Turun kirjat postitse

oiuj

Onko jollekin tullut jo tänään? Toivottavasti viimeistään huomenna tulisi.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apsu23

      Ei ole vielä tulleet. Huomiseksihan ne niitä aikaisintaan lupailivat. Jännityksellä odotan millaisia ovat. Aiheet ainakin olivat yllättäviä.

    • Kfölf

      Minulle kirjoja ei ole tullut vieläkään vaikka asun ihan ydinkeskustassa ja postikin ehti käydä jo. Onko muille tullut jo?

    • xihighghjghkjdf

      Joo, mulle tuli jo viikko sitten

    • grfd

      Joo ei tullut tännekään. Huomenna pakko viimeistään tulla.

    • vdvkdl

      onko lexin kautta tilanneet saaneet jo?

    • LintuN

      Ei tullut joensuuhun

    • ottopoika1232

      Ei tullut Helsinkiinkään. Toisaalta hyvä nähdä, että kaikki postin kautta tilanneet ovat samassa asemassa.

    • apina95

      mulle tuli, juuri hain lähipostista! lexin kautta tilasin

    • Postijäbä

      Ei ole tullut Itä-Uudellemaalle, enkä tilannut Lexin kautta.

    • Kiirelukemaan

      Minäkin tilasin Lexin kautta, vaikka en valmennuskurssille osallistukaan. Eilen aamulla tuli postin ennakkoilmoitus ja nyt on seurantatunnuksen mukaan paketti saapunut lähipostiin tänne Pohjois-Suomeen.

    • mikämaksaa

      onko kukaan utushopista tilannut saanut?

    • 420jj

      Lexin kautta ja muutama tunti sitten hain postista.

    • Yhhji

      Tilasin utushopista ennen 16.päivää ja tänään olisi pitänyt tulla, mutta ei vaan pakettia näy.

    • kärsimätön_

      Tilasin myös utushopista ennen 16. päivää eivätkä tulleet tänään. Ja asun Turun keskustassa.

    • eiootullu

      Tilasin utushopin kautta eikä ole tulleet. Olisi pitänyt tilata siis lexin kautta.

    • Snapcracklepop

      Tilasin utu-shopista ja kävin noutamassa kirjat paikan päältä maanantaina.

    • Kfölf

      Onko muut utushopista tilanneet vieläkään saanut kirjoja postitse?

      • e.elisa

        Ei, mutta kai ne vielä voi tänään tulla? Toivottavasti....


    • eaeaaar

      en myöskään ole saanut, alkaa kärsivällisyys jo loppumaan.. toiset on voinut lukea jo muutaman päivän..

    • mikämaksaa

      Iso moka utuhopilta, jos eivät ala kohta tulla.

      • jfoi

        kirjat lähetettiin utushopista maanantaiaamuna eli luvatusti. vika on postin


    • kiirekiirekiire

      Kuulemma jo perjantaina ovat lähettäneet, saisivat jo tulla? Mutta mitä tehdä odotellessa?

      • kompetenssinormi

        Sanoppa se. Nyt olisi jo aika päästä lukemaan, turhautuminen kasvaa ja kasvaa, varsinkin kun aiheet ovat mitä ovat tänä vuonna.


    • Cammille

      Utushop sanoi että kirjat on lähetetty 27. päivä PERJANTAINA, nyt on keskiviikko, eikä kirjoja näy..

    • hahhhhhhhhhh

      Täällä on luettu jo kolmesti läpi...

      Mahtaa ärsyttää kun menetitte jo mahdollisuutenne...

      • 2015oikis

        Vasta kolmesti... Kaikki kirjat jo viidesti läpi ja helppoa asiaa kuin mikä! Onnea vaa teille joilla kirjoja ei viel ole ja tuskin tulee olemaankaan


      • superlukija

        vasta viidesti... Itse olen lukenut kaikki kirjat jo kahdeksan kertaa läpi, jonka lisäksi tein itselleni viime yönä harjoituskokeen, josta sain täydet pisteet tänä aamuna. Lisäksi olen yöllä kuunnellut nauhurille äänittämiäni kirjan pääkohtia. Helppoa kuin mikä!

        I'm the boss and I fuck you!
        -Remi Gaillard-


      • Stressaantunut

        Vasta kahdeksan? Itse olen lukenut kirjat jo kymmenen kertaa. Noeeeei. Tilasin utushopista eli en, "haaaista paska painu helvettii siitä" - Nissinen


      • superlukija

        Nyt mentiin jo liian pitkälle :D Ei kukaan ole voinut ehtiä lukemaan kirjoja vielä kymmentä kertaa.


    • Oikistytsy

      Onko kukaan UTU-shopista tilannut soittanut UTU-shoppiin ja kysynyt kirjoista?

    • kirjat

      Itelle tuli tänää UTU:sta noi kirjat.

    • joojoo1144

      Mullekki tuli tänään ja UTU-shopista siis tilasin :)

    • Utu-flop

      Eipä näy kirjoja vieläkään...

    • Jari-Matti3

      Kirjat ainakin Joensuuhun tulleet Utu-shopista.

    • Kärsimätön_

      Tänään oli postiluukusta kirjat tulleet Turkuun. Ja Utushopista tilasin siis.

    • alkaaturhauttaa

      Eipä näy kirjoja vieläkään ja UTUshopista tilasin. Jännä sinänsä että samaan kaupunkiin tullu muille, muttei minulle. Perään on soiteltu mutta mistään ei vastata.

      • Juuuuuuh

        Sama! Kirjoista ei merkkiäkään, utushopista ei vastata ja pyhät lähenevät uhkaavasti. Stressitasot mukavasti nousussa.


    • LakiSeppo

      Tuliko kirjat tulla ennen pääsiäistä?

    • Oikkariinpoikkarii

      Mulla ei ainakaan tullut, niin jouduin ite hakemaan Turusta torstaina kirjat, että pääsee ennen pyhiä alottamaan.. Onks joku muukin, jolle ei ole edelleenkään tullut?!

    • Kfölf

      Joo mulle ei myöskään oo tullu vieläkään vaikka ajoissa tilasin ja asun Turun keskustassa. Kävin myös torstaina hakemassa uudet yliopistolta.

    • enitenvituttaakaikki

      Kirjat eivät ole vieläkään tulleet. Kyllä raivostuttaa etten tilannut Lexin kautta. Turha varmaan haaveilla opiskelupaikasta kun muilla yli viikko enemmän lukuaikaa.

    • hannahu

      Myydään etäkurssimateriaalit Lappiin tälle keväälle (sis. muutaman lähipäiväopetuksen yms.) Myydään myös Lapin pääsykoekirjat tälle keväälle!!

      yht. otot. [email protected]

    • cindy1

      Hei! Mitkä olivat Turun pääsykoekirjat 2015? :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe