Asiantuntija toteaa lehtori Veijo Hietalan

VoiVeijoa

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotanoin33

      Samaa mieltä Alf Rehnin kanssa

      • Rehn-ok

        Professori Rehn kommentoi ammattilaisesti, lehtori Hietala huitaisten. Hietala on ihan pihalla Tukiais-ilmiöstä.


    • Mitä mieltä tämä asiantuntija on Reeta Pöyhtärin kommentoinnista ko. jutussa? Entäpä viestintäoikeuden professorin Päivi Tiilikan kommenteista ko. jutussa?

      • puhuivatko-yleisesti

        Mitäs nuo sanoi Tukiaisesta? Alf Rehn riittää meille mainiosti tähän hätään.


    • bobbykyttä

      Loistava kirjoitus.Ja suoli-raili, miksi et kysy asiaa häneltä itseltään, vaan täältä suoli 24, vai oletko sä niin paskahousu, ettet kehtaa näyttää olevasi fani?Vai loppuuko kyky keskustella?Vastaappa kuule sulle asetettuihin kysymyksiin ensin, ennen kuin rupeet tenttaamaan muita.Olet väistellyt sulle tehtyjä kysymyksiä jatkuvasti.

      • railia_ku

        vituttaa niin täpöllä kun hänen korkeasti arvostamaa hietalan veijoa tehdään ihan naurunalaiseksi.
        Milloinolenjamissämuka.


      • Mitä kysymyksiä? Luuletko oikeesti, että luen aina kaikki ketjut alusta loppuun asti uudelleen ja uudelleen läpi ja alan arvuuttelemaan, että onko toi mulle vaiko jollekin toiselle esitetty? Ei ole aikaa sellaiseen. Jos sulla on esittää kysymyksiä ja haluat niihin vastauksen, niin miksi et kohdista niitä mun nikkini alle? Koitapa kohdistaa mieltäsi askarruttavia kysymykisä tän kommentointini alle, niin yritän vastata.


      • Miksi et kohdista kommenttiasi, jos tarkoitat sen mulle? Luulisi olevan vähän yksinkertaisellekin hyvin helppoa vastata, kun noudattaa ohjeita.


      • Katopa nyt ja ota opiksesi, jotta miten kommentteihin vastataan. Vastaaan sun kommenttiin. Katso mihin paikkaan se menee.

        Miksi mun pitäisi alkaa kysymään joltain henkilöltä, jotta mitä mieltä kukakin on jostakin? So sorry, mutta en ole näätien tapaan sellainen fanaatikko, että alkaisin pommitaan kysymyksilläni ottamalla johonkin henkilöön yhteyttä. Se on näätien tapa toimia ja en sata varmasti sorru samalle tasolle näätien kanssa. Soitan turpavärkkiäni täällä ja se riittää mulle. Jos se ei riitä teille, niin se on ihan teidän oma ongelmanne.

        Vastaapa mulle, että mitä mieltä te näädät olisitte, jos tämä Hietala olisi kirjoittanut sellaisen tuloksen, että se miellyttää teitä (vrt. Johannan isä vst. äiti)? Te huutaisitte hallelujaata ja ylistäisitte Hietalaa. Kun nyt kuitenkin Hietala kirjoitti sellaista, mistä te ette pidä, niin hänestä tuli teille "vihollinen". Ettekö juuri tuollaisella käytöksellä osoita, että Hietalan kirjoittama pitää paikkansa? Te ette hyväksy mitään muuta ajatustapaa, kuin vaan omanne? Te haluatte puolustaa omaa ideologiaanne ja ette salli kenenkään olevan toista mieltä. Nimenomaan siksi te hyökkäätte mm. Hietalaa vastaan.

        Tollasta se on, kun lammasta viedään narussa lahtipaikalle. Näädät toimivat aivan samoin. Lauma on se suurin voima ja siitä ja sen asettamista kehyksistä ei saa poiketa. Oikeesti mä en koskaan hyväksyisi itseäni, jos olisin tuollaisen typerän lauman vietävissä. Mä oikeesti häpeisin.


      • railikun

        ei ole sellainen fanaatikko.....


      • railihei

        enemmin mie tään näätälauman kanssa meen kun siulla on niin tylsät jutut ja oot ihan yksin, yhyyy. Nii ja kun et oo kerran fanaatikkokaan.


      • häpeisitjo
        RailiSuominen kirjoitti:

        Katopa nyt ja ota opiksesi, jotta miten kommentteihin vastataan. Vastaaan sun kommenttiin. Katso mihin paikkaan se menee.

        Miksi mun pitäisi alkaa kysymään joltain henkilöltä, jotta mitä mieltä kukakin on jostakin? So sorry, mutta en ole näätien tapaan sellainen fanaatikko, että alkaisin pommitaan kysymyksilläni ottamalla johonkin henkilöön yhteyttä. Se on näätien tapa toimia ja en sata varmasti sorru samalle tasolle näätien kanssa. Soitan turpavärkkiäni täällä ja se riittää mulle. Jos se ei riitä teille, niin se on ihan teidän oma ongelmanne.

        Vastaapa mulle, että mitä mieltä te näädät olisitte, jos tämä Hietala olisi kirjoittanut sellaisen tuloksen, että se miellyttää teitä (vrt. Johannan isä vst. äiti)? Te huutaisitte hallelujaata ja ylistäisitte Hietalaa. Kun nyt kuitenkin Hietala kirjoitti sellaista, mistä te ette pidä, niin hänestä tuli teille "vihollinen". Ettekö juuri tuollaisella käytöksellä osoita, että Hietalan kirjoittama pitää paikkansa? Te ette hyväksy mitään muuta ajatustapaa, kuin vaan omanne? Te haluatte puolustaa omaa ideologiaanne ja ette salli kenenkään olevan toista mieltä. Nimenomaan siksi te hyökkäätte mm. Hietalaa vastaan.

        Tollasta se on, kun lammasta viedään narussa lahtipaikalle. Näädät toimivat aivan samoin. Lauma on se suurin voima ja siitä ja sen asettamista kehyksistä ei saa poiketa. Oikeesti mä en koskaan hyväksyisi itseäni, jos olisin tuollaisen typerän lauman vietävissä. Mä oikeesti häpeisin.

        Raili ressukka se vaan yrittää pestä tunkille valkopyykkiä ja tekee siinä itsensä naurettavaksi.
        raili ei vaan huomaa ettei tunkki ymmärrä vieläkään tehneensä itse mitään pahaa. Ei aitoa katumista, pelkkää tekemistensä vähättelyä. Toisen ihmisen lyöminen katuun tajuttomaksi on vain pikkusakon arvoinen asia tunkin mielestä, lyödyn ihmisarvolla ei ole mitään väliä kunhan tunkin oma ihmisarvo toteutuu ja tekemiset pyyhitään villasella.
        sen jälkeen kun raili rupesi pitämään tunkin ihmisarvoa framilla on tämä itsekin muistanut vollata oman ihmisarvonsa perään... uhrien ihmisarvosta viisvälittäen.


      • Ei-katumusta
        häpeisitjo kirjoitti:

        Raili ressukka se vaan yrittää pestä tunkille valkopyykkiä ja tekee siinä itsensä naurettavaksi.
        raili ei vaan huomaa ettei tunkki ymmärrä vieläkään tehneensä itse mitään pahaa. Ei aitoa katumista, pelkkää tekemistensä vähättelyä. Toisen ihmisen lyöminen katuun tajuttomaksi on vain pikkusakon arvoinen asia tunkin mielestä, lyödyn ihmisarvolla ei ole mitään väliä kunhan tunkin oma ihmisarvo toteutuu ja tekemiset pyyhitään villasella.
        sen jälkeen kun raili rupesi pitämään tunkin ihmisarvoa framilla on tämä itsekin muistanut vollata oman ihmisarvonsa perään... uhrien ihmisarvosta viisvälittäen.

        Hymy 31.3.2015:
        ”Johanna Tukiainen ei kadu tekemisiään!
        Kohublondi Johanna Tukiainen ihmettelee edelleen saamaansa vankilatuomiota eikä häneltä löydy sille ymmärrystä. Tukiainen kirjoittaa Facebookissa, että vankilaan kuuluvat oikeat rikolliset. Tukiainen sai eri rikoksista yhteensä kolmen kuukauden ja 20 päivän vankeusrangaistuksen muutama viikko sitten. Hän on valittanut tuomiosta."
        Hymy: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-ei-kadu-tekemisiaan


    • hihihihihihihiiii

      Tuota samaa, mitä Alf Rehn selittää, olen yrittänyt kertoa mm. Jassulle.

      Jassu on omasta mielestään pr-person, ja jaksaa kiukutella lukijoille. Olen yrittänyt häntä ja hänen fanejaan sivistää, että media ei todellakaan ole sama kuin 90-luvulla. Eli enää ei luodut julkisuuskuvat jostain toimi, vaan julkisuuskuvan pitää olla yhteneväinen varsinaisen elämän kanssa. Muuten saa kipakkaa palautetta, kritiikkiä ja naureskelua.

      Yksinkertaistettuna asia voidaan tiivistää rehellisyyteen ja aitouteen.

      Aina jaksaa myös hymyilyttää Tuksun, Jassun ym. kohdalla ajoittain ilmenevät purkaukset, joissa joku väittää, että "xxxx-julkkis vie teitä kuin pässiä narussa". Nimittäin ne ajat ovat todellakin ohi, kun joku tyrkkis-julkkis on voinut lukijakuntaa lehtien avustuksella johdatella harhaan.

    • HTHT4T43R3

      Suoli repii taas persettään suu vaahdossa DD

      • Raili-Love-Tunkki

        Hällä ottaa lujille, koska on maalannut itsensä Tunkin tavoin nurkkaan.


    • Pekko_Himonen

      Kaksi turhaa tutkijaa: Veijukka ja Affe. Kumpikin ihan pihalla Jankku Jakavaisen ja hänen yleisönsä touhuista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe