kg. Valitse näistä. Meillä on käytössä eläinöääkäriltä ostettu lohen makuinen geeli. Se POISTAA eikä vain lupaa. Mutta lienee aloittajalle liian kallis. Riittoisuudella tai päivähinnalla ei näköjään ole merkitystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe