Mitkä karvat ajelet?

karvaton123

Mikä on sukupuolesi ja ajeletko tai siistitkö...

1) ...parran?
2) ...rintakarvat?
3) ...kainalokarvat?
4) ...alapään karvat?
5) ...persekarvat?
6) ...säärikarvat?

Omat vastaukset:
Mies
- Ajan parran
- Ajan rintakarvat
- Siistin / lyhennän kainalokarvat
- Siistin / lyhennän alapään karvat
- Ajan persekarvat
- En aja säärikarvoja

48

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peitsitanassa

      Kaikki muut, paitsi persekarvat ja säärikarvat, olenhan naiset huomioonottava valkoritari

      • haaveenayb

        En aja mitään karvoja vaan toivon että saan niitä lisää.


      • ööööööööööööööööööööö
        haaveenayb kirjoitti:

        En aja mitään karvoja vaan toivon että saan niitä lisää.

        Mikä se yb on?


      • selvennys
        ööööööööööööööööööööö kirjoitti:

        Mikä se yb on?

        Yb tarkoittaa seuraavia:

        joktobarni, tunnus yb, pinta-alan yksikkö
        jottabarni, tunnus Yb, pinta-alan yksikkö
        Yb, kylä Komin tasavallassa
        ytterbium, kemiallinen merkki Yb, alkuaine.


    • Ahei

      Kainalo-, alapää-, pers- ja säärikarvat. Löysin tosin yksi päivä kaulastani 1-2cm karvan jonka nyppäsin pois. Niin ja olen nainen.

      • höpölöpö

        Ei naisilla ole perskarvoja :/ eihän?


      • anteeksnytvaan

        on roikkuu pitkät karvat perseen sisälmyksistä


      • äläviitsihei
        höpölöpö kirjoitti:

        Ei naisilla ole perskarvoja :/ eihän?

        Ihmisiä naisetkin ovat joten kyllä on. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän, jos joku väittää ettei perskarvoja ole, niin valehtelee. Menee samaan kategoriaan että naiset myös pierevät ja käyvät kakalla säännöllisesti. Kannattaa tutustua ihmisen anatomiaan ja ymmärtää että naiset ovat vain ihmisiä.


    • ätmi--

      homomaista se on miehen ajella muuta kun parta

      • kun.et.tajua

        Tämän takia olet ätmi


      • ÄläKitise

        Chuck Norris myös ätmi?


    • Nenä, parta, alapää (varsi ja pallit), ja pers ja hiuksia siistin.

      • abuwaa

        Hieman asiaan liittyen: onko normaalia, että yksittäisiä karvoja saattaa kasvaa esinahassa terskan korkeudella?


      • yritänauttaa

        Ja ei kun lääkäriin tai eläintarhaan


      • varsikarva
        yritänauttaa kirjoitti:

        Ja ei kun lääkäriin tai eläintarhaan

        En tiennytkään, että itsetyydytyksestä kasvaa karvoja kämmenien lisäksi myös varteen.


    • mikätässäonpointtina

      Olen nainen ja en oo koskaan ymmärtänyt et miks jotkut ihmiset haluaa ajella karvansa pois. Sitäpaitsi se kasvaa aina takas joten sen tarkotus on olla siinä ja PYSYÄ siinä

      • kakkossmiess

        Siksi, kun karvoihin tarttuu haju (kainalo ja pers) ne tuntuu ikäviltä suussa (alapää) ja ovat pitkiksi kasvaessaan epäesteettisen näköisiä (nenä, parta, hiukset)


      • hhhhkl

        Naisen logiikkaa ;D Jos en ajaisi hiuksia ja partaa miltä näyttäisinparin kuukauden kuluttua?


      • peseydyihminen
        kakkossmiess kirjoitti:

        Siksi, kun karvoihin tarttuu haju (kainalo ja pers) ne tuntuu ikäviltä suussa (alapää) ja ovat pitkiksi kasvaessaan epäesteettisen näköisiä (nenä, parta, hiukset)

        Siksi kannatta käydä pesulla ja käyttää omille alueilleen tarkoitettua pesuainetta.


      • PosliiniPerse
        peseydyihminen kirjoitti:

        Siksi kannatta käydä pesulla ja käyttää omille alueilleen tarkoitettua pesuainetta.

        Ei sitä jokaisen paskomiskerran jälkeen viitsi suihkuun mennä, eikä se edes olisi mahdollistakaan esim. julkisilla paikoilla. Itse en ainakaan halua kuulua siihen kerhoon, jossa penkiltä noustessaan vieressä istuvat saavat haistaa paskankäryä, kun penkki "tuoksahtaa" perseeltä, jonka karvoihin on pyyhkiessä vain levitetty paskat. Mutta ilmeisesti kukin tyylillään.


    • ätmel

      Miehenä ajan vain parran. Jos rintakarvoja lähtisi ajelemaan, saisi ajella myös masukarvat.

    • Eijaksataihuvita

      Nainen ja tällä hetkellä en ajele mitään muuta kuin kainalokarvat. Käsi ja jalkakarvat on niin mitättömät, että en edes viitsi ja intiimikarvoitusta kukaan ei tule näkemään, joten samapa tolla ajelematta.

    • kilttiatm

      Partaa ajan 2 päivän välein, kainalo karvoja ajelen kerran kuussa, munan karvat ajan 2 viikon välein.

      • siismitäh

        mmix?


    • angry_bird_

      Olen nainen ja leikkelen viiksi-, parta- ja rintakarvani. Muita en jaksa.

    • DarkFear_ei.kirj

      Ajelen persekarvat Yusufua varten ja siirrän ne päälaelleni joka kuukausi.

    • dfdbbfddbfdbf

      Parran ajan joka aamu, suihkussa käydessä siistin vähän pahinta rintakarvoitustani (se on todella tuuhea ja musta jos en sitä yhtään ajele) ja ajan kainolakarvat kokonaan pois. Kainalokarvat ajan sen takia pois koska olen erittäin kova hikoilemaan ja olen huomannut että jos kainalot ovat ajeltuna niin hikoilen vähemmän eikä deodorantti petä niin helposti.

      Kesäisin ajelen myös perskarvani, sillä harrastan pyöräilyä ja ne nyt vain tuntuvat ikäviltä kun perse on penkissä hangattavana märkänä pitkänkin aikaa. Alapään ja selän karvoja siistin aina joskus, suhteessa ollessa naisen mielen mukaan, sinkkuna ollessa ehkä kerran pari kuussa baariin toiveikkaana mennessä pahimmat siistin pois, mutta ikinä en ole kaikkea pois ajanut. Sääriäni en ole myöskään ikinä ajallut.

      • Jännä juttu kyllä nuo pyöräilijöiden erilaiset kokemukset karvojen ajelusta. Itselläni pyöräily on aika pitkälti se syy jonka takia en voi kuvitellakaan ajelevani alapään karvoja pois, sillä paikathan hinkkautuisivat ihan pilalle jos ei olisi karvoja kitkaa vähentämässä.

        maantiepyöräilijäthän muuten yleensä ajavat säärikarvansa koska ne muka aiheuttavat ilmanvastusta. Aika härön näköisiä minusta kyllä ne pyöräilijämiesten ajellut kintut.


      • komiauros

        Annan kaiken rehottaa ja näkisittepä minut pyöräilemässä ilman satulaa


      • jopa5cmkarvat
        stellaria81 kirjoitti:

        Jännä juttu kyllä nuo pyöräilijöiden erilaiset kokemukset karvojen ajelusta. Itselläni pyöräily on aika pitkälti se syy jonka takia en voi kuvitellakaan ajelevani alapään karvoja pois, sillä paikathan hinkkautuisivat ihan pilalle jos ei olisi karvoja kitkaa vähentämässä.

        maantiepyöräilijäthän muuten yleensä ajavat säärikarvansa koska ne muka aiheuttavat ilmanvastusta. Aika härön näköisiä minusta kyllä ne pyöräilijämiesten ajellut kintut.

        voin sen verran paljastaa stellarialle meidän karvaisten miesten salaisuuksista että joillakin miellä ne perskarvat kasvavat todella pitkiksi ja tuuheiksi, joten ne on pakko ajaa pois pyöräillessä tai joillakin on ihan hygieniasyistäkin


    • kasikasikasi

      Olen nainen. Ajan kainalo- ja säärikarvat, bikinrajat samoin. Lyhentelen alapään karvoja ja perskarvat jätän kokonaan rauhaan.

    • Nainen
      3. - 6.

    • NyymiAnon

      Mies 30 .
      Alapäässä pidän karvoituksen inhimillisissä mitoissa, ettei tarvitse vouokrata mitään pensasleikkuria välillä.
      Parta saa kasvaa niin kuin haluaa ja viikset trimmaan koneeella aina kun alkavat sisältää enemmän juustoa kuin minä pizzan syönnin jälkeen.
      Hiukset kerran kuukaudessa suunnillen niin lyhyeksi kuin vain koneella lähtee. Sen Jälkeen on sama pesetkö pääsi Fairylla Omolla vai mäntysuovalla.

    • Kainalokarvat ajelen viikoittain ja säärikarvoja tarvittaessa, so. silloin kun pitää esiintyä shortseissa ihmisten ilmoilla. Kulmakarvoistakin tulee myös joskus muutamia hajakarvoja nyppäistyä, mutta siinäpä se minun karvasotani sitten onkin.

    • kekekkkkkdiwi

      Mies ja ajelen kaikki karvat paitsi hiukset tietty siistin parturissa. Siis miten voi olla että löytyy naisia jotka ei ajele perskarvoja. Oishan se nyt karseeta kun menis naisen kanssa sänkyyn ja naiselta paljastuis perskarvat.

      • No ihan yhtä öklöä se minusta olisi jos mies paljastuisikin höyläfanaatikoksi jolta ei löydy karvoja mistään. :-/


      • 1plus3
        stellaria81 kirjoitti:

        No ihan yhtä öklöä se minusta olisi jos mies paljastuisikin höyläfanaatikoksi jolta ei löydy karvoja mistään. :-/

        Toki kaikilla ei kasva karvoitus yhtä villitys kuin toisilla, mutta eikö mielestäsi olisi yököttävää, jos miehellä olisi tiheä viidakko alapäässä? Ainakin naisella tuollainen olisi turn-off. Ei tarvitse olla karvaton, mutta siistiminen kuuluu mielestäni nykyaikaan. Ihan samalla tavalla kuin käyn parturissakin kerran kuussa siistimässä hiukset.


    • idontfuckinggetit

      SIIS MITÄ? MIKSI IHMISET AJELEE KARVOJA?!

      • 6plus13

        Koska nykyaikana sellaista odotetaan kummaltakin sukupuolelta?


    • karvanenApina

      partaa vähän siistin sillon tällöin. muihin karvoihin ei viitsi koskea kerta niitä kasvaa selässäkin.

    • 100_hetero_mies

      Hintit ne karvojaan ajelee, sanoi jo mummovainaa. "Mies" joka ajelee mitään karvojaan kaulaa alempaa, on ilman pienintäkään epäilystä HOMO.

      Lisäksi muistutan vielä, että kaikki jotka haluavat estää %-merkin käytön nimimerkissä, ovat karvojensa ajelijoita eli homoja.

      • 100_hetero_mies-juntti

        Onko homo- sana vieläkin haukkumasana joillekin?


      • 100_hetero_mies
        100_hetero_mies-juntti kirjoitti:

        Onko homo- sana vieläkin haukkumasana joillekin?

        Kyllä se ainakin meille normaaleille on. Hintit itse ja kaikenlaiset suvaitsijat ja hintsterit ym. viher-eko-humanisti-metroseksuaali-tasa-arvo-pellet yrittävät kovasti teeskennellä ettei muka ole. Mutta onhan se aina vaan. Homo on HOMO.


      • toinen_100_heteromies
        100_hetero_mies kirjoitti:

        Kyllä se ainakin meille normaaleille on. Hintit itse ja kaikenlaiset suvaitsijat ja hintsterit ym. viher-eko-humanisti-metroseksuaali-tasa-arvo-pellet yrittävät kovasti teeskennellä ettei muka ole. Mutta onhan se aina vaan. Homo on HOMO.

        Itse en koe seksuaalista vetoa miehiä kohtaan ja en ole vihreiden arvojen kannattaja (paitsi tässä asiassa), mutta silti suvaitsen homoseksuaalit. Ei se ole minulta mitenkään pois, jos kaksi homoa haluaa olla yhdessä ja en käytä myöskään aikaa ajatellen mitä tekevät makuuhuoneen puolella.


    • HairyManlyMan85

      Pakko ajella ja siistiä kaikkea karvoitusta aina välillä. Jopa sääriäni joskus hieman ohentelen, en kyllä ihan kaikkea pois partaa ja kainaloita lukuunottamatta ikinä aja, mutta ohentelen kyllä.

      Näytin joskus 19v armeijassa ollessani (karvoituksen osalta) melkolailla tältä:

      https://chiefwritingwolf.files.wordpress.com/2012/08/photo.jpg

      Niin pakko noita nyt vain on ajaa, ellen taas ihan apinamieheltä halua näyttää. On minulla kyllä kerran ollut nainen joka sanoi että tykkää karvaisista miehistä ja kielsikin minua ajamasta karvoitustani pois, mutta jotenkin se mieli vain muuttui muutamassa kuukaudessa ja hänkin myönsi että kyllähän niitä nyt vähän saa siistiä vaikka mies olenkin kun kesällä hikoilin aika reilusti niiden takia.

    • HairyManlyMan85

      Pakko ajella ja siistiä kaikkea karvoitusta aina välillä. Jopa sääriäni joskus hieman ohentelen, en kyllä ihan kaikkea pois partaa ja kainaloita lukuunottamatta ikinä aja, mutta ohentelen kyllä.

      Näytin joskus 19v armeijassa ollessani (karvoituksen osalta) melkolailla tältä:

      https://chiefwritingwolf.files.wordpress.com/2012/08/photo.jpg

      Niin pakko noita nyt vain on ajaa, ellen taas ihan apinamieheltä halua näyttää. On minulla kyllä kerran ollut nainen joka sanoi että tykkää karvaisista miehistä ja kielsikin minua ajamasta karvoitustani pois, mutta jotenkin se mieli vain muuttui muutamassa kuukaudessa ja hänkin myönsi että kyllähän niitä nyt vähän saa siistiä vaikka mies olenkin kun kesällä hikoilin aika reilusti niiden takia.

    • prettymm

      Olen nainen... ajelen sääri- ja kainalokarvat ehkä kerran viikkoon, alapäästä kaikki pois ehkä kerran/kk.. joten en ole "fanaattisesti paljas" mutta en mikään rämemajavakaan.
      Miehen ei tarvi ajella kun hiuksensa parturissa ja partansa säännöllisesti, siinäkin pikkanen sänki on se seksikkäin. Muualla saa miehellä karvat mun puolesta rehottaa. Tosin jos tulisi sellainen "värkki" vastaan, jonka varressa kasvaa karvoja (onko se mahdollista?) niin sitten varmaan saisi siitä ajella..

    • Anonyymi

      37 vuoteen en ole vielä muualta ajellut kuin yläkolmanneksen päästä sekä nenän ja ylähuulen välistä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe