yksinäisuus pois

jousimies1945

kahvi ei ole hyvää kun yksin juo

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahvimaistu

      Hyvä seura kruunaa kahvinjuonnin. Käytätkö mitä lisukkeita, esim kermaa-sokeria?

    • kahVituttaako

      Parempi kahvin kanssa yksin, kun yksin ilman kahvia. Mustana ja litratolkulla.

    • Parempaayksin

      kuin huonon seuran kanssa.
      Just muuten juon kahvia, ihan yksin telkkarin kivoja ohjelmia (Poliisit Jim) kanavoilta seuraten.

    • ikävä.jurottaja

      Viimeiset 300 kahvpäivääni olen juonut ne yksin. Se edellinen seurassa juotu kahvi oli kylläkin hautajaisten muistotilaisuudessa.
      Vaimon lähdettyä jo ennestään ohut seurallisuuteni on edelleen rapautunut. En ole huolestunut;isäni sanoi, kaikella on aikansa.

      Juon kahvia vai keskipäivällä, koko maidon kanssa. Karu tapahtuma. Kahvileipä toki maistuisi, mutta huonokuntoisten jalkojen takia ylipainoa tulee vältää.

      Kohta sitä saadaan telttakahvia vaalien merkeissä. En ilkeä mennä 'vihollispuolueiden' kenttäkahveille.

    • Mieki olen yksin, ja kahvi on kyllä parasta mitä päivässä on. Elämä. Voisi olla parempi.

    • alienwriter

      Aamukahvia tässä juon, on maidot ja sokerit. Niin on yksinäistä että enkeleiden kanssa juon. Ja sillä en tarkoita että enkeleiden seurassa vikaa olisi, vaan että kun on ihan yksin ja eristetty muista enkelit jäävät silti. Että yksinkään ei ole ihan niin yksin loppujenlopuksi. Tiedätte mitä se on kun kulkee kadulla eikä enää edes katso silmiin? Se on ihan sitä kun ei ole enää ketään fyysisen maailman parissa läsnä kumppaniksi. Tai jos on niin se joku on jossakin teillä tietämättömillä. Sellaista se on elämä, hymyilen, enkelit ovat hyvää seuraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe