Kaaharit liikenteessä!

Kaahareihinkyllästynyt

Tämäntapaisia keskusteluja riittää ja ajattelinkin nyt vain kokoilla törkeimpiä kaahauksia mitä silmiin sattunut:

-noin kuukausi sitten minut ohitti Toyota hlöauto kotkan tiellä ja ajoi voimakkaasti jarruttaen eteeni ja lähti keltaisella viivalla ohittamaan kun auto oli tulossa suht lähellä jo vastaan,ohitettava auto joutui jarruttamaan voimakkaasti että Toyota pääsi eteen. 10 pistettä ja papukaija merkki!

-perjantaina tuli nähtyä musta v70 volvo jonka kuljettajalla oli varmasti kiukunhallinan kanssa ongelmia,kiihdytteli jarrutteli ja vilkutteli pitkiä,jokainen tyylillään.

-lauantaina ohitseni meni punainen farmari bmw joka ohitti minut aivan älyttömällä ylinopeudella voikkaan hirvelässä risteysalueella,en ole moista ohitusta eläessäni vielä nähnyt. Kaahaile radalla,älä liikenteessä!

-vastaavia tilanteita tulee päivittäin,muistakaa että liikenteessä on muitakin ihmisiä kuin te! Voitte tuollaisella ajotavalla tappaa,ettekä välttämättä itseänne vain jonkun toisen.

32

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiivAri

      Penis.

    • MoreControl

      Ja jotkut tuollaiset aloituksen esimerkkityypit lentävät matkustajakoneita. Lopputulos voi olla melkoisen traaginen kuten viime viikon "onnettomuus" osoittaa.

      Itse näin todella härskiä, vaarallisesti tilannenopeuden ylittäviä paskapäitä eilen viimeksi kaksi peräkkäin. Oli niillä ainakin sata vauhtia 50km/h alueella. Joku vitun "kilpa-ajo" niillä varmaan oli meneillään. Toivottavasti pääsevät maaliin eli hautaan ennen kuin joku viaton on mukana.

      • Anonyymi

        Useimpien ihmisten mielestä kaikki ne ovat p..päitä, jotka eivät ole juuri sellaisia kuin itse on. Ei ole ihmistä, jolla ei olisi sellaisia luonteenomaisia piirteitä, jotka aiheuttavat toisissa närää.
        Ei ole ihmistä, joka voisi sanoa olevansa vapaa. Kaikkiin vaikuttaa toiset ihmiset, etenkin nuoriin heidän kaverinsa, ja luonteenpiirteet.
        Jotta kusipäitä ei tulisi, täytyisi ihmisten muuttaa sellaiselle planeetalle, jossa syntyy vain rauhallisia, tasaisia ihmisluonteita, joissa ei paljoa eroa ole, joiden elämä on helvetin tylsää.


    • kalmankoura

      Tänään Jämsässä säiliörekka (tappajarekka) luisteli ja lakaisi koko tien leveydeltä ja teloi vastaantulevan henkilöauton jonka kuski loukkaantui pahoin! Milloinkahan saataisiin talvirengaspakko sekä älylliset kuskit rekka-autoihin?? Tuskin idiooteilta lainsäätäjiltä tällainen asia ikinä onnistuu, vaikkakin petoja suojellaan viimeiseen asti, mutta kuka suojelisi ihmistä????

    • Kaahareihinkyllästynyt

      Tuon volvollakin ajanut kaveri oli selvästi jostain tuohtunut kun ei siinä ajamisessa ollut mitään tolkkua,kovasti koitti kiihdytellä mutta siinä se edessä seikkaili pitkän aikaa ennenkuin pääsi purkamaan hermonsa isommalle tielle. Tuo bmw:llä tehty ohitus oli aivan älytön,vauhtia oli varmasti reilusti yli 150km/h kun ohitus oli kirjaimellisesti yksi suhaus ja tuo alue missä se tehtiin oli tosiaan keltaviivoitettu leveä risteys, sen vain katsoin että farmari bmw oli ja punainen.

    • Neljä kommenttia jo keskustelussa ja vasta yksi häirikkö ryöminyt kolostaan aina hauskoine peniksineen. Talvirengasvouhottajat odottavat vuoroaan.....

      No itse aiheeseen. Säännöistä piittaamattomia on aina ollut liikenteessä vaarantamassa itsensä lisäksi myös muiden terveyden. Riskiohitukset ovat vaarallisimpia toimia mitä liikenteessä ylipäätään voi olla. Joillekin vain on niin ylivoimaista ajaa tois (t)en takana jonossa. Ohi on päästävä vaikka ohittelulla voitettu aika on usein täysin marginaalinen. Hidastelijoiden ja tientukkojen ohi on tietysti normivauhtia ajavien mentävä se on selvää mutta kilometri kaksi tunnissa hitaammin ajavan ohittamisesta saavutettava hyöty esim. keskimääräisessä työmatkaliikenteessä on hyvin kyseenalaista. Kun jokainen edes yrittäisi joskus miettiä mitä esimerkiksi pitkässä autojonossa ohittelulla voittaa tulisi maassamme vuositasolla tuhansia vaarallisia ja turhia ohituksia vähemmän. Vähän enemmän ajatusta peliin ja parempia hermoja niin olisi tielläliikkuminen paljon turvallisempaa.

      • Kun saavuttaa edellämenijän, on parasta mennä ohi. Jonossa ajaminen on kaikkein vaarallisinta ja jonot vain kasvavat, jos ohitusta ei suorita. Toisena vaihtoehtona hidastaa sen verran, että edellämenijä katoaa horisonttiin.

        Jonon tekee se toinen auto. Ja kolmas. Ja neljäs... Aina vähenevässä määrin. En itsekään yleensä lähde ohittelemaan, jos jonon päätä ei edes näy, mutta kyllä minä kymmenen auton jonosta ohi menen, jos edellämenijät eivät aio alkaa jonoa purkamaan. Yleensä mentyäni ohi, alkaa jono purkautua myös muitten toimesta. Ja taas on liikenne vähän turvallisempaa.

        Ohitukseen pitää tietysti valita turvallinen paikka ja nopeuseroa on oltava riittävästi ripeään ohitukseen. Ne paikat, joissa ohituksen voi hoitaa turvallisesti 1-2 km/h nopeuserolla ovat todella harvassa, vaikka kyseinen ero onkin täysin riittävä jonoutumisen estämiseen jatkossa (ellei tietysti ohitettu päätä nostaa nopeuttaan, joka sekin on aika yleistä).


      • melkein_kolme_pelleä

        Godsmack


      • TheRat kirjoitti:

        Kun saavuttaa edellämenijän, on parasta mennä ohi. Jonossa ajaminen on kaikkein vaarallisinta ja jonot vain kasvavat, jos ohitusta ei suorita. Toisena vaihtoehtona hidastaa sen verran, että edellämenijä katoaa horisonttiin.

        Jonon tekee se toinen auto. Ja kolmas. Ja neljäs... Aina vähenevässä määrin. En itsekään yleensä lähde ohittelemaan, jos jonon päätä ei edes näy, mutta kyllä minä kymmenen auton jonosta ohi menen, jos edellämenijät eivät aio alkaa jonoa purkamaan. Yleensä mentyäni ohi, alkaa jono purkautua myös muitten toimesta. Ja taas on liikenne vähän turvallisempaa.

        Ohitukseen pitää tietysti valita turvallinen paikka ja nopeuseroa on oltava riittävästi ripeään ohitukseen. Ne paikat, joissa ohituksen voi hoitaa turvallisesti 1-2 km/h nopeuserolla ovat todella harvassa, vaikka kyseinen ero onkin täysin riittävä jonoutumisen estämiseen jatkossa (ellei tietysti ohitettu päätä nostaa nopeuttaan, joka sekin on aika yleistä).

        Aikanaan kuorma-autoa ajaneena lähdin tallilta maaseudulta kohti kaupungin keskustaa jonne matkaa 28 km. Tie oli eräs maamme "pääväylistä" joten aamun työmatkaliikenne oli 07.00 - 08.00 vilkasta ja autoja jonossa jatkuvasti edessäni näkyvissä vähintään parikymmentä. Jono eteni 80-alueella suurinpiirtein kyseistä nopeutta. No se nopeus ei tietenkään kaikille riittänyt vaan ohi oli päästävä tuli sitten joku vastaan tai ei, oli jonossa tilaa ohittajan paluulle tai. Nämä ohittajat ohittelivat kyseisen tieosuuden aikana viidestä kymmeneen autoa . Kun sitten saavuttiin keskustan lähelle ensimmäisiin liikennevaloihin nämä kuolemaa halveksuvia ohituksia tekevät kuljettajat seisoskelivat kyseisessä risteyksessä noin minuutin minua aikaisemmin eli useimmiten voittivat ohituksillaan tuon ajan minkä olivat kyseisessä risteyksessä minua ennen. Ohitusten aikana valot vilkkui, torvet soi ja keskisormet heilui mutta ohittajasankarit saivat kuin saivatkin tyydytettyä ohitustarpeensa heti aamulla. Henki oli halpaa mutta ohi pääsivät.


      • cletus_van_damme kirjoitti:

        Aikanaan kuorma-autoa ajaneena lähdin tallilta maaseudulta kohti kaupungin keskustaa jonne matkaa 28 km. Tie oli eräs maamme "pääväylistä" joten aamun työmatkaliikenne oli 07.00 - 08.00 vilkasta ja autoja jonossa jatkuvasti edessäni näkyvissä vähintään parikymmentä. Jono eteni 80-alueella suurinpiirtein kyseistä nopeutta. No se nopeus ei tietenkään kaikille riittänyt vaan ohi oli päästävä tuli sitten joku vastaan tai ei, oli jonossa tilaa ohittajan paluulle tai. Nämä ohittajat ohittelivat kyseisen tieosuuden aikana viidestä kymmeneen autoa . Kun sitten saavuttiin keskustan lähelle ensimmäisiin liikennevaloihin nämä kuolemaa halveksuvia ohituksia tekevät kuljettajat seisoskelivat kyseisessä risteyksessä noin minuutin minua aikaisemmin eli useimmiten voittivat ohituksillaan tuon ajan minkä olivat kyseisessä risteyksessä minua ennen. Ohitusten aikana valot vilkkui, torvet soi ja keskisormet heilui mutta ohittajasankarit saivat kuin saivatkin tyydytettyä ohitustarpeensa heti aamulla. Henki oli halpaa mutta ohi pääsivät.

        Olisiko niiltä jäänyt lukematta tämä kohta?
        > Ohitukseen pitää tietysti valita turvallinen paikka ja nopeuseroa
        > on oltava riittävästi ripeään ohitukseen

        Ohituksen, kuten minkä tahansa normaaliin tieliikenteeseen kuuluvan operaation, voi tehdä joko hyvin tai huonosti. Yleensä (joskaan ei aina), jos torvet soivat ja valot vilkkuvat, suoritus ei ole ollut "ihan parhaasta päästä".

        Ruuhka-aikaan, jos on odotettavissa että jono jatkuu suurin piirtein yhtenäisenä koko matkan, ei ohittelusta pahemmin ole hyötyä. Toisaalta, oikein suoritettuna siitä ei ole pahemmin haittaakaan. Jokaisen oma asia on se, haluaako lisätä kulutustaan pumppaavalla ajotyylillä, vai ajeleeko leppoisammin jonossa. Kumpikaan ei ole ideaali tapa matkaa taittaa, mutta tuohon aikaan valinnanvaraa voi olla kovin vähän.

        Sinänsä se voitettu minuutti on voitettu minuutti. Hyvä heille, jos kokevat sitä tarvitsevansa. Itse pyrin ajoittamaan työmatkani pahimpien ruuhkien ulkopuolelle. Kulutus laskee ja nopeudet nousevat (eli matkaan kuluu vähemmän aikaa). Hermotkin säästyvät. Kaikille tämä ei toki ole mahdollista, mutta mitä enemmän meitä on, sitä pienempiä ne teidän muiden ruuhkanne ovat.


      • MoreControl
        TheRat kirjoitti:

        Olisiko niiltä jäänyt lukematta tämä kohta?
        > Ohitukseen pitää tietysti valita turvallinen paikka ja nopeuseroa
        > on oltava riittävästi ripeään ohitukseen

        Ohituksen, kuten minkä tahansa normaaliin tieliikenteeseen kuuluvan operaation, voi tehdä joko hyvin tai huonosti. Yleensä (joskaan ei aina), jos torvet soivat ja valot vilkkuvat, suoritus ei ole ollut "ihan parhaasta päästä".

        Ruuhka-aikaan, jos on odotettavissa että jono jatkuu suurin piirtein yhtenäisenä koko matkan, ei ohittelusta pahemmin ole hyötyä. Toisaalta, oikein suoritettuna siitä ei ole pahemmin haittaakaan. Jokaisen oma asia on se, haluaako lisätä kulutustaan pumppaavalla ajotyylillä, vai ajeleeko leppoisammin jonossa. Kumpikaan ei ole ideaali tapa matkaa taittaa, mutta tuohon aikaan valinnanvaraa voi olla kovin vähän.

        Sinänsä se voitettu minuutti on voitettu minuutti. Hyvä heille, jos kokevat sitä tarvitsevansa. Itse pyrin ajoittamaan työmatkani pahimpien ruuhkien ulkopuolelle. Kulutus laskee ja nopeudet nousevat (eli matkaan kuluu vähemmän aikaa). Hermotkin säästyvät. Kaikille tämä ei toki ole mahdollista, mutta mitä enemmän meitä on, sitä pienempiä ne teidän muiden ruuhkanne ovat.

        Kyllä se on rotta sellainen juttu, että sinä voit kertoa näistä asioista suu vaahdossa vaikka kuinka paljon, eikä häiriökäyttäytyminen vähene maanteillämme yhtään. Hyvin yksinkertainen syy on se, että kaikki ajavat jo niin kuin raamatussasi sanotaan. En edes oikeastaan tiedä miksi joka kerta soperrat noita samoja minäminä juttujasi.


      • MoreControl kirjoitti:

        Kyllä se on rotta sellainen juttu, että sinä voit kertoa näistä asioista suu vaahdossa vaikka kuinka paljon, eikä häiriökäyttäytyminen vähene maanteillämme yhtään. Hyvin yksinkertainen syy on se, että kaikki ajavat jo niin kuin raamatussasi sanotaan. En edes oikeastaan tiedä miksi joka kerta soperrat noita samoja minäminä juttujasi.

        Hassua, jos kaikki kerran noudattavat ohjeitani, niin miksi tässäkin ketjussa on vaahdottu järjettömistä ohituksista? Ovatko kirjoittajat harhaisia, vai olisiko kuitenkin niin, etteivät kaikki osaa ajaa?

        Siinä olet valitettavasti varmaan oikeassa, ettei minun täällä opettamiseni paljoa ihmisten käyttäytymistä muuta. Mutta jos yksikin ihminen vähän viestejäni miettii ja parantaa ajotapojaan, niin eiköhän sekin ole kaiken tämän kirjoittelun arvoista.


      • Harhoissa_elät_sinäkin
        TheRat kirjoitti:

        Hassua, jos kaikki kerran noudattavat ohjeitani, niin miksi tässäkin ketjussa on vaahdottu järjettömistä ohituksista? Ovatko kirjoittajat harhaisia, vai olisiko kuitenkin niin, etteivät kaikki osaa ajaa?

        Siinä olet valitettavasti varmaan oikeassa, ettei minun täällä opettamiseni paljoa ihmisten käyttäytymistä muuta. Mutta jos yksikin ihminen vähän viestejäni miettii ja parantaa ajotapojaan, niin eiköhän sekin ole kaiken tämän kirjoittelun arvoista.

        Arvaapa kuinka moni autoilijoista kuvittelee juuri kuten sinä että omaa ainoan oikean ajotavan ja niin hyvän ajitaidon että voit sitä jakaa ja opettaa muillekin??! Olen keskivertoa parempi kuljettaja-harhaluulo on varmasti yleisin väärä kuvitelma autoilevien ihmisten keskuudessa Eteenkin miesten. .


      • Harhoissa_elät_sinäkin kirjoitti:

        Arvaapa kuinka moni autoilijoista kuvittelee juuri kuten sinä että omaa ainoan oikean ajotavan ja niin hyvän ajitaidon että voit sitä jakaa ja opettaa muillekin??! Olen keskivertoa parempi kuljettaja-harhaluulo on varmasti yleisin väärä kuvitelma autoilevien ihmisten keskuudessa Eteenkin miesten. .

        90% kuskeista kuvittelee olevansa keskimääräistä kuskia parempia. Tämä voi tietysti pitää paikkansa, mutta JOS nyt oletettaisiin joku teoreettinen ideaali, jonka perusteella tuota keskiarvoa lähdettäisiin hakemaan, niin luultavasti vain 40% kuskeista olisi väärässä tuossa arvauksessaan. Toisin sanoen, 50% kuskeista todellakin on keskimääräistä parempia.

        MItä väliä sillä toisaalta on? Jos ohjeet ovat hyviä, niin minun kuskintaidoillani ei ole mitään väliä. Ja nehän ovat suorastaan loistavia. Tästä kertoo jo sekin, että kritiikki kohdistuu lähinnä peltiukkoihin tai virhepäätelmiin.

        Ilmeisesti minun suurin ongelmani on siinä, etten aina pysty selittämään asioita tarpeeksi yksinkertaisesti. Elän kuitenkin siinä toivossa, että suurin osa asiat ymmärtää, ovathan ne aika helppoja kuitenkin. Lähinnä kovaa meteliä pitää siis se pieni joukko, joka ei ymmärrä (tai suostu ymmärtämään), vaikka kuinka rautalangasta vääntäisi.

        Ei siinä mitään, kyllä minä olen valmis vääntämään. AInahan se vastaaninttäjä saattaa olla vain hieman hidas. En jaksa uskoa, että olisitte ihan kaikki pelkkiä nettitrolleja. Tai ainakin toivon, ettei näin ole.


      • MoreControl
        TheRat kirjoitti:

        90% kuskeista kuvittelee olevansa keskimääräistä kuskia parempia. Tämä voi tietysti pitää paikkansa, mutta JOS nyt oletettaisiin joku teoreettinen ideaali, jonka perusteella tuota keskiarvoa lähdettäisiin hakemaan, niin luultavasti vain 40% kuskeista olisi väärässä tuossa arvauksessaan. Toisin sanoen, 50% kuskeista todellakin on keskimääräistä parempia.

        MItä väliä sillä toisaalta on? Jos ohjeet ovat hyviä, niin minun kuskintaidoillani ei ole mitään väliä. Ja nehän ovat suorastaan loistavia. Tästä kertoo jo sekin, että kritiikki kohdistuu lähinnä peltiukkoihin tai virhepäätelmiin.

        Ilmeisesti minun suurin ongelmani on siinä, etten aina pysty selittämään asioita tarpeeksi yksinkertaisesti. Elän kuitenkin siinä toivossa, että suurin osa asiat ymmärtää, ovathan ne aika helppoja kuitenkin. Lähinnä kovaa meteliä pitää siis se pieni joukko, joka ei ymmärrä (tai suostu ymmärtämään), vaikka kuinka rautalangasta vääntäisi.

        Ei siinä mitään, kyllä minä olen valmis vääntämään. AInahan se vastaaninttäjä saattaa olla vain hieman hidas. En jaksa uskoa, että olisitte ihan kaikki pelkkiä nettitrolleja. Tai ainakin toivon, ettei näin ole.

        Lopeta jo. Sinulta on jo ajat sitten mennyt uskottavuus noissa jorinoissasi. Ainoa onnesi taitaa olla se että hyvin suuri osa ihmisistä on vain idiootteja.


      • mielisairaat_lääkäriin
        MoreControl kirjoitti:

        Lopeta jo. Sinulta on jo ajat sitten mennyt uskottavuus noissa jorinoissasi. Ainoa onnesi taitaa olla se että hyvin suuri osa ihmisistä on vain idiootteja.

        Siinä olet täysin oikeassa, että suurin osa ihmisistä on idiootteja. Se näkyy jokapaikassa, ei pelkästään liikenteessä.


      • Absurdia_Niin_Absurdia
        MoreControl kirjoitti:

        Lopeta jo. Sinulta on jo ajat sitten mennyt uskottavuus noissa jorinoissasi. Ainoa onnesi taitaa olla se että hyvin suuri osa ihmisistä on vain idiootteja.

        Jo 70-luvulla telkkarissa näytettiin ohjelma jossa tienpäältä pysäytetyiltä kuljettajilta kysyttiin mielipidettä omasta ajotaidosta. MIESautoilijoista 90% tosiaan väitti olevansa keskivertoa parempi kuljettaja. Muistan hyvin tämän haastattelun. Miksi tuo prosenttiluku olisi juurikaan pienempi nykyään? Sarvipäiset miehet autoissaan ei varmasti juolahda mieleen ettei heidän ajotaitonsa voisi olla ainakan muita huonompi. Ja kun itse saa määritellä oman ajotaitonsa niin miten se voisikaan olla kvin huonolla tasolla. Jokainenhan ajaa juuri niin kuin ITSE kuvittelee olevan oikein.


      • näkyypä_hyvinkin
        mielisairaat_lääkäriin kirjoitti:

        Siinä olet täysin oikeassa, että suurin osa ihmisistä on idiootteja. Se näkyy jokapaikassa, ei pelkästään liikenteessä.

        Niin näkyy, esim. sinun kirjoituksissa.


      • Kjell.A.Pippelström
        näkyypä_hyvinkin kirjoitti:

        Niin näkyy, esim. sinun kirjoituksissa.

        Sinulta näkyy ihanasti jotain muuta...


      • Kjell.A.Pippelström kirjoitti:

        Sinulta näkyy ihanasti jotain muuta...

        Sinun kirjoituksesi ovat vielä hauskempia kuin minun.


      • Anonyymi
        mielisairaat_lääkäriin kirjoitti:

        Siinä olet täysin oikeassa, että suurin osa ihmisistä on idiootteja. Se näkyy jokapaikassa, ei pelkästään liikenteessä.

        Hallitus, joka on jättänyt ihmiset kuin elopellolle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus, joka on jättänyt ihmiset kuin elopellolle?

        Miten hallitus liittyy asiaan? Ei hallitus voi sille mitään, jos ihmiset ovat asennevammaisia eivätkä noudata liikennesääntöjä. Kyllä pitää myös kyetä noudattamaan liikennesääntöjä, vaikka poliisiakaan ei ole hengittämässä niskaan.


    • mesemake

      Hei.
      Itse ajoin tuliterällä scoda kombillani. Joku saaabisti. vai mikä lie tojotero tai meseukko ohitti mut!
      en tosiaankaan näyttänyt ohittamiseen viittaavaa merkkiä.

      • VitunTrolli

        Trollaatko tahallasi, vai etkö oikeasti osaa kirjoittaa?


      • Anonyymi
        VitunTrolli kirjoitti:

        Trollaatko tahallasi, vai etkö oikeasti osaa kirjoittaa?

        Muuten hyvä sinulta, mutta ehkä hänellä ikä, ja elämänkokemuksen puute? Täällä on helppo joidenkin kirjoittaa roskaa vuosikaudet, mutta jos tulee poikkeustila ja nettiin ei pääse tms. niin sitten odotan suuria ongelmia ihmisten keskuudessa, kun nämä kirjoittelijat joutuvat miettimään uudelleen argumentointiaan ettei heitä teloitettaisi yhteiskuntakelvottomina, kun on katsottava esim. nälänhädän aikana kuka on arvollinen saamaan ruokaa, kuka ei. Tätä harvat ajattelevat, koska ruokaa riittää, ja rahalla saa.


    • Anonyymi

      Normaalia menoa tienpäällä tänä päivänä. Valvontaa ei ole enää. Tämä tilanne tulee pahenemaan vielä.

      • Anonyymi

        Miten niin "enää"? Aikoinaan ei ollut valvontaa. Nyt on ainakin nopeuskamerat. Ja tilanne on se, että ihmisen luonne on yhteydessä siihen miten raskas kaasupoljin. Minulla on nk. 8. huoneessa oinas. "Ajaa liian nopeasti autoa". ja se on huomattu. Lisäksi olen vuosiluonteeltani puukissa eli jänis, ja sille ominaista on, että se pitää pienestä kiireestä.
        Mitä olen nähnyt avaruussäteilyn vaikutuksen ihmisiin luonteen puolesta, näyttää siltä, kuin ihmisistä tulisi puolihulluja - pahimpina jotkut lohikäärmeet, rotat ja hevoset yhdistettynä oinaaseen, jousimieheen... kun nuo yhdistetään vielä nuoruuteen, joka tarvitsee vauhtia...

        Joillekin ihmisille olisi parasta olla antamatta autoa yhtälailla, kuin joitain ihmisiä olisi parasta olla päästämättä hallitsijaksi.
        Niinpä niin, eihän tuolla avaruudessa mitään tapahdu - ei ole olemassa mustia-aukkoja, ei magnetareja, ei planetaaristakaan säteilyä, ei mitään muuta kun tuikkivia pieniä valoja kaikki, joilla ei ole mitään merkitystä...?

        Ajatko liian lujaa? Tutustu luonteeseesi, ja löydä vihollinen itsestäsi. Sitä harva uskaltaa tehdä, ja ateistit nauravat selkäsi takana. Antaa heidän nauraa. Se parhaiten nauraa, joka viimeiseksi nauraa.


    • Anonyymi

      Aivan ''normaalia'' toimintaa. Valvontaa ei ole enää. Rangaistukset tulisi olla kuin Norjassa myös ulkomaalaisille kuljettajille. Suomesta ei saisi poistua ennenkuin sakot on maksettu. Ulkomaiselle raskaalle liikenteelle tulisi olla kilometrimaksu.

    • Anonyymi

      Asennevammaisten määrä tuntuu vain lisääntyvän.

    • Anonyymi

      Miksi en ole nähnyt kaahausta. Joku saattaa tietysti ajaa joskus ohitseni, eikä siinä mitään, menkööt. Toisinaan jos joku ajaa huomattavasti alle sallitun nopeuden saatan ohittaa hänet pitkällä matkalla. Lyhyillä reissuilla jään seurailemaan perässä edellä ajavan etenemistä. Enemmän häiritsevät nämä tolpille jarruttelijat ja ohituskaistojen kiihdyttäjät.

      • Anonyymi

        Joidenkin ohituskaistojen kohdalla nopeus muuttuu 80 km/h --> 100 km/h. Itse nostan silloin nopeuteni 100 km/h, koska se on laillisesti mahdollista. Kun ohituskaista päättyy. niin usein muuttuu myös nopeus takaisin 80 km/h. Lasken tietenkin silloin nopeuteni takaisin 80 km/h. (Mittarivirhe tiedossa ja huomioitu.)


      • Anonyymi

        Et ilmeisesti ole kovin kauaa ajanut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe