narsisti naiseni ?

ystäviäikäväon

Olen nuori mies joka on elänyt useamman vuoden parisuhteessa. Suhteemme naiseni kanssa oli aluksi hyvä ja onnellinen, harrastimme yhdessä tekemistä, olimme tyytyväisiä toisiimme ja oli hyvää seksiäkin. Pikku hiljaa asiat alkoivat muuttua, aloimme riitelemään yhä useammin ja vika oli aina minussa, tai niin minulle uskoteltiin. Ja minä myös sen uksoin, aina tein kaikki väärin, hymyilin tuolle tytölle, halasin lapsuuden ystävääni, tervehdin kaveriani ja hänen tyttöystäväänsä. Pieniä asioita joiden luulin johtuvan minusta.
Myöheemin naiseni alkoi vainoharhaiseksi ja alkoi vahtilaan katsettani, en voi kulkea hänen kanssaan yleisillä paikoilla ilman, että mietin mihin suuntaan voin katsoa, sillä jänen mielestään katselen muita naisia. Hän myös syyttää minua pettämisestä, vaikken ole koskaan häntä pettänyt, ainoat kontaktit muiden naisten kanssa on kun olen puhunut ystävieni kanssa.
No, pikku hän sai minut luopumaan ystävistäni, ja jopa sukulaisistani, sillä jos edes puhuin siskostani hän huusi minulle, että mene vaikka panemaan sitä huoraa, ainiin sähän varmaan ootkin jo sitä pannu.
Enkä tiädä miten olisin asiat käsitellyt , hän kontrolloi tekemisiäni täysin, en voi katsoa edes televisiota etten vain katselisi naisia siinä, enkä kuunnella Nightwissä koska laulaahan siinäkin nainen.
Luovuttuani ystävistäni ja osasta sukulaisistani , ja harrastuksistani kuulin häneltä olevani narsisti.
Tämä ajatus alkoi pyöriä minunkin päässäni, eikä mennyt aikaakaa kun tunsin olevani suhteemme paha, eli narsisti joka käyttää henkistä väkivaltaa eikä koskaan tee niinkuin naiseni haluaa, ja pettää kumminkin vain häntä.
Yritin entistä kovemmin , jotta hän luottaisi minuun ja saisin olla ystävieni kanssa. Lopulta riitelimme jälleen kovasti ja minulta paloilopullisesti kiinni, minä löin häntä.
Tämä ei tietenkään auttanut oloani mitenkään ja nyt saankin kuulla jatkuvasti miten olen naisten hakkaaja.
Hän sai minut lopullisesti täydelliseen kontrolliin kun yritin korjata tekemiäni virheitä. Nyt yritån vain miellyttää häntä jottei hän huutaisi ja syyttäisi.
Mutta tänään tajusin jotain joka ehkä muuttaa elämäni ja antaa uuden suunnan minulle.
Vaikka olenkin tehnyt vääryyttä naiselline luulen hänen olevan narsisto tai muuten sairas. Hän on saanut minusta täydellisen kontrollin, jossa minulla ei ole jäljellä kuin hän. En voi tehdä mitään ilman häntä enkä mitään ilman, että hän epäilisi minua jopa minun väkivaltainen köytökseni oli , kuin kirsikka kakun päälle. Sillö hän sai minut alistettua lopullisesti.
En voi koskaan olla mistöön oikeassa ja joudun tekemään asiat täysin hänen tahtonsa mukaan.
Todellajin yoivon pääseväni hänestä nyt eroon, kun en enään tunne niin kovaa syyllisyyttä ja hyvittämisen tarvetta. Väkivaltaisuudestani on jo yli vuosi mutta silti se esiintää joka päiväisissä riidoissamme. Eikö se ole jo sairasta ?
Aijon pysyä vahvana ja tahdon elää itsenöisenä ja pitöö yhteyttä ystäviini...

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystäviäikävoonnn

      Ps vielä tuohon ettå hän valittaa minulle haluttomuudesta seksiin ja syyttää senkin takia pettäjäksi, mutta on niin huono olla ettei siinä kauheasti seksiä tee mieli

    • Lähde hyvä mies lätkimään tuo nainen on sairas.

    • Tietomies11

      Kyllä olet aloittaja tosi nössö!

    • hujk

      En tiedä onko naisesi narsisti, mutta hankala ihminen hän on. Tilanne pahenee varmaan koko ajan, kuten tällaisissa tilanteissa on tapana. Minun ohjeeni varmaan arvaatkin: jätä se nainen mahdollisimman pian. Kontrolointi ja ystävyyssuhteiden kieltäminen on vakavaa vallankäyttöä, ja ei kerro mitään tervettä tuosta naisesta.

    • pelastaitsesi

      Ei narsisti mutta vakavasti sairaan mustasukkainen. Paras kun lähdet ja alat uuden elämän.
      Tuo ei lopu koskaan, pahenee ainoastaan. Tytöllä on tosi paha olo itsensä kanssa,mutta jos ei itse motivoidu ottamaan apua vastaan,mikään ei parane.

      • tuntomerkit

        Kyllä tyttö narsisti on.


    • voiprrrkl1

      Aaaa, toihan on ihan selvä tapaus :D Helppo analysoida naises vaiva. Sen aivot on lakanneet toimimasta, jos ylipäätänsä joskus toimi, niitä ei voi korjata, Sori.

    • jaakko333555

      Pistä mimmi ulkoruokintaan.

      • sammaspel

        Olin samalaisen naisen kanssa vuosikymmenen ja tilanne vaan paheni vuosi vuodelta..nyt kaduttaa, ettei ero tullut jo aiemmin, meni vuosia hukkaan alistettuna ja rajoitettuna. Jos jäät, lyöt tod.näk. uudestaankin, niin mullekin kävi, ku sokea raivo sumentaa harkinnan johtuen siitä kaikesta epäoikeudenmukaisesta peestä, jota naises sulle suoltaa. Elikkäs lähde, ja mieluiten heti ja yritä salata uus osoitteesi narsistilta..


    • speedygon

      Naisesi on narsisti, sairaan mustasukkainen ja myös kohta pettää sinua josta syyttää sitten myös sinua. Lähde pois ja etsi itsellesi uusi puoliso mutta opi edellisistä virheistä niin löydät sen oikean. Minulle on käynyt hieman samoin.

    • RakennaItse

      BYGGMAX !

    • EsaT

      Kyllä, merkit ilmeiset,eikä tule paranemaan, pahenemaan kyllä.

      Kokemusta kaltaisesta on. Kerran lähdettyäni vielä palasin. Kertoi ymmärtäneensä itsensä ja huonon käytöksensä ja tehneensä parannuksen.

      Parannusta kesti 2 vkoa ja entinen meno. Tarinani on uskomaton, mutta en sitä nyt tähän laita. Olin jo silloin 50 , joten elämää nähnyt.

      Näytä ovea. Tavarat pihalle ja uudet lukot!

    • mustasukkaisuus-

      Itse olen kanssa vähän vanhempi mies eli kokemustakin on niin senpä vaan sanon että pahimmat mustasukkaiset naiset on niitä pahimpia pettäjiäkin kun vertaavat tosiasiassa miten itse toimii ja ajattelee...terve mustasukkaisuus on kyllä hyvästä koska se on jo välittämisen merkkikin mutta tuo on jo pahimman laatuista sairaalloista että tee omat johtopäätökset jatkon suhteen.

    • nähty

      Todellakin, jos et vielä ole ymmärtänyt lähteä, nyt on viimeinen hetki. Läheisesi ei ole normaali eikä terve. Terve ihminen ei projisoi toiseen omia ongelmiaan. Been there, seen that.

    • poigsgpsgspog

      aloittajalle...

      "Mutta tänään tajusin jotain joka ehkä muuttaa elämäni ja antaa uuden suunnan minulle."

      uuden suunnan annoit myös muille. Kiitän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe